Тақырыбы
2- сабақ
|
Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық
тілі.
|
Мақсаты
|
Қазақ тілінің ұлттық нышан екендігі туралы
түсінік алады топпен талқылау арқылы тапсырманы орындауға
пайдаланады
|
Жалпы
мақсат
|
Қазақ тілінің дүние жүзіндегі тілдер
арасындағы беделі туралы, қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің
мәні екенін білу керек
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте
отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын,
түрлерін ажыратуға
дағдыландыру.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін
бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Миға шабуыл,Салыстыру кестесі,
Жиго,Эссе
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта,
стикерлер, ноутбук
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Топқа бөлу
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
|
Білу
Миға шабуыл
|
Сұрақтарга
оқушылардың кезекпен жауап беруі
сұралады.
Миға шабуыл әдісін
пайдалану
|
Оқушылар еске түсіреді,
талдайды.
«Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі
деңгейдегі сұрақтар беріледі
|
Түсіну
|
Туган тилим Қазақ тілі-ардақті
тілім»
5
жолды олен
|
Оқушылардың мақсаты тилдин манызын есте
сактау
|
Қолдану
Жигсо
пайдалану
|
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ
ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы
өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар
жаңа (сарапшылар тобы) топтар
құрылды
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы
өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Талдау
Салыстыру
кестесі
|
Оқушыларға такырыптарды салыстыру білімдерін
талдату
|
Әр топқа салыстыру
парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып
көрсетеді
|
Жинақтау
5 минуттык эссе
Эссе
|
Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін
бағалайды
|
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз
ойларын жеткізу
|
Бағалау
Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын
тарату
|
Смайликтермен
багалау
|
|
Рефлексия
|
Екі
жұлдыз , бір тілек
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан
алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін
жазады.
|
Үйге
тапсырма
|
Өлеңді мәнерлеп
оқу.
Менің Отаным
шыгарма
|
|