Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Қазақ тілі
-
Сыныбы: 4 « А »
-
Сағат саны: 136 ,аптасына:4сағат.
-
Жазбашажұмыстары: 20
-
Диктант (барлық түрлерін қоса есептегенде) – 17
-
Бақылау мазмұндама:1
-
Бақылау шығарма: 1
-
Тест жұмысы: 1
-
Бақылау шығарма:Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш,негізгі орта,жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген
-
ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 және 2012 жыл 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген
-
ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылды
-
2015-2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы Әдістемелік нұсқау хат басшылыққа алынды.
Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы,2015ж.18мамыр №4 хаттама
1 тоқсан - 36 сағ. 3 тоқсан - 40 сағ.
2 тоқсан - 28 сағ. 4 тоқсан - 32 сағ.
Оқулықтың аты, авторы, баспасы, шыққан жылы: қазақ тілі, «Алматыкітап» 2015 жыл, Ж.Қ.Балтабаева, М.Қ.Солтанғазина, Ф.С.Лекерова.
Түсінік хат
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
Жалпы білім беретін мектептің 4-сыныптың «Қазақ тілі» пәні бойынша тіліміздің грамматикалық құрылысы бойынша оқушыларды теориялық мәліметтермен таныстыру, олардың қатесіз, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру және де ауызша да жазбаша да сөйлеуін дұрыс жетілдіру мақсаты көзделді. Сондықтан да оқулық «Тіліміздің құрылысы», «Емле», «Тіл дамыту» деген үш бөлімге бөлініп берілген, ал күнтізбелік жоспар сол бөлімдер бойынша бағдарламаға сәйкес оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалынды. Басты мақсат – оқушылардың бастауыш сыныптардан бастап өз ойын жүйелі де түсінікті етіп жеткізу, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болғандықтан, шығармашылық тапсырмалар, нақыл сөздер, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштарды көп қарастыруға назар аударылды.
“Қазақ тілі” пәні бойынша меңгерілетін біліктер:
-
Тіл және сөйлеу бойынша сөйлеу арқылы адамдардың бір-біріне ықпал жасай алатыны туралы мысалдар келтіру;
-
Фонетика бойынша дыбыс түрлерін ажыратып, қатесіз таза жазу;
-
Мәтін және оның түрлерін;
-
Сөйлем түрлерін ажыратып, тыныс белгілерін қоя алу;
-
Жай сөйлемге синтаксистік талдау жасауды;
-
Синоним, антоним, омоним және тұрақты сөз тіркестерін қолдана алу;
-
Сөз таптарын ажырату, талдау және оларды топтастыру, өзара салыстыру;
-
Жіктеу есімдіктерін ажырата алу, оларды септей алу;
-
Мәтіннен қаратпа және қыстырма сөздерді табуды;
-
Өз ойларын еркін жеткізуді, сөйлемдерді дұрыс құрастыруды;
-
Берілген мәтінге жоспар құруды;
-
Таза, әдемі жазу. Әріптерді дұрыс жазу, сөздегі әріптерді бір-бірімен дұрыс қосып жазу. Жылдам және сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;
-
Диктант (көлемі 65-75 сөз), мәтін бойынша мазмұндама (мәтін көлемі 150-200 сөз), көлемі 50-60 сөзден тұратын шығарма жазуды;
Тақырыптық жоспар
-
№
Жалпы сағат саны
Тарау тақырыптары
Мемлекеттік стандарт
1
2
Тіл және сөйлеу
-
ауызекі және жазба тілде сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту;
-
Сөйлеу арқылы адамдарға түрліше әсер етуге болатынын білу;
-
Сөйлеу арқылы адамдардың бір-біріне ықпал ете алатыны туралы мысалдар келтіре алу.
2
7
Дыбыс және әріп
-
дыбысқа байланысты берілген білімді қайталау;
-
фонетика туралы түсінік беру, фонетикалық талдау жасау;
-
буын үндестігі туралы ұғым қалыптастыру;
-
дыбыс үндестігі туралы түсінік беру;
3
7
Мәтін
-
әңгімелеу мәтінін талдай алу;
-
әңгімелеу мәтіні бойынша мазмұндама жаза алу;
-
тірек сөздер, суреттер, диафильмдер, оқығандары бойынша , өзбетінше әңгіме құрай алу;
-
сипаттау мәтінін талдай алу;
-
затты нақты, көркем және салыстырмалы сипаттай алу;
-
пайымдау мәтінін талдай алу;
-
қорытынды жасай алу.
4
22
Сөйлем
-
сөйлемге қатысты берілген білімді қайталау;
-
синтаксис туралы түсінік беру, талдау жасау;
-
сөз тіркесін қолдана алу;
-
жай сөйлемді және құрмалас сөйлемді ажырата алу;
-
құрмалас сөйлемнің т
-
дара және күрделі мүшелерді ажырата алу;
-
бірыңғай мүшелі сөйлем құра алу және тыныс белгілері қоя алу;
-
қыстырма сөздерге мысал келтіре алу және тыныс белгісін қоя алу
5
5
Сөз және оның мағынасы
-
сөз мағыналары туралы білімді еске түсіру;
-
синоним, антоним, омоним сөздерді қолдана алу;
-
тұрақты сөз тіркестері туралы түсінік беру;
6
9
Күрделі сөздер
-
күрделі сөздер туралы түсінік беру;
-
күрделі (біріккен, қос сөздер, қысқарған сөздер) сөздерді ажырата алу, олардың емілесін сақтап жаза алу;
7
48
Сөз таптары
-
морфология туралы түсінік, талдау жасау;
-
зат есімнің септік жалғауларын ажырата алу және емлесін сақтап жаза алу;
-
тәуелдеулі зат есімдерді септей алу;
-
зат есімдерді жекеше, көпше түрде жіктей алу;
-
етістіктерді жіктей алу;
-
етістіктің шақтарын ажырата алу, емлесін сақтап жазу;
-
сын есімнің түрлерін ажырата алу және мысалдар келтіру;
-
есімдіктерді ажырата алу және мысалдар келтіру;
-
үстеудің түрлерін ажырата алу және оларға мысал келтіріп жаза алу;
-
шылау, одағай, еліктеуіш сөздерді ажырата алу;
8
2
Сөйлеу мәдениеті
-
сөйлеу мәдениеті бойынша берілген ұғымды кеңейту;
-
ауызекі және жазбаша тілде сыпайы сөздерді қолдана білу;
9
