қазақ тілі 3сынып Түбір сөз және туынды сөз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

қазақ тілі 3сынып Түбір сөз және туынды сөз

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі 3сынып Түбір сөз және туынды сөз .Бұл күнделікті сабақ жоспары.3сынып мұғалімдері үшін арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: қазақ тілі

Бөлім: Уақыт

Күні:

Сынып: 3 «Б »

Мектеп: №4ЖББОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

42-сабақ Түбір сөз және туынды сөз

Оқу мақсаты

3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасай алады

Көптеген оқушылар: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

Кейбір оқушылар: Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • тапсырмаларды қатесіз, мәнерлеп оқиды;

  • тапсырмалар мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

Тірек сөздер

Оқушылар:

Қазақша жыл санау туралы өз ойын айта алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

1 мүшел, мүсін

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Ә.Қастеев кім?

  • Ол атақты суретші

Құндылықтарды дарыту

Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады

Пәнаралық байланыстар

Ә.Қастеевтің өмір тарихын әңгімелеуде дүниетану,көркем еңбек пәндерімен байланыс пайда болады.

АКТ қолдану дағдылары

Интерселсенді тақта

Алдыңғы білімді игерулері

Оқушылар 2-сыныпта өткен түбір және қосымша тақырыптарын еске түсіреді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы 0-2

(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз». Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айтады.


Көңілді əуен қосып қою

Сабақтың ортасы

3-7









7-19






















20-24












25-29






30-34




























35-37

(Т) «Аударма» ойыны. Ойын түріндегі бұл тапсырманы орындауда оқушылар екі топқа бөлінеді: «Білгірлер» жəне «Аудармашылар». «Білгірлер» кез келген сөзді (мықты, сыйлау, қысқа жəне т.б.) айтады.  Аудармашылар білгір айтқан барлық сөздерді синонимдермен алмастыруға тиіс.   Барлық синонимдермен немесе сипаттаушы сөздермен алмастырылған сөздерді «аударма» бойынша табу керек. Мысалы:   Суық жəне жарық – Аяз жəне күн.   Сөздерді антонимдермен алмастыру: Ыстық жəне қараңғылық – қорқынышты түн т.с.с

Саралау Сөздердің синонимдерін таба отырып,балалар сипаттау сөздерін жасау туралы түсінік қалыптасады.

(Б) Бір-бірлерін «от шашу» әдісі арқылы қолдайды .


3.2.4.1 (МК; Ө; Т) Мəтінді оқып, негізі ойды анықтау. 18-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің не туралы екені сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтатылады.   Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады.

Ə. Қастеев туралы не білетіндерін əңгімелейді.

Ə. Қастеевтің Н.Г. Хлудовқа берген жауабын топта талқылайды. Мəтін кімнің атынан баяндалып тұрғанын анықтайды. Мəтіннен туынды сөздерді табады.

Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға жүргізіледі. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.Жұпта бір-бірімен ой бөліседі.

(Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады.


3. 4.2.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Туынды сөзді тауып, сөз құрамына талдау.   19-жаттығу. Мақалды қатесін түзеп көшіріп жазады. Туынды сөздерді тауып, оларды сөз құрамына талдайды. Мақалдың мағынасын қалай түсінгенін топта талқылап, өз ойымен бөліседі.

Саралау тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.Барлық оқушылар өз деңгейінде орындайды.

(Б) Өзіндік бағалау

3. 4.2.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Берілген жұрнақтардан жаңа сөз жасау.   20-жаттығу. Берілген жұрнақтарды қандай сөздерге қосып жаңа сөз жасауға болатынын табады. Жасаған жаңа сөздерінің мағынасын түсіндіреді.

Саралау Тапсырманың мазмұнына қарай уақыт белгіленеді,Тұжырымдары тыңдалады.

(Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады.

Ой сергек!  Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу.


Шығармашылық үзіліс.  21-жаттығу. Бір дыбыс екі рет қайталанбайтындай етіп сөз жасап жазады: шортан, үйшік, қарбыз, дəрігер, балық.

3.4.2.1 (Т) Түбір сөзден туынды сөз жасау.  Түбір сөздерден туынды сөздер жасау. Кластер құру.

(Т; Ұ) Жұмыстарын топта жариялау.   Жұмыстарын «Автор орындығы» стратегиясы бойынша топта жариялайды.   Мұғалім оқушыларға топтық жұмысты қорғаудың мақсаты мен қойылатын талаптарын белгілейді жəне қағазға түсіріп, сынып қабырғасына іліп қояды.

Үлгі:

сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;

берілген тақырыпқа сəйкес тірек сөздерді орынды қолдану;

интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;

сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау. Жұмыстарын топта жариялау.

Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға бірдей беріледі, әртүрлі нәтиже күтіледі.Топтық жұмысты бағалау. Екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы рефлексия жасау.

(Б) «Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы топтық жұмыстың екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс жасау арқылы бағалайды.

Дұрыс жауапты белгілеу

Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. Оқушылар дəптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді.

(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу.   Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу»; үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нəтижелері топта жарияланады.

Оқулық









Оқулық  №2 дəптермен жұмыс









2 дəптермен жұмыс




Флипчарттар  Маркерлер










2 дəптермен жұмыс







2 дəптермен жұмыс






































































Сабақтың соңы

38-40


«Отшашу» кері байланысын пайдалануына болады. Тақтада ілініп тұрған Лазер сағатқа әр оқушы мұғалім таратқан түрлі-түсті жұлдызшаларға сабақ туралы ойларын жазып, оқып, іледі.

Әр түсті жұлдызшалардың суреті, Лазер сағатының суреті

Саралау

Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет.

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау Сөздердің синонимдерін таба отырып,балалар сипаттау сөздерін жасау туралы түсінік қалыптасады.

Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға жүргізіледі. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.Жұпта бір-бірімен ой бөліседі.

Саралау тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.Барлық оқушылар өз деңгейінде орындайды.

Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға бірдей беріледі, әртүрлі нәтиже күтіледі.Топтық жұмысты бағалау. Екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы рефлексия жасау.

(Б) Бір-бірлерін «отшашу» әдісі арқылы бағаланады .




(Б)«Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады.



(Б) Өзіндік бағалау




(Б) «Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы топтық жұмыстың екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс жасау арқылы бағалайды.

Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.


Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\

елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2018
7179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі