Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ажинурова Б.К.

    Пән/Сынып:

    Қазақ тілі 2 сынып

    Күні

    01.09.2022ж.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Өзім туралы

    Сабақтың тақырыбы:

    Менің ана тілім-қазақ тілі. Сөйлеу не үшін қажет?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    2.4.1.1әріптерінің емлесін сақтап жазу


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: мәтін бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, сұраққа жауап береді, әріптердің емлесін сақтап жаза алады.

    Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді.

    Кейбір оқушылар: жіберілген қателерді тауып түзетеді және құрастырған сөйлемін толықтырады.


    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    3минут

    Басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    «Ізгі тілек» әдісі.

    Оқу материалын жариялау: «Шатасқан әріптер» әдісі («Ана тілі, сөйлеу, монолог, диалог» сөздері).

    -Ана тілі туралы не білесің?

    – Сөйлеу не үшін қажет?

    -Монолог деген не?

    -Мәтін туралы не айта аласың?

    Оқушы жақсы тілек жазады, не тікелей ауызша айтады.

    Әріптерден «ана тілі, сөйлеу, монолог, диалог» сөздерін құрастырады. Сұрақтарға жауап береді.



    Мадақтау



    40

    минут



    Ортасы


    (Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүзеге асады.

    1-жаттығу.

    Өлеңді көтеріңкі дауыспен мәнерлеп оқы. Сұраққа жауап бер.

    -Өлең не туралы?

    -Ақын неліктен «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте!» дейді?


    Сергіту сәті

    Бір, екі, үш

    Жинап алдық күш.

    Төрт, бес, алты

    Біз жазамыз мықты.

    Дәптерімізді ашайық

    Көрсетілген үлгіге,

    Әдемі етіп жазайық!


    (Д) 2- тапсырма дәптермен жұмыс.

    4-жаттығу.

    Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып көшіріп жаз.

    Сөйлеу-адамға тән құбылыс. Жануарлар сөйлей алмайды. Олар тек дыбыс шығарады.



    Дескриптор:

    -Өлеңді түсініп оқиды.

    -Сұрақтарға жауап береді.


















    Дескриптор:

    -Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып сауатты көшіріп жазады.



    ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




















    ҚБ: 1-10 балдық жүйе.


    Оқулық 4- бет

    2минут

    Кері байланыс

    Кері байланыс: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.


    Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.









    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ажинурова Б.К.

    Пән/Сынып:

    Қазақ тілі 2 сынып

    Күні

    05.09.2022ж.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Өзім туралы

    Сабақтың тақырыбы:

    Ауызекі және жазбаша сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: интонацияны, қимыл, ым-ишара қолданып, тақырыпқа назарын аударта алады.

    Көптеген оқушылар: мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.

    Кейбір оқушылар: мәтіндегі дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажыратады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    5минут

    Басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    «Досыңды таныстыр» әдісі.

    Баяу оқушыға мұғалім жетелеуші сұрақтар қояды. Мысалы:

    -Досыңның аты кім?

    -Оның шашы қандай?

    -Көзі қандай түсті?

    -Мінезі қандай? тсс

    Оқу материалын жариялау: «Сұрақтар тізбегі» әдісі.

    -Кітап туралы не айтуға болады?

    – Хат жазу не үшін қажет?

    -Радио деген не?

    -Теледидардың пайдасы қандай?


    Оқушы өзінің досын таныстырады. Мысалы: Менің досым Ержан, оның бойы ұзын, шашы қара, көзі қоңыр, тсс. Сұрақтарға жауап береді.


    Мадақтау



    35

    минут



    Ортасы



    (Д) 1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісі арқылы жүзеге асады.

    7-жаттығу.

    Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарды жалғастырып көр, жауап бер. Мәтіннің алғашқы бөлігін көшіріп жаз. Алғашқы адамдар суреттермен не туралы айтқысы келгенін түсіндіріп көр.


    Сергіту сәті:

    Оңға, оңға түзу тұр,

    Солға, солға түзу тұр.

    Артқа қарай бір адым

    Алдыға қарай бір адым

    Жоғары төмен қарайық

    Орнымызды табайық.

    (Д)2- тапсырма дәптермен жұмыс.

    8-жаттығу.

    Алдымен суретте берілген заттардың алғашқы әріптерінен сөз шығарып айт. Содан соң әріптері арқылы жазылған мақалды оқы.

    Ауызекі сөзін осы сияқты басқа суреттердің көмегімен құрастырып жаз.

    Мақалды жатқа жаз.

    Тіл қаруы-сөз.

    Сөз қаруы-ой.



    Дескриптор:

    -Тапсырманы түсініп оқиды.