14
Жыл бойы өткенді қайталау
-
жыл бойы алған білім, білік дағдыларын жүйелеу, жинақтау;
-
Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар 4 сынып
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Уақыты |
Сөздік жұмыс |
Қосымша танымдық материалдар |
Күтілетін нәтиже |
Үй тапсыр масы |
||
|
І тоқсан 36 сағат |
|||||||||
|
1 |
Тіл және сөйлеу |
1 |
|
Үңгір |
|
Тіл және сөйлеу туралы білімдерін пысықталады |
5-ж, 5-б |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Ауызша және жазбаша тіл |
1 |
|
Ертоқым, жұмыр |
Суреттер жинағы |
Қазақ тілінің тарихынан мағлұмат алады |
3-ж,7-б |
||
|
3 |
Дыбыс және әріп |
1 |
|
Түнегі, түлегі |
«Айгөлек» журн 2007 №6 |
Дыбыс,әріп туралы білімдерін пысықтайды |
4-ж,11-б |
||
|
4 |
Буын үндестігі |
1 |
|
құнды |
|
Буын үндестігі жайлы түсінік қалыптастырылады |
2-ж, 12-13 -б |
||
|
5 |
Буын үндестігі |
1 |
|
баспагер |
кестелер |
Буын үндестігін ажырата біледі. |
4-ж.16-б |
||
|
6 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Жолбасшы,қолбасшы |
Дидактикалық материалдар |
Буын үндестігі жайлы түсінік қалыптастырылады |
3,4-ж.18-б |
||
|
7 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Мұрагер, айсберг, Бермуд |
Дидактикалық материалдар |
Сөздің айтылуы мен жазылуын меңгереді |
5-ж, 20-б |
||
|
8 |
Бақылау диктант (0-дік кесім ) «Марал» |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
9 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Сөзшең |
Дидактикалық материалдар |
|
5-ж,22-б |
||
|
10 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Саз, жалбыз |
|
Сөздің айтылуы мен жазылуын меңгереді |
5-ж, 24-б |
||
|
11 |
Мәтін. Мәтін түрлері |
1 |
|
Құмарланып |
Мазмұнды сурет |
Мәтін туралы түсініктерін толықтырады |
3 –ж,26-б. |
||
|
12 |
Мәтін |
1 |
|
Бейне, науа, оқпақты, |
Мазмұнды сурет |
Мәтіннің түрлерін ажырата біледі |
4-ж, 29-б. |
||
|
13 |
Мәтін |
1 |
|
Көшіру |
Мазмұнды сурет |
Мәтіннен сипаттау мәтіннін таба біледі. |
2-ж, 30-б. |
||
|
14 |
Мәтін |
1 |
|
Ақша бұлт, |
Мазмұнды сурет |
Әңгімелеу мәтінін таба біледі. |
4-ж, 33-б. |
||
|
15 |
Мәтін |
1 |
|
Плеер, зауқы, |
Мазмұнды сурет |
Пайымдау мәтінін ажырата біледі |
3-ж,35-б. |
||
|
16 |
Тақырып бойынша диктант «Шағала». 102-бет |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
17 |
Мәтін |
1 |
|
Марғау, ой желке |
|
Мәтіннің түрлерін ажырата біледі |
4-ж,37-б. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
18 |
Қабырға газетіне мақала жазу |
1 |
|
Газет,көкейтесті |
суреттер |
Мәтін туралы түсініктерін толықтырады |
5-ж, 40-б. |
||
|
19 |
Сөйлем |
1 |
|
Сусылдап,кебек |
кестелер |
Сөйлем түрлерін меңгеру |
4-ж, 42-б. |
||
|
20 |
Сөйлем мүшелерін еске түсіреміз |
1 |
|
Сәкі, шұбат |
сызбалалр |
Сөйлем және оның түрлерін қайталайды |
5-ж, 46-б. |
||
|
21 |
Сөйлем мүшелерін еске түсіреміз |
1 |
|
|
топшамалар |
Сөйлемдерді талдауға үйренеді |
6-ж, 48-б. |
||
|
22 |
Сөйлем мүшелеріне талдау |
1 |
|
Дау-жау,айбындылық |
|
|
|
||
|
23 |
Тақырып бойынша диктант «Алтай». 104-бет |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
24 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
қаһарман |
Мазмұнды сурет |
Сөз тіркесі ұғымы түс-ді |
5-ж, 49-б. |
||
|
25 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
тазы |
Тірек сызбалар |
Сөз тіркесі арқылы сөйлем құрай алады. |
6-ж, 51-б. |
||
|
26 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
сүңгиді |
суреттер |
Сөз тіркесі арқылы мәтін құрастырады. |
3-ж, 52-б. |
||
|
27 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
табалдырық |
Тірек сызбалар |
Сөз тіркесі арқылы сөйлемдерді орындарына орналастырады. |
6-ж,54 –б |
||
|
28 |
Сөйлем |
1 |
|
Сауыт,теріскен |
жұмбақтар |
Сөйлем ұғымы түсінеді |
6-ж, 56-б. |
||
|
29 |
Бақылау диктанты «Қызметші құс» 101б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
30 |
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем |
1 |
|
Саятшы,сабантой |
суреттер |
Жай,құрмалас ұғымы түсіндіріледі |
4-ж , 58-б. |
||
|
31 |
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем |
1 |
|
Жүйрік |
Кесте |
Жай сөйл құрмалас сөй-ң айырмаш.ұғындыру |
2-ж, 59-б. |
||
|
32 |
Құрмалас сөйлем |
1 |
|
Қуат,азу,құралай |
Дидактикалық материалдар |
Құрмалас сөйлем туралы білімдерін кеңейтіледі. |
5-ж, 62-б. |
||
|
|
II тоқсан 28 сағат |
||||||||
|
1 |
Құрмалас сөйлем |
1 |
|
кенші |
|
Құрмалас сөйлем туралы білімдері кеңейеді |
4-ж, 64-б. |
||
|
2 |
Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісі |
1 |
|
күздік |
|
Тыныс белгілерін меңгереді. |
5-ж, 66-б. |
||
|
3 |
Сөйлем мүшелері |
1 |
|
есепшот |
|
|
3-ж, 68-б. |
||
|
4 |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
1 |
|
Орақ –орағы |
«Ақжелкен» журналы |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері ұғымын меңгереді. |
4-ж, 71б. |
||
|
5 |
Тақырып бойынша диктант «Дәулеткерей» 107-бет |
1 |
|
Ықылас, Байжұма |
|
|
|
||
|
6 |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
1 |
|
Орақ –орағы |
« Ақ желкен» журналы |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері ұғымы түсіндіріледі |
6-ж73-б, |
||
|
7 |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері |
1 |
|
Кілегей |
Кесте |
|
4-ж,75-б |
||
|
8 |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері |
1 |
|
Күйқобыз,сыбызғы |
Кесте |
|
6-ж,79-б |
||
|
9 |
Мәтінді көшіру «Қысқы ұйқы» 106-бет. |
1 |
|
Тұнба, тым-тырыс |
|
|
|
||
|
10 |
Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі |
1 |
|
Ептілік, қазына |
|
Біріңғай мүшелер ұғымы түсіндіріледі |
5-ж,81-б |
||
|
11 |
Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі |
1 |
|
Ақсақал, |
|
Біріңғай мүшелер ұғымы түсіндіріледі |
6-ж,83-б |
||
|
12 |
Қыстырма сөздер |
1 |
|
|
|
Қыстырма сөздер ұғымы түсіндіріледі |
4-ж,85-б |
||
|
13 |
Қыстырма сөздердің тыныс белгісі |
1 |
|
қорсылдап |
Кесте |
Білім біліктерін пысықтады |
5-ж, 87-б |
||
|
14 |
Тақырып бойынша диктант «Алтай». 104-бет |
1 |
|
Көне, |
|
|
|
||
|
15 |
Сөз және оның мағынасын еске түсіреміз |
1 |
|
Керней, мұнайлы |
|
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
6-ж,90-б |
||
|
16 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Ілтипат |
|
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
5-ж,91-б |
||
|
17 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Тобықтай түйін,өжет,дәулет |
Бастауыш мектеп |
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
4-ж,92-б |
||
|
18 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Өжет |
Бастауыш мектеп |
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
5-ж,94-б |
||
|
19 |
Бақылау шығарма «Тілім менің - мақтанышым» |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
20 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Анық, аяқ босатарлар,бармағынан бал тамған |
Бастауыш мектеп |
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
4-ж,95б |
||
|
21 |
Күрделі сөздер |
1 |
|
Қарақұйрық,балажан |
|
Күрделі сөздер ұғымы түсіндіріледі |
6-ж, 98-б |
||
|
22 |
Біріккен сөздер |
1 |
|
Егеуқұйрық, жанкүйер,темірқазық |
Мақал – мәтелдер |
Біріккен сөздер ұғымы түсіндіріледі |
4-ж,99б |
||
|
23 |
Біріккен сөздердің жазылуы |
1 |
|
Жадағай, белес |
|
Біріккен сөздер туралы білімдерін пысықтайды |
4-ж, 102-б |
||
|
24 |
Біріккен сөздердің жазылуы |
1 |
|
орағыта |
|
Біріккен сөздер туралы білімдерін пысықтайды |
5-ж, 105-б |
||
|
25 |
Сөздік диктант. 81-бет. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
26 |
Қос сөздер |
1 |
|
Киім-кешек, жал жая |
|
|
6-ж,107-б |
||
|
27 |
Қайталама қос сөздер |
1 |
|
Қожалақ |
Кесте |
Қайталама қос сөздерге тоқталады |
4-ж, 109-б |
||
|
28 |
Қосарлама қос сөздер |
1 |
|
|
|
|
5-ж, 113-б |
||
|
29 |
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер |
1 |
|
Жора-жолдас |
Дидактикалық материалдар |
Қысқарған сөздер туралы мағлұмат береді |
4-ж,114-б |
||
|
30 |
Бақылау диктанты «Орманда» 106 -бет |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
31 |
Қысқарған сөздер |
1 |
|
Ан-24, Қар МУ |
Кесте, топшама |
Қысқарған сөздер туралы мағлұмат береді |
6-ж,117-б |
||
|
32 |
Сөз таптарын еске түсіреміз. |
1 |
|
Құныс,пима |
|
Кесте |
6-ж,102-б |
||
|
ІІІ тоқсан 40 сағат |
|
||||||||
|
1 |
Зат есімнің септелуі |
1 |
|
Азаматтық,ұста |
|
Зат есім туралы түсініктерін кеңейтеді |
2-ж,121-б-ж |
||
|
2 |
Атау септік |
1 |
|
Заңгер,сәулетші |
|
Сөйлем ішінен атау септікте тұрған сөзді таба алады. |
5-ж,125-б |
||
|
3 |
Ілік септік |
1 |
|
Теңбіл доп |
Дид.матер. |
Сөйлем ішінен ілік септікте тұрған сөзді таба алады. |
4-ж, 5-б |
||
|
4 |
Барыс септік |
1 |
|
Дала кемесі,құмды шөл |
«Айгөлек»журн 2007 №6 |
Сөйлем ішінен барыс септікте тұрған сөзді таба алады |
5-ж, 7-б |
||
|
5 |
Табыс септік |
1 |
|
ынтымақ |
|
Сөйлем ішінен табыс септікте тұрған сөзді таба алады |
2-ж,9-б |
||
|
6 |
Жатыс септік |
1 |
|
Құсбегі,қансонар |
|
Сөйлем ішінен жатыс септікте тұрған сөзді таба алады |
6-ж, 12-б |
||
|
7 |
Шығыс септік |
1 |
|
түлік |
|
Септіктер туралы түсініктерін қалыптастыру |
4-ж,14-б |
||
|
9 |
Көмектес септік |
1 |
|
Ертоқым,шипажай |
Мақа –мәт. жин. |
|
5-ж,16-б |
||
|
10 |
Тақырып бойынша диктант «Балалық шақ»115б |
|
|
|
|
|
|
||
|
11 |
Тәуелдік жалғаулы зат есімдердің септелуі |
1 |
|
Дара.егіз |
|
Тәуелдік жалғауы бар сөзді таба алады. |
5-ж, 19-б |
||
|
12 |
Зат есімнің жіктелуі |
1 |
|
елші |
|
Жіктік туралы түсініктерін толықтырады |
6-ж,22-б |
||
|
13 |
Зат есімнің жіктелуі |
1 |
|
Түрік жауынгерлері |
Дидактикалық материалдар |
Жіктік туралы түсініктерін толықтырады |
5-ж,23б |
||
|
14 |
Етістіктің жіктелуі |
1 |
|
Шың,ұршық |
қия |
Етістіктің жіктелуі туралы мағлұмат толықтырады. |
6-ж, 26-б |
||
|
15 |
Етістіктің жіктелуі |
1 |
|
Ұрыс |
қия |
|
5-ж,29-б |
||
|
16 |
Етістіктің шақтары |
1 |
|
Қияға |
|
|
5-ж,31б |
||
|
17 |
Осы шақ |
1 |
|
Ақық қар, зау бетте |
Дидактикалық материалдар |
Осы шақ туралы мағлұмат толықтыру. |
5-ж,33-б |
||
|
18 |
Өткен шақ |
1 |
|
Түйреген |
|
Өткен шақ туралы мағлұмат толықтыру. |
4-ж,35-б |
||
|
19 |
Келер шақ |
1 |
|
Хисап,залымдық |
|
Келер шақ түрлерін ұғындырады |
4-ж,37-б |
||
|
20 |
Тақырып бойынша диктант Құлын»115б |
|
|
|
|
|
|
||
|
21 |
Дара және күрделі сын есім |
1 |
|
Қария, текті |
жұмбақтар |
Сын есім ұғымын түсіндіріледі |
4-ж,40-б |
||
|
22 |
Дара және күрделі сын есім |
1 |
|
|
жұмбақтар |
Сын есім ұғымы түсіндіріледі |
5-ж,43-б |
||
|
23 |
Қарсы мәндес сын есім |
1 |
|
Керік,жомарт |
|
Сын есім ұғымы түсіндіріледі |
4-ж,44-б |
||
|
24 |
Қарсы мәндес сын есім |
1 |
|
таяздау |
|
|
5-ж,46-б |
||
|
25 |
Дара және күрделі сан есім |
1 |
|
Медеу |
|
|
5-ж,48-б |
||
|
26 |
Дара және күрделі сан есім |
1 |
|
|
|
|
4-ж, 49-б |
||
|
27 |
Есімдік |
1 |
|
қалбыр |
|
Есімдіктер туралы ұғымдарын толықтыру. |
6-ж,52-б |
||
|
28 |
Жіктеу есімдіктері |
1 |
|
Орақ –орағы |
« Ақ желкен» журналы |
|
6-ж,54-б |
||
|
29 |
Жіктеу есімдіктері |
1 |
|
талант |
|
Жіктеу есімдігі ұғымын түсіндіріледі |
6-ж,57-б |
||
|
30 |
Бақылау диктант «Қараторғай» 119-б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
31 |
Жіктеу есімдіктерінің септелуі |
1 |
|
жалбыз |
|
Жіктеу есімдіктерінің септелуін таба біледі. |
5-ж,59-б |
||
|
32 |
Жіктеу есімдіктерінің септелуі |
1 |
|
|
|
Жіктеу есімдігі ұғымын түсіндіріледі |
6-ж,61б |
||
|
33 |
Үстеу |
1 |
|
Ұғымталдық, зеректік |
Бастауыш мектеп |
Үстеу туралы ұғымын толықтырылады |
4-ж,63-б |
||
|
34 |
Мезгіл үстеу |
1 |
|
биыл |
|
Мезгіл үстеу ұғымын толықтырады |
5-ж,66-б |
||
|
35 |
Мезгіл үстеу |
1 |
|
|
|
|
3-ж,67-б |
||
|
37 |
Мекен үстеу |
1 |
|
мидай |
|
Мекен үстеу ұғымын толықтырады |
5-ж,69-б |
||
|
38 |
Мекен үстеу |
1 |
|
қырқа |
|
Мекен үстеу ұғымын толықтырады |
2-ж,70-б |
||
|
39 |
Сын-қимыл үстеуі |
1 |
|
Сұхбаттасу әңгіме |
|
Сын-қимыл үстеуі ұғымын толықтырады |
4,6-ж,73,77-б |
||
|
40 |
Тест |
1 |
|
|
|
Алған білімдерін толықтырып өз бетімен жұмыстана біледі. |
|
||
|
ІV тоқсан |
|
||||||||
|
1 |
Шылау |
1 |
|
Поэма,дүрбі |
Жеке суреттер |
Шылау ұғымын толықтырады |
5-ж,79-б |
||
|
2 |
Мен (пен,бен),және шылаулары |
1 |
|
Юпитер,камзол |
|
Сөйлем ішінен аталған шылауларды таба білуді үйренеді. |
4-ж,81-б |
||
|
3 |
Да (де), та (те), шылаулары |
1 |
|
сүмбіле |
|
Сөйлем ішінен аталған шылауларды таба білуді үйренеді. |
5-ж,84-б |
||
|
4 |
Ма ме,ба бе,па пе шылаулары |
1 |
|
таэквондо |
|
Сөйлем ішінен аталған шылауларды таба білуді үйренеді. |
5-ж,87-б |
||
|
5 |
Мәтінді көшіру «Шөптегі шық» 127-б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
6 |
Үшін,туралы,дейін шейін шылаулары |
1 |
|
Пір, |
|
Үшін,туралы,дейін шейін шылаулары толықтай қайт |
5-ж,89-б |
||
|
7 |
Қой ғой,қана ғана,-ақ,-ау шылаулары |
1 |
|
құдірет |
|
Қой ғой,қана ғана,-ақ,-ау шылаул. толықтай қайт |
4-ж,90-б |
||
|
8 |
Шылаулар мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы |
1 |
|
керік |
|
Өз бетінше жұмыстануға машықтандырады |
5-ж,93-б |
||
|
9 |
Шылаулар мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы |
1 |
|
қырау |
Дидактикалық материалдар |
|
3-ж,94-б |
||
|
10 |
Мазмұндама «Береген қолым - алаған» 110-б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
11 |
Одағай |
1 |
|
пұшайт |
|
Одағай ұғымын толықтырады |
3-ж,96б |
||
|
12 |
Одағайдың тыныс белгілері |
1 |
|
бұйрабас |
|
|
5-ж,99-б |
||
|
13 |
Еліктеуіш сөздер |
1 |
|
трамвай |
|
|
4-ж,101-б |
||
|
14 |
Еліктеуіш сөздер |
1 |
|
рельс |
|
|
5-ж,103-б |
||
|
15 |
Сөйлеу мәдениеті |
1 |
|
Мархабат, ғафу |
Дидактикалық материалдар |
|
3-ж,104-б |
||
|
16 |
Сөйлеу мәдениеті |
1 |
|
|
|
|
4-ж,108-б |
||
|
17 |
Тақырып бойынша диктант «Шипалы су». 127б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
18 |
Дыбыс,буын үндестіктерін қайталаймыз |
1 |
|
бейнет |
|
Дыбыс,буын үндестігін пысықтайды |
5-ж,110-б |
||
|
19 |
Сөйлемнің дара,күрделі мүшелерін қайталаймыз |
1 |
|
қырман |
Дидактикалық материалдар |
Ережені толықтай қайталайды |
5-ж,112-б |
||
|
20 |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін қайталаймыз |
1 |
|
шалап |
|
|
2-ж,113-б |
||
|
21 |
Сөздік диктант97-б |
|
|
|
|
|
|
||
|
22 |
Сөз тіркесін қайталаймыз |
1 |
|
Алай-дүлей |
Схемалар |
Жай,құрмалас сөйлемдері туралы мағлұмат алады |
6-ж,117-б |
||
|
23 |
Жай және құрмалас сөйлемді қайталаймыз |
1 |
|
гүрілдеп |
|
Дара,күрделі мүшелер ұғымын қайталайды |
2-ж,118-б |
||
|
24 |
Күрделі сөздерді қайталаймыз |
1 |
|
баспасөз |
|
|
5-ж,121-б |
||
|
25 |
Тақырып бойынша диктант «Шипалы су»127б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
26 |
Зат есімнің септелуін қайталаймыз |
1 |
|
мақандарға |
|
Ережені толықтай қайталайды |
4-ж,123 |
||
|
27 |
Зат есімнің жіктелуін қайталаймыз |
1 |
|
желдеткіш |
|
Ережені толықтай қайталайды |
5-ж,126-б |
||
|
28 |
Есімдікті қайталаймыз,етістіктің шақтарын қайталаймыз |
1 |
|
шөншіксің |
Дидактикалық материалдар |
Есімдік ұғымын қайталайды |
5-ж, 129-б5-ж,132-б |
||
|
29 |
Бақылау диктант «Ризалық»117б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
30 |
Үстеуді қайталаймыз, шылауды қайталаймыз |
1 |
|
жазғытұры |
|
Үстеу ұғымын қайталайды |
6-ж,134-б,4-ж,135-б |
||
|
31 |
Одағайды қайталау |
1 |
|
адыраспан |
|
|
6-ж,138-б |
||
|
32 |
Еліктеуіш сөздері қайталау |
1 |
|
Даң-дұң |
Дидактикалық материалдар |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі 4 класс
Қазақ тілі 4 класс
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Қазақ тілі
-
Сыныбы: 4 « А »
-
Сағат саны: 136 ,аптасына:4сағат.
