Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ : қазақ тілі

    Мектеп: Ә.Молдағұлова атындағы жалпы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Исаева Айман Абдуллақызы

    СЫНЫП: 9

    Қатысқандар саны:

    Бөлім атауы

    Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан

    Сабақ тақырыбы:

    Қазақ елінің тұңғыш Президенті

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

    9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

    Сабақ мақсаттар

    Барлығы:

    -мақала, тезистердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады;

    • - құрмалас сөйлемнің түрлерін біледі

    Көпшілігі:

    -Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. жанрлық ерекшеліктерін ажыратады , шағын мақала жазады.

    -құрмалас сөйлем жасалу жолдарын біледі

    Кейбірі:

    мақала, тезистердің жанрлық ерекшеліктерін ажырата отырып,

    • құрмалас сөйлем түрлерін қатыстырып, тыныс белгілерін дұрыс қоя отырып, көлемді мақала жазады. оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийлері

    -мақала, тезистердің құрылымын сақтайды.

    -мақала, тезистердің рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады;

    -құрмалас сөйлем жасалу жолдарын біледі

    -құрмалас сөйлем түрлерін біледі, мақала жазуда қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Рухани жаңғыру, маңызды фактор, рухани құндылық, Стратегия, жаһандану, патриотизм, көпэтносты, генетикалық

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылытын тіркестер:

    энеолит дәуірі , адам айтқысыз үстемдік, түбегейлі өзгертті , тұрмыс қағидаты, «Ботай» қонысы, «аң стилі» өнері, мұрасының жарқын көрінісі, көркем болмысы,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласының құндылығы неде?

    Осы мақаладағы ең басым құндылық деп нені айткға болады?

    Құндылықтар

    Ұлы даланың жеті қырын қадірлеу,

    жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, әдебиет, география

    Осыған дейін меңгерілген білім

    .

    Жоспар


    Жоспарланатын

    уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 минут


    Щаттық шеңберіне тұру.

    Үлкенге де сіз, кішіге де сіз.

    Баршаңызды құрметтеп, бас иеміз біз!

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    « Менің арманым......» әдісі бойынша оқушылар кезекпен өз армандарын бір сөзбен ортаға салады.

    Топқа бөлу: сабақтың тақырыбына қатысты суреттерді тарату арқылы топқа бөлемін 1- топ: «Алтын адам», 2- топ:«Аң стилі», 3- топ:«Қызғалдақ, Алма»,4-топ: «Атқа міну мәдениеті »,






    Сабақтың ортасы 5 минут



    10 минут





    15 минут




    «Суреттер галереясы» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашады

    Оқылым алды тапсырма

    Еліміздің тұңғыш президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласы туралы ой қозғау.

    Оқылым барысы :

    Топтық жұмыс :

    1-тапсырма:

    Н.Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын «Жиксо» әдісі бойынша мәтін түрінің өзіндік ерекшеліктерін анықтау үшін топтарға бөліп оқыту.

    1-топ:

    1. АТҚА МІНУ МӘДЕНИЕТІ

    Атқа міну мәдениеті мен жылқы шаруашылығы жер жүзіне Ұлы даладан тарағаны тарихтан белгілі.

    Еліміздің солтүстік өңіріндегі энеолит дәуіріне тиесілі «Ботай» қонысында жүргізілген қазба жұмыстары жылқының тұңғыш рет қазіргі Қазақстан аумағында қолға үйретілгенін дәлелдеді.

    Жылқыны қолға үйрету арқылы біздің бабаларымыз өз дәуірінде адам айтқысыз үстемдікке ие болды.


    2. ҰЛЫ ДАЛАДАҒЫ ЕЖЕЛГІ МЕТАЛЛУРГИЯ

    Металл өндірудің амал-тәсілдерін табу тарихтың жаңа кезеңіне жол ашып, адамзат дамуының барысын түбегейлі өзгертті. Сан алуан металл кендеріне бай қазақ жері – металлургия пайда болған алғашқы орталықтардың бірі. Ежелгі заманда-ақ Қазақстанның Орталық, Солтүстік және Шығыс аймақтарында тау-кен өндірісінің ошақтары пайда болып, қола, мыс, мырыш, темір, күміс пен алтын қорытпалары алына бастады.

