|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі) |
Мектеп: №63 Ы.Алтынсарин ЖОМ |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|||||||
|
Күні8.02.2019ж |
Мұғалімнің есімі:Акилбекова Назира |
|
|
|||||||
|
СЫНЫП: 7- сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Қазақ хандығының құрылуын сол кездегі қазақ елінің жағдайын еске түсіру, Қазақ хандығы мен Қазақстан мемлекетін салыстыра білу. |
|
|
|||||||
|
|
Барлық оқушылар: |
|
|
|||||||
|
|
|
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|
|
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
|
||||||||
|
Мауараннахр |
|
|
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ хандығының құрылуы. |
|
|
|||||||
|
Жоспар |
|
|
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|
|
||||||
|
Басталуы 2- минут 2- минут 6- минут |
Ынтымақтастық атмосферасы мен көтеріңкі көңіл-күй: «Айна дос» Топқа бөлу: Мозайка Зейінді шоғырландыру: «Асық ойыны» әдісі бойынша сұрақтар қоямын. |
|
|
|
||||||
|
Ортасы 5- минут
10-минут
2 - минут
7 - минут 5-минут
|
Түсіну: Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы туралы өз беттерінше оқып, әр топ түсінігін айтады. Талдау:«Сұрақтар легі» әдісі бойынша 1- топ Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ішкі- сыртқы жағдайын салыстыр, 2 – топ Қазақ хандығының ішкі – сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ұқсастығын айтып беру. Сергіту сәті. Сыни оилау дағдыларын дамыту. Әр топ ортақ шешімге келіп, бір жауап айтады. Қолдану: « Кластер толтыру» Жинақтау: «Мен саған, сен маған» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеру. Қазақ хандығының бүгінгі таңда қандай маңызы бар? |
|
|
|
||||||
|
Аяқталуы 3-минут 2-минут |
Кері байланыс «Аквариум » әдісі «Басбармақ» әдісі Оқушыларды фармативті бағалау Үйге тапсырма:Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызы туралы эссе жазу |
|
|
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
||||||||
|
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
|
|
||||||
|
1критериалды бағалау 2 өзін өзі бағалау 3 өзара бағалау 4 фармативті бағалау 5 кері байланыс |
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
|
|||||||
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың табыс критерилері мен мақсаты оқушылардың деңгейіне байланысты орындалады. Берілген сұрақтарға нақты жауап бере бастайды. Топтық және жекелей жұмыс кезінде уақытты ұтымды пайдалану керек. |
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі), ҚМЖ , 7- сынып
Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі), ҚМЖ , 7- сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (ХVғ соңғы ширегі) |
Мектеп: №63 Ы.Алтынсарин ЖОМ |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|||||||
|
Күні8.02.2019ж |
Мұғалімнің есімі:Акилбекова Назира |
|
|
|||||||
|
СЫНЫП: 7- сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Қазақ хандығының құрылуын сол кездегі қазақ елінің жағдайын еске түсіру, Қазақ хандығы мен Қазақстан мемлекетін салыстыра білу. |
|
|
|||||||
|
|
Барлық оқушылар: |
|
|
|||||||
|
|
|
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|
|
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
|
||||||||
|
Мауараннахр |
|
|
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ хандығының құрылуы. |
|
|
|||||||
|
Жоспар |
|
|
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|
|
||||||
|
Басталуы 2- минут 2- минут 6- минут |
Ынтымақтастық атмосферасы мен көтеріңкі көңіл-күй: «Айна дос» Топқа бөлу: Мозайка Зейінді шоғырландыру: «Асық ойыны» әдісі бойынша сұрақтар қоямын. |
|
|
|
||||||
|
Ортасы 5- минут
10-минут
2 - минут
7 - минут 5-минут
|
Түсіну: Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы туралы өз беттерінше оқып, әр топ түсінігін айтады. Талдау:«Сұрақтар легі» әдісі бойынша 1- топ Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ішкі- сыртқы жағдайын салыстыр, 2 – топ Қазақ хандығының ішкі – сыртқы жағдайы мен Қазақстан мемлекетінің ұқсастығын айтып беру. Сергіту сәті. Сыни оилау дағдыларын дамыту. Әр топ ортақ шешімге келіп, бір жауап айтады. Қолдану: « Кластер толтыру» Жинақтау: «Мен саған, сен маған» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеру. Қазақ хандығының бүгінгі таңда қандай маңызы бар? |
|
|
|
||||||
|
Аяқталуы 3-минут 2-минут |
Кері байланыс «Аквариум » әдісі «Басбармақ» әдісі Оқушыларды фармативті бағалау Үйге тапсырма:Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызы туралы эссе жазу |
|
|
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
||||||||
|
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
|
|
||||||
|
1критериалды бағалау 2 өзін өзі бағалау 3 өзара бағалау 4 фармативті бағалау 5 кері байланыс |
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
|
|||||||
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың табыс критерилері мен мақсаты оқушылардың деңгейіне байланысты орындалады. Берілген сұрақтарға нақты жауап бере бастайды. Топтық және жекелей жұмыс кезінде уақытты ұтымды пайдалану керек. |
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













