Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
Қазақ тілі
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қараша 2018
1971
6 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік- тақырыптық жоспар6-сынып Қазақ тілі 1- тоқсан . Барлығы- сағат(ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 25 қазандағы №545 бұйрығына сәйкес жасалған)
ҰМЖ бөлімдері | Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны | Оқу мақсаты | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту | ||
6 «А» | 6 «Ә» | 6 «Б» | |||||
1-бөлім:Қазақстандағыкөріктіжерлер.Лексикография(Орфографиялық норма.Орфографиялық сөздік) | 1. Менің Отаным- Қазақстан | 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; | 1 | 03.09 | 04.09 | 03.09 | |
2. Менің Отаным- Қазақстан | 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; | 1 | 5.09 | 05.09 | 5.09 | ||
3. Көркем табиғат және көрікті жерлер | 6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу;6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; | 1 | 07.09 | 7.09 | 07.09 | ||
4. Көркем табиғат және көрікті жерлер | 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; | 1 | 10.09 | 11.09 | 10.09 | ||
5. «Таулардан өзен ағар сарқыраған» | 6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; | 1 | 12.09 | 12.09 | 12.09 | ||
6.«Таулардан өзен ағар сарқыраған» | 6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; | 1 | 14.09 | 14.09 | 14.09 | ||
7.Қазақстанның қорықтары | 6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; | 1 | 17.09 | 18.09 | 17.09 | ||
8. Қазақстанның қорықтары- табиғат байлығы | 6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу;6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; | 1 | 19.09 | 19.09 | 19.09 | ||
9.Қазақстандағы киелі жерлер БЖБ №1 | 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; | 1 | 21.09 | 21.09 | |||
2-бөлім:Ұлттық және отбасылық құндылықтар.Фонетика(Екпін,оның түрлері) | 1. Ұлттық құндылықтар- ел қазынасы | 6.1.4.1мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; | 1 | 24.09 | 25.09 | ||
2. Қазақтың салт- дәстүрлері - ұлттық құндылығы | 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу; | 1 | 26.09 | 26.09 | 26.09 | ||
3. Ана тілім -айбыным | 6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау;6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу;-6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; | 1 | 28.09 | 28.09 | 28.09 | ||
4. Ел тарихы – ұлттық құндылық | 6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; | 1 | 01.10 | 02.10 | 01.10 | ||
5. Туған тарихың – түп тамырың | 6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау 6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу; | 1 | 03.10 | 03.10 | 03.10 | ||
6. Отбасылық құндылықтар | 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; | 1 | 05.10 | 05.10 | 05.10 | ||
7. Отбасылық құндылықтар | 6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; | 1 | 08.10 | 09.10 | 08.10 | ||
8. Ұшқан ұя | 6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау;6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу; | 1 | 10.10 | 10.10 | 10.10 | ||
3-бөлім:Әлемнің жеті кереметі.ЛексикографияОрфографиялық норма.Орфографиялық сөздік ҰМЖ бөлімдері | 1. Әлемдік мәдени мұралар | 6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; | 1 | 12.10 | 12.10 | 12.10 | |
2. «Жеті ғажайып сыры» | 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; | 1 | 15.10 | 16.10 | 15.10 | ||
3. Қазақстанның ғажайып мұралары | 6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу;6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; | 1 | 17.10 | 17.10 | 17.10 | ||
4. Египет пирамидалары | 6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі) | 1 | 19.10 | 19.10 | 19.10 | ||
5. Семирамида бағы | 6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау;6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; | 1 | 22.10 | 23.10 | 22.10 | ||
6. Артемида ғибадатханасы БЖБ №2 | 6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; | 1 | 24.10 | 24.10 | 24.10 | ||
ТЖБ | №1 тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 26.10 | 26.10 | 26.10 | ||
2- тоқсан сағат | |||||||
Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны | Оқу мақсаты | Сағ. саны | 6 «А» | 6 «Ә» | 6 «Б» | Ескерту | |
7. Салтанатты Галикарнас | 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі) | 1 | 05.11 | 06.11 | 05.11 | ||
8. Таңғалдырған кереметтер әлемі | 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу | 1 | 07.11 | 07.11 | 07.11 | ||
9. Қазақстанның сәулет өнері | 6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу;6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі); | 1 | 09.11 | 09.11 | 09.11 |
4-бөлім: Астана – мәдениет пен өнер ордасы.Лексика(Неологизм сөздер. Термин сөздер. Диалект сөздер. Кәсіби сөздер) | 1. Астана қаласына саяхат | 6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; | 1 | 12.11 | 13.11 | 12.11 | |
2. Астана келбеті – ұлт келбеті | 6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу; | 1 | 14.11 | 14.11 | 14.11 | ||
3. Астана- тарихи мекен | 6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау;6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; | 1 | 16.11 | 16.11 | 16.11 | ||
4. Астана- тарихи мекен | 6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу;6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау | 1 | 19.11 | 20.11 | 19.11 | ||
5. Астана- әсем қала | 6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату;6.4.3.1 термин сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; | 1 | 21.11 | 21.11 | 21.11 | ||
6. Астана – болашақтың қаласы | 6.4.3.1 диалект сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; | 1 | 23.11 | 23.11 | 23.11 | ||
7. Астана қаласы – мәдениет орталығы | 6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу;6.4.3.1 кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; | 1 | 26.11 | 27.11 | 26.11 | ||
8. Ел қуаты – елорда экономикасы | 6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; | 1 | 28.11 | 28.11 | 28.11 | ||
9. ЭКСПО 2017 – Астана қаласында | 6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау; | 1 | 30.11 | 30.11 | 30.11 | ||
10. Астана – бейбітшілік қаласыБЖБ№1 | 6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі); | 1 | 03.12 | 04.12 | 03.12 | ||
5-бөлім. Тарихи тұлғалар.Лексика(Көнерген сөздер. Эвфемизм.Дисфемизм.Табу) | 1. Тарих қойнауында | 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;6.4.3.1 көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу | 1 | 05.12 | 05.12 | 05.12 | |
2. Тарихи тұлғалар өмірі | 6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; | 1 | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |