қазақ тілі т2 2 сынып қысқа мерзімді жоспар "Менің мектебім"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

қазақ тілі т2 2 сынып қысқа мерзімді жоспар "Менің мектебім"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі т2 2 сынып қысқа мерзімді жоспар "Менің мектебім" тақырыбында жазылған. №472 бұйрық бойынша тәжірибе алмасу үшін ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 3. Менің мектебім

Күні :

Педагогтің аты-жөні: Пернебай А.С.

Сынып: 2 б,в,г

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 1 сабақ. Менің мектебім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

2.3.1.1 Мәтінді қатесіз және мәнерлі дауыстап оқу

2.3.2.1 Таныс сөздерден құралған қарапайым сөз тіркестерінің мағынасын түсіну

2.3.4.1 Мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақ қоя білу және жауап беру

Сабақтың мақсаты :

Барлығы: Мәтінді оқиды, таныс сөздерден құралған сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді.

Көбі: Мәтінді қатесіз оқиды, таныс сөздерден құралған сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді, мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақ қоя алады.

Кейбірі: Мәтінді қатесіз оқиды, таныс сөздерден құралған сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақ қойып, жауап бере алады.

ЕБҚ үшін

Мәтінді оқиды, таныс сөздерден құралған сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

1. ҚР ның Әнұранының қояды. Оқушылармен бірге орындау.

2. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сәлем, сәлем!» видеожазбасын қосып, оқушылармен амандасу.

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын тексеру.

-Оқушылар қазір қай сабақ?

3. Үй жұмысын тексеремін.


1. ҚР ның Әнұранының орындайды.

2. «Сәлем, сәлем!» видеожазба арқылы өлең сөзін айту барысында іс-қимылмен көрсете отырып, мұғаліммен сәлемдеседі.

Оқу құралдарын түгендеп, сабаққа назар аударады.

- Қазір қазақ тілі сабағы, - деп жауап береді.

3. Үй жұмысын жазылым тапсырмасы болса мұғалімге көрсетеді, айтылым тапсырмасын ауызша айтып береді.













ҚБ Жарайсыңдар

Слайд

Сабақтың ортасы

33 минут


























4. Жаңа сабақтың тақырыбына, мазмұнына сәйкес суреттерді, қысқаша видеоны проекторда ұсынамын. (мектеп туралы видео, сурет)

Сабақтың мақсатымен таныстырамын.



Тақтаға бүгінгі тапсырмалардың дескрипторлары көрсетілген бағалау парағын ілемін. (Онда оқушылардың аты-жөні жазылған тізім бар)


5.Сөздікпен жұмыс. Тыңдалым, айтылым.

Жаңа сөздермен слайдтан, оқулықтан таныстырамын, оқушыларға қайталатамын:

Осы сөздерді тездетіп дәптерлеріңе жаза қойыңдар.





6. Тыңдалым. Айтылым.

1 - тапсырма.

Мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап беріңдер. (оқулықтағы дискті қосамын)


Менің мектебім.


Мынау менің мектебім. Мектеп үш қабатты. Бірінші қабатта асхана, спортзал, киім ілетін орын бар. Асхана кең, таза және жарық. Екінші және үшінші қабаттарда кітапхана, сынып бөлмелері орналасқан. Кітапханада қызықты кітаптар көп. Мектепте мұғалімдер, оқушылар бар.





Сергіту сәті



7. Айтылым.

3-тапсырма

Сөздер мен сөйлемдерді сәйкестендіріп айтыңдар


1. Асханада

а. әдемі суреттер салады.

2. Кітапханада

ә.жаттығулар жасайды.

3. Спортзалда

б. тағамдар дайындайды.

4. Шеберханада

в. қызықты кітаптар оқиды.



4. Жаңа сабақтың тақырыбын, мазмұнын мұғалім көрсеткен суреттер арқылы, қысқаша видео арқылы болжайды.

- Сабақтың тақырыбы: "Менің мектебім"





Жаңа сабақтың мақсатымен танысады.



Оқушылар балл алу үшін дескрипторлармен

әр берілген тапсырмада танысып отырапды.




5. Сөздікпен жұмыс.

Тыңдалым, айтылым.
Жаңа сөздерді оқиды, қайталайды, дәптерлеріне жазады.

Асхана - столовая,

Кітапхана - библиотека,

Шеберхана - мастерская,

Мүсінші - человек который делает скульптор.


Тыңдайық, айтайық.

1- тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдайды, сұрақтарға жауап беруге талпынады.

- Мектеп неше қабатты?

- Мектеп үш қабатты.

- Асхана қандай?

- Асхана кең, таза және жарық.

- Спортзал нешінші қабатта орналасқан?

- Спортзал бірінші қабатта орналасқан.

- Мектепте кімдер бар?

- Мектепте мұғалімдер, оқушылар бар.


ЕБҚ ҮШІН

Жақсы оқитын оқумен бірлесіп жұмыс жасайды.



Сергіту сәтін орындайды.



Айтайық.

3- тапсырма. Берілген кестедегі сөздер мен сөйлемдерді ауызша сәйкестендіріп айтады.


1. Асханада

б. тағамдар дайындайды.

2. Кітапханада

в. қызықты кітаптар оқиды.

3. Спортзалда

ә.жаттығулар жасайды.

4. Шеберханада

а. әдемі суреттер салады.


ЕБҚ ҮШІН

Мәтінді тыңдайды, оқиды, сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді.



Қолпаштау сөздері




























Дескриптор:

-мәтніді мұқият тыңдап, әр сұраққа дұрыс және толық жауап береді

(әр дұрыс және толық жауап үшін 1 балл)

жалпы: 4 балл


ҚБ: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»










Жарайсыңдар



Дескриптор:

-кесте бойынша сөздерді сөйлемдермен дұрыс сәйкестен

діріп, тілдік нормаларды сақтап, дұрыс айтады.

(әр дұрыс және толық жауап үшін 1 балл)

жалпы: 4 балл

Оқулық

60- бет

сөздік

слайд




























Слайд

Оқулық

60- бет





























Слайд

Оқулық

61- бет


Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты бекіту ретінде жаңа сөздерді пайдаланып қарайпайым сөйлем құрау. "Суреттер сөйлейді" әдісі. 2 немесе одан да көп сөйлем құраған оқушы 2 баллмен бағаланады

Үй тапсырмасын беру: Жаңа сөздерді жаттау. 61 бет 2-тапсырма жаттау, 4 – тапсырма Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып көшіріп жазу.


Кері байланыс


Бағалау

2 минут

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балл қояды.

Тақтаға бүгінгі тапсырмалардың дескрипторлары көрсетілген бағалау парағының көмегімен оқушыларды бағалаймын.

Мұғалім рефлексия

сы






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2022
3375
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі