|
Мектеп |
М.Маметова атындағыорта мектеп |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Н.Мейрамов |
|||
|
Күні |
26.12.2022 |
|||
|
Сынып |
1 «А» |
|||
|
Бөлім |
4-бөлім Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ халқының салт дәстүрлері және мәдениетімен таныстыру |
|||
|
Оқу мақсаттары |
1.2.7.1 дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу 1.3.5.1 дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
|||
|
Бағалау критерииі |
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде 5 .Жылдамдыққа жүгіру 6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында |
Сәлемдеседі, жақсы тілектер айтады, сәттілік тілейді. Жүріп жасалатын жаттығуларды орындайды. Орнында тұрып жаттығуларды орындайды |
Қол шапалақ |
Бос, кең зал, ысқырық |
|
Ортасы |
Қауіпсіздік техникасы екі топтан екі бала шығып ,кәдімгідей күреседі.Оның ең қызығыда,басқаша күрестен айырмасы да –тек жалғыз аяғымен ақсаңдай жүріп,иықтарын қағып күресуінде.Бұл күрес балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді. |
Қимыл-қозғалыс ойындар кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауларды сақтайды |
Смалик-тер арқылы бағалау Қай топ көп смайлик жинай-ды, сол топ жеңім-паз |
бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық.
Жылқы, асық, теңге макеттері |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі. Оқушылар әр топтық екі сәтті жұмысын, бір ұсынысын береді.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ халқының салт-дәстүрлері және мәдениетімен таныстыру
Қазақ халқының салт-дәстүрлері және мәдениетімен таныстыру
|
Мектеп |
М.Маметова атындағыорта мектеп |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Н.Мейрамов |
|||
|
Күні |
26.12.2022 |
|||
|
Сынып |
1 «А» |
|||
|
Бөлім |
4-бөлім Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ халқының салт дәстүрлері және мәдениетімен таныстыру |
|||
|
Оқу мақсаттары |
1.2.7.1 дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу 1.3.5.1 дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
|||
|
Бағалау критерииі |
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде 5 .Жылдамдыққа жүгіру 6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында |
Сәлемдеседі, жақсы тілектер айтады, сәттілік тілейді. Жүріп жасалатын жаттығуларды орындайды. Орнында тұрып жаттығуларды орындайды |
Қол шапалақ |
Бос, кең зал, ысқырық |
|
Ортасы |
Қауіпсіздік техникасы екі топтан екі бала шығып ,кәдімгідей күреседі.Оның ең қызығыда,басқаша күрестен айырмасы да –тек жалғыз аяғымен ақсаңдай жүріп,иықтарын қағып күресуінде.Бұл күрес балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді. |
Қимыл-қозғалыс ойындар кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауларды сақтайды |
Смалик-тер арқылы бағалау Қай топ көп смайлик жинай-ды, сол топ жеңім-паз |
бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық.
Жылқы, асық, теңге макеттері |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі. Оқушылар әр топтық екі сәтті жұмысын, бір ұсынысын береді.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
шағым қалдыра аласыз














