|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Дюсебекова Ажар Байжановна |
|||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақ тілі/3-сынып |
|||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
4-тоқсан 1-апта 1-сабақ |
|||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
7 - бөлім: «Су-тіршілік көзі» |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Негізгі және туынды сын есім. (Қазақ тілі, 2-бөлім. Оқулық 69-71 бет, «Атамұра» баспасы, 2018ж.) |
|||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.4.2.4 негізгі, туынды сын есімді анықтау; |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
- Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды; - Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді. |
|||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру Оян! Оян, ботам! Жатпа қарап, Оян, ботам! Тезірек, шапшаңырақ! Шақырды қораз мана әлдеқашан, Қарап тұр терезеден күн жалтырап. -Сәлеметсіздер ме, балалар! Қазір қазақ тілі пәні. |
Психологиялық ахуал туғызу. |
|
Презентация № 1бет Презентация № 2бет Презентация №3бет |
|||||||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Миға шабуыл. Жұмбақ шешу: Жылт - жылт етеді, Жылғалардан өтеді, Бұл не? Дұрыс, су. Ендеше «Су-тіршілік көзі» атты бөлімді бастайық.
1--жаттығу.Мәтінді мұқият тыңда. Мұраттың бастауы Ойын алаңының арғы жағындағы кішкене жартастың түбінде бір топ құрақ* өсіп тұрған. Бірде соның жанына барып, демалып отырдық. – Бұрын осы жерде бастау болған дейді атам. Әне жер дымданып* жатыр. Қазып көрсек қайтеді? Мүмкін су шығар, – деді Мұрат. Оның сөзін әркім өзінше күлкіге айналдырып жіберді. – Мейлі, күле беріңдер, – деп, Мұрат өкпелеп кетіп қалды. Біз қайтадан ойынға кіріскенбіз. – Мұрат келе жатыр, – деп, бір бала дауыстап жіберді. Жалт қарасақ, Мұрат келе жатыр екен. Қолында күрегі бар. Ол әлгі ойпаң* жерді қазуға кірісті. Екі-үш күрек бойы қазғанда су шығып, бүлкілдеп аға* бастады. Бізде үн жоқ. Мұрат бізге күле қарап: – Бастаудың* мөлдір суынан ішіңдер, – деді. Біз бастау суын қос уыстай іліп алып, ішіп жатырмыз. Салқын су қандай тамаша десеңші! Нағашыбек Қапалбековтен |
Жаңа тақырыпты меңгеру Мәтінді мұқият тыңдау, тапсырманы орындау. |
Бағалау критерийлерін ұсыну.
Бағалау критерийлерін ұсыну: 1. Кесте бойынша өз ойын айтады; 2. Негізгі және туынды сын есім ақпарат алады;
|
https://www.youtube.com/watch?v=4pJ1D3K51zQ
Презентация № 4 бет
https://www.youtube.com/watch?v=K0yrwfvvYS4 Презентация №5-6 бет
Есіңде сақта!
Презентация № 7бет Бастау – бұлақ, өзен суының басталатын жері, көзі, тұма. Дымдану – дымқылдану, сулану. Құрақ – су жиегіне жайқалып өсетін балауса шөп, қамыс. Ойпаң – төмен, ойлау жер.
Презентация №8-9 бет |
|||||||
|
8 минут |
Тәжірибе |
Сұрақтарға жауап бер. 1. Балалар қай жерде ойнады? 2. Балалар ойнаған алаңда бұрын не болған? 3. Мұрат бастауды қандай белгілеріне қарап тапты? 4.Мұраттың бастауды табуына оның қандай қасиеттері көмектесті? 5. Бұлақ суының адамға қандай пайдасы бар? • Мәтіндегі сын есімдерді тап.
2-жаттығу. Жазылым. Мәтінді көркем жаз. Сулы жер – нулы жер. Ну дегеніміз – қалың тоғай. Тоғай іші көңілді. Тапсырма: Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда. 3-жаттығу. Берілген сын есімдерді негізгі және туынды екенін анықта. Жаңа, көк, әдепті, сүтті, атақты, жүйрік, көктемгі.
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну: 1.Мәтінді бойынша сұрақтарға жауап береді; 2.Сын есімдерді табады; Бағалау критерийлерін ұсыну:
Бағалау критерийлерін ұсыну:
Бағалау критерийлерін ұсыну:
|
Презентация № 10 бет Презентация № 11бет
|
|||||||
|
3 минут |
Бекіту Кері байланыс |
«Ойлан, тап!» Оқы және не туралы айтылғанын анықта.
• Мәтінде не туралы айтылғанын білуге қай сөз табы көмектесті? • Берілген етістіктерге -ғыш, -гіш, -қыш, -кіш жұрнақтарын жалғап, туынды сын есім жаса. Біл, жүз, тап, сез, байқа, сөйле, айт. • Жасаған туынды сын есімдеріңнің қайсысын қоянды сипаттауда қолданасың?
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау Кесте бойынша жұмыс жасау. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
Бағалау критерийлерін ұсыну 1. Берілген етістіктерге жұрнақ жалғау арқылы туынды сын есім жасайды;
2.Сын есім туралы білмдерін тиянақтайды. |
Презентация № 12 бет Презентация №13 -14бет |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі пәні: Негізгі және туынды сын есім
Қазақ тілі пәні: Негізгі және туынды сын есім
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Дюсебекова Ажар Байжановна |
|||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақ тілі/3-сынып |
|||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
4-тоқсан 1-апта 1-сабақ |
|||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
7 - бөлім: «Су-тіршілік көзі» |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Негізгі және туынды сын есім. (Қазақ тілі, 2-бөлім. Оқулық 69-71 бет, «Атамұра» баспасы, 2018ж.) |
|||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.4.2.4 негізгі, туынды сын есімді анықтау; |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
- Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды; - Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді. |
|||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру Оян! Оян, ботам! Жатпа қарап, Оян, ботам! Тезірек, шапшаңырақ! Шақырды қораз мана әлдеқашан, Қарап тұр терезеден күн жалтырап. -Сәлеметсіздер ме, балалар! Қазір қазақ тілі пәні. |
Психологиялық ахуал туғызу. |
|
Презентация № 1бет Презентация № 2бет Презентация №3бет |
|||||||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Миға шабуыл. Жұмбақ шешу: Жылт - жылт етеді, Жылғалардан өтеді, Бұл не? Дұрыс, су. Ендеше «Су-тіршілік көзі» атты бөлімді бастайық.
1--жаттығу.Мәтінді мұқият тыңда. Мұраттың бастауы Ойын алаңының арғы жағындағы кішкене жартастың түбінде бір топ құрақ* өсіп тұрған. Бірде соның жанына барып, демалып отырдық. – Бұрын осы жерде бастау болған дейді атам. Әне жер дымданып* жатыр. Қазып көрсек қайтеді? Мүмкін су шығар, – деді Мұрат. Оның сөзін әркім өзінше күлкіге айналдырып жіберді. – Мейлі, күле беріңдер, – деп, Мұрат өкпелеп кетіп қалды. Біз қайтадан ойынға кіріскенбіз. – Мұрат келе жатыр, – деп, бір бала дауыстап жіберді. Жалт қарасақ, Мұрат келе жатыр екен. Қолында күрегі бар. Ол әлгі ойпаң* жерді қазуға кірісті. Екі-үш күрек бойы қазғанда су шығып, бүлкілдеп аға* бастады. Бізде үн жоқ. Мұрат бізге күле қарап: – Бастаудың* мөлдір суынан ішіңдер, – деді. Біз бастау суын қос уыстай іліп алып, ішіп жатырмыз. Салқын су қандай тамаша десеңші! Нағашыбек Қапалбековтен |
Жаңа тақырыпты меңгеру Мәтінді мұқият тыңдау, тапсырманы орындау. |
Бағалау критерийлерін ұсыну.
Бағалау критерийлерін ұсыну: 1. Кесте бойынша өз ойын айтады; 2. Негізгі және туынды сын есім ақпарат алады;
|
https://www.youtube.com/watch?v=4pJ1D3K51zQ
Презентация № 4 бет
https://www.youtube.com/watch?v=K0yrwfvvYS4 Презентация №5-6 бет
Есіңде сақта!
Презентация № 7бет Бастау – бұлақ, өзен суының басталатын жері, көзі, тұма. Дымдану – дымқылдану, сулану. Құрақ – су жиегіне жайқалып өсетін балауса шөп, қамыс. Ойпаң – төмен, ойлау жер.
Презентация №8-9 бет |
|||||||
|
8 минут |
Тәжірибе |
Сұрақтарға жауап бер. 1. Балалар қай жерде ойнады? 2. Балалар ойнаған алаңда бұрын не болған? 3. Мұрат бастауды қандай белгілеріне қарап тапты? 4.Мұраттың бастауды табуына оның қандай қасиеттері көмектесті? 5. Бұлақ суының адамға қандай пайдасы бар? • Мәтіндегі сын есімдерді тап.
2-жаттығу. Жазылым. Мәтінді көркем жаз. Сулы жер – нулы жер. Ну дегеніміз – қалың тоғай. Тоғай іші көңілді. Тапсырма: Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда. 3-жаттығу. Берілген сын есімдерді негізгі және туынды екенін анықта. Жаңа, көк, әдепті, сүтті, атақты, жүйрік, көктемгі.
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну: 1.Мәтінді бойынша сұрақтарға жауап береді; 2.Сын есімдерді табады; Бағалау критерийлерін ұсыну:
Бағалау критерийлерін ұсыну:
Бағалау критерийлерін ұсыну:
|
Презентация № 10 бет Презентация № 11бет
|
|||||||
|
3 минут |
Бекіту Кері байланыс |
«Ойлан, тап!» Оқы және не туралы айтылғанын анықта.
• Мәтінде не туралы айтылғанын білуге қай сөз табы көмектесті? • Берілген етістіктерге -ғыш, -гіш, -қыш, -кіш жұрнақтарын жалғап, туынды сын есім жаса. Біл, жүз, тап, сез, байқа, сөйле, айт. • Жасаған туынды сын есімдеріңнің қайсысын қоянды сипаттауда қолданасың?
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау Кесте бойынша жұмыс жасау. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
Бағалау критерийлерін ұсыну 1. Берілген етістіктерге жұрнақ жалғау арқылы туынды сын есім жасайды;
2.Сын есім туралы білмдерін тиянақтайды. |
Презентация № 12 бет Презентация №13 -14бет |
|||||||
шағым қалдыра аласыз















