Материалдар / «Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 9 сынып

«Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қырқүйек 2024
102
4 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін: ________________ Келісемін:_________________ «Қаралды»

Мектеп директоры Мектеп директорының оқу ісі Хаттама № « » ________ 2024 ж.

« _____ »________ 2024 ж жөніндегі орынбасары Бірлестік жетекшісі

« _____ » _____________2024 ж _____________________




Күнтізбелік-тақырыптық жоспар



Пәні: 9-сынып

Сыныбы: қазақ әдебиеті

Пән мұғалімі:

Сағат саны: 102 сағат , аптасына 3 сағат


Баспасы: «Атамұра» 2019 жыл Авторлары: А.С.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева, Л.К.Жұмекенова



«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы

«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен жүзеге асырылады.


Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығына 36-қосымша

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған "Қазақ әдебиеті" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)




2024-2025 оқу жылы






Түсінік хат

 Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақ әдебиеті» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)

1-тарау. Жалпы ережелер

1. Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) сәйкес әзірленген.

2. Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасының басты бағыты – білім алушылардың ақыл-ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік-эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзыреттіліктерінің жетілдірілуіне іргетас қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу. Білім алушыларды ұлттық мәдениет пен әдеби мұраларды түсінуге, қазіргі заманғы әдебиетті бағалай білуге үйретеді. Бағдарламада әдебитеориялық ұғымдар, талдауға, бағалау мен салыстыруға негізделген адамзаттың мәңгілік сұрақтары, қазіргі заманғы дилеммалар, мәселелер қарастырылған.

3. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларға жанрларды меңгерту.

4. Теориялық материалдар оқушының қазақ әдебиеті туралы ұғымдарын кеңейтуге, әдебиет туралы дүниетанымын қалыптастыруға және адамзатқа ортақ ойларды, дилеммаларды, мінездерді зерттеуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, әдеби тіл және әдеби формалар арқылы өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін өмірге бейім ұрпақ тәрбиелейді.

5. Қазақ әдебиеті пәнін оқу арқылы білім алушылар:

1)қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;

2)қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, жеңістерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;

3)түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;

4)заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.

Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 тіркелген).

7. «Қазақ әдебиеті» пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация,бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.

8. «Түсіну және жауап беру» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

1)көркем шығарма мазмұны мен пішіні;

2)әдеби шығарманың тұжырымдамасы;

3)көркем шығармадағы образ;

4)шығарма үзінділерімен жұмыс.

9. «Анализ және интерпретация» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

1)әдеби шығарманың композициясы;

2)автор бейнесі;

3)көркем шығарманың тілі;

4)шығармашылық жұмыс.

10. «Бағалау және салыстыру» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

1)тарихи және көркемдік құндылығы;

2)заманауилығы мен жаңашылдығы;

3)әдеби эссе;

4)әдеби сын.


     19. 9-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны:

1) түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау, әдеби шығармадағы психологизм, көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесі, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

2) анализ және интерпретация: эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдар, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлі, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлері, автор стилі, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу;

3) бағалау және салыстыру: шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстыру, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау, шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдау, шағын сын мақала жазу.

20. Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:

1) Ж. Баласағұн «Құтты білік»;

2) Шешендік өнер: Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері, Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»;

3) Төле би «Ердің бақыты –әйел», Әйтеке би «Қасқакөл дауы», Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?»;

4) Сырым Датұлы «Балаби мен Сырым»;

5) Бұқар жырау «Тілек», «Әй, Абылай, Абылай», «Асқар таудың өлгені»;

6) «Біржан-Сара» айтысы;

7) Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай»;

8) Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны», «Мен, мен, мен едім», «Бағаналы терек»;

9) Ш. Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»;

10) І. Жансүгіров «Құлагер» поэмасы;

11) Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаят;

12) Ғ. Мүсірепов «Ұлпан» романы;

13) Т. Айбергенов «Сағыныш», Ф.Оңғарсынова «Өлең, мен сені аялап өтем»;

14) Н. Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы;

15) Қажығали Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы.























«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны


Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.

Сынып

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау

рәсімдерінің саны

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан






9-сынып

2

2

2

2
























































«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

9-сынып

Жалпы орта білім беру деңгейінің 9-сыныбына арналған «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасы негізінде әзірленді. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 1-2 оқу мақсатын қамтыған дұрыс.

Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың лексикалық тақырыбын өзі таңдап құрастырады немесе белгіленген оқулыққа сүйене алады. Таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады. Ұсынылып отырған күнтізбелік-тақырыптық жоспарда тарау ішіндегі тақырыптар үлгі ретінде беріліп отыр.

Жылдық жүктеме 102 сағат, аптасына 3 сағат.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаттары

Түсіну және жауап беру

Анализ және интерпретация

Бағалау және салыстыру

І тоқсан

(24 сағат)

І бөлім

«Атадан қалған асыл сөз»

Ж. Баласағұн "Құтты білік", Шешендік өнер: Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері, Әнет баба "Не арсыз Не ғайып Не даусыз",
Төле би "Ердің бақыты –әйел", Әйтеке би "Қасқакөл дауы",  Қазыбек би "Кім жақынНе қымбат Не қиын",
Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым", Бұқар жырау "Тілек", "Әй, Абылай, Абылай", "Асқар таудың өлгені", "Біржан-Сара" айтысы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

р/с

Бөлім/ тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары


Сағаттар

саны

Мерзім

дер

Ескертпе

1

Ж. Баласағұн "Құтты білік" дастаны

Ж. Баласағұн "Құтты білік"

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


2


Ж. Баласағұн "Құтты білік". Тіл өнерінің қасиет-сипаты мен пайда-зияны

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


3


Ж. Баласағұн "Құтты білік". Тарихи және көркемдік құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


4

Шешендік өнер. Майқы би

Шешендік өнер. Майқы бидің шешендік сөздері

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

1


5

Мөңке бидің шешендік сөздері

Шешендік өнер: Мөңке бидің шешендік сөздері

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


6

Әнет баба "Не арсыз Не ғайып Не даусыз"

Әнет баба "Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?"

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


7

Төле би "Ердің бақыты –әйел"

Төле би "Ердің бақыты –әйел"

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

1


8


Төле би "Ердің бақыты –әйел"

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


9

Қазыбек би "Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?"

Қазыбек би "Кім жақын?Не қымбат? Не қиын?"

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


10


Қазыбек би "Кім жақын?Не қымбат? Не қиын?"

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


11

Әйтекеби "Қасқакөл дауы"

Әйтекеби "Қасқакөл дауы"

9.2.1.1- эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды қарастыру

9.3.3.1- шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


12


Әйтеке би "Қасқакөл дауы" Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


13

Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым"

Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым"

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


14


Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым"

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1

15

Бұқар жырау "Тілек"

Бұқар жырау "Тілек"

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


16


Бұқар жырау "Тілек"

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


17

Бұқар жырау "Әй, Абылай, Абылай"

"Әй, Абылай, Абылай"

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


18


Әй, Абылай, Абылай"

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау


1


19

Бұқар жырау "Асқар таудың өлгені"

"Асқар таудың өлгені"

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


20

"Біржан-Сара" айтысы

Айтыс өнері. "Біржан-Сара" айтысы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1

21

"Біржан-Сара" айтысы. Бөлім бойынша жиынтық бағалау -2

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1



22


"Біржан-Сара" айтысы.

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


23


Тоқсандық жиынтық бағалау

1


24


"Біржан-Сара" айтысы

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаттары

Түсіну және жауап беру

Анализ және интерпретация

Бағалау және салыстыру

ІІ тоқсан

(24 сағат)

2-бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай",
Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны", " Мен, мен, мен едім", "Бағаналы терек",
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі"

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

р/с

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары


Сағаттар

саны

Мерзімдер

Ескертпе

1

Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай" дастаны

Нысанбай жырау өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


2


Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай" дастанының тақырыбы мен идеясы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;


1


3


Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай» дастанының композициялық құрылымы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


4


"Кенесары – Наурызбай" поэмасындағы кейіпкерлер бейнесі


9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


5


Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай» дастанының стильдік ерекшелігі

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


6

Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны"

Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


7


"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасының композициялық құрылымы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

1


8


"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


9


"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасындағы кейіпкерлерге талдау жасау

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


10

М.Өтемісұлы "Бағаналы терек" толғауы

«Бағаналы терек» толғауы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1


11


"Бағаналы терек" толғауының көркемдік ерекшелігі

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


12


"Бағаналы терек" толғауының құндылығы. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


13

М.Өтемісұлы "Мен, мен, мен едім" өлеңі

" Мен, мен, мен едім" өлеңінің композициясы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


14


" Мен, мен, мен едім" өлеңінің көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

15-сабақ К.О

15


" Мен, мен, мен едім" өлеңіндегі кейіпкер бейнесі


9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


16


" Мен, мен, мен едім" өлеңі

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1


17

Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасы

Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы. Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1

18


Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1



19



Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының сюжеттік-композициясы


9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


20


Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану


1

21-сабақ К.О

21


Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасындағы автор стил.і

Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


22


Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының идеясын ғаламдық тұрғыдан талдау.

