|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: ІІ Менің мектебім |
||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: Пернебай А.С. |
||||
|
Сынып: 1 б,в,г,д |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қызыл қарындаш |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.1.1.1* хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану); 1.2.1.1* сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану; 1.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдайды, түсінеді және тиісінше іс-әрекет жасайды (қимыл, ым-ишараны қолданады); Оқушылардың көбі: сөйлеу барысында танысады, өзі туралы айтады және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолданады; Кейбір оқушылар: мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (5 минут) |
. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сәлем, сәлем!» видеожазба арқылы сәлемдесу, би. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын тексеру. Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды |
Қолпаштау |
|
||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
1.1 –тапсырма. Тыңда, қайтала. үлгі бойынша сөйлеc. - Мынау қандай қарындаш? 2.Мұғалім оқу құралдарының суретін көрсетіп, сұрақ қояды Мынау не? Ол қандай? 3.2-тапсырма. Үлгі бойынша айт. Үлгі: Бұл – қарындаш. Бұл – жасыл қарындаш.
4. 3-тапсырма. Суретке қара. Сұраққа жауап бер. |
Тыңдалым,айтылым. Оқушылар суретке қарап, тыңдайды,қайталайды.үлгі бойынша сөйлейді. - Қызыл қарындаш. Жасыл қарындаш. (қоңыр, көк, сары, ақ, қара) Мынау - сызғыш, қалам, дәптер,қайшы, кітап, өшіргіш, қарындаш. «Кім
тез, шапшаң?» ойыны Айтылым.
Суретте не бар? Сұраққа жауап береді. Сенде қызыл қарындаш бар ма? -Иә, бар. -Жоқ. |
Дескриптор - заттарды дұрыс атайды, - тілдік нормаларды сақтайды Дескриптор: − сөздерді дұрыс атайды, бір-бірімен сұхбаттасады. |
Слайд Слайд Оқулық 24 бет Слайд Оқулық 25 бет |
|
|
|
Сергіту сәті |
||||
|
10 минут |
5. Жазылым.
|
Жазу дәптері №1 |
|||
|
Сабақтың соңы |
«Дұрыс-бұрыс» ойыны |
|
|||
|
Кері байланыс |
|
|
|||
|
Мұғалім рефлексиясы |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қазақ тілі т2 1 сынып қысқа мерзімді жоспар
қазақ тілі т2 1 сынып қысқа мерзімді жоспар
|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: ІІ Менің мектебім |
||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: Пернебай А.С. |
||||
|
Сынып: 1 б,в,г,д |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қызыл қарындаш |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.1.1.1* хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану); 1.2.1.1* сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану; 1.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдайды, түсінеді және тиісінше іс-әрекет жасайды (қимыл, ым-ишараны қолданады); Оқушылардың көбі: сөйлеу барысында танысады, өзі туралы айтады және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолданады; Кейбір оқушылар: мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (5 минут) |
. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сәлем, сәлем!» видеожазба арқылы сәлемдесу, би. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын тексеру. Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды |
Қолпаштау |
|
||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
1.1 –тапсырма. Тыңда, қайтала. үлгі бойынша сөйлеc. - Мынау қандай қарындаш? 2.Мұғалім оқу құралдарының суретін көрсетіп, сұрақ қояды Мынау не? Ол қандай? 3.2-тапсырма. Үлгі бойынша айт. Үлгі: Бұл – қарындаш. Бұл – жасыл қарындаш.
4. 3-тапсырма. Суретке қара. Сұраққа жауап бер. |
Тыңдалым,айтылым. Оқушылар суретке қарап, тыңдайды,қайталайды.үлгі бойынша сөйлейді. - Қызыл қарындаш. Жасыл қарындаш. (қоңыр, көк, сары, ақ, қара) Мынау - сызғыш, қалам, дәптер,қайшы, кітап, өшіргіш, қарындаш. «Кім
тез, шапшаң?» ойыны Айтылым.
Суретте не бар? Сұраққа жауап береді. Сенде қызыл қарындаш бар ма? -Иә, бар. -Жоқ. |
Дескриптор - заттарды дұрыс атайды, - тілдік нормаларды сақтайды Дескриптор: − сөздерді дұрыс атайды, бір-бірімен сұхбаттасады. |
Слайд Слайд Оқулық 24 бет Слайд Оқулық 25 бет |
|
|
|
Сергіту сәті |
||||
|
10 минут |
5. Жазылым.
|
Жазу дәптері №1 |
|||
|
Сабақтың соңы |
«Дұрыс-бұрыс» ойыны |
|
|||
|
Кері байланыс |
|
|
|||
|
Мұғалім рефлексиясы |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз
















