Саипназарова
Мадина
Блум таксономиясының
сабақтарды қолдану ерекшелігі.
Білу
категориясы
Бұл категория мәлiметтердi
қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге
бағытталады, мағлұмат пен деректердi еске
түсiредi.
-
Қолданылған терминдерді біледі
(есте сақтайды және қайталайды);
-
Нақты
фактілерді біледі;
-
Жұмыстың
орындалу ретін біледі,
-
Негізгі
ұғымдарды біледі;
-
Ережелерді, қағидаларды
біледі.
Қазақ тілі 2 сынып,
Атамұра баспасы,
2 бөлім,
73 бет, 6
жаттығу.
Тірек суреттерден "мәтін"
құрастырып, іс-әрекетті білдіретін сөздерді таба отырып, қимылды
білдіретін сөздердің етістік деп аталатынын естеріне
түсіреді.
Түсіну
категориясы
Жаңа материалдағы білімді
түсінгенін анықтау үшін, диалогтық байланыс
жасау.
-
Фактілерді, ережелерді, қағидаларды
түсінеді;
-
Сөзбен
келтірілген материалды, схемалар, графиктер, диаграммаларды
түрлендіреді;
-
Сөзбен
келтірілген материалды математикалық ұғымдарға
өзгертеді;
-
Берілген
ақпарат бойынша болашақта туындалуы ықтимал салдарын
сипаттайды.
Қазақ тілі 2 сынып,
Атамұра баспасы, 2 бөлім,
74
бет, 7
жаттығу.
Алған білімдерін түсінгені
арқылы тапсырманы орындайды.
Қолдану
категориясы
Бұл категория оқу материалын
нақты жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда қолдануды меңзейді.
Мұнда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды,
теорияларды, практикалық тұрғыдан қолдану
кіреді.
Қазақ тілі 2 сынып, Атамұра
баспасы, 2 бөлім, 11 бет, 14
жаттығу.
Алған білімдерін ребус шешу
арқылы қолданады.
Талдау
категориясы
Таным мен ойлау деңгейі –
жоғарғы деңгей.
Тапсырмалар
түрі:
Құрылымы қандай? Салдары неде?
Топтастырыңыз; салыстырыңыз; себебін
талдаңыз.
Қазақ тілі 2 сынып, Атамұра
баспасы, 2 бөлім, 20 бет, 42
жаттығу.
Тапсырмада оқушылар алған
білімдерін талдау арқылы дәлелдеп берулері керек, яғни қайсы
қосымша, қайсы түбір екенін дәлелдейді.
Жинақтау
категориясы
Оқу материалының бөлшектерден
немесе шашылған дүниелерден (нәтижені) жаңаны жасауға көмектесу,
жаңаны құрастыру. Жалқыдан жалпыға бағыттау. Ойын жинақтап,
мәселені шешудің өзіндік үлгісін жасайды. Жаңа нәтиже ретінде оқу
материалдарын мүлдем өзгеше реттейтін хабарлама (баяндама, сөз),
жұмыс жоспары, схемаларды атауға болады. Мұндай оқу нәтижелері жаңа
мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық
әрекеттерді қолдануды талап етеді.
Қазақ тілі 2 сынып, Атамұра
баспасы, 2 бөлім, 28 бет, 66
жаттығу.
Берілген тапсырмада оқушылар
сызбаларды құрай отырып жаңа дүние шығарады. Яғни суретке және
сызбаға сүйеніп олар мәтін құрау керек
болады.
Бағалау
категориясы
Оқу материалының маңызын
анықтау, ол туралы өзіндік пікір келтіру, ойын білдіру. Бұл деңгей
алдыңғы категориялардың оқу нәтижелелеріне қол жеткізуді меңзейді.
Материалдың өзі үшін керектісін, құндылығын анықтау, пайымдауға
бағыт беру, идеялар алмасу, өзіне керектісін
таңдау.
Қазақ тілі 2 сынып, Атамұра
баспасы, 2 бөлім, 77 бет, 18
жаттығу.
Бұл тапсырмада оқушылар өз
ойларымен бөлісіп, суреттегі жағдайлар дұрыс орындалған ба соны өз
тұрғысынан бағалайды.