    -Жұмбақты шешеді.

    -Сұрақтарға жауап береді.

    - Түсінбеген сөзді белгілейді, талқылайды.












    Дескриптор:

    -Суретті әріптерден сөз шығарып айтады.

    -Ауызекі сөзін суретпен құрастырады.

    - Мақалды жатқа жазады.






    ҚБ: 1-10 балдық жүйе



    Оқулық 8-9 бет



    5минут

    Сабақтың соңы

    Кері байланыс: «Қол белгісі» әдісі бойынша өтеді.

    Бас бармақ- өзімді қалай сезіндім?

    Балан үйрек- басқаларға көмегім тиді ме?

    Ортан терек- бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

    Шылдыр шүмек- бүгінгі сабақ ұнады ма?

    Кішкентай бөбек- бүгін не үйрендім?


    Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.



































    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Диалог. Монолог.

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ажинурова Б. Тексерілді:

    Пән/Сынып:

    Қазақ тілі 2 сынып

    Күні

    06.09.2022ж.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Өзім туралы

    Сабақтың тақырыбы:

    Диалог. Монолог.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушы: мәтін бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, қойылған сұраққа жауап береді, талапқа сай жаза алады.

    Көптеген оқушы: мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.

    Кейбір оқушы: тақырыпқа сай жағдаят құрастырады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    5минут

    Басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    1. «Мен қазақпын- бойымдағы қан қазақ» патриоттық әні.


    Оқу материалын жариялау: «Шатасқан әріптер» әдісі.

    Берілген әріптерді дұрыс орналастырып, сөзді оқы.

    -Бұл сөздер туралы не айтуға болады?

    -Тіл не үшін қажет?

    -Ана тілі деген не?

    -Біздің ана тіліміз туралы не білесің?

    1. Ән айта тұрып тиісті қимылдармен ширату жаттығуларын орындайды.

    Берілген әріптерді дұрыс орналастырып, «қазақ, ана, бала, тіл» сөздерін оқиды.



    Мадақтау


    Музыкалық аппарат



    қима әріптер «заққа, наа лаба,

    35

    минут



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ажинурова Бакыт Калиевна
    04 Қараша 2022
    1075
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қазақ тілі пәнінен 2 сыныпқа арналған сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қазақ тілі пәнінен 2 сыныпқа арналған сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.4.1.1әріптерінің емлесін сақтап жазу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ажинурова Б.К.

    Пән/Сынып:

    Қазақ тілі 2 сынып

    Күні

    01.09.2022ж.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Өзім туралы

    Сабақтың тақырыбы:

    Менің ана тілім-қазақ тілі. Сөйлеу не үшін қажет?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    2.4.1.1әріптерінің емлесін сақтап жазу


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: мәтін бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, сұраққа жауап береді, әріптердің емлесін сақтап жаза алады.

    Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді.

    Кейбір оқушылар: жіберілген қателерді тауып түзетеді және құрастырған сөйлемін толықтырады.


    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    3минут

    Басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    «Ізгі тілек» әдісі.

    Оқу материалын жариялау: «Шатасқан әріптер» әдісі («Ана тілі, сөйлеу, монолог, диалог» сөздері).

    -Ана тілі туралы не білесің?

    – Сөйлеу не үшін қажет?

    -Монолог деген не?

    -Мәтін туралы не айта аласың?

    Оқушы жақсы тілек жазады, не тікелей ауызша айтады.

    Әріптерден «ана тілі, сөйлеу, монолог, диалог» сөздерін құрастырады. Сұрақтарға жауап береді.



    Мадақтау



    40

    минут



    Ортасы


    (Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүзеге асады.

    1-жаттығу.

    Өлеңді көтеріңкі дауыспен мәнерлеп оқы. Сұраққа жауап бер.

    -Өлең не туралы?

    -Ақын неліктен «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте!» дейді?


    Сергіту сәті

    Бір, екі, үш

    Жинап алдық күш.

    Төрт, бес, алты

    Біз жазамыз мықты.

    Дәптерімізді ашайық

    Көрсетілген үлгіге,

    Әдемі етіп жазайық!


    (Д) 2- тапсырма дәптермен жұмыс.

    4-жаттығу.

    Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып көшіріп жаз.

    Сөйлеу-адамға тән құбылыс. Жануарлар сөйлей алмайды. Олар тек дыбыс шығарады.



    Дескриптор:

    -Өлеңді түсініп оқиды.

    -Сұрақтарға жауап береді.


















    Дескриптор:

    -Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып сауатты көшіріп жазады.



    ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




















    ҚБ: 1-10 балдық жүйе.


