Материалдар / Қазақ тілінен 8-сыныпта "Жұмысбастылық .Жұмыс әлемі" тақырыбына қысқа мерзімді сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілінен 8-сыныпта "Жұмысбастылық .Жұмыс әлемі" тақырыбына қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдеріне және жас мамандарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
800
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Кәсіби мақсат: Мәтінді талдау арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамыту

САБАҚ: 5-6

Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағыты НЗМ

Күні: 08.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Нурушева

Сынып: 8 «в»

Қатысқан оқушылар саны:21 Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жұмысбастылық/жұмыс әлемі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/А7 Тыңдалым материалын бағалау

О4 Сұрақтарды қоя білу және бағалау

Сабақтың мақсаттары

Мәтінді бағалау және жауап беру, оның ішіндегі идеяларға өз пікірін білдіру

Оқылған мәтін бойынша дәлелдемелер келтіру

Бағалау критерийлері:

Дескриптор:

тыңдалым материалынатүсінеді

баға береді, сұрақ қояды, өз көзқарасын білдіреді.

Құндылықтарды дарыту

  • Құрметтеу:оқушылардыңбойына топтық, жұптық жұмыс жасау барысында бірін-бірі тыңдай білу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дарыту.

  • Үштілділік: тақырыпқа қатысты халықаралық терминдермен жұмыс

  • Әділдік: оқушылардың бірін-бірі бағалауы кезінде әділдік танытуын қадағалау.

Жаһандық азаматтылықты дарыту

Когнитивті компонент:

түрлі деңгейдегі сұрақтарды құрастырып. талқылайды/ұлттық,жаһандық/;

ақпаратқа сыни талдау жасайды;

Әлеуметтік-эмоционалдық:

өз пікірін ашық,еркін,сенімді жеткізеді;

жұптық,топтық жұмыста өзара қолдау көрсетеді;

Танымдық:

сынып ережесіне бағынады;

өз іс-әрекетіне жауап бере алады

Пәнаралық байланыс

Тарих, экономика, саясаттану,әлеуметтану

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты таныстырылымды көріп, интербелсенді тақтаны қолданады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Пән лексикасы және терминология: жұмысбастылық, кәсіпкер, сұраныс, тауар айналымы, табыс сыры, кәсіп

түрлері, өндіріс, шығыс, кіріс.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; менің ойымша, оның себебі, мақсаты, міндеті, т.б.

Осыған дейін меңгерілген білім

Германия мен Кореядағы жұмыс уақыты (топтық жұмыс)


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

8минут

Сабақ алгоритмі:

  • ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру;

  • сынып ережесін құру:

Қызығушылықты ояту:

«Сағаттың шығу тарихы» бейнеролик көрсетіледі.

https://www.youtube.com/watch?v=bfqqMECoYn8


Тыңдалымалды тапсырма

Кейін Алмас Темірбайдың келесі өлең жолдары беріледі.

Бұл уақыт деген шынымен,
Өлшенбес сағат тілімен.
Өлшенер уақыт – іспенен,
Не істедің бүгін күнімен?!

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.(5 минут)

https://www.youtube.com/watch?v=bfqqMECoYn8


Сағаттың шығу тарихы


Сабақтың ортасы





25минут













































7минут











10минут







































25минут

































Сабақтың соңы

5 минут

Үйге:


Тыңдалым: Топтық жұмыс

Тәулігіне сегіз сағат жұмыс істесе, сол да жетеді. Одан артығ­ы – жүрекке жүк. Ертеректегі зерттеу тәжірибелерін негізге ала отырып, фин оқы­мыстылары  осындай  байламға келген.

Марианна Виртанен бас­таған елдің еңбек гигиенасы институтының сарапшылары ең әрісі жарты ғасыр бұрынғы жағдайға үңіліпті. Күні бойы сегіз сағаттан артық бел жазбай еңбек еткендердің 40-80 пайызында  жүрек талмасына ұшырау қауіптілігі жоғары болған. Бұған өте үлкен жүктемемен жұмыс жасаудан бөлек, белсенді  дене қимылының аздығы, қатты күйзеліс, сондай-ақ дұрыс тамақтанбау себеп көрінеді. Ғалымдар осыдан кеп еңбекке тым берілудің зияны темекі шегіп, өз өміріңді құрт­қанмен тең деген қорытынды шығарды. Фин зерттеушілерінің жұмысбасты адамдар жасына  жетпей  алжасады  деп, бұрын да бір дабыл қаққаны бар.

Соңғы кезде біздің елде тоғыз­  сағаттық  жұмыс тәр­тібіне ауысу туралы сөз желдей есіп жүр. Оған түрткі болған – еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің ресми блогын­а кеп түскен ұсыныс. Министр мұны «ойланып көретін мәселе екен» деп, көп нүктемен қалдырды. Кімнен үлгі аламыз: таңнан қара кешке­ дейін (он сағат) жұмыс істейтін кәрістерден бе әлде соның тек тең жартысын ғана кеңседе өткізетін немістерден бе? Мүмкін, ғалымдардың бір біл­гені бар шығар...

Мәтінді тыңдаған оқушылар Германия, Корея елдеріндегі жұмыс уақытын призентация арқылы талқылайды. (2 минут)

Тапсырма 1:

І топ:

Кәрістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді. (10 минут)

(Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды)

ІІ топ:

Немістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді.

(Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды) (10 минут)

Тапсырма-2. Кімнен үлгі аламыз?

ІІІ топтағы сарапшылар екі мемлекеттің жетістіктерін ескере отырып, Қазақстан үшін тиімдісін анықтайды.

Келесі бағалау критерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:

  1. Тақырыпты аша алады;

  2. Нақты дәлелдер келтіре алады;

  3. Мәтінге баға бере отырып, қорытынды жасай алады.

2-тапсырма

Оқушыларға Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандық табыстың үш кілті» атты пікірі беріледі.

«Мен біздің халықтық игілігіміз болып табылатын қазақстандық табыс­тың үш кілті туралы еске сала кеткім келеді.

Бірінші. 140 этностың басын құрайтын барлық қазақстандықтардың бірлігі – бұл ғаламат құндылық.

Біздің міндетіміз – оны қорғау, сақтау және байыту.

Біз әлемдік мұхитта өз бағытымен аман-есен жүзіп келе жатқан қайығы­мыз­ды ешкімнің шайқауына жол бер­мейміз.

Екінші. Біздің барлығымызға және әрқайсымызға тән тағаттылық.

Этностық және діни айырма­шы­лық­ты байыппен түсіну және құрметпен қабылдау.

Осының арқасында біздің әр­алуан­ды­ғымыз біздерді бөлмейді, қайта бірік­тіреді.

Егер біздің тағаттылығымыз болмаса, онда біздің қайығымыз бағытынан ауытқып кетуі ықтимал және әрі қарай апаттан қорғалмайтын болады.

Біз апатқа ұшырап, «SOS» белгісін беретін теңіз саяхатшыларына айналамыз.

Үшінші. Бұл тарихи тағдыры­мыздың ортақтығы.

Біздің мақсатымыз – өзгермелі әлемдегі жаңа жағдайларда тек тірі қалу емес, сондай-ақ бұрынғы табыс­тарымызды нығайта, осы жаңа әлемге өзіміздің ықпал ету мүмкіндігімізді кеңейте отырып, дамуымызды жал­ғастыру.

Тек осы біздің құндылық­тары­мызды нығайта және көбейте отырып қана біз әр қазақстандық отбасы үшін қауіпсіз және бақытты болашақ құра аламыз». 

Тапсырма: Оқушылар «Фишбоун» әдісі арқылы табыстың үш кілтін нақты фактілермен дәлелдей отырып, жұмыспен қамтамтылған, тәуелсіз, мәңгілік ел болу үшін пайдасын анықтайды.

І топ: Құндылық

ІІ топ: Тағаттылық

ІІІ топ: Тарихи тағдыры­мыздың ортақтығы

Келесі бағалаукритерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:

  1. Проблеманы анықтай алады;

  2. Себептері анықтап, дәлел келтіре алды;

  3. Қорытынды жасай алды.

Сабақты қорытындылау үшін оқушыларға «уақыт», «еңбек», «шыншылдық» деген сөздер беріледі. Оқушылар сөздерге «Синквейн» әдісі арқылы сипаттама береді.

Кері байланыс

  • Осы тапсырма біздің қандай дағдымызды дамытады?

Қандай сұрақ,пікір,ұсыныстарыңыз бар

Рефлексия «3-2-1» стр.

  • 3 сұрақ

  • 2 ұнаған нәрсе

  • 1 ұсыныс

Жұмыс,еңбек туралы 5 мақал-мәтел жазып келу

http://www.halyk-gazeti.kz/index.php?option=com_content&view=article&id=690:2012-09-20-08-30-54&catid=5:2011-11-18-09-02-24&Itemid=5

жұмысбастылық – жүрекке жүк





















https://www.youtube.com/watch?v=32hWE5OzQJA

Жұмыс уақыты ұғымы және оның түрлері














Қосымша ақпарат

Ажырату – мен оқушылардың пікірін дұрыс немесе бұрыс деп ажыратпай қолдауды жоспарлаймын.


Бағалау –

Оқушылардың жұмысын төмендегі бағалау критерийлері арқылы бағалаймын:

1.Топта белсенді жұмыс жасағаны үшін.

2.Өз пікірін толық, нақты айта алғаны үшін.

3.Топ ережесін бұзбағаны үшін.

4.Шығармашылық танытқаны үшін.

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық және қауіпсіздік тексеріс

АКТ байланыстары

Құндылықтар байланыстары

Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді

Нәтиже бойынша ажырату, себебі кейбір топтардың басқаларға қарағанда мәтін жайлы ақпараты аз болуы мүкін

Меңгеруді бақылау

Сұрақ және жауап

Өзара кері байланыс

Топтарда жұмыс істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу


Қорытындылау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жетімді болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқу атмосферасы қалай болды?

Меніңжұмысымжоспарлыболдыма?

ндайөзгертулеренгіздімжәне неге?

Төмендегі бөлікті сабағым туралы өз ойымды жазуға қолданамын. Сол жақ бағанадан өз сабағыма ең орынды келетін сұрақтарға жауап беремін

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да қатар қарастыруым мүмкін)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырамын)?

1.

2.

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар туралы нені білдім?


ӘБ жетекшісі: Мухамбедьярова М.С.

Тыңдалым: Топтық жұмыс

Тәулігіне сегіз сағат жұмыс істесе, сол да жетеді. Одан артығ­ы – жүрекке жүк. Ертеректегі зерттеу тәжірибелерін негізге ала отырып, фин оқы­мыстылары  осындай  байламға келген.

Марианна Виртанен бас­таған елдің еңбек гигиенасы институтының сарапшылары ең әрісі жарты ғасыр бұрынғы жағдайға үңіліпті. Күні бойы сегіз сағаттан артық бел жазбай еңбек еткендердің 40-80 пайызында  жүрек талмасына ұшырау қауіптілігі жоғары болған. Бұған өте үлкен жүктемемен жұмыс жасаудан бөлек, белсенді  дене қимылының аздығы, қатты күйзеліс, сондай-ақ дұрыс тамақтанбау себеп көрінеді. Ғалымдар осыдан кеп еңбекке тым берілудің зияны темекі шегіп, өз өміріңді құрт­қанмен тең деген қорытынды шығарды. Фин зерттеушілерінің жұмысбасты адамдар жасына  жетпей  алжасады  деп, бұрын да бір дабыл қаққаны бар.

Соңғы кезде біздің елде тоғыз­  сағаттық  жұмыс тәр­тібіне ауысу туралы сөз желдей есіп жүр. Оған түрткі болған – еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің ресми блогын­а кеп түскен ұсыныс. Министр мұны «ойланып көретін мәселе екен» деп, көп нүктемен қалдырды. Кімнен үлгі аламыз: таңнан қара кешке­ дейін (он сағат) жұмыс істейтін кәрістерден бе әлде соның тек тең жартысын ғана кеңседе өткізетін немістерден бе? Мүмкін, ғалымдардың бір біл­гені бар шығар...

Мәтінді тыңдаған оқушылар Германия, Корея елдеріндегі жұмыс уақытын презентация арқылы талқылайды. (2 минут)

Тапсырма 1:

І топ:

Кәрістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді. (10 минут)

(Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды)

ІІ топ:

Немістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді.

(Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды) (10 минут)

Тапсырма-2. Кімнен үлгі аламыз?

ІІІ топтағы сарапшылар екі мемлекеттің жетістіктерін ескере отырып, Қазақстан үшін тиімдісін анықтайды.

Келесі бағалау критерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:

  1. Тақырыпты аша алады;

  2. Нақты дәлелдер келтіре алады;

  3. Мәтінге баға бере отырып, қорытынды жасай алады.

2-тапсырма

Оқушыларға Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандық табыстың үш кілті» атты пікірі беріледі.

«Мен біздің халықтық игілігіміз болып табылатын қазақстандық табыс­тың үш кілті туралы еске сала кеткім келеді.

Бірінші. 140 этностың басын құрайтын барлық қазақстандықтардың бірлігі – бұл ғаламат құндылық.

Біздің міндетіміз – оны қорғау, сақтау және байыту.

Біз әлемдік мұхитта өз бағытымен аман-есен жүзіп келе жатқан қайығы­мыз­ды ешкімнің шайқауына жол бер­мейміз.

Екінші. Біздің барлығымызға және әрқайсымызға тән тағаттылық.

Этностық және діни айырма­шы­лық­ты байыппен түсіну және құрметпен қабылдау.

Осының арқасында біздің әр­алуан­ды­ғымыз біздерді бөлмейді, қайта бірік­тіреді.

Егер біздің тағаттылығымыз болмаса, онда біздің қайығымыз бағытынан ауытқып кетуі ықтимал және әрі қарай апаттан қорғалмайтын болады.

Біз апатқа ұшырап, «SOS» белгісін беретін теңіз саяхатшыларына айналамыз.

Үшінші. Бұл тарихи тағдыры­мыздың ортақтығы.

Біздің мақсатымыз – өзгермелі әлемдегі жаңа жағдайларда тек тірі қалу емес, сондай-ақ бұрынғы табыс­тарымызды нығайта, осы жаңа әлемге өзіміздің ықпал ету мүмкіндігімізді кеңейте отырып, дамуымызды жал­ғастыру.

Тек осы біздің құндылық­тары­мызды нығайта және көбейте отырып қана біз әр қазақстандық отбасы үшін қауіпсіз және бақытты болашақ құра аламыз». 

Тапсырма: Оқушылар «Фишбоун» әдісі арқылы табыстың үш кілтін нақты фактілермен дәлелдей отырып, жұмыспен қамтамтылған, тәуелсіз, мәңгілік ел болу үшін пайдасын анықтайды.

І топ: Құндылық

ІІ топ: Тағаттылық

ІІІ топ: Тарихи тағдыры­мыздың ортақтығы

Келесі бағалау критерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:

  1. Проблем аны анықтай алады;

  2. Себептері анықтап, дәлел келтіре алды;

  3. Қорытынды жасай алды.

Сабақты қорытындылау үшін оқушыларға «уақыт», «еңбек», «шыншылдық» деген сөздер беріледі. Оқушылар сөздерге «Синквейн» әдісі арқылы сипаттама береді.

Кері байланыс

  • Осы тапсырма біздің қандай дағдымызды дамытады?

-Қандай сұрақ,пікір,ұсыныстарыңыз бар?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!