Оқу ісінің меңгерушісі:
Мурзамуратова Р.А.______
|
Қазақ тілі. 6-сынып |
сыныбы: |
күні: |
мұғалім: Шерібай Қ.Б. |
||||
|
Сабақтың атауы |
Қазақ тілі кабинеті Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
1-тапсырма
|
||||||
|
Сергіту сәті |
Сөздерді жалғастыр |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Дәптермен жұмыс 2,3-тапсырмаларды топтарда орындау |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Сұрақтарға жауап беріңдер |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қазақ тілі кабинеті" қысқы мерзімді сабақ жоспары
"Қазақ тілі кабинеті" қысқы мерзімді сабақ жоспары
Оқу ісінің меңгерушісі:
Мурзамуратова Р.А.______
|
Қазақ тілі. 6-сынып |
сыныбы: |
күні: |
мұғалім: Шерібай Қ.Б. |
||||
|
Сабақтың атауы |
Қазақ тілі кабинеті Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
1-тапсырма
|
||||||
|
Сергіту сәті |
Сөздерді жалғастыр |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Дәптермен жұмыс 2,3-тапсырмаларды топтарда орындау |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Сұрақтарға жауап беріңдер |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
шағым қалдыра аласыз