    Оқулық 4- бет

    2минут

    Кері байланыс

    Кері байланыс: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.


    Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.









    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ажинурова Б.К.

    Пән/Сынып:

    Қазақ тілі 2 сынып

    Күні

    05.09.2022ж.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Өзім туралы

    Сабақтың тақырыбы:

    Ауызекі және жазбаша сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: интонацияны, қимыл, ым-ишара қолданып, тақырыпқа назарын аударта алады.

    Көптеген оқушылар: мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.

    Кейбір оқушылар: мәтіндегі дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажыратады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    5минут

    Басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    «Досыңды таныстыр» әдісі.

    Баяу оқушыға мұғалім жетелеуші сұрақтар қояды. Мысалы:

    -Досыңның аты кім?

    -Оның шашы қандай?

    -Көзі қандай түсті?

    -Мінезі қандай? тсс

    Оқу материалын жариялау: «Сұрақтар тізбегі» әдісі.

    -Кітап туралы не айтуға болады?

    – Хат жазу не үшін қажет?

    -Радио деген не?

    -Теледидардың пайдасы қандай?


    Оқушы өзінің досын таныстырады. Мысалы: Менің досым Ержан, оның бойы ұзын, шашы қара, көзі қоңыр, тсс. Сұрақтарға жауап береді.


    Мадақтау



    35

    минут



    Ортасы



    (Д) 1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісі арқылы жүзеге асады.

    7-жаттығу.

    Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарды жалғастырып көр, жауап бер. Мәтіннің алғашқы бөлігін көшіріп жаз. Алғашқы адамдар суреттермен не туралы айтқысы келгенін түсіндіріп көр.


    Сергіту сәті:

    Оңға, оңға түзу тұр,

    Солға, солға түзу тұр.

    Артқа қарай бір адым

    Алдыға қарай бір адым

    Жоғары төмен қарайық

    Орнымызды табайық.

    (Д)2- тапсырма дәптермен жұмыс.

    8-жаттығу.

    Алдымен суретте берілген заттардың алғашқы әріптерінен сөз шығарып айт. Содан соң әріптері арқылы жазылған мақалды оқы.

    Ауызекі сөзін осы сияқты басқа суреттердің көмегімен құрастырып жаз.

    Мақалды жатқа жаз.

    Тіл қаруы-сөз.

    Сөз қаруы-ой.



    Дескриптор:

    -Тапсырманы түсініп оқиды.

    -Жұмбақты шешеді.

    -Сұрақтарға жауап береді.

    - Түсінбеген сөзді белгілейді, талқылайды.












    Дескриптор:

    -Суретті әріптерден сөз шығарып айтады.

    -Ауызекі сөзін суретпен құрастырады.

    - Мақалды жатқа жазады.






    ҚБ: 1-10 балдық жүйе



    Оқулық 8-9 бет



    5минут

    Сабақтың соңы

    Кері байланыс: «Қол белгісі» әдісі бойынша өтеді.

    Бас бармақ- өзімді қалай сезіндім?

    Балан үйрек- басқаларға көмегім тиді ме?

    Ортан терек- бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

    Шылдыр шүмек- бүгінгі сабақ ұнады ма?

    Кішкентай бөбек- бүгін не үйрендім?


    Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.



































    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Диалог. Монолог.

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ажинурова Б. Тексерілді:

    Пән/Сынып:

    Қазақ тілі 2 сынып

    Күні

    06.09.2022ж.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Өзім туралы

    Сабақтың тақырыбы:

    Диалог. Монолог.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушы: мәтін бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, қойылған сұраққа жауап береді, талапқа сай жаза алады.

    Көптеген оқушы: мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.

    Кейбір оқушы: тақырыпқа сай жағдаят құрастырады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    5минут

    Басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    1. «Мен қазақпын- бойымдағы қан қазақ» патриоттық әні.


    Оқу материалын жариялау: «Шатасқан әріптер» әдісі.

    Берілген әріптерді дұрыс орналастырып, сөзді оқы.

    -Бұл сөздер туралы не айтуға болады?

    -Тіл не үшін қажет?

    -Ана тілі деген не?

    -Біздің ана тіліміз туралы не білесің?

    1. Ән айта тұрып тиісті қимылдармен ширату жаттығуларын орындайды.

    Берілген әріптерді дұрыс орналастырып, «қазақ, ана, бала, тіл» сөздерін оқиды.



    Мадақтау


    Музыкалық аппарат



    қима әріптер «заққа, наа лаба,

    35

    минут



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 2 сынып
    04.11.2022
    1075
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ажинурова Бакыт Калиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации