Қазақ тілі 3 сынып БЖБ
№1
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ
тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 1-нұсқа
1-тапсырма
Мәтінді оқы.Тапсырмаларды
орында.
Назым секіргіш жібін алып,аулаға шықты.Секіріп
ойнай бастады.Жанына досы Аяулым
келіп, біраз қызықтап тұрды да:
- Назым, екеуіміз кезек секіріп ойнайық, -
деді.
- Бұл менікі, керек болса өзіңдікін әкел де,
секіре бер,- деді Назым.
Аяулым
ренжіп,кетіп қалды. Назым жалғыз өзі ойнап, жалықты.Ол қабағын түйіп,
үйіне кірді.
- Қызым, саған не болды?- деді
анасы.
- Ойын қызық емес, -деді Назым.
- Аяулым
екеуің бірігіп ойнағанда қызық болар еді,-деді,
манадан бері қызын терезеден бақылап тұрған
анасы.
А)Ол
қатты шаршады.
Ә)Ол
жалғыз өзі ойнады.
Б)Оған секіргіш жіп ұнамады.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Мәтіннің түрін
анықта________________________________________
-
Мәтінге ат қой _______________________________________________
-
Мәтіннен қаратпа сөзді тап
____________________________________
2-тапсырма
Оқыған мәтіннен қандай ой түйдің? Көмекші
сөздерді пайдаланып, ойыңды жаз.
Көмекші сөздер:менің ойымша, себебі, өйткені, сондықтан, сол
себепті.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қазақ тілі 3 сынып БЖБ
№1
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ
тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 2-нұсқа
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды
орында.
Назым секіргіш жібін
алып,аулаға шықты.Секіріп ойнай бастады.Жанына досы Аяулым келіп,
біраз қызықтап тұрды да:
- Назым, екеуіміз кезек секіріп ойнайық, -
деді.
- Бұл менікі, керек болса өзіңдікін әкел де,
секіре бер,- деді Назым.
Аяулым
ренжіп,кетіп қалды. Назым жалғыз өзі ойнап, жалықты.Ол қабағын түйіп,
үйіне кірді.
- Қызым, саған не болды?- деді
анасы.
- Ойын қызық емес, -деді Назым.
- Аяулым
екеуің бірігіп ойнағанда қызық болар еді,-деді,
манадан бері қызын терезеден бақылап тұрған
анасы.
-
Мәтіннің түрін
анықта________________________________________
-
Мәтінге ат қой _______________________________________________
-
Мәтіннен қаратпа сөзді тап
____________________________________
А)Ол
қатты шаршады.
Ә)Ол
жалғыз өзі ойнады.
Б)Оған секіргіш жіп ұнамады.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
Оқыған мәтіннен қандай ой түйдің? Көмекші
сөздерді пайдаланып, ойыңды жаз.
Көмекші сөздер:менің ойымша, себебі, өйткені, сондықтан, сол
себепті.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалаукритерийі
|
Тапсырма№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білімалушы
|
Мәтіннің түрлерін ажыратады
Мәтінбойынша пікір білдіруге арналған сұрақтарға
жауапбереді
|
1
|
Мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап
береді;
|
1
|
Мәтіннің мазмұнына қатысты пікірін білдіреді және
негіздейді;жазады
|
1
|
Мәтіннің түрін анықтайды;
|
1
|
Мәтінге ат қояды
|
1
|
Мәтіннен қаратпа сөзді тап
|
1
|
Көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін
жазады
|
2
|
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес қорытынды жасай
отырып, пайымдау мәтінін жазады;
|
1
|
көмекші сөздерді орынды
қолданады;
|
1
|
Сөйлемдердің мағыналық байланысын
сақтайды;
|
1
|
Сөздер мен сөйлемдерді қатесіз
жазады;
|
1
|
Сөйлем құрылымын сақтап жазады.
|
1
|
Барлығы
|
10
|