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


23


Тоқсандық жиынтық бағалау


1


24


Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасы

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1




Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаттары

Түсіну және жауап беру

Анализ және интерпретация

Бағалау және салыстыру

ІІІ тоқсан

(30 сағат)

3-бөлім: Адам жанының құпиясы

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы, Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты,
Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы, Т. Айбергенов "Сағыныш", Ф. Оңғарсынова "Өлең, мен сені аялап өтем"

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

р/с

Бөлім/ тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары


Сағаттар

саны

Мерзім

дер

Ескертпе

1

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы

І. Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


2


І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


3


І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасына сюжеттік талдау


9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


4


«Ас», «Көкшетаудан Құла келді» Ақан бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


5


Бай-бай, Құлагерім!

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


6


Аттың азалы әні

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


7


«Құлагер» поэмасының тарихи және көркемдік құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


8


«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


9

Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты

Б. Майлин. "Шұғаның белгісі" хикаяты сюжеті мен композициясы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


10


"Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


11


"Шұғаның белгісі" хикаяты. Үзінділермен шығармашылық жұмыс.

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


12


"Шұғаның белгісі" хикаяты

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


13


«Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1


14


Шығарманың көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


15


"Шұғаның белгісі" хикаяты

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу


1

16


Шұға мен Әбдірахман армандары Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


17

Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы

Ғ. Мүсірепов өмірі мен шығармашылығы. «Ұлпан» романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


18


"Ұлпан" романындағы психологизм

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1


19


"Ұлпан" романындағы кейіпкерлер әлемі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


20


"Ұлпан" романы. Үзінділермен жұмыс

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


21


"Ұлпан" романының көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


22


"Ұлпан" романынының тарихи және көркемдік құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


23


"Ұлпан" романының жаңашылдығы

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


24


"Ұлпан" романындағы автор бейнесі. Шығарма идеясын ғаламдық тұрғыдан талдау жасау

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

25


Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңі

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1



26

Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңі

Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңі. Лирикалық кейіпкер.

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


27


Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


28

Ф. Оңғарсынова "Өлең, мен сені аялап өтем" өлеңі

Ф. Оңғарсынова"Өлең, мен сені аялап өтем"

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру

1


29


Тоқсандық жиынтық бағалау


1


30


Ф. Оңғарсынова"Өлең, мен сені аялап өтем"

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаттары

Түсіну және жауап беру

Анализ және интерпретация

Бағалау және салыстыру


ІV тоқсан

( 24 сағат)

4-бөлім: Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат

Н. Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы, Қажығали
Мұхамбетқалиевтің «Тар кезең» романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

р/с

Бөлім/ тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары


Сағаттар

саны

Мерзім

дер

Ескертпе

1

Н. Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы

Н. Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы.

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;



1


2


"Бәйтерек" поэмасына сюжеттік талдау

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


3


"Бәйтерек" поэмасы. Кейіпкер бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


4


Үзінділермен жұмыс

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


5


"Бәйтерек" поэмасы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


6


"Бәйтерек" поэмасының көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


7


Тәуелсіздік жетістіктері

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


8


Тәуелсіздік жетістіктері

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1


9


Бәйтерек монументі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


10


Жаңа астана – жаңа қоғам

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


11


Туады әр халықтың өз көсемі Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


12

Қажығали
Мұхамбетқалиевтің «Тар кезең» романы

Қажығали Мұхамбетқалиевтің өмірі мен шығармашылығы. «Тар кезең» романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


13


Қажығали
Мұхамбетқалиевтің «Тар кезең» романы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1


14


«Тар кезең» романындағы кейіпкерлер жүйесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


15


Тар кезең» романының жанрлық ерекшелігі

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


16


Ханның намысы – халықтың намысы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;


1


17


Құтты мекен

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


18


Сырым би- Сырым батыр

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


19


Генерал –поручик барон Игельстром

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


20


Айқас

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1


21


Талқы . Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


22


Ұлы жиын .

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


23


Тоқсандық жиынтық бағалау

1


24


Глоссарий

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1









Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!