×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Қазақ тілі сабағында оқушылардың танымдық қасиеттерін дамыту

Автор:Раимова Қарлыға Бекеновна
Бағыты: Қазақ тілі
Бөлімі: Баяндамалар, реферат
Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-10-13

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Қазір мектептерде қолданылып жүрген жаңа технологияларды саралау

Қазақ тілі сабағында оқушылардың танымдық қасиеттерін дамыту Білім беру мазмұны жаңа біліктілікпен, ақпараттарды қабылдау қабілеттерінің дамуымен, ғылыми шығармашылық және нарық жағдайында білім беру бағдарламаларының нақтылануымен баи түсуде. 1960 жылдары шетел зерттеушілері «Педагогикалық технология» терминін енгізді. «Педагогикалық технология дегеніміз – тәжірибеде жүзеге асырылатын белгілі бір педагогикалық жүйенің жобасы, ал педагогикалық жағдайларға сай қолданылатын әдіс, тәсілдер – оның құрамды бөлігі ғана». Бұрын Лысенкованың «алдын ала оқыту», Шаталовтың «инсентивті оқыту (тірек сигналын пайдалану арқылы)», Эрдниевтің «ірі блоктан оқыту, мәселелік оқыту» т.б. оқыту технологиясы пайда болса, енді соңғы жылдары оқытудың модельдік технологиясы, В.Монаховтың, Дьяченконың «оқытудың ұжымдық тәсілі», Ж.Қараевтың «оқытуды дербестендіру» ұстанымына негізделген педагогикалық компьютерлік технологиясы мектептерде қолданып жүр. Қазір мектептерде қолданылып жүрген жаңа технологияларды саралап, оқытудың негізін таратайық.


(Оқыту технологияларының классификациясы)5.Ақпараттық оқыту. Оқыту кезінде тек бір-бірімен байланысты мәселелер ғана кіреді, белгілі бір жүйе арқылы , яғни белгілі құрлымнан құралады. Сабақта жалпы мазмұнға кіретін негізгі мәселелер мен олардың ішкі бөлшектерін , кіші мәселелерін жүйелі түрде көрсетіп, оны мұғалім үшін де, оқушы үшін де нақтылы түрде көрсетіп беру. Материалды сұрыптау, таңдау – оқыту мақсатына байланысты.Оқу моделінде оқу мазұны азайту және оқушылардың қабілетіне байланысты құру. Сонымен қатар мәтін оқулықтағы тақырыпқа сай етіп құрылады.

ә) Жаңа сөздермен сөздік қорын пайдаланып, сөйлем құрау.б) Грамматикалық ережелерді тиімді пайдалана отырып, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін білу.в) Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айта отырып, өз ойларын жеткізе білу және сауатты жаз білу.а) Сұрақ қоя білу және сұраққа жауап бере білу.ә) Өзара диалог құра отырып, сұхбаттасу. б) Пікірлесу, әңгімелесу. Презентация оқу материалымен жұмыс істеудің барлық кезеңі. Бастауыш сыныптарда көбінесе ойын әдістері мен суретпен жұмыс істейді, қысқаша диалог құрып, өзара әңгімелеседі.Мұғалім оқушыларды оқу бөлімінің жалпы құрлымымен, оның мақсат- міндеттерімен таныстырады. Модульдің қорытынды бөлімі бақылау.

1. Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін әрбір оқушының қабылдауына, түсінуіне ерекше көңіл бөледі.6. Тақырып бойынша өз ойларын дұрыс жекізе білуге баулу, сауатты жазуға баулу.
1. Оқушылар сабақ барысында топқа бөліну арқылы, өз қабілеттеріне қарай мәтінді әңгімелеп беру
1.Оқыту кезінде оқушылардың танымдық қабілеттерін және танымдық процестерін жадының алуан түрлерін (есту, көру,ойлау,қабылдау) қабілеттерін дамытуға, іздене білуге бағытталады.

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: