Сабақ кезеңдері/ уақыты | Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау | Негізгі дереккөздер |
Кіріспе5 минут | Шаттық шеңберМақсаты: жағымды ахуал қалыптастыру.«Ыстық алақан» стратегиясыМақсаты:бір-біріне тілек айту,көңіл –күй сыйлау«Себет» әдісіМақсаты: үй тапсырмасын тексеру
| Оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып, көңіл күй сыйлайды, тілек айтады. | Психологиялық жағымды ахуал тудырады | Қалыптастырушы бағалау:"Бас бармақ»«Өте жақсы!»,«тамаша!»,«Керемет!»,«Жарайсыңдар!»Ауызша мадақтау, смайликтер, жұлдызша. | Оқулық,Интербелсенді тақта, жұмсақойыншық, плакат, жіп, түрлі-түсті маркер, асыл тастар.Слайд- таныстырылым
|
Тұсаукесер8 минут | «Миға шабуыл»Мақсаты: жаңа сабақтың тақырыбын ашуРефлексия «Бір сурет, бес сөз» әдісіМақсаты: кері байланысРөлдік ойын мозайкалық Джиксо әдісіМақсаты:тақырыпты оқыту арқылы талқылау, талдау жасау
Топқа бөлу
| Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. | Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар сабақтың мақсатына өз мақсаттарын қосады. |
«Өте жақсы!»
«тамаша!»,
| Слайд-таныстырылым
|
Негізгі бөлім22 минут | Жаңа сөзбен жұмыс
| Жаңа сөздермен таныстырадыЖаяу- пешкомҚабат – этажМәжіліс- заседаниеГүлзар- клумбаЖабдықталған- оснащатьсяШағын топтарға сөз тіркестерін, сөздіктегі етістіктерді қатыстырып сөйлем құратады.
| Сөзікті көреді - оқиды-түсінеді – қайталайды – есте сақтайды
Өзара ортада ойларын қосып, құраған сөз тіркестері мен сөйлемдерін айтып шығады (кезектесіп, я бір оқушы айтады).
| «Өте жақсы!»
«тамаша!»,
| Интербелсенді тақта |
|
|
| Оқушылар әр шағын топта алдымен мәтінді жеке оқып шығады, содан кейін ортада қалай түсінгендері туралы ортағасалып пікірлеседі, түсінгендері бойынша ватман қағазға суретін салады. Әр шағын топтың көшбасшылары шығып қорғайды. |
|
|
| Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
| Мәтін бойынша сұрақтар құрастыртады | Мәтін бойынша сұрақтарды тізбекпен қояды, жауап береді | «тамаша!»,
|
|
| Сергіту сәті«Жер сілкінісі»Мақсаты:бойды сергіту,көңіл күй туғызу |
| Экранда көрсетілген жаттығуды қайталайды | «Өте жақсы!»
| Интербелсенді тақта |
| Грамматикалық бөліксептік жалғаудың жасалу жолын жетілдіру; | Оқушыларға тірек сызбалар беріледі, сөйлем құрастырып, түрін анықтаулары тиіс. | Берілген сызбалар арылы сөйлем құрап, түрлерін ажыратады. | «Жарайсыңдар!»
| Сызба-таратпалар |
Қорытынды10 минут | Рефлексия«Екі жұлдыз, бір тілек» | Оқушылардан бүгін не үйренгендерін, не түсінікті, не түсініксіз болғанын сұрайды. | Оқушылардың жауабы тыңдалады, сызба- кестеге стикер жабыстырлады. |
| Стикер |
| «Қазақ тілі сабағында» тақырыбын диалог құрастырады |
|
|
|
|
| Үйге тапсырма | Үйге тапсырма: 3-тапсырмадағы сөйлемдерді аударып келу. | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
| Күнделік, қалам |
|
| Қалай бағалау керектігін түсіндіреді.
Мұғалім әр оқушыға өзінің бағасын береді. | Әр шағын топ келесі топқа баға береді. Жалпы топтық жұмыстарды қалай орындағандары, қалай қатысып белсенділік танытқандарына баға береді. Сосын әркім өзін-өзі бағалайды |
|
|
| Бағалау парағы Мақсаты: өзін-өзі және өзара бағалау
|
|
| "Бас бармақ» әдісі арқылы | Стикерлер, бағалау парақшалары |
|
|
|
|
|
|