-
Жазбашажұмыстары: 20
-
Диктант (барлық түрлерін қоса есептегенде) – 17
-
Бақылау мазмұндама:1
-
Бақылау шығарма: 1
-
Тест жұмысы: 1
-
Бақылау шығарма:Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш,негізгі орта,жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген
-
ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 және 2012 жыл 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген
-
ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылды
-
2015-2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы Әдістемелік нұсқау хат басшылыққа алынды.
Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы,2015ж.18мамыр №4 хаттама
1 тоқсан - 36 сағ. 3 тоқсан - 40 сағ.
2 тоқсан - 28 сағ. 4 тоқсан - 32 сағ.
Оқулықтың аты, авторы, баспасы, шыққан жылы: қазақ тілі, «Алматыкітап» 2015 жыл, Ж.Қ.Балтабаева, М.Қ.Солтанғазина, Ф.С.Лекерова.
Түсінік хат
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
Жалпы білім беретін мектептің 4-сыныптың «Қазақ тілі» пәні бойынша тіліміздің грамматикалық құрылысы бойынша оқушыларды теориялық мәліметтермен таныстыру, олардың қатесіз, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру және де ауызша да жазбаша да сөйлеуін дұрыс жетілдіру мақсаты көзделді. Сондықтан да оқулық «Тіліміздің құрылысы», «Емле», «Тіл дамыту» деген үш бөлімге бөлініп берілген, ал күнтізбелік жоспар сол бөлімдер бойынша бағдарламаға сәйкес оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалынды. Басты мақсат – оқушылардың бастауыш сыныптардан бастап өз ойын жүйелі де түсінікті етіп жеткізу, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болғандықтан, шығармашылық тапсырмалар, нақыл сөздер, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштарды көп қарастыруға назар аударылды.
“Қазақ тілі” пәні бойынша меңгерілетін біліктер:
-
Тіл және сөйлеу бойынша сөйлеу арқылы адамдардың бір-біріне ықпал жасай алатыны туралы мысалдар келтіру;
-
Фонетика бойынша дыбыс түрлерін ажыратып, қатесіз таза жазу;
-
Мәтін және оның түрлерін;
-
Сөйлем түрлерін ажыратып, тыныс белгілерін қоя алу;
-
Жай сөйлемге синтаксистік талдау жасауды;
-
Синоним, антоним, омоним және тұрақты сөз тіркестерін қолдана алу;
-
Сөз таптарын ажырату, талдау және оларды топтастыру, өзара салыстыру;
-
Жіктеу есімдіктерін ажырата алу, оларды септей алу;
-
Мәтіннен қаратпа және қыстырма сөздерді табуды;
-
Өз ойларын еркін жеткізуді, сөйлемдерді дұрыс құрастыруды;
-
Берілген мәтінге жоспар құруды;
-
Таза, әдемі жазу. Әріптерді дұрыс жазу, сөздегі әріптерді бір-бірімен дұрыс қосып жазу. Жылдам және сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;
-
Диктант (көлемі 65-75 сөз), мәтін бойынша мазмұндама (мәтін көлемі 150-200 сөз), көлемі 50-60 сөзден тұратын шығарма жазуды;
Тақырыптық жоспар
-
№
Жалпы сағат саны
Тарау тақырыптары
Мемлекеттік стандарт
1
2
Тіл және сөйлеу
-
ауызекі және жазба тілде сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту;
-
Сөйлеу арқылы адамдарға түрліше әсер етуге болатынын білу;
-
Сөйлеу арқылы адамдардың бір-біріне ықпал ете алатыны туралы мысалдар келтіре алу.
2
7
Дыбыс және әріп
-
дыбысқа байланысты берілген білімді қайталау;
-
фонетика туралы түсінік беру, фонетикалық талдау жасау;
-
буын үндестігі туралы ұғым қалыптастыру;
-
дыбыс үндестігі туралы түсінік беру;
3
7
Мәтін
-
әңгімелеу мәтінін талдай алу;
-
әңгімелеу мәтіні бойынша мазмұндама жаза алу;
-
тірек сөздер, суреттер, диафильмдер, оқығандары бойынша , өзбетінше әңгіме құрай алу;
-
сипаттау мәтінін талдай алу;
-
затты нақты, көркем және салыстырмалы сипаттай алу;
-
пайымдау мәтінін талдай алу;
-
қорытынды жасай алу.
4
22
Сөйлем
-
сөйлемге қатысты берілген білімді қайталау;
-
синтаксис туралы түсінік беру, талдау жасау;
-
сөз тіркесін қолдана алу;
-
жай сөйлемді және құрмалас сөйлемді ажырата алу;
-
құрмалас сөйлемнің т
-
дара және күрделі мүшелерді ажырата алу;
-
бірыңғай мүшелі сөйлем құра алу және тыныс белгілері қоя алу;
-
қыстырма сөздерге мысал келтіре алу және тыныс белгісін қоя алу
5
5
Сөз және оның мағынасы
-
сөз мағыналары туралы білімді еске түсіру;
-
синоним, антоним, омоним сөздерді қолдана алу;
-
тұрақты сөз тіркестері туралы түсінік беру;
6
9
Күрделі сөздер
-
күрделі сөздер туралы түсінік беру;
-
күрделі (біріккен, қос сөздер, қысқарған сөздер) сөздерді ажырата алу, олардың емілесін сақтап жаза алу;
7
48
Сөз таптары
-
морфология туралы түсінік, талдау жасау;
-
зат есімнің септік жалғауларын ажырата алу және емлесін сақтап жаза алу;
-
тәуелдеулі зат есімдерді септей алу;
-
зат есімдерді жекеше, көпше түрде жіктей алу;
-
етістіктерді жіктей алу;
-
етістіктің шақтарын ажырата алу, емлесін сақтап жазу;
-
сын есімнің түрлерін ажырата алу және мысалдар келтіру;
-
есімдіктерді ажырата алу және мысалдар келтіру;
-
үстеудің түрлерін ажырата алу және оларға мысал келтіріп жаза алу;
-
шылау, одағай, еліктеуіш сөздерді ажырата алу;
8
2
Сөйлеу мәдениеті
-
сөйлеу мәдениеті бойынша берілген ұғымды кеңейту;
-
ауызекі және жазбаша тілде сыпайы сөздерді қолдана білу;
9
14
Жыл бойы өткенді қайталау
-
жыл бойы алған білім, білік дағдыларын жүйелеу, жинақтау;
-
Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар 4 сынып
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Уақыты |
Сөздік жұмыс |
Қосымша танымдық материалдар |
Күтілетін нәтиже |
Үй тапсыр масы |
||
|
І тоқсан 36 сағат |
|||||||||
|
1 |
Тіл және сөйлеу |
1 |
|
Үңгір |
|
Тіл және сөйлеу туралы білімдерін пысықталады |
5-ж, 5-б |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Ауызша және жазбаша тіл |
1 |
|
Ертоқым, жұмыр |
Суреттер жинағы |
Қазақ тілінің тарихынан мағлұмат алады |
3-ж,7-б |
||
|
3 |
Дыбыс және әріп |
1 |
|
Түнегі, түлегі |
«Айгөлек» журн 2007 №6 |
Дыбыс,әріп туралы білімдерін пысықтайды |
4-ж,11-б |
||
|
4 |
Буын үндестігі |
1 |
|
құнды |
|
Буын үндестігі жайлы түсінік қалыптастырылады |
2-ж, 12-13 -б |
||
|
5 |
Буын үндестігі |
1 |
|
баспагер |
кестелер |
Буын үндестігін ажырата біледі. |
4-ж.16-б |
||
|
6 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Жолбасшы,қолбасшы |
Дидактикалық материалдар |
Буын үндестігі жайлы түсінік қалыптастырылады |
3,4-ж.18-б |
||
|
7 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Мұрагер, айсберг, Бермуд |
Дидактикалық материалдар |
Сөздің айтылуы мен жазылуын меңгереді |
5-ж, 20-б |
||
|
8 |
Бақылау диктант (0-дік кесім ) «Марал» |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
9 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Сөзшең |
Дидактикалық материалдар |
|
5-ж,22-б |
||
|
10 |
Дыбыс үндестігі |
1 |
|
Саз, жалбыз |
|
Сөздің айтылуы мен жазылуын меңгереді |
5-ж, 24-б |
||
|
11 |
Мәтін. Мәтін түрлері |
1 |
|
Құмарланып |
Мазмұнды сурет |
Мәтін туралы түсініктерін толықтырады |
3 –ж,26-б. |
||
|
12 |
Мәтін |
1 |
|
Бейне, науа, оқпақты, |
Мазмұнды сурет |
Мәтіннің түрлерін ажырата біледі |
4-ж, 29-б. |
||
|
13 |
Мәтін |
1 |
|
Көшіру |
Мазмұнды сурет |
Мәтіннен сипаттау мәтіннін таба біледі. |
2-ж, 30-б. |
||
|
14 |
Мәтін |
1 |
|
Ақша бұлт, |
Мазмұнды сурет |
Әңгімелеу мәтінін таба біледі. |
4-ж, 33-б. |
||
|
15 |
Мәтін |
1 |
|
Плеер, зауқы, |
Мазмұнды сурет |
Пайымдау мәтінін ажырата біледі |
3-ж,35-б. |
||
|
16 |
Тақырып бойынша диктант «Шағала». 102-бет |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
17 |
Мәтін |
1 |
|
Марғау, ой желке |
|
Мәтіннің түрлерін ажырата біледі |
4-ж,37-б. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
18 |
Қабырға газетіне мақала жазу |
1 |
|
Газет,көкейтесті |
суреттер |
Мәтін туралы түсініктерін толықтырады |
5-ж, 40-б. |
||
|
19 |
Сөйлем |
1 |
|
Сусылдап,кебек |
кестелер |
Сөйлем түрлерін меңгеру |
4-ж, 42-б. |
||
|
20 |
Сөйлем мүшелерін еске түсіреміз |
1 |
|
Сәкі, шұбат |
сызбалалр |
Сөйлем және оның түрлерін қайталайды |
5-ж, 46-б. |
||
|
21 |
Сөйлем мүшелерін еске түсіреміз |
1 |
|
|
топшамалар |
Сөйлемдерді талдауға үйренеді |
6-ж, 48-б. |
||
|
22 |
Сөйлем мүшелеріне талдау |
1 |
|
Дау-жау,айбындылық |
|
|
|
||
|
23 |
Тақырып бойынша диктант «Алтай». 104-бет |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
24 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
қаһарман |
Мазмұнды сурет |
Сөз тіркесі ұғымы түс-ді |
5-ж, 49-б. |
||
|
25 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
тазы |
Тірек сызбалар |
Сөз тіркесі арқылы сөйлем құрай алады. |
6-ж, 51-б. |
||
|
26 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
сүңгиді |
суреттер |
Сөз тіркесі арқылы мәтін құрастырады. |
3-ж, 52-б. |
||
|
27 |
Сөз тіркесі |
1 |
|
табалдырық |
Тірек сызбалар |
Сөз тіркесі арқылы сөйлемдерді орындарына орналастырады. |
6-ж,54 –б |
||
|
28 |
Сөйлем |
1 |
|
Сауыт,теріскен |
жұмбақтар |
Сөйлем ұғымы түсінеді |
6-ж, 56-б. |
||
|
29 |
Бақылау диктанты «Қызметші құс» 101б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
30 |
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем |
1 |
|
Саятшы,сабантой |
суреттер |
Жай,құрмалас ұғымы түсіндіріледі |
4-ж , 58-б. |
||
|
31 |
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем |
1 |
|
Жүйрік |
Кесте |
Жай сөйл құрмалас сөй-ң айырмаш.ұғындыру |
2-ж, 59-б. |
||
|
32 |
Құрмалас сөйлем |
1 |
|
Қуат,азу,құралай |
Дидактикалық материалдар |
Құрмалас сөйлем туралы білімдерін кеңейтіледі. |
5-ж, 62-б. |
||
|
|
II тоқсан 28 сағат |
||||||||
|
1 |
Құрмалас сөйлем |
1 |
|
кенші |
|
Құрмалас сөйлем туралы білімдері кеңейеді |
4-ж, 64-б. |
||
|
2 |
Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісі |
1 |
|
күздік |
|
Тыныс белгілерін меңгереді. |
5-ж, 66-б. |
||
|
3 |
Сөйлем мүшелері |
1 |
|
есепшот |
|
|
3-ж, 68-б. |
||
|
4 |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
1 |
|
Орақ –орағы |
«Ақжелкен» журналы |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері ұғымын меңгереді. |
4-ж, 71б. |
||
|
5 |
Тақырып бойынша диктант «Дәулеткерей» 107-бет |
1 |
|
Ықылас, Байжұма |
|
|
|
||
|
6 |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
1 |
|
Орақ –орағы |
« Ақ желкен» журналы |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері ұғымы түсіндіріледі |
6-ж73-б, |
||
|
7 |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері |
1 |
|
Кілегей |
Кесте |
|
4-ж,75-б |
||
|
8 |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері |
1 |
|
Күйқобыз,сыбызғы |
Кесте |
|
6-ж,79-б |
||
|
9 |
Мәтінді көшіру «Қысқы ұйқы» 106-бет. |
1 |
|
Тұнба, тым-тырыс |
|
|
|
||
|
10 |
Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі |
1 |
|
Ептілік, қазына |
|
Біріңғай мүшелер ұғымы түсіндіріледі |
5-ж,81-б |
||
|
11 |
Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі |
1 |
|
Ақсақал, |
|
Біріңғай мүшелер ұғымы түсіндіріледі |
6-ж,83-б |
||
|
12 |
Қыстырма сөздер |
1 |
|
|
|
Қыстырма сөздер ұғымы түсіндіріледі |
4-ж,85-б |
||
|
13 |
Қыстырма сөздердің тыныс белгісі |
1 |
|
қорсылдап |
Кесте |
Білім біліктерін пысықтады |
5-ж, 87-б |
||
|
14 |
Тақырып бойынша диктант «Алтай». 104-бет |
1 |
|
Көне, |
|
|
|
||
|
15 |
Сөз және оның мағынасын еске түсіреміз |
1 |
|
Керней, мұнайлы |
|
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
6-ж,90-б |
||
|
16 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Ілтипат |
|
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
5-ж,91-б |
||
|
17 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Тобықтай түйін,өжет,дәулет |
Бастауыш мектеп |
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
4-ж,92-б |
||
|
18 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Өжет |
Бастауыш мектеп |
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
5-ж,94-б |
||
|
19 |
Бақылау шығарма «Тілім менің - мақтанышым» |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
20 |
Сөз және оның мағынасы |
1 |
|
Анық, аяқ босатарлар,бармағынан бал тамған |
Бастауыш мектеп |
Сөз және оның мағынасы туралы мағлұмат береді |
4-ж,95б |
||
|
21 |
Күрделі сөздер |
1 |
|
Қарақұйрық,балажан |
|
Күрделі сөздер ұғымы түсіндіріледі |
6-ж, 98-б |
||
|
22 |
Біріккен сөздер |
1 |
|
Егеуқұйрық, жанкүйер,темірқазық |
Мақал – мәтелдер |
Біріккен сөздер ұғымы түсіндіріледі |
4-ж,99б |
||
|
23 |
Біріккен сөздердің жазылуы |
1 |
|
Жадағай, белес |
|
Біріккен сөздер туралы білімдерін пысықтайды |
4-ж, 102-б |
||
|
24 |
Біріккен сөздердің жазылуы |
1 |
|
орағыта |
|
Біріккен сөздер туралы білімдерін пысықтайды |
5-ж, 105-б |
||
|
25 |
Сөздік диктант. 81-бет. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
26 |
Қос сөздер |
1 |
|
Киім-кешек, жал жая |
|
|
6-ж,107-б |
||
|
27 |
Қайталама қос сөздер |
1 |
|
Қожалақ |
Кесте |
Қайталама қос сөздерге тоқталады |
4-ж, 109-б |
||
|
28 |
Қосарлама қос сөздер |
1 |
|
|
|
|
5-ж, 113-б |
||
|
29 |
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер |
1 |
|
Жора-жолдас |
Дидактикалық материалдар |
Қысқарған сөздер туралы мағлұмат береді |
4-ж,114-б |
||
|
30 |
Бақылау диктанты «Орманда» 106 -бет |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
31 |
Қысқарған сөздер |
1 |
|
Ан-24, Қар МУ |
Кесте, топшама |
Қысқарған сөздер туралы мағлұмат береді |
6-ж,117-б |
||
|
32 |
Сөз таптарын еске түсіреміз. |
1 |
|
Құныс,пима |
|
Кесте |
6-ж,102-б |
||
|
ІІІ тоқсан 40 сағат |
|
||||||||
|
1 |
Зат есімнің септелуі |
1 |
|
Азаматтық,ұста |
|
Зат есім туралы түсініктерін кеңейтеді |
2-ж,121-б-ж |
||
|
2 |
Атау септік |
1 |
|
Заңгер,сәулетші |
|
Сөйлем ішінен атау септікте тұрған сөзді таба алады. |
5-ж,125-б |
||
|
3 |
Ілік септік |
1 |
|
Теңбіл доп |
Дид.матер. |
Сөйлем ішінен ілік септікте тұрған сөзді таба алады. |
4-ж, 5-б |
||
|
4 |
Барыс септік |
1 |
|
Дала кемесі,құмды шөл |
«Айгөлек»журн 2007 №6 |
Сөйлем ішінен барыс септікте тұрған сөзді таба алады |
5-ж, 7-б |
||
|
5 |
Табыс септік |
1 |
|
ынтымақ |
|
Сөйлем ішінен табыс септікте тұрған сөзді таба алады |
2-ж,9-б |
||
|
6 |
Жатыс септік |
1 |
|
Құсбегі,қансонар |
|
Сөйлем ішінен жатыс септікте тұрған сөзді таба алады |
6-ж, 12-б |
||
|
7 |
Шығыс септік |
1 |
|
түлік |
|
Септіктер туралы түсініктерін қалыптастыру |
4-ж,14-б |
||
|
9 |
Көмектес септік |
1 |
|
Ертоқым,шипажай |
Мақа –мәт. жин. |
|
5-ж,16-б |
||
|
10 |
Тақырып бойынша диктант «Балалық шақ»115б |
|
|
|
|
|
|
||
|
11 |
Тәуелдік жалғаулы зат есімдердің септелуі |
1 |
|
Дара.егіз |
|
Тәуелдік жалғауы бар сөзді таба алады. |
5-ж, 19-б |
||
|
12 |
Зат есімнің жіктелуі |
1 |
|
елші |
|
Жіктік туралы түсініктерін толықтырады |
6-ж,22-б |
||
|
13 |
Зат есімнің жіктелуі |
1 |
|
Түрік жауынгерлері |
Дидактикалық материалдар |
Жіктік туралы түсініктерін толықтырады |
5-ж,23б |
||
|
14 |
Етістіктің жіктелуі |
1 |
|
Шың,ұршық |
қия |
Етістіктің жіктелуі туралы мағлұмат толықтырады. |
6-ж, 26-б |
||
|
15 |
Етістіктің жіктелуі |
1 |
|
Ұрыс |
қия |
|
5-ж,29-б |
||
|
16 |
Етістіктің шақтары |
1 |
|
Қияға |
|
|
5-ж,31б |
||
|
17 |
Осы шақ |
1 |
|
Ақық қар, зау бетте |
Дидактикалық материалдар |
Осы шақ туралы мағлұмат толықтыру. |
5-ж,33-б |
||
|
18 |
Өткен шақ |
1 |
|
Түйреген |
|
Өткен шақ туралы мағлұмат толықтыру. |
4-ж,35-б |
||
|
19 |
Келер шақ |
1 |
|
Хисап,залымдық |
|
Келер шақ түрлерін ұғындырады |
4-ж,37-б |
||
|
20 |
Тақырып бойынша диктант Құлын»115б |
|
|
|
|
|
|
||
|
21 |
Дара және күрделі сын есім |
1 |
|
Қария, текті |
жұмбақтар |
Сын есім ұғымын түсіндіріледі |
4-ж,40-б |
||
|
22 |
Дара және күрделі сын есім |
1 |
|
|
жұмбақтар |
Сын есім ұғымы түсіндіріледі |
5-ж,43-б |
||
|
23 |
Қарсы мәндес сын есім |
1 |
|
Керік,жомарт |
|
Сын есім ұғымы түсіндіріледі |
4-ж,44-б |
||
|
24 |
Қарсы мәндес сын есім |
1 |
|
таяздау |
|
|
5-ж,46-б |
||
|
25 |
Дара және күрделі сан есім |
1 |
|
Медеу |
|
|
5-ж,48-б |
||
|
26 |
Дара және күрделі сан есім |
1 |
|
|
|
|
4-ж, 49-б |
||
|
27 |
Есімдік |
1 |
|
қалбыр |
|
Есімдіктер туралы ұғымдарын толықтыру. |
6-ж,52-б |
||
|
28 |
Жіктеу есімдіктері |
1 |
|
Орақ –орағы |
« Ақ желкен» журналы |
|
6-ж,54-б |
||
|
29 |
Жіктеу есімдіктері |
1 |
|
талант |
|
Жіктеу есімдігі ұғымын түсіндіріледі |
6-ж,57-б |
||
|
30 |
Бақылау диктант «Қараторғай» 119-б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
31 |
Жіктеу есімдіктерінің септелуі |
1 |
|
жалбыз |
|
Жіктеу есімдіктерінің септелуін таба біледі. |
5-ж,59-б |
||
|
32 |
Жіктеу есімдіктерінің септелуі |
1 |
|
|
|
Жіктеу есімдігі ұғымын түсіндіріледі |
6-ж,61б |
||
|
33 |
Үстеу |
1 |
|
Ұғымталдық, зеректік |
Бастауыш мектеп |
Үстеу туралы ұғымын толықтырылады |
4-ж,63-б |
||
|
34 |
Мезгіл үстеу |
1 |
|
биыл |
|
Мезгіл үстеу ұғымын толықтырады |
5-ж,66-б |
||
|
35 |
Мезгіл үстеу |
1 |
|
|
|
|
3-ж,67-б |
||
|
37 |
Мекен үстеу |
1 |
|
мидай |
|
Мекен үстеу ұғымын толықтырады |
5-ж,69-б |
||
|
38 |
Мекен үстеу |
1 |
|
қырқа |
|
Мекен үстеу ұғымын толықтырады |
2-ж,70-б |
||
|
39 |
Сын-қимыл үстеуі |
1 |
|
Сұхбаттасу әңгіме |
|
Сын-қимыл үстеуі ұғымын толықтырады |
4,6-ж,73,77-б |
||
|
40 |
Тест |
1 |
|
|
|
Алған білімдерін толықтырып өз бетімен жұмыстана біледі. |
|
||
|
ІV тоқсан |
|
||||||||
|
1 |
Шылау |
1 |
|
Поэма,дүрбі |
Жеке суреттер |
Шылау ұғымын толықтырады |
5-ж,79-б |
||
|
2 |
Мен (пен,бен),және шылаулары |
1 |
|
Юпитер,камзол |
|
Сөйлем ішінен аталған шылауларды таба білуді үйренеді. |
4-ж,81-б |
||
|
3 |
Да (де), та (те), шылаулары |
1 |
|
сүмбіле |
|
Сөйлем ішінен аталған шылауларды таба білуді үйренеді. |
5-ж,84-б |
||
|
4 |
Ма ме,ба бе,па пе шылаулары |
1 |
|
таэквондо |
|
Сөйлем ішінен аталған шылауларды таба білуді үйренеді. |
5-ж,87-б |
||
|
5 |
Мәтінді көшіру «Шөптегі шық» 127-б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
6 |
Үшін,туралы,дейін шейін шылаулары |
1 |
|
Пір, |
|
Үшін,туралы,дейін шейін шылаулары толықтай қайт |
5-ж,89-б |
||
|
7 |
Қой ғой,қана ғана,-ақ,-ау шылаулары |
1 |
|
құдірет |
|
Қой ғой,қана ғана,-ақ,-ау шылаул. толықтай қайт |
4-ж,90-б |
||
|
8 |
Шылаулар мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы |
1 |
|
керік |
|
Өз бетінше жұмыстануға машықтандырады |
5-ж,93-б |
||
|
9 |
Шылаулар мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы |
1 |
|
қырау |
Дидактикалық материалдар |
|
3-ж,94-б |
||
|
10 |
Мазмұндама «Береген қолым - алаған» 110-б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
11 |
Одағай |
1 |
|
пұшайт |
|
Одағай ұғымын толықтырады |
3-ж,96б |
||
|
12 |
Одағайдың тыныс белгілері |
1 |
|
бұйрабас |
|
|
5-ж,99-б |
||
|
13 |
Еліктеуіш сөздер |
1 |
|
трамвай |
|
|
4-ж,101-б |
||
|
14 |
Еліктеуіш сөздер |
1 |
|
рельс |
|
|
5-ж,103-б |
||
|
15 |
Сөйлеу мәдениеті |
1 |
|
Мархабат, ғафу |
Дидактикалық материалдар |
|
3-ж,104-б |
||
|
16 |
Сөйлеу мәдениеті |
1 |
|
|
|
|
4-ж,108-б |
||
|
17 |
Тақырып бойынша диктант «Шипалы су». 127б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
18 |
Дыбыс,буын үндестіктерін қайталаймыз |
1 |
|
бейнет |
|
Дыбыс,буын үндестігін пысықтайды |
5-ж,110-б |
||
|
19 |
Сөйлемнің дара,күрделі мүшелерін қайталаймыз |
1 |
|
қырман |
Дидактикалық материалдар |
Ережені толықтай қайталайды |
5-ж,112-б |
||
|
20 |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін қайталаймыз |
1 |
|
шалап |
|
|
2-ж,113-б |
||
|
21 |
Сөздік диктант97-б |
|
|
|
|
|
|
||
|
22 |
Сөз тіркесін қайталаймыз |
1 |
|
Алай-дүлей |
Схемалар |
Жай,құрмалас сөйлемдері туралы мағлұмат алады |
6-ж,117-б |
||
|
23 |
Жай және құрмалас сөйлемді қайталаймыз |
1 |
|
гүрілдеп |
|
Дара,күрделі мүшелер ұғымын қайталайды |
2-ж,118-б |
||
|
24 |
Күрделі сөздерді қайталаймыз |
1 |
|
баспасөз |
|
|
5-ж,121-б |
||
|
25 |
Тақырып бойынша диктант «Шипалы су»127б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
26 |
Зат есімнің септелуін қайталаймыз |
1 |
|
мақандарға |
|
Ережені толықтай қайталайды |
4-ж,123 |
||
|
27 |
Зат есімнің жіктелуін қайталаймыз |
1 |
|
желдеткіш |
|
Ережені толықтай қайталайды |
5-ж,126-б |
||
|
28 |
Есімдікті қайталаймыз,етістіктің шақтарын қайталаймыз |
1 |
|
шөншіксің |
Дидактикалық материалдар |
Есімдік ұғымын қайталайды |
5-ж, 129-б5-ж,132-б |
||
|
29 |
Бақылау диктант «Ризалық»117б |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
30 |
Үстеуді қайталаймыз, шылауды қайталаймыз |
1 |
|
жазғытұры |
|
Үстеу ұғымын қайталайды |
6-ж,134-б,4-ж,135-б |
||
|
31 |
Одағайды қайталау |
1 |
|
адыраспан |
|
|
6-ж,138-б |
||
|
32 |
Еліктеуіш сөздері қайталау |
1 |
|
Даң-дұң |
Дидактикалық материалдар |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













