Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4 А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы |
|
||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды? |
||||
|
Оқу мақсаты |
Қазақ хандарының мемлекетті өркендетудегі рөлін анықтау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Қазақ хандарының сыртқы саясатын анықтап, нәтижелерін талдау |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Қолдану: Тәуекел жорықтары мен шекаралық өзгерістер бағытын кескін картада белгілейді Анализ: Кестедегі мәліметтерге «д/б» жауабын бере отырып, Тәуекел ханның қазақ хандығының аумағын кеңейтудегі, дипломатиялық қатынастар орнатудағы ролін талдайды Рефлексия: «Тәуекелдің Мәуереннахрға жасаған жорықтары немен аяқталды?» 40-55 сөзден тұратын ой-түйін жазады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды… Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені… |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм - батылдылық - көшбасшылық - төзімділік - бостандық |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниежүзі тарихы, География, Әдебиет |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта) |
||||
|
Бастапқы білім |
Қазақ хандығы жерлерін Хақназар хан кеңейте алды ма? |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
№1 Сабақтың басы 3 мин 10 мин
10 мин
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі М.Тәуекел таққа келген кезде қазақ хандығының саяси жағдайына шолу. Ж.Оқушылар саяси жағдайларды ескере отырып, өздерін Тәуекел ханның орнына қойып, алдағы саясатына іс әрекетіне болжам /гипотеза/ жасайды. Ж.Ойларын жұппен бөлісіп ақылдасады. Жұптан бір оқушы сыныпқа ой-пікірін айтады. /Негізгі ойларды сынып оқушылары талқылайды, мұғалім тақтаға жазып отырады./ Ассоциация» әдісімен Тәуекел ханға сипаттама беру. /Тәукел ханды еске түсіретін кілт сөздерді айтып,сол арқылы тарихи тұлғаға сипаттама беру/ |
Тәуекел хан. http://e-history.kz/kz/scorm/course/217 Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010.,411-420 бб. Материалы по истории Казахских ханств XV – XVIII веков .Алма-Ата: Наука, 1969. |
|||
|
2 мин |
Сергіту сәті «Мен саған сенемін» /Жанға жайлы әсерлі әуенмен жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап: «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.Мен саған сенемін …. өйткені сен алғырсың т.с.с/ |
Мұғалім және оқушылар |
|||
|
№2 Сабақтың басы 10 мин |
М.Тәуекел хан тұсындағы хандықтың сыртқы саясатын түсіндіру: - Тәуекел ханның көрші елдермен қарым қатынасы: /Қазақ – өзбек және орыс мемлекетімен қарым қатынастар/ - Жаулап алған қалалар мен олардың шекаралары /Ақши,Искандер,Мүнши,Ташкент,Самарқанд,Сауран,Түркістан/ -Тәуекел ханның Орта Азияға жасаған жорықтары: |
Құдайбердіұлы Ш. Түрік, қырғыз-қазақ һәм хандар шежіресі. Астана, 2008. М.Жүсіп Көпейұлы. Қазақ шежіресі /Дайындаған С.Дәүітов. – Алматы: Жалын, 1993. |
|||
|
Сабақтың ортасы 7 мин 8 мин |
Ж.Оқушылар дерек көзінен,қосымша материалдарды,берілген бейне баяннан мәліметтерді пайдалана отырып,кескін картаға Тәуекел хан жорықтарыны шекаралық өзгерістерінің бағыттарын түрлі түсті бояулармен кескін картаға түсіреді. О.Тақырып бойынша тарихи оқиғалардың кестесін толтырады. |
||||
|
Сабақтың соңы 12 мин |
Ж.Қорытынды ретінде «Тәуекелдің Мәуереннахрға жасаған жорықтары немен аяқталды?» мәтіні бойынша қорытынды ой түйін жазу. |
Халид К. Тауарих хамса (Бес тарих) /ауд. Б.Төтенаев, А.Жолдасов. – Алматы: Қазақстан, 1992. |
|||
|
Кері байланыс 3 мин |
2 жұлдыз, бір тілек |
||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? |
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||
|
|
|
|
|
||
|
Оқу мақсаттары сабақ мақсаттары/ дұрыс қойылған ба?. |
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша деректермен жұмыс |
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? жеткізбесе, неліктен? |
Көзге жаттығу және үзіліс кезіндегі қауіпсіздік |
||
|
|
|
|
|
||
|
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? |
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша деректермен жұмыс |
||
|
Жалпы баға
1: 2:
1: 2:
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қазақ хандығының XVI-XVII ғасырлардағы дамуы "
"Қазақ хандығының XVI-XVII ғасырлардағы дамуы "
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4 А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы |
|
||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды? |
||||
|
Оқу мақсаты |
Қазақ хандарының мемлекетті өркендетудегі рөлін анықтау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Қазақ хандарының сыртқы саясатын анықтап, нәтижелерін талдау |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Қолдану: Тәуекел жорықтары мен шекаралық өзгерістер бағытын кескін картада белгілейді Анализ: Кестедегі мәліметтерге «д/б» жауабын бере отырып, Тәуекел ханның қазақ хандығының аумағын кеңейтудегі, дипломатиялық қатынастар орнатудағы ролін талдайды Рефлексия: «Тәуекелдің Мәуереннахрға жасаған жорықтары немен аяқталды?» 40-55 сөзден тұратын ой-түйін жазады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды… Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені… |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм - батылдылық - көшбасшылық - төзімділік - бостандық |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниежүзі тарихы, География, Әдебиет |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта) |
||||
|
Бастапқы білім |
Қазақ хандығы жерлерін Хақназар хан кеңейте алды ма? |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
№1 Сабақтың басы 3 мин 10 мин
10 мин
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі М.Тәуекел таққа келген кезде қазақ хандығының саяси жағдайына шолу. Ж.Оқушылар саяси жағдайларды ескере отырып, өздерін Тәуекел ханның орнына қойып, алдағы саясатына іс әрекетіне болжам /гипотеза/ жасайды. Ж.Ойларын жұппен бөлісіп ақылдасады. Жұптан бір оқушы сыныпқа ой-пікірін айтады. /Негізгі ойларды сынып оқушылары талқылайды, мұғалім тақтаға жазып отырады./ Ассоциация» әдісімен Тәуекел ханға сипаттама беру. /Тәукел ханды еске түсіретін кілт сөздерді айтып,сол арқылы тарихи тұлғаға сипаттама беру/ |
Тәуекел хан. http://e-history.kz/kz/scorm/course/217 Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010.,411-420 бб. Материалы по истории Казахских ханств XV – XVIII веков .Алма-Ата: Наука, 1969. |
|||
|
2 мин |
Сергіту сәті «Мен саған сенемін» /Жанға жайлы әсерлі әуенмен жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап: «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.Мен саған сенемін …. өйткені сен алғырсың т.с.с/ |
Мұғалім және оқушылар |
|||
|
№2 Сабақтың басы 10 мин |
М.Тәуекел хан тұсындағы хандықтың сыртқы саясатын түсіндіру: - Тәуекел ханның көрші елдермен қарым қатынасы: /Қазақ – өзбек және орыс мемлекетімен қарым қатынастар/ - Жаулап алған қалалар мен олардың шекаралары /Ақши,Искандер,Мүнши,Ташкент,Самарқанд,Сауран,Түркістан/ -Тәуекел ханның Орта Азияға жасаған жорықтары: |
Құдайбердіұлы Ш. Түрік, қырғыз-қазақ һәм хандар шежіресі. Астана, 2008. М.Жүсіп Көпейұлы. Қазақ шежіресі /Дайындаған С.Дәүітов. – Алматы: Жалын, 1993. |
|||
|
Сабақтың ортасы 7 мин 8 мин |
Ж.Оқушылар дерек көзінен,қосымша материалдарды,берілген бейне баяннан мәліметтерді пайдалана отырып,кескін картаға Тәуекел хан жорықтарыны шекаралық өзгерістерінің бағыттарын түрлі түсті бояулармен кескін картаға түсіреді. О.Тақырып бойынша тарихи оқиғалардың кестесін толтырады. |
||||
|
Сабақтың соңы 12 мин |
Ж.Қорытынды ретінде «Тәуекелдің Мәуереннахрға жасаған жорықтары немен аяқталды?» мәтіні бойынша қорытынды ой түйін жазу. |
Халид К. Тауарих хамса (Бес тарих) /ауд. Б.Төтенаев, А.Жолдасов. – Алматы: Қазақстан, 1992. |
|||
|
Кері байланыс 3 мин |
2 жұлдыз, бір тілек |
||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? |
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||
|
|
|
|
|
||
|
Оқу мақсаттары сабақ мақсаттары/ дұрыс қойылған ба?. |
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша деректермен жұмыс |
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? жеткізбесе, неліктен? |
Көзге жаттығу және үзіліс кезіндегі қауіпсіздік |
||
|
|
|
|
|
||
|
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? |
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша деректермен жұмыс |
||
|
Жалпы баға
1: 2:
1: 2:
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













