Материалдар / Қазақ тілі пәнінен дарынды балаларға арналған жұмыс дәптері

Қазақ тілі пәнінен дарынды балаларға арналған жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік құрал, мұғалім мен оқушыларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2019
4411
33 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектеп



Жеке оқушымен жұмыс дәптері



Пән:__________________________

Оқушының

аты-жөні_____________________

Сыныбы:______________________

Пән мұғалімі:__________________



2018-2019 оқу жылы




1. ӘДЕБИ ТІЛДІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ НОРМАЛАРЫ

1.Грамматикалық нормаға қарай сөзге, қосымшаға қалай жалғанады? Сөйлемдерге грамматикалық талдау жаса.


Күнікей атын көп атқа шатастырып, жұртта таранып-сыланып жатқан Шәмши, Шәлкендердің жанына келді. Шәмшиден жылы сөз естігенге ме, кім білсін, жердегі белбеуін, сәлісін әперіп, шолпысын сыртына шығарып, жылпылдаған болды.(Ж.Аймауытов)


_______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



2.Әдеби тілдің лексикалық нормасының грамматикалық нормасынан қандай айырмашылығы, қандай ұқсастығы бар екенін айт және мысалмен дәлелде.

_______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3.Тіл туралы қанатты сөздер жазып, мәнін түсіндір.

_______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. ӘДЕБИ ТІЛДІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ НОРМАЛАРЫ


1. Қазақ тіліндегі сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін айт және төмендегі сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне қарай талда.


Алайда амандасудан әрі бірін-бірі бұрын көрмеген бұл екеуінің сөзі өрлей алмады. (Х.Есенжанов)

Бұланбай көзі енді ашық шахтаға қарай ауып еді. (Ғ.Мүсірепов)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Грамматикалық норма дегенді қалай түсінесің? Төмендегі сөздерге грамматикалық нормаға сай қосымшалар жалға.


Су, халық, Отан, жазық, газет, ғалым, дария, көл.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3.Қазақтың шешен-билері турапы шағын мәтін құра.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. СӨЙЛЕМ ЖӘНЕ СӨЙЛЕМНІҢ ТҮРЛЕРІ


1.Сөйлемдерге тиісті тыныс белгіні қой және себебін түсіндір.


Мен енді анамын (Ғ.Мүстафин)

Қазір қалайсыңдар (Ғ.Мүсірепов)

Үсен үндемей су жағалап жүгіріп кетіп, бір шақпақ тас тауып әкелді (Ы.Алтынсарин)

Жем жеп, бір ішек болып, қамшыдай қатып қалған жануардың сілтеуін көрмейсің бе (Х.Есен

- Атқа, атқа, қоныңыздар - дескен үндер естілді (М.Әуезов)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Төмендегі тұрақты теңеулерден сөйлемнің мағыналық түрлеріне қарай сөйлем құра.


Инедей қадалып, қазықша қаздитып, доғадай иіліп, құрсаудай қысып, майсыз арбадай, жаңқадай жұқа, тақтайдай теп-тегіс.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3.«Арпа-бидай ақ ұным» деген тақырыпта Қазақстандағы астық жайлы ойтолғау жаз және сөйлемнің құрамына қарай талда.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. СӨЙЛЕМ ЖӘНЕ СӨЙЛЕМНЩ ТҮРЛЕРІ


1.Сұрап білу мақсатында айтылған сөйлем және оның сұрақ түрлері туралы түсіндіріп, мысалдар жаз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Төмендегі сөйлемдерден бұйрықты сөйлемдерді тауып, жасалу жолын және тыныс белгісінің қойылуын айт.


Сіз ертең болыстың кеңсесіне баруыңыз керек. (Б.Майлин)

- Омбыдан әкелген карден шыны аяқтарды шығар сандықтан! Бас қанаттың қалғанын тұтасымен қоярсың! (Ғ.Мүсірепов)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3. Мектеп өмірінен мақала жаз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІ


1.Төмендегі тұрақты теңеулерді пайдалана отырып, құсбегілік туралы мәтін құра.

Дала бүркітіндей қырағы,түлкіге төнген бүркіттей, лашын құстай шүйіліп, қырғидай тиіп, тұйғындай түйіліп, қолға қонған қаршығадай, қасқырға түсетін бүркіттей, кәрі бүркіттей түнеріп.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Сөйлем мүшелерінің белгілерін атап, төмендегі сөйлемдерді сөйлем мүшелерінің атқаратын қызметіне қарай талдау жаса.


Өйткені дәл осы мезгілде сол жақтан жылқышылар көрініп, жаңағы жығылып жатқандарға қарай тұра шапқан. (Қ.Жұмаділов)

Жолға шығарының алдында Асқар Ақтұмадағы Дәнеш апайдікінде болып, Сапар ақсақалға кездесті.(Ә. Әлімжанов)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


3.«Ән – көңілдің ажары» деген тақырыпта қазіргі қазақ әндері жайлы ойтолғау жаз.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________


6. СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІ


1. Сөйлемдерді сөйлем мүшелерінің құрамына қарай талда.


Соңыма түсіп, жолбарысша жұлынып, екі иығыңды жұлып жеп, өзің де жетер ең. (С.Жүнісов)

Бірақ Жәнібек барыстай атылып, Қарабайды ат үстінен жұлып алған. (І.Есенберлин)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Тұрақты теңеулерден сөйлем құрап жазып, синтаксистік талдау жаса.

Күрмелген жіптей, құлпырған тоты құстай.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________



3.Қазіргі кинолар туралы өз пікіріңді жаз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


7. ТҰРЛАУЛЫ МҮШЕЛЕР


1.Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаларды мысалдармен түсіндір.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Мәтіннен сөйлемнің тұрлаулы мүшелерінің қай сөз таптарынан жасалғанын айтып, құрамына қарай талдау жаса.


Біреу аңға серілікпен шығады, біреу оны күнкөрісіне жамау-жасқау етеді. Алшағырда осының екі жағы да бар еді. Жадау бір торы мұның үйінің алдында да намаз оқығандай мүлгіп тұр. Торынын алдында сымдай ширатылған тарғыл тазы жатыр. (Ғ.Мүсірепов)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


3.Өз мектебің туралы мақала жаз.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

8. ТҰРЛАУЛЫ МҮШЕЛЕР


1.Сөйлемдердің тиісті тыныс белгісін қойып, қойылу себебін түсіндір және сөйлем мүшелеріне қарай талда.


Асқардың шошынған дауысы осы дауыс. (СМұқанов)

Бақытты елге мен бала, бақытты елге сен ала ... (А.Тоқмағамбетов)

Жәукенің қызы үлгілі қызы үлгілі қыз болды! (Б.Майлин)


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Баяндауыш болатын сөз таптарын айт және қандай жағдайда бастауыштан кейін сызықша қойылатынын мысалдармен дәлелдеп шық.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


2.Мақал-мәтелдер жазып, оның мағынасын түсіндір және оларға кешенді талдау жаса.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