    Ата-бабаларымыз жаңа, неғұрлым берік металдар өндіру ісін дамытып, олардың жедел технологиялық ілгерілеуіне жол ашты.

    2- топ :

    3. АҢ СТИЛІ

    Біздің ата-бабаларымыз қоршаған ортамен етене өмір сүріп, өздерін табиғаттың ажырамас бөлшегі санаған. Бұл басты тұрмыс қағидаты Ұлы даланы мекендеген халықтардың дүниетанымы мен құндылықтарын қалыптастырды. Өз жазуы мен мифологиясы бар Қазақстанның ежелгі тұрғындарының озық мәдениеті болды.

    Олардың мұрасының жарқын көрінісі, көркем болмысы мен рухани байлығының айшықты белгісі – «аң стилі» өнері.

    4. АЛТЫН АДАМ

    Біздің түп-тамырымызға жаңаша көзқараспен қарауға жол ашып, әлемдік ғылым үшін сенсация саналған жаңалық – 1969 жылы Қазақстанның Есік қорғанынан табылған, өнертанушы ғалымдар арасында «қазақстандық Тутанхамон» деген атқа ие болған «Алтын адам».

    Бұл жауынгер талай тылсым құпияның бетін ашты. Біздің бабаларымыз әлі күнге дейін өзінің асқан көркемдігімен тамсандыратын аса жоғары деңгейдегі көркем дүниелер жасаған.

    3-топ:

    5. ТҮРКІ ӘЛЕМІНІҢ БЕСІГІ

    Қазақтардың және Еуразияның басқа да халықтарының тарихында Алтайдың алар орны ерекше. Осынау асқар таулар ғасырлар бойы Қазақстан жерінің тәжі ғана емес, күллі түркі әлемінің бесігі саналды. Дәл осы өңірде біздің дәуіріміздің І мыңжылдығының орта шенінде Түркі дүниесі пайда болып, Ұлы дала төсінде жаңа кезең басталды.

    Тарих пен география түркі мемлекеттері мен ұлы көшпенділер империялары сабақтастығының айрықша моделін қалыптастырды.

    6. ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫ

    Еліміздің географиялық тұрғыдан ұтымды, яғни Еуразия құрлығының кіндігінде орналасуы ежелден әртүрлі мемлекеттер мен өркениеттер арасында транзиттік «дәліздердің» пайда болуына септігін тигізді. Біздің дәуірімізден бастап бұл құрлық жолдары Үлкен Еуразияның Шығысы мен Батысы, Солтүстігі мен Оңтүстігі арасындағы сауда және мәдениет саласындағы байланыстардың трансконтинентальды желісіне – Ұлы Жібек жолы жүйесіне айналды.

    4- топ:

    7. ҚАЗАҚСТАН – АЛМА МЕН ҚЫЗҒАЛДАҚТЫҢ ОТАНЫ

    Асқақ Алатаудың баурайы алма мен қызғалдақтың «тарихи отаны» екені ғылыми тұрғыдан дәлелденген. Сиверс алмасының отаны саналады. Дәл осы тұқым ең көп таралған жемісті әлемге тарту етті. Бәріміз білетін алма – біздегі алманың генетикалық бір түрі. Ол Қазақстан аумағындағы Іле Алатауы баурайынан Ұлы Жібек жолының көне бағыты арқылы алғашқыда Жерорта  теңізіне, кейіннен бүкіл әлемге таралған. Осы танымал жемістің терең тарихының символы ретінде еліміздің оңтүстігіндегі ең әсем қалалардың бірі Алматы деп аталды.

    Бүгінде жер жүзінде қызғалдақтың 3 мыңнан астам түрі бар, олардың басым көпшілігі – біздің дала қызғалдағының «ұрпағы». Қазір Қазақстанда қызғалдақтың 35 түрі өседі


    Оқылымнан кейін тапсырма:

    Әр топ өздерінің топтарының аттары бойынша оқыған мәтінді құрылымын анықтау арқылы рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады

    дискриптор:

    - мәтінді мұқият оқиды

    - мәтіннің жанрын ажыратады

    - мақаланың рәсімделуін анықтайды

    ҚБ: «Бағалау кестесі »

    2- тапсырма

    Жұптық жұмыс

    Оқылым мәтіні бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін анықтап, кестені толтырады.

    «Үш баған» әдісі бойынша кестені толтырыңыз


    Салалас құрмалас

    Сабақтас құрмалас

    Аралас құрмалас








    Дискриптор :

    - құрмалас сөйлемнің түрлерін ажыратады

    - құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі


    ҚБ: «Бағалау кестесі »


    Саралау тапсырмалары

    3.

    Оқылым мәтінінен 3- дәйек сөз алып,

    « Ойды түртіп алу» әдісі бойынша кестені толтырыңыз.

    Дәйек сөз

    Менің көзқарасым




    2.

    Оқылым мәтінінен бірнеше жай сөйлемдерді тауып, құрмалас сөйлемдерге айналдырып, жазыңыздар



    1

    «Ұлы даланың жеті қыры» айдарымен берілген мәтінді пайдаланып, «Елбасы жолы- ұрпаққа өнеге» тақырыбында

    мақала жазыңыздар.




















    http://egemen.kz/article/178090-nursultan-nazarbaev-uly-dalanynh-zheti-qyry

    Сабақтың соңы

    5-минут



    Кері байланыс


    «Бағалау кестесі »

    Оқушы

    аты-жөні

    «Джиксо» әдісі

    «Үш баған»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исаева Айман Абдуллақызы
    30 Қараша 2020
    2562
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ елінің тұңғыш Президенті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ елінің тұңғыш Президенті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ : қазақ тілі

    Мектеп: Ә.Молдағұлова атындағы жалпы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Исаева Айман Абдуллақызы

    СЫНЫП: 9

    Қатысқандар саны:

    Бөлім атауы

    Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан

    Сабақ тақырыбы:

    Қазақ елінің тұңғыш Президенті

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

    9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

    Сабақ мақсаттар

    Барлығы:

    -мақала, тезистердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады;

    • - құрмалас сөйлемнің түрлерін біледі

    Көпшілігі:

    -Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. жанрлық ерекшеліктерін ажыратады , шағын мақала жазады.

    -құрмалас сөйлем жасалу жолдарын біледі

    Кейбірі:

    мақала, тезистердің жанрлық ерекшеліктерін ажырата отырып,

    • құрмалас сөйлем түрлерін қатыстырып, тыныс белгілерін дұрыс қоя отырып, көлемді мақала жазады. оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийлері

    -мақала, тезистердің құрылымын сақтайды.

    -мақала, тезистердің рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады;

    -құрмалас сөйлем жасалу жолдарын біледі

    -құрмалас сөйлем түрлерін біледі, мақала жазуда қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Рухани жаңғыру, маңызды фактор, рухани құндылық, Стратегия, жаһандану, патриотизм, көпэтносты, генетикалық

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылытын тіркестер:

    энеолит дәуірі , адам айтқысыз үстемдік, түбегейлі өзгертті , тұрмыс қағидаты, «Ботай» қонысы, «аң стилі» өнері, мұрасының жарқын көрінісі, көркем болмысы,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласының құндылығы неде?

    Осы мақаладағы ең басым құндылық деп нені айткға болады?

    Құндылықтар

    Ұлы даланың жеті қырын қадірлеу,

    жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, әдебиет, география

    Осыған дейін меңгерілген білім

    .

    Жоспар


    Жоспарланатын

    уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 минут


    Щаттық шеңберіне тұру.

