Материалдар / Қазақ тілі -- Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі -- Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2018
326
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1

Оракбаева Кунимкул Ортаевна

ОҚО, Мақтарал ауданы, Еңбекші а/ә,

Абай атындағы жалпы орта мектебі

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 9 «А»

Пәні: қазақ тілі

Пән мұғалімі: К.Оракбаева

Күні: 19.09.2017ж


Сабақтың тақырыбы

Қазақ тілі – Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Қазақ тілінің мемлекеттік мәртебесі, мемлекеттік тіл ретінде қызмет етуі мен қолдану аясы туралы тапсырмалар беру арқылы теориялық білімдерін дамытуға ықпал жасау


Мақсаты

Қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің мәнін білу, өзіндік тұжырым жасау, жалпы болжам жасап, ой қорыта білуге үйрену


Сабақ нәтижесі



Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Бағалау критерийлері

1.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

2.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

3. Дәйек сөздердің мәнін ашып,

пікірлерін өмірмен байланыстырады, өз ойын дәлелдей алады


Құндылықтарды дарыту

Қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретіндегі мәні мен маңызына терең мән беріп, қадірлеп, әлемдік тіл деңгейіне танылуына қызмет жасау жөнінде ой ұшқынын тастау


Пәнаралық байланыс

Тарих, әдебиет, музыка


АКТ қолдану дағдылары


Ноутбук, проектрлі экран


Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру, РАФТ, «Шағын эссе» , «Кім алғыр?»


С а б а қ б а р ы с ы :


Сабақ

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 Ресурстар


Сабақтың басы


6 мин







1.Оқушылармен амандасу, түгелдеу.


2. Психологиялық дайындық


3. Топқа біріктіру

Тірек сөздер топтамасы арқылы біріктіру

1-топ «Қазақ тілі»

2-топ «Орыс тілі»

3-топ «Ағылшын тілі»







Тірек сөздер




Сабақтың ортасы

25 мин



















































Сергіту жаттығуы

Үй тапсырмасын тексеру

1-топ Даналар сөзі балалардың сөзімен

2-топ Қазақ тілі: кеше мен бүгін

3-топ Мақтанышым – ана тіл!

Жаңа сабақ

Қызығушылықты ояту «Кім алғыр?»

Қажетті сөздерді тауып, орысша, ағылшынша айту

1.Ер қанаты -.....
2. Білім.... құдық қазғандай.
3. Доссыз өмір – тұзсыз.....
4. Білімі көпті дау алмайды, досы көпті.... алмайды.
5. Қой аузынан.... алмас.

6. Төбе.... тік тұрды.
7. Ит өлген.....
8. Қас пен.... арасында.
9. Отанды сүю.... басталады.
10. Көп сөз – көмір, аз сөз -.....

11. Тіліңмен жүгірме,.... жүгір.
12. Өнер алды – қызыл.....
13. Сегіз қырлы.... сырлы.
14. Түйедей бойың болғанша,.... ойың болсын.
15. Тіл тас жарады, тас жармаса.... жарады.

Мағынаны тану сатысы

Тіл - адамзат баласына тән ғажайып құбылыс. Адамзат қоғамының аясында халық, ұлт және оның тілі жүздеген, мыңдаған жылдар бойы қалыптасады. Әр ел өз тілі арқылы әлемді, дүниені, өмірдің құнды тағылымдарын таниды. Өз елінің мәдениетін жасайды, өмірден түйген тағылым, тұжырымдарын келешек ұрпақтарына жеткізеді. Тіл ұлы қазына, баға жетпес асыл мұра. Тіл тек адамзатпен ғана емес, қоғаммен, тарихпен тығыз байланысты

Дәптермен жұмыс.Шағын эссе жазу

1-топ «Мен – Ана тілім – Болашақ»

6-жаттығу

2-топ «Латын әліпбиіне көшуге өз көзқарасым» 7-жаттығу

3-топ «Мен – қазақ елінің ұланымын!»

10-жаттығу


К.Ахметова «Мен қазақпын!» бейнебаян тамашалау

Плакат, маркерлер





А4 парағы

























АКТ





















АКТ

Сабақтың соңы

7 мин













2 мин


Сабақты қорытындылау

РАФТ әдісі

Рөл

Аудитория

Форма

Тақырып

Сынып жетекші

Ата-анаға

Үгіт-насихат

«Тіл деп соққан жүрегім...»

Директор

Қоғамға

Мақала

«Тіліне жаны ашымаған адам –жәндік»

Министр

Халыққа

Хат

«Қазақ қазақпен қазақша сөйлессін»


2)Бағалау: Сабақ барысындағы жұмыстануы бойынша, сабақ критерийлеріне сәйкес оқушыларды сыныппен кеңесе отырып бағалаймын, бағаға түсініктеме беріп, жетілу жолдарын айтамын.

3)Үйге тапсырма:

9-жаттығу

4)Рефлексия:

1. Бүгінгі сабақта маған____________________

_______________ қызықты болды.

2.Маған_____________________________________қиындық туғызды.

3. Менің көңіл-күйім___________________



(рефлексия парақтарына түсіреді)

- Сабақ аяқталды!

- Сау болыңыздар!















Бағалау парақтары










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!