Сабақтың
басы
5
минут
|
1. ҚР ның
Әнұранының қояды.
Оқушылармен бірге
орындау.
2. Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сәлем,
сәлем!» видеожазбасын қосып,
оқушылармен
амандасу.
Сынып реттілігін
қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу құралдарын
тексеру.
-Оқушылар қазір қай
сабақ?
3. Үй жұмысын
тексеремін.
|
1. ҚР ның
Әнұранының орындайды.
2. «Сәлем,
сәлем!» видеожазба арқылы өлең
сөзін айту барысында іс-қимылмен көрсете отырып, мұғаліммен
сәлемдеседі.
Оқу құралдарын
түгендеп, сабаққа назар
аударады.
- Қазір қазақ тілі
сабағы, - деп жауап
береді.
3. Үй жұмысын жазылым
тапсырмасы болса мұғалімге көрсетеді, айтылым тапсырмасын ауызша
айтып береді.
|
ҚБ
Жарайсыңдар
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
33
минут
|
4. Жаңа
сабақтың тақырыбына, мазмұнына сәйкес суреттерді,
қысқаша видеоны проекторда ұсынамын. (мектеп туралы видео,
сурет)
Сабақтың мақсатымен
таныстырамын.
Тақтаға бүгінгі
тапсырмалардың дескрипторлары көрсетілген бағалау парағын ілемін.
(Онда оқушылардың аты-жөні жазылған тізім бар)
5.Сөздікпен
жұмыс. Тыңдалым,
айтылым.
Жаңа сөздермен слайдтан,
оқулықтан таныстырамын, оқушыларға
қайталатамын:
Осы сөздерді тездетіп
дәптерлеріңе жаза қойыңдар.
6. Тыңдалым.
Айтылым.
1 -
тапсырма.
Мәтінді мұқият тыңдап,
сұрақтарға жауап беріңдер.
(оқулықтағы дискті
қосамын)
Менің
мектебім.
Мынау менің мектебім. Мектеп
үш қабатты. Бірінші қабатта асхана, спортзал, киім ілетін орын бар.
Асхана кең, таза және жарық. Екінші және үшінші
қабаттарда кітапхана, сынып бөлмелері орналасқан. Кітапханада
қызықты кітаптар көп. Мектепте мұғалімдер, оқушылар
бар.
Сергіту
сәті
7.
Айтылым.
3-тапсырма
Сөздер мен сөйлемдерді
сәйкестендіріп айтыңдар
1.
Асханада
|
а. әдемі суреттер
салады.
|
2.
Кітапханада
|
ә.жаттығулар
жасайды.
|
3.
Спортзалда
|
б. тағамдар
дайындайды.
|
4.
Шеберханада
|
в. қызықты кітаптар
оқиды.
|
|
4.
Жаңа
сабақтың тақырыбын, мазмұнын мұғалім көрсеткен
суреттер арқылы, қысқаша видео арқылы
болжайды.
- Сабақтың тақырыбы: "Менің
мектебім"
Жаңа сабақтың мақсатымен
танысады.
Оқушылар балл алу үшін
дескрипторлармен
әр берілген тапсырмада танысып
отырапды.
5.
Сөздікпен жұмыс.
Тыңдалым,
айтылым. Жаңа сөздерді оқиды,
қайталайды, дәптерлеріне жазады.
Асхана -
столовая,
Кітапхана -
библиотека,
Шеберхана -
мастерская,
Мүсінші - человек который
делает скульптор.
Тыңдайық,
айтайық.
1-
тапсырма
Мәтінді мұқият тыңдайды,
сұрақтарға жауап беруге
талпынады.
- Мектеп неше
қабатты?
- Мектеп үш
қабатты.
- Асхана
қандай?
- Асхана кең, таза және
жарық.
- Спортзал нешінші қабатта
орналасқан?
- Спортзал бірінші қабатта
орналасқан.
- Мектепте кімдер
бар?
- Мектепте мұғалімдер,
оқушылар бар.
ЕБҚ
ҮШІН
Жақсы оқитын оқумен бірлесіп
жұмыс жасайды.
Сергіту сәтін
орындайды.
Айтайық.
3- тапсырма. Берілген
кестедегі сөздер мен сөйлемдерді ауызша сәйкестендіріп
айтады.
1.
Асханада
|
б. тағамдар
дайындайды.
|
2.
Кітапханада
|
в. қызықты кітаптар
оқиды.
|
3.
Спортзалда
|
ә.жаттығулар
жасайды.
|
4.
Шеберханада
|
а. әдемі суреттер
салады.
|
ЕБҚ
ҮШІН
Мәтінді тыңдайды, оқиды,
сұрақтарды жауаптарымен
сәйкестендіреді.
|
Қолпаштау
сөздері
Дескриптор:
-мәтніді мұқият тыңдап, әр
сұраққа дұрыс және толық жауап береді
(әр дұрыс және толық жауап
үшін 1 балл)
жалпы: 4
балл
ҚБ: «Тамаша», «Жақсы»,
«Ойлан»
Жарайсыңдар
Дескриптор:
-кесте бойынша сөздерді
сөйлемдермен дұрыс сәйкестен
діріп, тілдік нормаларды
сақтап, дұрыс айтады.
(әр дұрыс және толық жауап
үшін 1 балл)
жалпы: 4
балл
|
Оқулық
60-
бет
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
60-
бет
Слайд
Оқулық
61-
бет
|