Материалдар / "Қазақ халық әнінің әуенділігі" Ашық сабақ.5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қазақ халық әнінің әуенділігі" Ашық сабақ.5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2020
982
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қазақ халқы әнінің әуенділігі
СЫНЫП: 5
Қатысқан оқушылар саны:

Күні:

Сабақ негізделген
оқу мақсаттары

Қатыспаған оқушылар саны: 0

5.1.1.1 – музыканың түрін, стилі менжанрын, музыкалықкөркемдеуші құралдарды
анықтау, тыңдалған шығарманы талдау;
5.1.2.1 – дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін,
айтыстың түрлерін анықтау;
5.1.2.3– қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің
ерекшеліктерін анықтау;

Сабақ нәтижесі:

5.1.3.1 түрлі әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем
бейнесін жеткізу
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және
қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Бағалау
критерийі
Ресурстар

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша
қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында
тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Музыка, қазақ тілі.

Әдіс-тәсілдер
Пәнаралық
байланыс
Сабақтың жоспары
Жоспарланған Сабақ барысы :
уақыт
Басталуы
Бағалау парақшасымен таныстыру
5 минут

Бағалау
түрлері

Топтарға бөлу.
Оқушылар
қорапшада
н өздеріне
ұнайтын
түске сай

маркерлер
алады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Жаңа білім

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан
не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып,
сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің
қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг
соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
Білу және түсіну

10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Аялы
алақан»
Тренинг.

Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір
оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша
мәтінмен жұмыс жүргізу.
Қазақ халқының дәстүрлі өнерінде ұлттық музыкалық аспаптар
домбыра мен қобызда орындалатын халық әндері мен күйлерін
жатқызуға болады.
Қазақ халқының әншілік дәстүрлі өнері:
Арқа әншілік дәстүрі

«Көшбасш
ы және
тыңдаушы
лар» әдісі

Батыс Қазақстан әншілік дәстүрі
Жетісу әншілік дәстүрі
Сыр өңірі әншілік дістүрі
Қазақ халқының мерей тұтып, мақтаныш етер асыл мұрасы, рухани
жәдігерліктері ішінде замана сүзгісінен өтіп, бүгінгі ұрпақтың еншісіне
егжей-тегжейлі жеткен ән қазынасы қашаннан дәстүрлі өнердің
қаймағы саналады. Дәстүрлі ән үлгілері ғұрыптық әндер, халық әндері,
кәсіби халық композиторлары шығармалары болып, баға жетпес
құндылықты құрайды. Қазақтың әншілік өнері жанрлық сипаты
жөнінен алуан түрлі. Қазақтың фольклортанушылары мен музыка
зерттеушілері қазақтың дәстүрлі ән өнерін тұрмыс – салтқа байланысты
ғұрыптық әндері және кәсіби әндер деп жіктеп қарастырып жүр.
Ғұрыптық әндердің өзі- бесік жыры, тойбастар, беташар, жоқтау,
көрісу, сыңсу, жар-жар, жарапазан болып тармақталса, әншілік өнердің
кең өріс алған кезінде пайда болған кәсіби ән өнері-халық әндері және
кәсіби халық композиторларының әндері болып саналады.
Қазақ халқы ән мен күйге аса бай халықтардың бірі. ХІХ ғасырдағы
қазақтың музыка мәдениетін зерттеушілер қазақта мың ән, бес жүз күй
барлығын жазған болатын. Қазақтың музыкалық мәдениеті дәуірден
дәуірге дамып келді, қазақ халқы ән мен күйге аса құмар халық.

Ортасы
10 минут

Қазақтың ақын, жырау, өлеңші және әншілері өлеідер мен жырларды,
ұзақ дастандарды домбыраға қосып әнмен айтады. Эпостық немесе
тарихи жырлардың қысқа қайырылатын баяу әндері болады, лирикалық
әндер көтеріңкі айтылады, неше түрлі сарынға соғып құйқылжиды.
Халық музыкашыларының эпостық, тарихи ертегі және тұрмыс
тақырыптарына арнап музыка аспаптарымен орындауға шығарған
шығармалары «күй» деп аталады. Күй әнге қосылмай, тек музыка
аспабымен ғана орындадалы.
Оқулық,қа
Қолдану
бырғаға
ілінген
Дәптермен жұмыс.
ватмандар,
түрлі-түсті
Талдау
маркерлер
«Ыстық орындық» орындық әдісі
«Ыстық
(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орындық»
орындық
орналастырылады.
әдісі,
сұрақтар,
Жаттығудың сипаттамасы:
орындық.
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және
тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір
бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
Сергіту сәті

Оқушылар
би билеп
сергіп
қалады.

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"

2 минут

Аяқталуы

Синтез
"Таңда да таста" әдісі

Сабақты
бекіту

https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ

"Таңда да
таста"
әдісі

«Жетістік» баспалдағы.

Кері
байланыс
парағы.
«Жетістік»
баспалдағы
.

10 минут
Бағалау

5 минут

Кері
байланыс
3 минут
Үйге тапсырма: өздік жұмысы.
Саралау – Сіз қосымша

Бағалау - Оқушылардың

Пәнаралық байланыс

көмек көрсетуді қалай

үйренгенін тексеруді

Қауіпсіздік және еңбекті

жоспарлайсыз? Сіз

қалай жоспарлайсыз?

қорғау ережелері

қабілеті жоғары

АКТ-мен байланыс

оқушыларға тапсырманы

Құндылықтардағы

күрделендіруді қалай

байланыс

жоспарлайсыз?
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

шынайы ма?

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес

Бүгін оқушылар

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім және
неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!