Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі), ҚМЖ , 7- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі), ҚМЖ , 7- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы.

Vғ соңғы ширегі)

Мектеп: №63 Ы.Алтынсарин ЖОМ







Күні8.02.2019ж

Мұғалімнің есімі:Акилбекова Назира



СЫНЫП: 7- сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)


Қазақ хандығының құрылуын сол кездегі қазақ елінің жағдайын еске түсіру, Қазақ хандығы мен Қазақстан мемлекетін салыстыра білу.




Барлық оқушылар:



  • Қазақ хандығының құрылуы туралы толық айтып бере алады..



Оқушылардың басым бөлігі:



  • Тақырып мазмұнын түсініп, өз ойын айта алады.



Кейбір оқушылар:



  • Қазақ хандығы мен Қазақстан мемлекетін салыстыра алады.



Тілдік мақсат





Негізгі сөздер мен тіркестер:



Мауараннахр



Алдыңғы оқу

Қазақ хандығының құрылуы.



Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)





Ресурстар



Басталуы

2- минут



2- минут

6- минут


Ынтымақтастық атмосферасы мен көтеріңкі көңіл-күй: «Айна дос»


Топқа бөлу: Мозайка

Зейінді шоғырландыру: «Асық ойыны» әдісі бойынша сұрақтар қоямын.






Ортасы

5- минут




10-минут








2 - минут





7 - минут


5-минут






Түсіну: Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы туралы өз беттерінше оқып, әр топ түсінігін айтады.

Талдау:«Сұрақтар легі» әдісі бойынша 1- топ Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ішкі- сыртқы жағдайын салыстыр, 2 – топ Қазақ хандығының ішкі – сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ұқсастығын айтып беру.


Сергіту сәті.

Сыни оилау дағдыларын дамыту. Әр топ ортақ шешімге келіп, бір жауап айтады.


Қолдану: « Кластер толтыру»


Жинақтау: «Мен саған, сен маған» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеру.

Қазақ хандығының бүгінгі таңда қандай маңызы бар?





Аяқталуы


3-минут




2-минут



Кері байланыс «Аквариум » әдісі

«Басбармақ» әдісі

Оқушыларды фармативті бағалау


Үйге тапсырма:Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызы туралы эссе жазу




Қосымша ақпарат



Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс



  • А деңгейдегі оқушылардың С деңгейдегі оқушыларға көмек көрсетуін сұраймын.Денгейлік тапсырмалар, картамен жұмыс жасатамын.


1критериалды бағалау

2 өзін өзі бағалау

3 өзара бағалау

4 фармативті бағалау

5 кері байланыс

  • Қазақ тілі, тарих



Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың табыс критерилері мен мақсаты оқушылардың деңгейіне байланысты орындалады.

Берілген сұрақтарға нақты жауап бере бастайды.

Топтық және жекелей жұмыс кезінде уақытты ұтымды пайдалану керек.



Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2019
686
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі