Бөбекжайдағы «Қазақ тілді Балбұлақ» жобасының жұмысы
Қазіргі таңда мектепке дейінгі
ұйым педагогтері үшін зерттеу, жоба жұмыстарымен айналысу қарқынды
дамып келеді. Өйткені әрбір педагог өз бағыты бойынша шығармашылық
жұмысты да қатар алғанда оң нәтиже шығары сөззсіз. Осы ретте мен
2020 жылдан бастап жұмыстанып келе жатырған жобамды әлеуметтік
желіде «Қазақ тілді Балбұлақ» деп аталатын еңбегімді таныстырғым
келеді. Мақсаты: халықауыз әдебиеті жанрының бастау бұлағы арқылы
халық тағылымын
насихаттау, фольклор саласының қайта жаңғыруына жаңа дем беру.
Сондай-ақ балалар шығармашылығын ата-аналарға көрсетіп байланысты
отыру.
және де балалар қызығушылығын халықтық тәрбиемен ұштастыру болып
табылады. .
Қазіргі таңда балалар тез
ұғынғыш, жақсы қабылдағыш боп келеді. Бұл
әрине жақсы. Бірақ тигізер зардабы да бар. Әлеуметтік желідегі
түрлі
қосымшалар мен ойындар, оның ішінде «Like», «Snapchat», «Tik-tok»
арқылы
баланың ғаламторға деген тәуелділігінің артатындығын ескерген
жөн.
Өйткені олар қызықты әрі жалықтырмайды. Дегенмен оларды
пайдалану
барысында бала психикасына теріс әсер тигізетінін жоққа
шығаруға
болмайды. Ойыннан ұтылған жағдайда немесе өзі қалағандай нәтиже
беретін
видео түсіре алмаса бала ашуға ерік беріп, мінезінде тұйықтық,
диалгогқа
түсу сияқты түрлі өзгерістер пайда болады. Жоғарыда аталған
мәселелердің
шешімі – қазақ фольклорында. Мобильді ойындарды ұлттық ойынмен
алмастырсақ, баланың шымыр боп өсуін, физикалық тұрғыдан мықты
болуына әсер ете аламыз. Үй жағдайында қиындық тудырар болса,
оның
орнын шахмат, тоғызқұмалақ сынды отырып ойнауға ыңғайлы әрі
ойлау
қабілеттерін арттыратын түрлерімен ауыстыруға болады. Ал
қосымшалар
орнына жаңылтпаш жаттату, жұмбақ жасыру, ертегі кейіпкерлері
кейпінде
ертегі айтып қызықты ұйымдастыруға болады. Қазіргі балалар
танымындағы
батыр бейнесі «Супермэн», «Өрмекші-адам», «Геракл» сынды
фантастикалық образдармен шектеліп қалады. Ал батырлар жырын,
тарихи
өлеңдерді оқыту арқылы қазақ тарихындағы батырлар бейнесін
қайта
жандандырып, үлгі ете аламыз. Баланың зерек болуы үшін, ата-ана
шығармашылыққа бет бұрып, түрлі әдістерді қолдануы тиіс деп
есептеймін.
Жалпа жоба барысына тоқталсам, 2020 жылдың қазан айында бастау
алды.
Жобаны бастауыма Б.Момышұлының «Мен үш нәрседен қорқамын:
бірінші-
баласына бесік жырын айтпаған анадан, екіншісі - немересіне ертегі
айтпаған
әжеден, үшінші - бір-бірімен қазақша сөйлеспеген қазақтардан»
деген
қанатты сөзі түрткі болды. Қазіргі қоғамда кездесіп жатқан
келеңсіз
жағдайлар мүмкін осы ертегі
тыңдамай өскендіктен де шығар деп ойлаймын.
«Дамыған заманда онлайн ата-әжеге айналуға ат салысайықшы» -
деп
пост жазған болатынмын. (17.10.2020 жыл)
аңғаруға болады.
Барлық қазына – халықауыз
әдебиетінде, салт-дәстүрімізде екендігін
тағы да қайталап айтамын. Ұл-қызыңыздың тәрбиелі де зерек боп
өсуіне бір ғана «Балапан» бағдарламысының күші жетпейді.
Алдымен
ата-ана жауапты. Ал мен үнемі ізденіс үстінде жүруге, бағыт беріп,
жол
сілтеп отыруға қашан да дайынмын. Өйткені бұл жобадан күтерім
көп.
Менің мақсатым – ата-аналарға қашықтан бағыт беру арқылы, қазақ
балаларына халықтық методика арқылы тәрбие
беру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қазақ тілді "Балбұлақ" жобасының жұмысы
"Қазақ тілді "Балбұлақ" жобасының жұмысы
Бөбекжайдағы «Қазақ тілді Балбұлақ» жобасының жұмысы
Қазіргі таңда мектепке дейінгі
ұйым педагогтері үшін зерттеу, жоба жұмыстарымен айналысу қарқынды
дамып келеді. Өйткені әрбір педагог өз бағыты бойынша шығармашылық
жұмысты да қатар алғанда оң нәтиже шығары сөззсіз. Осы ретте мен
2020 жылдан бастап жұмыстанып келе жатырған жобамды әлеуметтік
желіде «Қазақ тілді Балбұлақ» деп аталатын еңбегімді таныстырғым
келеді. Мақсаты: халықауыз әдебиеті жанрының бастау бұлағы арқылы
халық тағылымын
насихаттау, фольклор саласының қайта жаңғыруына жаңа дем беру.
Сондай-ақ балалар шығармашылығын ата-аналарға көрсетіп байланысты
отыру.
және де балалар қызығушылығын халықтық тәрбиемен ұштастыру болып
табылады. .
Қазіргі таңда балалар тез
ұғынғыш, жақсы қабылдағыш боп келеді. Бұл
әрине жақсы. Бірақ тигізер зардабы да бар. Әлеуметтік желідегі
түрлі
қосымшалар мен ойындар, оның ішінде «Like», «Snapchat», «Tik-tok»
арқылы
баланың ғаламторға деген тәуелділігінің артатындығын ескерген
жөн.
Өйткені олар қызықты әрі жалықтырмайды. Дегенмен оларды
пайдалану
барысында бала психикасына теріс әсер тигізетінін жоққа
шығаруға
болмайды. Ойыннан ұтылған жағдайда немесе өзі қалағандай нәтиже
беретін
видео түсіре алмаса бала ашуға ерік беріп, мінезінде тұйықтық,
диалгогқа
түсу сияқты түрлі өзгерістер пайда болады. Жоғарыда аталған
мәселелердің
шешімі – қазақ фольклорында. Мобильді ойындарды ұлттық ойынмен
алмастырсақ, баланың шымыр боп өсуін, физикалық тұрғыдан мықты
болуына әсер ете аламыз. Үй жағдайында қиындық тудырар болса,
оның
орнын шахмат, тоғызқұмалақ сынды отырып ойнауға ыңғайлы әрі
ойлау
қабілеттерін арттыратын түрлерімен ауыстыруға болады. Ал
қосымшалар
орнына жаңылтпаш жаттату, жұмбақ жасыру, ертегі кейіпкерлері
кейпінде
ертегі айтып қызықты ұйымдастыруға болады. Қазіргі балалар
танымындағы
батыр бейнесі «Супермэн», «Өрмекші-адам», «Геракл» сынды
фантастикалық образдармен шектеліп қалады. Ал батырлар жырын,
тарихи
өлеңдерді оқыту арқылы қазақ тарихындағы батырлар бейнесін
қайта
жандандырып, үлгі ете аламыз. Баланың зерек болуы үшін, ата-ана
шығармашылыққа бет бұрып, түрлі әдістерді қолдануы тиіс деп
есептеймін.
Жалпа жоба барысына тоқталсам, 2020 жылдың қазан айында бастау
алды.
Жобаны бастауыма Б.Момышұлының «Мен үш нәрседен қорқамын:
бірінші-
баласына бесік жырын айтпаған анадан, екіншісі - немересіне ертегі
айтпаған
әжеден, үшінші - бір-бірімен қазақша сөйлеспеген қазақтардан»
деген
қанатты сөзі түрткі болды. Қазіргі қоғамда кездесіп жатқан
келеңсіз
жағдайлар мүмкін осы ертегі
тыңдамай өскендіктен де шығар деп ойлаймын.
«Дамыған заманда онлайн ата-әжеге айналуға ат салысайықшы» -
деп
пост жазған болатынмын. (17.10.2020 жыл)
аңғаруға болады.
Барлық қазына – халықауыз
әдебиетінде, салт-дәстүрімізде екендігін
тағы да қайталап айтамын. Ұл-қызыңыздың тәрбиелі де зерек боп
өсуіне бір ғана «Балапан» бағдарламысының күші жетпейді.
Алдымен
ата-ана жауапты. Ал мен үнемі ізденіс үстінде жүруге, бағыт беріп,
жол
сілтеп отыруға қашан да дайынмын. Өйткені бұл жобадан күтерім
көп.
Менің мақсатым – ата-аналарға қашықтан бағыт беру арқылы, қазақ
балаларына халықтық методика арқылы тәрбие
беру.
шағым қалдыра аласыз













