Материалдар / қазақ тілі мен әдебиет" "І. Есенберлин «Көшпенділер» (үзінді)" 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қазақ тілі мен әдебиет" "І. Есенберлин «Көшпенділер» (үзінді)" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"І. Есенберлин «Көшпенділер» (үзінді)" бұл сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеттен 9 сынып арналған мұғалімдерге қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2022
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Краснознаменное орта мектебі

Орта білім беру ұйымының педагогінің қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: І. Есенберлин «Көшпенділер» (үзінді)

Бөлім:

Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың халық күнтізбесі.

Оқытушының аты-жөні:

Режабова Ж.Н.

Күні: 14.10.2022

Қатысқандар саны:

Сынып: 9 «б»

Қатыспағандар саны:

Оқыту мақсаттары

9.1.5.1. мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау.

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіннің мақсатты аудиториясын анықтайды,автордың негізгі ойы мен көзқарасын табады.

Оқушылардың басым бөлігі:«Көшпенділер» туындысының тарихи маңыздылығын айтады.

Кейбір оқушылар: мақсатты аудиторияларды дәлелдермен баяндап, қорытынды тұжырым жасайды.


Сабақтың кезеңі / уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(2 мин)



(3 мин)















(2 мин)











(3 мин)



Сабақтың ортасы







(12 мин)






DrawObject1


(9 мин)

І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал тудыру Топқа бөлу.

Шаттық шеңбері.


«Ой шақыру»әдісі арқылы оқушыларғасұрақтар беремін.



1. Қандай қазақ хандарын білесіңдер?

2. «Көшпенділер» фильмін көргендеріңіз бар ма? Оқушылардың жауаптарын тыңдап, пікірлерін ескеріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.

Оқу мақсатымен таныстырамын: - Оқушылар, біз бүгін берілген ақпарат бойынша мәтіннің мақсатты аудиториясын анықтап, автордың негізгі ойы мен көзқарасын табамыз.

Сөздікпен жұмыс (жаңа сөздер) мағыналас сөздерді сәйкестендір және жаңа сөздерді қатыстырып 1 сөйлемнен құраңдар.

Алаш керуен көш қазақ

сұлтан дара Ақорда патша мұрагер

Алтын Орда дербес ұрпақ жерұйық

мекен тіршілікке қолайлы орта жер жәннаты


Фильм көрсету.

1-тапсырма. «Ойлан. Жұптас. Бөліс»әдісі.(Топтық жұмыс)


2-тапсырма (топтық жұмыс)«Балық қаңқасы» әдісі

DrawObject2 DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3

DrawObject6 DrawObject9 DrawObject8 DrawObject7



Фильмнің мазмұнына сүйене отырып, шығарманың мақсатты аудиториясын анықтау мақсатында балық қаңқасына оқырмандарды (мақсатты аудиторияны) жіктеп, дәлелдер келтіріп,қорытындылаңдар.



«Ашық микрофон» әдісі бойынша сабақты қорыту.






жылы лебіздерін білдіріп, бірден үшке дейін санау әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді

сұрақтарға жауап береді.

-Абылай, Әбілқайыр, Жәнібек, Керей

-иә» немесе «жоқ»оқушылардың болжамды жауаптары




















Фильмді көріп, тыңдалым бойынша шығарманың идеясын, басты кейіпкерлерін анықтап, оқиға желісін сипаттап, пікір алмасып, ой бөлісіңдер. Үш топтан бір оқушыдан ойларын ортаға салады.





сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді



























Дескриптор: 1.Шығарманың басты идеясын айтады; 2. Тыңдалым бойынша 4 басты кейіпкерді атайды; 3. Эпизодтың сюжеттік құрылымын сақтайды.


Дескриптор: 1. Туындының 3 мақсатты аудиториясын анықтайды; 2.Мақсатты аудиторияға дәлелдер береді; 3. Нақты тұжырым береді.



















«Көшпенділер» романының желісімен түсірілген фильм «Қазақ хандығы» (үзінді, бейнежазба)




https://youtu.be/Ekj1-sGDJBc













аудиожазба

Сабақтың соңы

5 мин


«Пирамида»

(стикерге жазып, пирамидаға жапсырады)

DrawObject10

· Бүгінгі сабақтың қызықты тұсы...

·DrawObject11 Жадыма түйгенім...

· Түсінбедім...

DrawObject12

DrawObject13


Үй жұмысы: Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, шығарманың құндылығы туралы ой толғау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!