Материалдар / "Қазақ әдебиеті" пәнінен 5 - сыныпқа арналған ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАСЫ

"Қазақ әдебиеті" пәнінен 5 - сыныпқа арналған ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің құрастырған "Қазақ әдебиеті" пәнінен 5 - сыныпқа арналған тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмасы әріптестеріме көмек болсын деп жариялауға ұсынып отырмын. ы
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы

Жиынтық бағалауға шолу


Ұзақтығы: 40 минут

Түсіну және жауап беру – 5 минут

Анализ және интерпретация – 15 минут

Бағалау және салыстыру – 20 минут

Балл саны: 20

Тапсырмалар түрі

Көп таңдауы бар жабық сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар

Толық жауапты қажет ететін ашық сұрақтар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен, 11 тапсырмадан тұрады: Бірінші бөлім - түсіну және жауап беру, екіншісі - анализ және интерпретация, үшіншісі - бағалау және салыстыру дағдыларын тексеруге арналған.













Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларыының сипаттамасы

*Тапсырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырмалар түрлері

*Тапсырмалар сипаттамасы

*Орындау уақыты, мин.

Балл

1-5

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

Жауап нұсқаларынан бір дұрысын таңдау/жабық сұрақтар


Тапсырмалар жеке орындалады. Оқушы оқыған шығармасы негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.


5

5

6-10

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар


Оқушылар оқыған шығармалар негізінде берілген сұрақтарға жауап береді. Жауаптар 3-4 сөйлемнен тұруы қажет


15

10

11

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар


Берілген тақырыпқа 70-80 сөз көлемінде өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазады.

20

5

Барлығы




40

20


Тапсырмалар және балл қою кестесі үлгісі

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


1. Ыбырай әңгімелерінің басты тақырыбы.

А. Білім, ғылым туралы

В. Еңбек, еңбек адамы, адамгершілік қасиеттер

С. Мәдениеттілік туралы

Д. Сезім туралы

Е. Ынтымақ, бірлік туралы

[1]

2. «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің негізгі идеясы.

А. Адал еңбек

В. Адамгершілік

С. Өнегелі өмір

Д. Саналы ой

Е. Терең білім

[1]

  1. «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесіндегі басты кейіпкер.

А. Ақтан

В. Антон

С. Атымтай Жомарт

Д. Қыпшақ Сейітқұл

Е. Сейітқұлдың ағасы

[1]

4. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі оқиға қалай аяқталады?

А. Білім жолына түседі

В. Дін жолына түседі

С. Жұрттан асқан бай болады

Д. Кедейшілікке түседі

Е. Сейітқұлдың жұрты - жұрттан асқан бай болады

[1]

  1. ... Түркістан жағында көрген үлгісімен судан арық қазып шығарып, егінге су жіберді. Егін піскен соң орып, жиып алып, артығын төңірегіндегі көшпелі елге сатып, мал етті. Үзіндіде кімнің әрекеті көрінеді?

А. Ақтан

В. Антон

С. Жомарт

Д. Сейітқүл

Е. Тіленші

[1]

6. Жетімдіктің зардабын көрген Ақтанның болашағынан ақын қандай үміт күтеді? Өз пікіріңізді 3-4 сөйлеммен жеткізіңіз. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]

7. Күрек тісін қасқайтып,

Сұлу сүйер ме екенсің?

Бадана көз, тоғыз тор,

Сауыт киер ме екенсің?

Берілген үзіндіден тілдік бейнелеу құралдарын тауып, мағынасын анықтаңыз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]

8. «Қыпшақ Сейітқұл» шығармасындағы Қыпшақ Сейітқұл мен ағасының бейнесін салыстырып жазыңыз.

Қыпшақ Сейітқұл

Ағасы



[2]

9. «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесіндегі Антон мен бейтаныс адамның бойынан қарама - қарсы мәндегі мінездерді анықтаңыз.

Антон

Бейтаныс адам



[2]

10. Ақтанға мінездеме беріңіз. Ақтан жастың орнында өзіңіз болсаңыз, не істер едіңіз?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]

11. «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің негізгі идеясын басшылыққа ала отырып, «Байлықтың көзі - еңбекте» деген тақырыпта шағын эссе жазыңыз. (сөз саны - 70-80) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[5]







































Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

А

1


2

А

1

3

В

1

4

Е

1

5

Д

1

6

Қандай үміт күтетінін анықтайды.

1


3-4 сөйлеммен ойын жеткізеді.

1

7

Тілдік бейнелеу құралдарын табады.

1

Мағынасын анықтайды.

1

8

Қыпшақ Сейтқұл мен ағасының бейнесін анықтайды.

1

Қыпшақ Сейтқұл мен ағасының бейнесін салыстырады.

1

9

Антонға мінездеме береді.

1

Бейтаныс адамға мінездеме береді.

1

10

Ақтанға мінездеме береді.

1

Өзіндік көзқарасын білдіреді

1

11

Әңгімедегі басты мәселені анықтайды.

1

«Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің негізгі идеясын басшылыққа ала отырып, «Байлықтың көзі - еңбекте» деген тақырыпта өз көзқарасын білдіре отырып, эссе жазады.

Дәлелдер келтіреді.

1

Тұжырымды ой айтады.

1

Көзқарасын білдіре алады.

1

Жазба жұмысының көлемін сақтайды.

1
















ЖИ арқылы жасау
18 Қырқүйек 2020
7593
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі