Қазақ тілі 72 сабақ Ілік септік 36-40 жаттығулар.4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі 72 сабақ Ілік септік 36-40 жаттығулар.4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі Ілік септік 36-40 жаттығулар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар    

Қазақ тілі 72-сабақ


Мектеп

жалпы орта білім беретін мектебі

Бөлім

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты-жөні


Күні:

22.01.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

72 Ілік септік 36-40 жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

4.4.2.3* зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

Сабақтың мақсаты/критерийі

Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдайды

Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі

Құндылыққа баулу

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату.

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!

Үй тапсырмасын сұрау

33-жаттығу. Төмендегі сөздер бастауыш болатындай етіп, әрқайсысымен сөйлем құрап жаз.

Қазақстан-тәуелсіз мемлекет. Тау өте биік болады. Тауда көшкін көп болады. Өзен дүр сілкінді. Ертісте мұз еріп, сең жүре бастады.

Бұл сөйлемдер атау септікте тұр

Мұғалімнің тапсырмасын орындайды.










Бағалау: Термометр




компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері

Сабақтың ортасы

10 мин



ФС 36 – тапсырма Топтық жұмыс

«Күбірлеп оқу» әдісі.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;

Нұсқау Мәтінді оқы.


Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар.

1. Сел қалай пайда болады?

2. Тасқынның жылдамдығы секундына неше метрге дейін жетеді?

3.Сел апатынан қорғану үшін нелер салынады?

4. Арнайы сел тасқынын бақылау стансысы қай қалада жұмыс істейді?

Сел апаты жағдайында шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыр.

Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.

Мұздықтардың, тасқынның, селдің

Бұл сөздердегі қосымша қай септіктің жалғауы?

Бұл сөздердегі қосымша ілік септіктің жалғауы.


ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма Сұрақтарға жауап береді

Мәтінді түсініп оқиды Сел апаты жағдайында шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды.



.


Бағалау критерийі Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдайды

Дескриптор: . Мәтінді түсініп оқиды 1 балл

Сел апаты жағдайында шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады.1 балл

Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды.1балл






Оқулық, дәптер




5мин

Сергіту сәті


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


10 мин









ҚБ 33-тапсырма Жұптық жұмыс

«Көшіріп жаз» әдісі

ОДД:білу.түсіну

Нұсқау:Сөйлемдерді көшіріп жаз.

1. Теңіздің суы ащы. 2. Селдің қаупі жөнінде хабар беретін жүйелер жасалды. 3.Көмекке ауылдың адамдары келді. 4.Күннің ыстығынан қатты шөлдедім.

Ілік септігіндегі сөздерді тап. Олардың сөйлемде қандай мүше болып тұрғанын айт.

Ілік септігіндегі сөздер сөйлемде тұрлаусыз мүше болып тұр

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма Көшіріп жазады




Сөйлемдерді көшіріп жазады

Ілік септігіндегі сөздерді табады Көшіріп жазады


Бағалау критерийі Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі Дескриптор: Сөйлемдерді көшіріп жазады 1 балл.

Ілік септігіндегі сөздерді табады 1 балл Көшіріп жазады1 балл


оқулық







10 мин

38,39-тапсырма Топтық жұмыс

«Құра,жалға » әдісі

Нұсқау: Берілген сөздер ілік септігінде тұратындай етіп үш сөйлем құрап жаз.

Жаңбыр, сел, тасқын.

Нөсерлітп жауған жаңбырдың артынан күн шығып, кемпірқосақ пайда болды. Тасқынның күшті болғаны сонша, биік ағаштарды тамырымен жұлып әкетті. Селдің апатынан қорғану үшін, су бөгендері салынады.

Сызбаны пайдаланып, пікіріңді дәлелдей білуге үйрен.


ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма Сөздерге жалғауларды қосу арқылы ілік септігіндегі сөз жаса.

Емен, сауысқан, құндыз, шебер, ат, сүт.

Еменнің бұтағы, сауысқанның қанаты, құндыздың терісі, шебердің қолы, аттың тұяғы, сүттің қаймағы.

Жалғаулардың сөздерге әртүрлі жалғану себебін түсіндір. Ілік септіктегі сөздерді өзі байланысатын сөзбен тіркестіріп жаз.



Берілген сөздер ілік септігінде тұратындай етіп үш сөйлем құрап жазады.

Сызбаны пайдаланып, пікіріңді дәлелдей білуге үйренеді.

Сөздерге жалғауларды қосу арқылы ілік септігіндегі сөз жасайды.

Жалғаулардың сөздерге әртүрлі жалғану себебін түсіндіреді.

Ілік септіктегі сөздерді өзі байланысатын сөзбен тіркестіріп жазады.





Дескриптор:

Берілген сөздер ілік септігінде тұратындай етіп үш сөйлем құрап жазады. 1балл

Сөздерге жалғауларды қосу арқылы ілік септігіндегі сөз жасайды.1балл

Жалғаулардың сөздерге әртүрлі жалғану себебін түсіндіреді.1балл

Ілік септіктегі сөздерді өзі байланысатын сөзбен тіркестіріп жазады.1балл






Сабақ

тың соңы

5 мин


-Рефлексия: «Термометр» әдісі бойынша өтеді.

-Ендігі кезек бүгінгі сабағымыздың атмосферасын анықтау. Ол үшін қолдарыңа жинаған балдарыңды белгілеген термометрлеріңді алыңдар.Тақтадағы менің термометіріме қарап отырыңдар. Өздеріңнің шкалаларың шыққанда қолдарыңды көтересіңдер.

Оқу тапсырмасы: 40-жаттығу


Сабаққа кері байланыс жасайды.

Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды.

Үй тапсырмасын жазып алады





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі