3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлім «Балалар мен үлкендер»
№ 2 БЖБ қазақ әдебиеті
Оқылатын шығарма Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» хикаяты
Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі
Оқу мақсаты
7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;
7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;
-
кейіпкер бейнесіне талдау жасайды;
-
шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.
Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма. Жау тылындағы балалардың тапсырманы орындаудағы ерлік істерінің көріністерін өз көзқарастарыңды білдіре отырып, дамытып жаз.
«Креативті матрица» тәсілімен шығарманы талдаңыз.
|
Креативті матрица |
Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» |
Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
|
Проблема Қандай мәселе? |
|
|
|
Адамдар Кімдер? |
|
|
|
Орын Қайда, қай жерде көрініс тапты? |
|
|
|
Шығарманың түйіні |
|
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
- әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; - кейіпкер бейнесіне талдау жасайды; - Шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды. |
1 2 |
Шығармалардағы көтерілген мәселені анықтайды: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» хикаяты С. Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
1 1 |
|
Шығармадағы кейіпкерлердің атын және іс-әрекетін анықтап жазады: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» хикаяты С. Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі Шығармадағы тұлғалық болмысты талдайды; |
1 1 1 1 |
||
|
Шығармадағы оқиғаның өткен орнын анықтайды: 1-шығарма; 2-шығарма. |
1 1 |
||
|
Шығармалардың түйінін анықтайды: 1-шығарма; 2-шығарма. |
1 1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
Ықтимал жауаптар
|
Креативті матрица |
Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» |
Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
|
Проблема Қандай мәселе? |
Ұлы Отан соғысы кезінде он жасар қазақ баласының партизандар қатарында болған қилы өмір соқпағы |
Отызыншы жылдардағы ауыл өмірі |
|
Адамдар Кімдер? |
Серік – жас партизан, патриот,тапқыр,қырағы, 10 жаста, барлаушы. Өскенде атты әскер командирі немесе артиллерист болғысы келеді. Анна Ивановна – Бористің анасы, партизан, комиссар Совченконың жұбайы. Борис – партизан, жасы Серікпен шамалас. Константин Иванович Спижевский – командир, жасы 24-25те, қара торы, бұйра шаш, денелі, сымбатты жігіт. Ақылды, ұстамды, сабырлы. Партизан соғысын әбден меңгерген адам. Туған ауылы Григорьевка селосы. Петреяслав, Канев аудандарындағы астыртын ұйымдарды, ірі партизан отрядының бір батальонын басқарады. Иващенко – Анна Ивановнамен педагогикалық институтта бірге оқыған. Жомарт – Серіктің әкесі. |
Басты кейіпкер – тәмпіш қара Шаншатай. Ауыл балалары, суретші Ертай, Иманбек, Ниғмет, Күлдәрі, Оңалбек. |
|
Орын Қайда, қай жерде көрініс тапты? |
Украина жерінде Анна Ивановна екі баланы алып туған жері Винница облысы, Сомогородск ауданы, Зазулин селосында тұратын әкесі Иван Дементьевичке қиындықпен әрең жетеді. |
Сұлутөрдің етегіндегі Қосарық ауылы |
|
Шығарманың түйіні |
Жанкештілікпен Отан үшін алысқан партизандар сәулетті қала мен күл болған селоны, немістер тірідей көмген әке-шеше,іні-қарындасты көрді. Бостандық үшін, болашақ бақыт үшін аянбай алысты. |
Жасөспірімдер бейнесі- балалар әдебиетінің жас буындарды патриоттық рухта тәрбиелеуде ең басты роль атқарып отырғанының айқын дәлелі.Осының бәрін айта келіп, бала тәрбиелеудегі ең негізгі тірек оларды еңбекке үйретуден басталуға тиіс деген ойға келеміз. Өйткені еңбек етуге үйренген бала сабақты жақсы оқудан да, ата-ананың түрлі тапсырмаларын орындаудан да жалықпайтын болады. Еңбек етуге жаттыққан сайын, оның ыждақаттығы да арта түседі. Ұқыптылық та, әдептілік те, үлкенді сыйлаушылық та, қоғамға пайдалы үлес қосатын байыпты, парасатты азамат болу да осыдан келіп шығады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ әдебиеті 7-сынып. БЖБ2. 3-тоқсан
Қазақ әдебиеті 7-сынып. БЖБ2. 3-тоқсан
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлім «Балалар мен үлкендер»
№ 2 БЖБ қазақ әдебиеті
Оқылатын шығарма Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» хикаяты
Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі
Оқу мақсаты
7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;
7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;
-
кейіпкер бейнесіне талдау жасайды;
-
шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.
Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма. Жау тылындағы балалардың тапсырманы орындаудағы ерлік істерінің көріністерін өз көзқарастарыңды білдіре отырып, дамытып жаз.
«Креативті матрица» тәсілімен шығарманы талдаңыз.
|
Креативті матрица |
Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» |
Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
|
Проблема Қандай мәселе? |
|
|
|
Адамдар Кімдер? |
|
|
|
Орын Қайда, қай жерде көрініс тапты? |
|
|
|
Шығарманың түйіні |
|
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
- әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; - кейіпкер бейнесіне талдау жасайды; - Шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды. |
1 2 |
Шығармалардағы көтерілген мәселені анықтайды: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» хикаяты С. Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
1 1 |
|
Шығармадағы кейіпкерлердің атын және іс-әрекетін анықтап жазады: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» хикаяты С. Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі Шығармадағы тұлғалық болмысты талдайды; |
1 1 1 1 |
||
|
Шығармадағы оқиғаның өткен орнын анықтайды: 1-шығарма; 2-шығарма. |
1 1 |
||
|
Шығармалардың түйінін анықтайды: 1-шығарма; 2-шығарма. |
1 1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
Ықтимал жауаптар
|
Креативті матрица |
Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» |
Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
|
Проблема Қандай мәселе? |
Ұлы Отан соғысы кезінде он жасар қазақ баласының партизандар қатарында болған қилы өмір соқпағы |
Отызыншы жылдардағы ауыл өмірі |
|
Адамдар Кімдер? |
Серік – жас партизан, патриот,тапқыр,қырағы, 10 жаста, барлаушы. Өскенде атты әскер командирі немесе артиллерист болғысы келеді. Анна Ивановна – Бористің анасы, партизан, комиссар Совченконың жұбайы. Борис – партизан, жасы Серікпен шамалас. Константин Иванович Спижевский – командир, жасы 24-25те, қара торы, бұйра шаш, денелі, сымбатты жігіт. Ақылды, ұстамды, сабырлы. Партизан соғысын әбден меңгерген адам. Туған ауылы Григорьевка селосы. Петреяслав, Канев аудандарындағы астыртын ұйымдарды, ірі партизан отрядының бір батальонын басқарады. Иващенко – Анна Ивановнамен педагогикалық институтта бірге оқыған. Жомарт – Серіктің әкесі. |
Басты кейіпкер – тәмпіш қара Шаншатай. Ауыл балалары, суретші Ертай, Иманбек, Ниғмет, Күлдәрі, Оңалбек. |
|
Орын Қайда, қай жерде көрініс тапты? |
Украина жерінде Анна Ивановна екі баланы алып туған жері Винница облысы, Сомогородск ауданы, Зазулин селосында тұратын әкесі Иван Дементьевичке қиындықпен әрең жетеді. |
Сұлутөрдің етегіндегі Қосарық ауылы |
|
Шығарманың түйіні |
Жанкештілікпен Отан үшін алысқан партизандар сәулетті қала мен күл болған селоны, немістер тірідей көмген әке-шеше,іні-қарындасты көрді. Бостандық үшін, болашақ бақыт үшін аянбай алысты. |
Жасөспірімдер бейнесі- балалар әдебиетінің жас буындарды патриоттық рухта тәрбиелеуде ең басты роль атқарып отырғанының айқын дәлелі.Осының бәрін айта келіп, бала тәрбиелеудегі ең негізгі тірек оларды еңбекке үйретуден басталуға тиіс деген ойға келеміз. Өйткені еңбек етуге үйренген бала сабақты жақсы оқудан да, ата-ананың түрлі тапсырмаларын орындаудан да жалықпайтын болады. Еңбек етуге жаттыққан сайын, оның ыждақаттығы да арта түседі. Ұқыптылық та, әдептілік те, үлкенді сыйлаушылық та, қоғамға пайдалы үлес қосатын байыпты, парасатты азамат болу да осыдан келіп шығады. |
шағым қалдыра аласыз













