Пәні: Қазақстан
тарихы
|
Сынып: 9 Пән
мұғалімі: Г.И.Мадиярова
|
Мерзімі:
19.10.2017ж
|
Тақырыбы:
|
§13. Қазақ АКСР-нің
құрылуы.
|
Мақсаты:
|
ҚазАКСР-нің Қазақ Кеңес
Социалистік Республикасы болып қайта құрылуы, оның тарихи маңызы,
Республиканың экономикалық өрлеуі туралы балаларға
түсіндіру
|
Күтілетін
нәтиже:
|
ҚазАКСР-нің құрылуындағы
тарихи маңызын бағалайды, оқушылар белсенділігін арттырады,
білімдерін жетілдіру
|
Бағалау
критерийлері:
|
Теорияны түсіну, негізгі
идеяны білу, рефлексия жасау
|
Әдіс-тәсілдер:
|
Джигсо әдісі, диалогтық оқыту,
орамал тастау
|
Сабақтың
барысы:
|
Кезеңі
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Кіріспе
|
2
минут
|
Сәлемдесу
Түгендеу
Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
|
Оқушылар оқу құралдарын
дайындайды
|
Оқушылардың белсенділігін
арттыру үшін ауызша мадақтау
|
АКТ
стикерлер
|
2
минут
|
Оқушыларды топқа
бөлу
Қазақ зиялыларының
есімімен
|
Оқушы қызығушылық танытып,
белсенділігі артады
|
Жылдам отырған топқа 1 стикер
беру
|
Тақырыпқа байланысты
суреттер
|
Таныстыр-ылым
|
4
минут
|
Үй тапсырмасын
сұрау
«Орамал тастау» әдісі
арқылы
|
Оқушылар тыңдай біледі,
тақырыпты әңгімелейді
|
Стикерлер арқылы
ынталандыру
|
АКТ
|
Негізгі
бөлім
|
15
минут
|
Джигсо
әдісі
1920 жылғы 26 тамыз –
Қырғыз (қазақ) Автономиялы Кеңестік Социалистік республикасын құру
туралы декрет жарияланды.
Астанасы-Орынбор қаласы
(1920-1924) Территориясы – Семей, Ақмола Торғай, Орал облыстары,
Маңғышлақ уезі, Астрахань губерниясының бір
бөлігі.
|
Оқушы орындау
керек
Мәтінмен
жұмыс
Қырғыз (Қазақ) АКСР-інің
құрылуының тарихи
маңызы:
-
Қазақ халқының
ғасырлық арманы орындалуының
көрінісі.
-
Отаршылдыққа қарсы
күрес нәтижесі.
-
Ұлттық қайта өрлеу жолындағы
алғашқы қадам.
|
Белсенді топқа
стикерлер
|
Қазақстанның саяси
картасы
А4 форматтағы
қағаздар
|
7
минут
|
Білгенім
|
Үйренгенім
|
Үйренгім
келеді
|
|
|
|
БҮҮ
тұжырымдамасы |
Қазақстанның саяси картасымен
жұмыс
Дәптермен жұмыс, кестені
толтырады7
Оқушылар тыңдайды, жауап
береді
|
Стикерлер
арқылы
|
9 сыныптың Қазақстан тарихы
оқулығы
|
Қорытын-ды
|
10
минут
|
Суммативті
бағалау
Рефлексия
жасау
Үйге тапсырма : оқу. Тестпен
жұмыс жасау.
|
Оқушы өзін-өзі
бағалайды
Рефлексия
|
Бағалау
3,2,1
|
ноутбук
|