Пән: Қазақ
тілі
Күні:
10.12.2018ж
Сынып: 3 Ә
сынып
|
Мектеп: Шорнақ
жом
Мұғалімнің аты-жөні:
Сапарова Г
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
53-сабақ
ТАҚЫРЫБЫ:
|
Баяндауыш
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
|
3.2.3.1 мəтін
мазмұны бойынша пікір білдіруге
бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап
беру;
3.2.5.1 берілген
тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден
(мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін
жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу,
мағлұматтардың маңызды тұстарын
анықтау;
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы
(бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін
ажырату.
|
Сабақмақсаттары
|
Барлықоқушыларжасайалады:
Сөйлемніңтұрлаулымүшелерінажыратады
(баяндауыш).
Оқушылардыңкөбіжасайалады: Диалогкеқатысады;
мұғалімніңкөмегіменмəтіндегінегізгіойдыанықтайалады.
Оқушылардыңкейбіріжасайалады:Берілгентақырыпбойыншаөзкөзқарасынбілдіріп,
ой қорытужасайалады.
|
Бағалаукритерийлері
|
Тілдікнормалардысақтапсөйлеп, мəтіннің түрлері
мен құрылымдық
бөліктерінанықтап, салыстыраалады.
Диалогкеқатысады; мұғалімніңкөмегіменнегізгіойдыанықтайалады.
Берілгентақырыпбойынша ой
қорытужасайалады.
|
Құндылықтардыдарыту
|
Оқуға,
білімгедегенқызығушылығынарттырып, еңбекке
баулу.
Жеке жәнетоптажұмысжасайалу,
ынтымақтастық.
|
Пәнаралықбайланыс
|
Дүниетану,
қазақтілі.
|
АКТ
қолдану дағды
|
Интернет-ресурстар,
дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу;
|
Бастапқы
білім
|
Түбір сөз жəне туынды сөз,
түбірлес сөз
|
Кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5мин
|
Сынып реттілігін
қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу құралдарын байқау.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Бір-бірімізді
тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз
десек 2 рет
Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
Үй тапсырмасын
сұрау
8-жат. нақыл сөздерді көркем
жазу
|
Оқулық
Дәптер
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Оқулықпен
жұмыс
9-жаттығу. Мəтінді түсініп
оқу.Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріңе сұрақ қой.
• Мәтіннен өзің бұрын естімеген
жаңа сөздерді тап.
• Тапқан сөздеріңнің мағынасын
сөздіктен біліп ал.
• Мәтіндегі қарамен жазылған
сөздерге сұрақ қой. Бұл
сөздер
нені білдіреді? Олар сөйлемнің
қай мүшесіне қатысты? Тігіледі,байланады,тартылады,орнатылады,көтеріледі Ережемен
танысу
Бастауыштың ісін,
қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш
деп атайды.
Баяндауышқа не істеді? не қылды?
қайтті? дегенсұрақтар
қойылады: Дана оқыды.
Найзағай жарқылдады.
Асан оқып
отыр.
10
-жат. Сөйлемдерді көркем жазу.
Баяндауыштарды тауып, астын
сызу.
Киіз үй тегіс жерге тігіледі.
Кереге басқұрмен
тартылады
Шаңыраққа уық
шаншылады.
1«Иә,жоқ» ой сергек Қыс
мезгіліне байланысты сұрақтар қою,жауап беру
02
|
Суреттер
кесте
|
|
11. Берілген сөздерге қатысты
қимылды білдіретін сөздер тауып
айт.
Оқушы ойнады. Оқушы
жазды. Оқушы келді.
Су ақты. Су қатты. Су тамшылап
тұр.
|
|
Сабақтың
соңы
5мин
|
Кері байланыс «Білім сандығы»
сандық түрін таңдайды
Сабақты өте жақсы түсіндім.
Сабақты жақсы
түсіндім.
Тақырып бойынша әлі ізденуім
керек!
Үйге
тап:12-ЖАТ.
Құрамында
б
және
л
дыбыстары бар сөздер
құрастырып айт.
|
Сурет
стикер
|
Саралау– СӨЙЛЕМНЕНБАСТАУЫШТЫ
ТАБУ; Асқар мектепке келді. Айжан нан
әкелді
|
Бағалау
–Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
|
Пәнаралық байланыс
Дүниетану. Әдебиеттік оқу
Сергіту сәттерінде, белсенді
жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Рефлекция
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды
ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай
болды?
Мен
жоспарланған
уақытымды ұстандым ба? Мен
жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
|