9-сынып 14.09.201
|
Тақырыбы 2- сабақ |
Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі. |
|
|
Мақсаты |
Қазақ тілінің ұлттық нышан екендігі туралы түсінік алады топпен талқылау арқылы тапсырманы орындауға пайдаланады |
|
|
Жалпы мақсат |
Қазақ тілінің дүние жүзіндегі тілдер арасындағы беделі туралы, қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің мәні екенін білу керек |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл,Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Топқа бөлу |
Мұғаліммен сәлемдеседі. |
|
Білу Миға шабуыл |
Сұрақтарга оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Миға шабуыл әдісін пайдалану |
Оқушылар еске түсіреді, талдайды. «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі |
|
Түсіну |
Туган тилим Қазақ тілі-ардақті тілім» 5 жолды олен |
Оқушылардың мақсаты тилдин манызын есте сактау |
|
Қолдану Жигсо пайдалану |
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
|
Талдау Салыстыру кестесі |
Оқушыларға такырыптарды салыстыру білімдерін талдату |
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді |
|
Жинақтау 5 минуттык эссе Эссе |
Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайды |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
|
Бағалау Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату |
Смайликтермен багалау |
|
|
Рефлексия |
Екі жұлдыз , бір тілек Стикерлерді толтыру |
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
|
Үйге тапсырма |
Өлеңді мәнерлеп оқу. Менің Отаным шыгарма |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі.
Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі.
9-сынып 14.09.201
|
Тақырыбы 2- сабақ |
Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі. |
|
|
Мақсаты |
Қазақ тілінің ұлттық нышан екендігі туралы түсінік алады топпен талқылау арқылы тапсырманы орындауға пайдаланады |
|
|
Жалпы мақсат |
Қазақ тілінің дүние жүзіндегі тілдер арасындағы беделі туралы, қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің мәні екенін білу керек |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл,Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Топқа бөлу |
Мұғаліммен сәлемдеседі. |
|
Білу Миға шабуыл |
Сұрақтарга оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Миға шабуыл әдісін пайдалану |
Оқушылар еске түсіреді, талдайды. «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі |
|
Түсіну |
Туган тилим Қазақ тілі-ардақті тілім» 5 жолды олен |
Оқушылардың мақсаты тилдин манызын есте сактау |
|
Қолдану Жигсо пайдалану |
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
|
Талдау Салыстыру кестесі |
Оқушыларға такырыптарды салыстыру білімдерін талдату |
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді |
|
Жинақтау 5 минуттык эссе Эссе |
Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайды |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
|
Бағалау Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату |
Смайликтермен багалау |
|
|
Рефлексия |
Екі жұлдыз , бір тілек Стикерлерді толтыру |
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
|
Үйге тапсырма |
Өлеңді мәнерлеп оқу. Менің Отаным шыгарма |
|
шағым қалдыра аласыз