    Үлкенге де сіз, кішіге де сіз.

    Баршаңызды құрметтеп, бас иеміз біз!

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    « Менің арманым......» әдісі бойынша оқушылар кезекпен өз армандарын бір сөзбен ортаға салады.

    Топқа бөлу: сабақтың тақырыбына қатысты суреттерді тарату арқылы топқа бөлемін 1- топ: «Алтын адам», 2- топ:«Аң стилі», 3- топ:«Қызғалдақ, Алма»,4-топ: «Атқа міну мәдениеті »,






    Сабақтың ортасы 5 минут



    10 минут





    15 минут




    «Суреттер галереясы» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашады

    Оқылым алды тапсырма

    Еліміздің тұңғыш президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласы туралы ой қозғау.

    Оқылым барысы :

    Топтық жұмыс :

    1-тапсырма:

    Н.Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын «Жиксо» әдісі бойынша мәтін түрінің өзіндік ерекшеліктерін анықтау үшін топтарға бөліп оқыту.

    1-топ:

    1. АТҚА МІНУ МӘДЕНИЕТІ

    Атқа міну мәдениеті мен жылқы шаруашылығы жер жүзіне Ұлы даладан тарағаны тарихтан белгілі.

    Еліміздің солтүстік өңіріндегі энеолит дәуіріне тиесілі «Ботай» қонысында жүргізілген қазба жұмыстары жылқының тұңғыш рет қазіргі Қазақстан аумағында қолға үйретілгенін дәлелдеді.

    Жылқыны қолға үйрету арқылы біздің бабаларымыз өз дәуірінде адам айтқысыз үстемдікке ие болды.


    2. ҰЛЫ ДАЛАДАҒЫ ЕЖЕЛГІ МЕТАЛЛУРГИЯ

    Металл өндірудің амал-тәсілдерін табу тарихтың жаңа кезеңіне жол ашып, адамзат дамуының барысын түбегейлі өзгертті. Сан алуан металл кендеріне бай қазақ жері – металлургия пайда болған алғашқы орталықтардың бірі. Ежелгі заманда-ақ Қазақстанның Орталық, Солтүстік және Шығыс аймақтарында тау-кен өндірісінің ошақтары пайда болып, қола, мыс, мырыш, темір, күміс пен алтын қорытпалары алына бастады.

    Ата-бабаларымыз жаңа, неғұрлым берік металдар өндіру ісін дамытып, олардың жедел технологиялық ілгерілеуіне жол ашты.

    2- топ :

    3. АҢ СТИЛІ

    Біздің ата-бабаларымыз қоршаған ортамен етене өмір сүріп, өздерін табиғаттың ажырамас бөлшегі санаған. Бұл басты тұрмыс қағидаты Ұлы даланы мекендеген халықтардың дүниетанымы мен құндылықтарын қалыптастырды. Өз жазуы мен мифологиясы бар Қазақстанның ежелгі тұрғындарының озық мәдениеті болды.

    Олардың мұрасының жарқын көрінісі, көркем болмысы мен рухани байлығының айшықты белгісі – «аң стилі» өнері.

    4. АЛТЫН АДАМ

    Біздің түп-тамырымызға жаңаша көзқараспен қарауға жол ашып, әлемдік ғылым үшін сенсация саналған жаңалық – 1969 жылы Қазақстанның Есік қорғанынан табылған, өнертанушы ғалымдар арасында «қазақстандық Тутанхамон» деген атқа ие болған «Алтын адам».

    Бұл жауынгер талай тылсым құпияның бетін ашты. Біздің бабаларымыз әлі күнге дейін өзінің асқан көркемдігімен тамсандыратын аса жоғары деңгейдегі көркем дүниелер жасаған.

    3-топ:

    5. ТҮРКІ ӘЛЕМІНІҢ БЕСІГІ

    Қазақтардың және Еуразияның басқа да халықтарының тарихында Алтайдың алар орны ерекше. Осынау асқар таулар ғасырлар бойы Қазақстан жерінің тәжі ғана емес, күллі түркі әлемінің бесігі саналды. Дәл осы өңірде біздің дәуіріміздің І мыңжылдығының орта шенінде Түркі дүниесі пайда болып, Ұлы дала төсінде жаңа кезең басталды.

    Тарих пен география түркі мемлекеттері мен ұлы көшпенділер империялары сабақтастығының айрықша моделін қалыптастырды.

    6. ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫ

    Еліміздің географиялық тұрғыдан ұтымды, яғни Еуразия құрлығының кіндігінде орналасуы ежелден әртүрлі мемлекеттер мен өркениеттер арасында транзиттік «дәліздердің» пайда болуына септігін тигізді. Біздің дәуірімізден бастап бұл құрлық жолдары Үлкен Еуразияның Шығысы мен Батысы, Солтүстігі мен Оңтүстігі арасындағы сауда және мәдениет саласындағы байланыстардың трансконтинентальды желісіне – Ұлы Жібек жолы жүйесіне айналды.

    4- топ:

    7. ҚАЗАҚСТАН – АЛМА МЕН ҚЫЗҒАЛДАҚТЫҢ ОТАНЫ

    Асқақ Алатаудың баурайы алма мен қызғалдақтың «тарихи отаны» екені ғылыми тұрғыдан дәлелденген. Сиверс алмасының отаны саналады. Дәл осы тұқым ең көп таралған жемісті әлемге тарту етті. Бәріміз білетін алма – біздегі алманың генетикалық бір түрі. Ол Қазақстан аумағындағы Іле Алатауы баурайынан Ұлы Жібек жолының көне бағыты арқылы алғашқыда Жерорта  теңізіне, кейіннен бүкіл әлемге таралған. Осы танымал жемістің терең тарихының символы ретінде еліміздің оңтүстігіндегі ең әсем қалалардың бірі Алматы деп аталды.

    Бүгінде жер жүзінде қызғалдақтың 3 мыңнан астам түрі бар, олардың басым көпшілігі – біздің дала қызғалдағының «ұрпағы». Қазір Қазақстанда қызғалдақтың 35 түрі өседі


    Оқылымнан кейін тапсырма:

    Әр топ өздерінің топтарының аттары бойынша оқыған мәтінді құрылымын анықтау арқылы рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады

    дискриптор:

    - мәтінді мұқият оқиды

    - мәтіннің жанрын ажыратады

    - мақаланың рәсімделуін анықтайды

    ҚБ: «Бағалау кестесі »

    2- тапсырма

    Жұптық жұмыс

    Оқылым мәтіні бойынша құрмалас сөйлемнің түрлерін анықтап, кестені толтырады.

    «Үш баған» әдісі бойынша кестені толтырыңыз


    Салалас құрмалас

    Сабақтас құрмалас

    Аралас құрмалас








    Дискриптор :

    - құрмалас сөйлемнің түрлерін ажыратады

    - құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі


    ҚБ: «Бағалау кестесі »


    Саралау тапсырмалары

    3.

    Оқылым мәтінінен 3- дәйек сөз алып,

    « Ойды түртіп алу» әдісі бойынша кестені толтырыңыз.

    Дәйек сөз

    Менің көзқарасым




    2.

    Оқылым мәтінінен бірнеше жай сөйлемдерді тауып, құрмалас сөйлемдерге айналдырып, жазыңыздар



    1

    «Ұлы даланың жеті қыры» айдарымен берілген мәтінді пайдаланып, «Елбасы жолы- ұрпаққа өнеге» тақырыбында

    мақала жазыңыздар.




















    http://egemen.kz/article/178090-nursultan-nazarbaev-uly-dalanynh-zheti-qyry

    Сабақтың соңы

    5-минут



    Кері байланыс


    «Бағалау кестесі »

    Оқушы

    аты-жөні

    «Джиксо» әдісі

    «Үш баған»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    30.11.2020
    2562
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исаева Айман Абдуллақызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации