Сабақтың
тақырыбы
|
Зат
есім
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушыларға зат есім
туралы түсініктерін пысықтау.
Оқушыларға зат есім болатын
сөздердің мағынасын ажырата білуге
дағдыландыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылардың
шапшаңдығын, логикалық ойлауы
дамиды.
Топпен,жұппен жұмыс
жасай білуге дағдыланды.
Өзін-өзі бағалай білуге
үйренеді.
|
Әдіс
-тәсілдер
|
«Ой қозғау»,»Миға шабуыл»
постер қорғау,
|
Күтілетін
нәтиже
|
-Белсенді іс-әрекет
жасауға дағдыланды.
-Оқушылар топпен
жұмыс жасауға,жұппен орындауға
дағдыланды.
-Өзара бағалауға
үйренді.
|
Бағалау
|
«Бас бармақ» арқылы
бағалау,өзара бағалау,критериалды
бағалау
|
Барлығын
қосқанда
|
Тренинг,топпен жұмыс,
жұппен жұмыс,деңгейлік тапсырма, кері
байланыс
|
Кіріспе
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Тренинг: « Мен
қандаймын»
Оқушылар өз аттарына
сәйкес жақсы қасиеттерді айту
Кім?,не?,қандай?,қай?,не
істеді? не қылды?қайтті? сұрақтарына жауап беретін сөздер арқылы
топқа бөлу.
Түлкі,жүгірді,биік
т.б
|
Балалардың
қызығушылықтарын арттыру мақсатында жаттығу
жасайды
Оқушылар өздері қалаған
стикерлерді алу ,сөздерге сұрақ қою арқылы топқа
бөлінеді
|
1-тапсырма
|
Сөз таптарлары туралы
білетіндерін сәйкестендіру тесті арқылы еске
түсіру
Зат есім
әдепті
Сын есім
секірді
Сан есім
оқулық
Етістік
қырық
|
Оқушылар топшама
арқылы сәйкестендіріп ,дұрыс жауаппен салыстыру арқылы бағдаршам
арқылы бағалау.
|
2-тапсырма
|
«Сөзжұмбақ» арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын өздеріне аштыру.
Жұмбақтар
шешу
Зат есімнің
ережесі,түрлеріне тоқталу
|
Оқушылар жұмбақтар
арқылы жауаптарын табады.Сөз таптарының ішінде қай сөз табымен
табысатынын біледі.
|
3-тапсырма
Дәптермен
жұмыс
|
Көркем
жазу
Е е Е е
Ее
Еңбек етсең
емерсің
|
Берілген сөздерді көшіріп
жазу.
|
4-тапсырма
|
Бейне жазба көру
арқылы
зат есім табу,жұппен сөз
тіркесін құрау,топпен сөйлем құрау.
Сергіту
сәті
|
Оқушылар
жеке,жұппен,топпен жұмыс жасау арқылы сөйлем құрайды,келесі топқа
беру арқылы қайтадан сөйлем
құрау.
Критерии арқылы
бағалау
|
4-тапсырма
|
1-топ Төрт
түлік
2-топ
Аңдар
3-топ
Құстар
|
Топ болып орындайды,дұрыс
жауатарын тексереді,бас бармақ арқылы
бағалау
|
Деңгейлік
тапсырмалар
|
№1
Тиісті зат есімді қойып
жаз.
№2
Сөйлемнің ішінен зат
есімдерді тап
№3
Жалпы есімдерді бір
бағанға жалқы есімдерді бір бағанға
жазу
|
Дұрыс жауаптарын
тексеріп,
«Бағдаршам
көздері»
арқылы өз -өздерін
бағалау
|
5-тапсырма
(жалпы топ)
|
«Сөздер тізбегі» бір
топ екінші топқа зат есімнің жекеше түрін айтады ,екінші топ көпше
түрін табады,үшінші топ сөйлем
құрайды.
|
6-тапсырма
Сабаққа рефлексия
жасау
|
«Блоб» ағашы арқылы кері
байланыс жүргізу.
Сабақ соңында жиынтық баға
шығару
|
Қорытынды
|
Үйге тапсырма :
жаттығу
Сабақ соңында кері
байланыс жүргізіледі.
«Блоб» ағашы арқылы бүгінгі
сабақты қаншалықты меңгергендерін
белгілеу.
|