Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ халқының ұлттық тағамдары 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тамақтану мәдениеті |
Мектеп: Сарысай негізгі орта мектебі Мұғалімнің аты жөні: Нұрымова Қызғалдақ Жұмағалиқызы
|
|
Күні: 12.04.2019ж Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: 4 |
Қатыспағандар саны: жоқ |
Сабақ тақырыбы: |
Қазақ халқының ұлттық тағамдары |
|
Оқу мақсаты: |
7.2.4.2-Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың жасалу технологияларын зерделеу және қолдану. |
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Қазақ халқының ұлттық тағамдарымен танысу. Көпшілік оқушылар орындай алады: Қазақ халқының ұлттық тағамдарын біледі, түсінеді. Қажетті азық-түліктерді қолдана алады, гигиеналық талаптарды сақтайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Қазақ халқының ұлттық тағамдары туралы толық мәлімет алу, салыстыру Қазақ халқының ұлттық тағамдарын жасау. |
|
Бағалау критерийлері: |
Білу: Қазақ халқының ұлттық тағамдарын біледі. Түсіну: Ұлттық тағамдардың денсаулыққа пайдалы екендігін, қандай тамақ әзірлеуге болатынын түсінеді. Қолдану: Қазақ халқының ұлттық тағамдарын жасайды. |
|
Тілдік мақсаттар: |
Термин сөздер: Қонақжайлылық-гостееприимство-hosрitality Тамақ-пища, еда-food Нан-хлеб-nan Ет-мясо-meat Құрт-курт-kurt Шелпек-шелпек-shelpek Cүт-молоко-milk Диалог. Оқылым -айтылым, оқылым-жазылым, оқылым-тыңдалым Тыңдалым: Қазақ халқының ұлттық тағамдарының сөз тіркестерін тыңдады. Айтылым: Қазақтың ұлттық тағамдары туралы айтады Оқылым: Қазақ халқының ұлттық тағамдары туралы мәтінді оқиды. Жазылым: 1. Қазақ халқының ұлттық тағамдары дегеніміз не? 2. Ұлттық тағамдардың қандай түрлері бар? |
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік Ел» стратегиясы 1. Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуіне дағдыландыру 2. Жаңа қазақстандық
патриотизм |
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих –ұлттық тағамдардың тарихы, жаратылыстану,биология- тағамның құрамы, информатика |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, интербелсенді тақта, ақпараттық-коммуникативтік сервистік қызметі |
|
Бастапқы білім |
Оқушылар қазақтың ұлттық тағамдары туралы толық мәлімет алды. Қазақтың ұлттық тағамдарын дайындауда қауіпсіздік техникасы ережелері қалыптасқан. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 5-мин Үй тапсырмасын сұрау: 3 мин
Білу Белсенді оқыту әдісі: 7 мин Белсенді оқу |
Ұйымдастыру кезеңі. 1.Оқушылармен амандасу 2.Оқушыларды түгендеу Шаттық шеңберін құру. Бір-біріне тілек айту
2 топқа бөлу 1.Топ-Бауырсақ 2.топ-Шелпек Үй тапсырмасы: Жиынтық құрастыру. Бөлшектерді пішу. Бұйымды әшекейлеу Белсенді оқу «Миға шабуыл» әдісі 1.Топ «Бауырсақ» 1. Жиынтық дегеніміз не? 2. Бұйымды әшекейлеудегі қандай түрлерің қолдандың? 2.топ «Шелпек» 1. Бұйымды пішу үшін қандай құрал-жабдықтар керек? 2. Модельдеу дегеніміз не? Кері байланыс:
Білу: Бауырсақ дегеніміз не екенін білесің Түсіну: Бауырсақтың түрлерін түсінесің Қолдану: Бауырсақты жасау үшін құрал-жабдықтарды қолдана аласын. Жаңа сабақ Қазақ халқының ұлттық тағамдары. Оқушылардан ұлттық тағамдар туралы сұрау. Белсенді оқу. «Кластер» әдісі Оқушылар қазақ халқының ұлттық тағамдары туралы тірек сызба арқылы көрсетеді. Кері байланыс: Қазақтың ұлттық тағамдары туралы айту, түсіндіру. Қалыптастырушы бағалау «Үш шапалақ » әдісі
Белсенді оқу. «Семантикалық карта» әдісі 1. Қазақта ұлттық тағамдардың түрлері көп. 2. Қымыз-түйенің сүтінен жасалады. 3. Құрт-малдың сүтінен дайындалатын ұзақ уақыт сақтауға арналған тағам. Кері байланыс: Келісемін. Келіспеймін «Шапалақ ұру» әдісі
Белсенді оқу. «Жалғасын тап» әдісі ..... биенің сүтінен денсаулыққа шипалы әрі жұғымды сусын. ..... қуырылған бидайдан, арпадан жүгеріден ұнтақтап дайындалады. .... жаңа төлденген малдың желініне жиналатын қою сүт. Кері байланыс: Берілген тапсырманың қандай тағамдар екенін айту. Қалыптастырушы бағалау: «Смайлик» әдісі
Белсенді оқу. «Венн диаграммасы» Қымыз Шұбат Дескриптор: Оқушылар венн диаграмасы бойынша қымыз бен шұбаттың денсаулыққа қандай пайдасы бар екенін айтты. Қымыз бен шұбаттың қандай айырмашылығы бар екенін тапты. Кері байланыс: Қымыз бен шұбаттың денсаулыққа пайдасы бар екенің білесің. Қымыз бен шұбаттың қандай айырмашылығы бар екенің түсінесің Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі |
Шаттық шеңбері https://ds04.infourok.ru/uploads /ex/0694/000536b3-81add2df/img4.jpg Интербелсенді тақта, тапсырма, слайд Қазақ халқының ұлттық тағамдары туралы суреттер Қазақтың ұлттық тағамдары видио, слайд, постер қорғау https://ds04.infourok.ru/uploads /ex/1370/0014c067-d8672aa6/640/img5.jpg карточка, сұрақтар https://ds04.infourok.ruuploads /ex/097f/000f3836-e8bb2506/img14.jpg
дәптермен жұмыс, қалам https://ds05.infourok.ru/uploads/ex/ 09d4/0005748b-3f11cd77/hello_html_m499 200f5.png Флипчарт, маркерлер, тақта https://ds04.infourok.ru/uploads /ex/0f55/000602c4-b34045fb/img10.jpg |
||
Сабақтың ортасы 10-мин қолдану Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих, жаратылыстану, информатика |
Үш деңгейлік тапсырма (А-қарапайым,
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |