Материалдар / қазақ тілі т2 1 сынып қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қазақ тілі т2 1 сынып қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен бірінші сыныпта оқимын қмж қмж қмж қмж ққққққққммммммжжжжжжжжжжжж тәж алм үшін ................................................................................
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2022
2379
26 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: ІІ Менің мектебім

Күні :

Педагогтің аты-жөні: Пернебай А.С.

Сынып: 1 б,в,г,д

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Қызыл қарындаш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.1.1* хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану);

1.2.1.1* сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану;

1.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану.

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдайды, түсінеді және тиісінше іс-әрекет жасайды (қимыл, ым-ишараны қолданады);

Оқушылардың көбі: сөйлеу барысында танысады, өзі туралы айтады және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолданады;

Кейбір оқушылар: мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сәлем, сәлем!» видеожазба арқылы сәлемдесу, би.

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын тексеру.

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды

Қолпаштау



Сабақтың ортасы

(6-30 минут)


























1.1 –тапсырма.

Тыңда, қайтала. үлгі бойынша сөйлеc.

- Мынау қандай қарындаш?





2.Мұғалім оқу құралдарының суретін көрсетіп, сұрақ қояды

Мынау не? Ол қандай?






3.2-тапсырма. Үлгі бойынша айт. ­Үлгі: Бұл – қарындаш. Бұл – жасыл қарындаш.




4. 3-тапсырма. Суретке қара. Сұраққа жауап бер.

Тыңдалым,айтылым.

Оқушылар суретке қарап, тыңдайды,қайталайды.үлгі бойынша сөйлейді.

- Қызыл қарындаш. Жасыл қарындаш. (қоңыр, көк, сары, ақ, қара)



Мынау - сызғыш, қалам, дәптер,қайшы, кітап, өшіргіш, қарындаш.

«Кім тез, шапшаң?» ойыны
заттарды және олардың түстерін атайды.




Айтылым.

  • Бұл-қарындаш. Бұл-жасыл қарындаш.

  • Бұл- текше. Бұл- сары текше.

  • Бұл-доп. Бұл- қызыл доп.


Суретте не бар? Сұраққа жауап береді.


Сенде қызыл қарындаш бар ма?

-Иә, бар.

-Жоқ.



Дескриптор

- заттарды дұрыс атайды,

- тілдік нормаларды сақтайды







Дескриптор: сөздерді дұрыс атайды, бір-бірімен сұхбаттасады.

Слайд







Слайд

Оқулық 24 бет










Слайд

Оқулық

25 бет


Сергіту сәті

бейнеролик

10 минут

5. Жазылым.

Жазу дәптері №1

Сабақтың соңы

«Дұрыс-бұрыс» ойыны


Кері байланыс



Мұғалім рефлексиясы














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!