Ересектер тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің №1 үлгі жоспары
Білім беру саласы : КоммуникацияБөлімі: Қазақ тіліӨтпелі тақырыптың атауы: «Балабақша»Менің балабақшамТақырыбы: «Менің балабақшам»Мақсаты: Байланыстыра сөйлеу тілін дамыту: сурет бойынша әңгіме құрастыруға үйрету, сөздік қорын байыту. Ойын арқылы қарым- қатынас дағдыларын дамыту.Міндеті: Есту, көру, сөйлеу қабілеттерін арттыру.Қазақ тілінде таза, дұрыс сөйлеп үйрету.Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу .Күтілетін нәтиже:Қайталай алады: Ойыншықтардың атауларын қайталай алады.Түсінеді: Қазақша қойылған сұрақтарды түсінеді, дұрыс жауап бере алады.Қолданады: Сөйлемдерді 4 сөзден құрай алады.Ойыншықтар жайлы түсінікті біледі.Сергіту сәтін жатқа айтады. Өздеріне таныс сұрақтарға жауап бере алады. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дауыстап айта алады.Қостілдік компонент: Қоян – заяц, доп – мяч, қуыршақ-кукла, аю- медведь,бұзау-теленок,қозы-ягненок,құлыншақ-жеребенок, мәшинә-машина,мұнара-пирамида,текше-кубик,ойыншық- игрушка,ойыншықтар-игрушки.Сөздік жұмысы: Ақырын,орташа,хормен,әндетіп,көзін жауып.Қоян – заяцдоп – мячқуыршақ-куклааю- медведьбұзау-теленокқозы-ягненокқұлыншақ-жеребенокмәшинә-машинамұнара-пирамидатекше-кубикойыншық- игрушкаойыншықтар-игрушки
Көрнекіліктер:Мнемокестелер,сандық,ойыншықтар.
ҰОҚ барысы1.Ұйымдастыру сәті. Мотивациялық-қозғаушылық. «Алақай!» атты шеңбер ұйымдастыру.Қуан, шаттан, алақай!Қуанатын күн келді.Күліп шықты күн бүгін,Қайырлы таң, қайырлы күн!Балалар сендер таңертең тұрып қайда келесіңдер?-Балабақшаға -Дұрыс айтасыңдар. Балабақша сендердің екінші үйлерің.№ 65 Д/о: «Сұрақ- жауап»1. Сенің атың кім?2. Сен неше жастасың?Балалар шеңберге тұрады. Таңғы шеңберге арналған тақпақты қимыл –қозғалыспен орындайды. Қойылған сұрақтарға қазақ тілінде дұрыс, нақты жауап береді.2.Негізгі бөлім. Ұйымдастырушылық –ізденушілік.Балалар бүгін бізге сиқырлы сандық қонаққа келді. Мынау сандық. Сандықта не бар екен? Мынау- қоян.Қоян – заяц .Мынау –доп.Доп - мячМынау – қуыршақ.Қуыршақ-куклаМынау -аю.Аю- медведьБұзау-теленокҚозы-ягненокҚұлыншақ-жеребенокМәшинә-машинаМұнара-пирамидаТекше-кубикОйыншық- игрушкаОйыншықтар-игрушкиМнемокесте бойынша жұмыс.
Балалар сандықтың қонаққа келгеніне қуанады. Балалар жаңа сөздерді қайталайды.1)жеке-жеке2)ұжыммен3) жұппен4)АқырынСергіту сәтін қимыл-қозғалыспен жасап айтады.
Топтағы тәжірибелік жұмыс. Дыбыстық жаттығуларҚа-қа-қаҚо-қо-қоҚара, қағаз, қалаҚу,бұ,мұ,мәДыбыстық жаттығулардытыңдап, мұғаліммендұрыс айтуды үйренеді.Сергіту сәті:Сергіту сәтін мнемокестеге қарап қимыл-қозғалыспен жасап айтады.
3. Рефлексия. № 46 Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қапшық»Мақсаты: жаңа сөздерді бекіту, қазақ тілінде ойыншық атауларын айта білуге үйрету.Қапшықтың ішінен ойыншықты алып шығып қазақша атайды.Балалар ойынға белсене араласады.Сабақ бағалаумен бітеді.Мұғалім балалармен қоштасады.Сабақ аяқталды. Қош сау болыңыдар!
.
Үлгі жоспарды толтырған қазақ тілі мұғалімі: В.С. Абильтаева