Материалдар / Қазақ тілі. "Түбірлес сөздер" атты ашық сабақ жоспары. 3 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. "Түбірлес сөздер" атты ашық сабақ жоспары. 3 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2021
686
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ: Қазақ тілі

ТАҚЫРЫБЫ: 43-сабақ. Түбірлес сөздер

Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр селосы

М.Әбдіхалықов атындағы мектеп – гимназиясының мұғалімі

КҮНІ: 27.11.2018

Авторы: Назарова Ляззат Хасановна

СЫНЫП: 3 в

қатысқандар саны:

қатыспағандар саны:

ОҚУ

МАҚСАТЫ:

3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;

3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін (көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу;

3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.

САБАҚТЫҢ

МАҚСАТЫ:

Барлық оқушылар жасай алады:

Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасай алады. Түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Алдыңғы білімдер

Түбір сөз жəне туынды сөз.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Дереккөздер

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

2 минут

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Ойымызды жинақтап,зейінімізді сабаққа аударайық.

Үнтаспа

Көңілді əуен

3 минут

(Т) Ой қозғау.

Жинақталған элементтерді ажыратып атау (сан, түбір, туынды сөз,әріп, жалғау жалғанған сөз)


  Қызығушылықты ояту. 3.4.2.1 (МК; Ұ; Қ) Сөздерді өзара салыстыру. Түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.

Берілген суреттерді атай отырып түбірлес сөздерді жазу.

І топ: кітап,кітапша,кітапхана,кітапханашы

ІІ топ: дәрі, дәріхана, дәрігер

ІІІ топ: ас, асхана, аспаз

Қандай қорытынды шығаруға болады? Оқулықта берілген жаңа ақпаратты оқиды. Өз ой қорытындыларымен салыстырады.

Топқа бөліну (қалам,қаламсап,қаламұш,қылқалам)

Интерактивті тақта

ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

3минут

Тыңдалым


5 минут

Жазылым

Мәтінді тыңдау


Топтық жұмыс

Галереяны аралау

І топ:3.2.3.1 (МК; Ұ; Ж) Мəтінді тыңдау. Мəтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру жəне жауап беру.



Оқулық


5 минут

Тыңдалым


2 минут

4 минут

ІІ топ

3.2.6.1 (МК; Ұ; Қ) Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу.

Оқыған мəтіндерін «Ұтымды жауап» мəтінімен салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады.

ІІІ топ

Кестені толтыру

Берілген критерий арқылы бірін бірі бағалау

Жетістік критериі

Топтар

Қаламсап

Қылқалам

Қаламұш

Тапсырмалар

Мәтіндерді салыстыру

Кестені толтыру

Жоғалған сөздерді табу

Мәтіндегі сөйлемдерді қолдана алады




Қатесіз жаза алады




Стикерлер жапсыру

3.4.2.1 (МК; Ө; Қ) Түбірлес сөздерді табу.

23-жаттығу. Оқулықта берілген сөздерді жас атауларының өсу ретіне қарай жүйелеп жазады.

Түбірлес сөздерді тауып, түсіндіреді.

3.4.2.1 (МК; Ө; Қ) Түбірлес сөздерді табу.

24-жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жазады.

Түбірлес сөздерді табады. Олардың мағынасын түсіндірме


Критерий жазылған карточкалар

Оқулық дəптермен жұмыс





3 минут

сөздіктен іздеп, оқиды. Алған ақпаратын сыныптастарына айтып береді.

3.4.2.1 (МК; Ө; Т; Қ) Түбірлес сөздерді ажырату.

Түбірлес сөздер тобына жатпайтын сөзді тауып, себебін айтып, дəлелдейді.

    І топ 

    Бала, балақай, балақан, балалық. баламен — Берілген сөздердің барлығы түбірлес сөз бола ала ма?                    

  ІІ топ     

Сый, сыйлау, сыйлық,,сыйлы, түбірлес сөздерді бір қатарға,түбірлес бола алмайтын сөздерді бір қатарға жаз          

 ІІІ топ

Оқулық

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)

4 минут


Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы


































Бөлімше 4.2 Грамматикалық нормаларды сақтау

Оқу мақсаты


3.4.2.1 Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Негізгі түбірден туынды сөздер жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма

Берілген сөздерден үлгіде көрсетілгендей бірнеше туынды сөз құрап жаз. Үлгі:


Өнер Оқу бас



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!