Тақырыбы
|
Қазақ елінің
астаналары.
|
Сыныбы
|
күні: мұғалім: Шерібай
Қ.Б.
|
Мақсаты
|
Қазақ елінің астаналары туралы
малғұматтырды зерттей отырып тақырыпты түсінеді, өзара пікір
аласуда қатесіз орындауға
дағдыланады
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсіне отырып ойын
жеткізе білу арқылы, сөйлемді дұрыс құруға пайдаланады, табиғатқа
деген сезімдерін арттыруға
дағдыланады
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тапсырмаларды орындау арқылы
сөз таптарының жазылуын еркін меңгереді жаттығумен жұмыс істуге
үйренеді
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Миға шабуыл,, Автор
орындығы,тест
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа
бөлу
Алтын ереже құру
қажеттігі туралы айту.
Әр топқа бағалау
парағын таратып беру.
Фигуралармен бағалау
әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып
беру
«Сандарды бейнеле»
ойыны
арқылы психологиялық ахуалды
жақсарту
|
Оқушылар топқа
бөлініп, өз топбасшыларын
сайлайды.
Топ ішінде тәртіп
ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін
құрады.
Бағалау парағы
арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап
отырады.
Фигуралар арқылы
топтар өзара бағалайды.
Әртоп өздеріне берілген
сандарды дене мүшелерімен,қимылымен
бейнелеу.
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
Үй тапсырмасын сұрау арқылы
сұрақ-жауап Миға шабуыл
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы сұрау апқылы оқушыларды диалогқа
түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы орындау
|
Мұғалім берген тапсырмасын
орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын
тексеру
|
Түсіну
|
Әр топқа
деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде
беріледі.
|
Топ жетекшілеріне топ
мүшелерін бағалау үшін критерийлер
беріледі.
|
Оқушылар тест шешіп, критерий
арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ
мүшелерінің бірі бағалайды.
|
Қолдану
|
Оқулық
тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі
пайдалану
Тақырыбы: Пайдалы қазбаларды
қорғау
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға
қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа
материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық
жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір
алмасу
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы
менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді
|
Сергіту
сәті
|
«Кірпі биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Постермен
жұмыс
Өз ойларын ортаға салады
сабақты талдайды
1 топ. 1 Астана
Орынбор
2топ Астана
Қылыорда
-
Топ
Алматы
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол
үшін конвертке салынған сұрақтар
таратылады
|
|
Жинақтау
|
Астана жайлы шағын
әнгіме құрастырып, ойларын
жинақтау
|
Әр топқа шағын әнгіме жазу
тапсырылады, әр топ бүгінгі тақырыптан не біліп не үйренгенін
жазады, тақырыпты жинақтайды
|
Топ бірлесе отырып қағазға
тақырыптан не түсінгенін жазады
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақтарын
таратады
Бір-* бірін бақғалауды
қадағалау
|
Топты
бағалау
Өзін өзі
бағалау
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|