Материалдар / Қазақ тілі сабағында

Қазақ тілі сабағында

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі сабағында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



2/ 41- сабақТақырыбы: Қазақ тілі сабағындаСыныбы: 5 «Б» сыныпКүні: Мақсаты: - мәтіннің негізгі ойын анықтау, - сұрақ қою дағдысы мен сөйлеу тілін жетілдіру, сөздік қорды дамыту; - «Қазақ тілі сабағында» тақырыбында диалог құрастыру, танымдық қабілетті дамыту;

Күтілетін нәтиже: - мәтіннің негізгі ойын анықтайды; -сұрақ қою дағдысы мен сөйлеу тілін жетіледі, сөздік қорды дамытады; - «Қазақ тілі сабағында» тақырыбында диалог құрастыру, танымдық қабілетті дамытады;

Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілер», «сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «оқыту мен оқуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану», «талантты және дарынды балаларды оқыту», «оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «оқытуды басқару және көшбасшылық».Әдіс-тәсілдер: «Шаттық шеңбері», «Ыстық алақан», «Миға шабуыл», Сергіту сәті «Жер сілкінісі»,Екі жұлдыз, бір тілек»
Сабақ кезеңдері/ уақытыЖоспар мазмұныМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетібағалауНегізгі дереккөздер
Кіріспе5 минутШаттық шеңберМақсаты: жағымды ахуал қалыптастыру.«Ыстық алақан» стратегиясыМақсаты:бір-біріне тілек айту,көңіл –күй сыйлау«Себет» әдісіМақсаты: үй тапсырмасын тексеру

Оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып, көңіл күй сыйлайды, тілек айтады. Психологиялық жағымды ахуал тудырадыҚалыптастырушы бағалау:"Бас бармақ»«Өте жақсы!»,«тамаша!»,«Керемет!»,«Жарайсыңдар!»Ауызша мадақтау, смайликтер, жұлдызша.Оқулық,Интербелсенді тақта, жұмсақойыншық, плакат, жіп, түрлі-түсті маркер, асыл тастар.Слайд- таныстырылым

Тұсаукесер8 минут«Миға шабуыл»Мақсаты: жаңа сабақтың тақырыбын ашуРефлексия «Бір сурет, бес сөз» әдісіМақсаты: кері байланысРөлдік ойын мозайкалық Джиксо әдісіМақсаты:тақырыпты оқыту арқылы талқылау, талдау жасау

Топқа бөлу









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.Оқушылар сұрақтарға жауап береді.















Оқушылар сабақтың мақсатына өз мақсаттарын қосады.


«Өте жақсы!»















«тамаша!»,

Слайд-таныстырылым

Негізгі бөлім22 минутЖаңа сөзбен жұмыс



Жаңа сөздермен таныстырадыЖаяу- пешкомҚабатэтажМәжіліс- заседаниеГүлзар- клумбаЖабдықталған- оснащатьсяШағын топтарға сөз тіркестерін, сөздіктегі етістіктерді қатыстырып сөйлем құратады.

Сөзікті көреді - оқиды-түсінеді – қайталайды – есте сақтайды







Өзара ортада ойларын қосып, құраған сөз тіркестері мен сөйлемдерін айтып шығады (кезектесіп, я бір оқушы айтады).

«Өте жақсы!»















«тамаша!»,

Интербелсенді тақта






Оқушылар әр шағын топта алдымен мәтінді жеке оқып шығады, содан кейін ортада қалай түсінгендері туралы ортағасалып пікірлеседі, түсінгендері бойынша ватман қағазға суретін салады. Әр шағын топтың көшбасшылары шығып қорғайды.





Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру



Мәтін бойынша сұрақтар құрастыртадыМәтін бойынша сұрақтарды тізбекпен қояды, жауап береді«тамаша!»,





Сергіту сәті«Жер сілкінісі»Мақсаты:бойды сергіту,көңіл күй туғызу

Экранда көрсетілген жаттығуды қайталайды «Өте жақсы!»

Интербелсенді тақта


Грамматикалық бөліксептік жалғаудың жасалу жолын жетілдіру;Оқушыларға тірек сызбалар беріледі, сөйлем құрастырып, түрін анықтаулары тиіс.Берілген сызбалар арылы сөйлем құрап, түрлерін ажыратады.«Жарайсыңдар!»

Сызба-таратпалар
Қорытынды10 минутРефлексия«Екі жұлдыз, бір тілек»Оқушылардан бүгін не үйренгендерін, не түсінікті, не түсініксіз болғанын сұрайды.Оқушылардың жауабы тыңдалады, сызба- кестеге стикер жабыстырлады.

Стикер


«Қазақ тілі сабағында» тақырыбын диалог құрастырады









Үйге тапсырмаҮйге тапсырма: 3-тапсырмадағы сөйлемдерді аударып келу.Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады

Күнделік, қалам




Қалай бағалау керектігін түсіндіреді.







Мұғалім әр оқушыға өзінің бағасын береді.
Әр шағын топ келесі топқа баға береді. Жалпы топтық жұмыстарды қалай орындағандары, қалай қатысып белсенділік танытқандарына баға береді. Сосын әркім өзін-өзі бағалайды





Бағалау парағы Мақсаты: өзін-өзі және өзара бағалау









"Бас бармақ» әдісі арқылыСтикерлер, бағалау парақшалары














Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!