Басы
|
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын
түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп
ережелері.жүру ,
орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол
жағына қарай .
1 .
Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен
жүру.
2.
Жеңіл жүгіріске көшу .
3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол
алдыда тізені биік көтере жүгіру.
4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол
белде
5
.Жылдамдыққа жүгіру
6.
қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына
келтіру.
Ж.Д.Ж. орнында
|
Сәлемдеседі, жақсы тілектер айтады, сәттілік
тілейді.
Жүріп жасалатын жаттығуларды
орындайды.
Орнында тұрып жаттығуларды
орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Бос, кең зал,
ысқырық
|
Ортасы
|
Қауіпсіздік техникасы
Эстафета ойындары
1. Ат жарыс. Ойыншы сөреден мәреге дейін жетіп, қайта келіп, келесі
ойыншыны алып кету керек.
2. Теңге алу. Бір ойыншы теңгелерді жинайды, екінші ойыншы оны
орнына қояды. Қай топ бірінші тапсырманы орындайды сол топ
жеңеді.
3. Асық ату. 2 мин ішінде қай топ көбірек асық атып алады, сол топ
жеңімпаз.
4. Арқан тартыс. Екі топ арқан тартады.
5. Тауық күрес.
екі топтан екі бала шығып ,кәдімгідей
күреседі.Оның ең қызығыда,басқаша күрестен айырмасы да –тек жалғыз
аяғымен ақсаңдай жүріп,иықтарын қағып күресуінде.Бұл күрес
балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді.
|
Қимыл-қозғалыс ойындар кезінде
қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауларды
сақтайды
|
Смалик-тер
арқылы
бағалау
Қай топ көп смайлик жинай-ды,
сол топ жеңім-паз
|
бос ойын кеңістігі, мұғалімге
арналған ысқырық.
Жылқы, асық, теңге
макеттері
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі.
Оқушылар әр топтық екі сәтті жұмысын, бір ұсынысын
береді.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|