Материалдар / Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі), ҚМЖ , 7- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі), ҚМЖ , 7- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
619
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы.Vғ соңғы ширегі)Мектеп: №63 Ы.Алтынсарин ЖОМ




Күні8.02.2019жМұғалімнің есімі:Акилбекова Назира
СЫНЫП: 7- сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Қазақ хандығының құрылуын сол кездегі қазақ елінің жағдайын еске түсіру, Қазақ хандығы мен Қазақстан мемлекетін салыстыра білу.


Барлық оқушылар:


  • Қазақ хандығының құрылуы туралы толық айтып бере алады..


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырып мазмұнын түсініп, өз ойын айта алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • Қазақ хандығы мен Қазақстан мемлекетін салыстыра алады.
  • Тілдік мақсат





    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Мауараннахр
    Алдыңғы оқуҚазақ хандығының құрылуы.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)







    Ресурстар
    Басталуы2- минут



    2- минут 6- минут


    Ынтымақтастық атмосферасы мен көтеріңкі көңіл-күй: «Айна дос»

    Топқа бөлу: Мозайка Зейінді шоғырландыру: «Асық ойыны» әдісі бойынша сұрақтар қоямын.





    Ортасы5- минут





    10-минут













    2 - минут







    7 - минут

    5-минут









    Түсіну: Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы туралы өз беттерінше оқып, әр топ түсінігін айтады. Талдау:«Сұрақтар легі» әдісі бойынша 1- топ Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ішкі- сыртқы жағдайын салыстыр, 2 – топ Қазақ хандығының ішкі – сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ұқсастығын айтып беру.

    Сергіту сәті.Сыни оилау дағдыларын дамыту. Әр топ ортақ шешімге келіп, бір жауап айтады.

    Қолдану: « Кластер толтыру»

    Жинақтау: «Мен саған, сен маған» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеру. Қазақ хандығының бүгінгі таңда қандай маңызы бар?



    Аяқталуы

    3-минут





    2-минут




    Кері байланыс «Аквариум » әдісі «Басбармақ» әдісіОқушыларды фармативті бағалау

    Үйге тапсырма:Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызы туралы эссе жазу


    Қосымша ақпарат

    Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • А деңгейдегі оқушылардың С деңгейдегі оқушыларға көмек көрсетуін сұраймын.Денгейлік тапсырмалар, картамен жұмыс жасатамын.


  • 1критериалды бағалау2 өзін өзі бағалау 3 өзара бағалау 4 фармативті бағалау 5 кері байланыс
  • Қазақ тілі, тарих
  • РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



  • Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.Сабақтың табыс критерилері мен мақсаты оқушылардың деңгейіне байланысты орындалады.Берілген сұрақтарға нақты жауап бере бастайды.Топтық және жекелей жұмыс кезінде уақытты ұтымды пайдалану керек.
    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!