1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
8-сынып
|
Бөлім «Дананың сөзі - ақылдың көзі» Оқылатын шығарма |
Ахмет Йассауи «Даналық кітабы» Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» Қорқыттың нақыл сөздері |
||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану 8.2.1.1 Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы • Шығарма үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады • Тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды |
||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
||||||||||||
|
Орындау уақыты 15-20 минут |
|||||||||||||
|
Тапсырма 1. Автордың замана бейнесін берудегі шеберлігіне көзқарасыңызды білдіріңіз. Автордың айтпақ ойы не? Өз ойыңызды дәлелдеу үшін үзінділерді қолданыңыз. Даналардың айтары келер болды, Қияметтің қиянаты төнер болды. Ақымақтар айқаймен жеңер болды, Бұл не деген замана болды, достар? Үлкен-кіші адамнан ибалық әдет кетті, Қыз-бозбала жастардан әдеп кетті. Мінез-құлықты бұзатын әлек жетті, Бұл не деген замана болды, достар? _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ |
|||||||||||||
|
2. Төмендегі кестені пайдаланып, «Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырдағы» кейіпкерлерге мінездеме беріңіз
|
|||||||||||||
3. Қорқыттың нақыл сөздерін өңдеп, жеке өзіндік философиялық мәтін құрастырыңдар, креативті ой білдіріңдер
Анадан өнеге көрмеген қыз жаман, атадан тағылым алмаған ұл жаман. Ондай бала ел басын құрап, үйінен дәм беруге де жарамайды. Ананың көңілі балада. Жақсы ана үшін бала – екі көздің сыңары. Ұлың өсіп-жетілсе, ол – отбасының мерейі, бас-көзі. Ақылсыз балаға ата дәулетінен қайран жоқ (Қорқыт).
Философиялық ой: ___________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл
|
|
Шығарма үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады |
1 |
Автор шеберлігіне қатысты көзқарасын білдіреді |
1 |
|
Ойын дәлелдеу үшін үзінділерді қолданады |
1 |
||
|
Кейіпкерлерге жан-жақты мінездеме бере алады |
2 |
Кейіпкерлерге толық мінездеме береді Бәмсі-Байрақ Қаршар Байбөрі |
1 1 1 |
|
Қорқыттың нақыл сөздерін талдайды |
3 |
Нақыл сөздерді өңдеп, философиялық ой білдіреді |
1 |
|
Креативті ой қосады |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 8-сынып
Қазақ тілі пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 8-сынып
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
8-сынып
|
Бөлім «Дананың сөзі - ақылдың көзі» Оқылатын шығарма |
Ахмет Йассауи «Даналық кітабы» Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» Қорқыттың нақыл сөздері |
||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану 8.2.1.1 Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы • Шығарма үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады • Тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды |
||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
||||||||||||
|
Орындау уақыты 15-20 минут |
|||||||||||||
|
Тапсырма 1. Автордың замана бейнесін берудегі шеберлігіне көзқарасыңызды білдіріңіз. Автордың айтпақ ойы не? Өз ойыңызды дәлелдеу үшін үзінділерді қолданыңыз. Даналардың айтары келер болды, Қияметтің қиянаты төнер болды. Ақымақтар айқаймен жеңер болды, Бұл не деген замана болды, достар? Үлкен-кіші адамнан ибалық әдет кетті, Қыз-бозбала жастардан әдеп кетті. Мінез-құлықты бұзатын әлек жетті, Бұл не деген замана болды, достар? _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ |
|||||||||||||
|
2. Төмендегі кестені пайдаланып, «Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырдағы» кейіпкерлерге мінездеме беріңіз
|
|||||||||||||
3. Қорқыттың нақыл сөздерін өңдеп, жеке өзіндік философиялық мәтін құрастырыңдар, креативті ой білдіріңдер
Анадан өнеге көрмеген қыз жаман, атадан тағылым алмаған ұл жаман. Ондай бала ел басын құрап, үйінен дәм беруге де жарамайды. Ананың көңілі балада. Жақсы ана үшін бала – екі көздің сыңары. Ұлың өсіп-жетілсе, ол – отбасының мерейі, бас-көзі. Ақылсыз балаға ата дәулетінен қайран жоқ (Қорқыт).
Философиялық ой: ___________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл
|
|
Шығарма үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады |
1 |
Автор шеберлігіне қатысты көзқарасын білдіреді |
1 |
|
Ойын дәлелдеу үшін үзінділерді қолданады |
1 |
||
|
Кейіпкерлерге жан-жақты мінездеме бере алады |
2 |
Кейіпкерлерге толық мінездеме береді Бәмсі-Байрақ Қаршар Байбөрі |
1 1 1 |
|
Қорқыттың нақыл сөздерін талдайды |
3 |
Нақыл сөздерді өңдеп, философиялық ой білдіреді |
1 |
|
Креативті ой қосады |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
шағым қалдыра аласыз













