Қазақ тілі пәні.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі пәні.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Дамыған, бәсекеге қабілетті мемлекет болу үшін, біз жоғары білімді ұлт болуымыз керек» дей келе, өскелең ұрпақтың функционалдық сауаттылығына аса назар аударуды талап етіп отыр. Қазіргі таңда қазақ тілі-мемлекеттік тіл, қарым-қатынас тілі – орыс тілі және ағылшын тілі – әлемдік кеңістікті тану тілін оқытуда жаңа идеяларды әр сабақта жан-жақты қолданып, жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі түрде қолдану-заман талабы болып отыр. Оқытудың парадигмасы өзгерді. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Осыған байланысты ұстаздар алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және технологияларды меңгеру, оны тиімді қолдана білу міндеті тұр. Осы орайда менің жазған сабақ жоспарларым әріптестеріме қажеті болар деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп:


Күні: 15.10 2018 ж.


Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубердиева Г

Сынып: 8-сынып


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы

13-тарау. Қазақстан - Байқоңыр-Ғарыш

Нұртөре Жүсіп «Қыран қазақ» (деректі әңгіме)

Жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау;

8.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер)

Сабақ мақсаты

  • Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды.

  • Орфографиялық нормаларды сақтай отырып, мәтінді қосымша ақпараттармен толықтырады.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер:

  • Бәсекелестік

  • Бақталастық

  • Сыртқы әсер

  • Аумақ

  • Тікелей репортаж

Осыған дейінгі меңгерілген білім

Байқоңыр ғарыш айлағы, ғарыш кеңістігі туралы ақпараттармен физика, география пәндерінен таныс.

Құндылықтар

Жалпыадамзаттық құндылықтарды құрметтеу, жаратылыстану пәндеріне қызығушылықтарын арттыру.

Пәнаралық байланыс

География, физика, химия, тарих пәндері

АКТ дағдыларын дамыту

Бейнбаян материалдары, таныстырылым слайдтары.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс – әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы




5 минут





2 минут









Мәтіналды тапсырма.

Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылады. Сабақ барысында жүргізілетін жұмыс түрлеріне шолу жүргізіледі.

Топта келесі тапсырмаларды орындайды:

Суреттерге назар аудар. Мәтін мазмұнын болжап көр.





Таныстырылым



Сабақтың ортасы





20 минут












5 минут




3 минут

Сөздікпен жұмыс. Оқушылар топта кестеде ұсынылған сөздерге өз анықтамаларын жазады. Сөздікпен тексереді. Ең дұрыс тапқан топ жеңімпаз атанады.

Сөз

Сөздіктегі анықтама

Мысал

Толыққанды ақпарат



Қабат



Сопақша



Құрлық



Қажеттілік




Мәтінмен жұмыс кезеңі.

1-тапсырма. Мәтінді оқып, жер туралы негізгі ақпараттарды тізімдеп жазады. Өз ойыңмен бөліседі.

2-тапсырма. Мәтінді қайта оқып, орфографиялық ережелердің дұрыс қолданылғанын анықтайды.



Мәтінсоңы тапсырмасы.

Орфографиялық ережелерді қолдана отырып, мәтінді қайта құрастырады. ЖЕР туралы өзге де ақпараттарды қосып, толықтырады. Сыныпқа таныстырады.

Бағалау критерийлері


Дескрипторлар


8.3.2.1 публицистикалық стильдің (мақала, интервью, қысқа очерк, жолдаулар) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, интервью жазу.


  • Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды.

  • Орфографиялық нормаларды сақтай отырып, мәтінді қосымша ақпараттармен толықтырады.














Таратпа материал



























Қосымша материал













Сабақтың соңы

5 минут

Бүгін сабақта не қызықты болды?

Нені үйрендің? Нені үйренгің келеді?


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Барлық оқушылар: мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды.

Көптеген оқушылар: әтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды, өмірдегі жағдаяттармен байланыстырады.

Кейбір оқушылар: Қабілеті жоғары оқушылар ұтымды ойлар айтады, мәселені жан-жақты талдай алады және бағалауда нақтылық көрсетеді.

Сабақта дескрипторларға негізделген жүйеде бағаланады.

  1. Мұғалімнің ауызша кері байланысы

  2. Бірін-бірі бағалауы

  3. Оқушының кері байланысы

География, әдебиет, экономика пәндерімен байланысты.

Сабақта таныстырылым көрсету үшін қолданылады.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
11.02.2019
613
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі