Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілінен 8-сыныпта "Жұмысбастылық .Жұмыс әлемі" тақырыбына қысқа мерзімді сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар Кәсіби мақсат: Мәтінді талдау арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамыту |
|||
САБАҚ: 5-6 |
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағыты НЗМ |
||
Күні: 08.11.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Нурушева |
||
Сынып: 8 «в» |
Қатысқан оқушылар саны:21 Қатыспағандар: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Жұмысбастылық/жұмыс әлемі |
||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А7 Тыңдалым материалын бағалау О4 Сұрақтарды қоя білу және бағалау |
||
Сабақтың мақсаттары |
Мәтінді бағалау және жауап беру, оның ішіндегі идеяларға өз пікірін білдіру Оқылған мәтін бойынша дәлелдемелер келтіру |
||
Бағалау критерийлері: |
Дескриптор: тыңдалым материалынатүсінеді баға береді, сұрақ қояды, өз көзқарасын білдіреді. |
||
Құндылықтарды дарыту |
|
||
Жаһандық азаматтылықты дарыту |
Когнитивті компонент: түрлі деңгейдегі сұрақтарды құрастырып. талқылайды/ұлттық,жаһандық/; ақпаратқа сыни талдау жасайды; Әлеуметтік-эмоционалдық: өз пікірін ашық,еркін,сенімді жеткізеді; жұптық,топтық жұмыста өзара қолдау көрсетеді; Танымдық: сынып ережесіне бағынады; өз іс-әрекетіне жауап бере алады |
||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, экономика, саясаттану,әлеуметтану |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты таныстырылымды көріп, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Пән лексикасы және терминология: жұмысбастылық, кәсіпкер, сұраныс, тауар айналымы, табыс сыры, кәсіп түрлері, өндіріс, шығыс, кіріс. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; менің ойымша, оның себебі, мақсаты, міндеті, т.б. |
||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Германия мен Кореядағы жұмыс уақыты (топтық жұмыс) |
||
|
|||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|
Сабақтың басы 8минут |
Сабақ алгоритмі:
Қызығушылықты ояту: «Сағаттың шығу тарихы» бейнеролик көрсетіледі.https://www.youtube.com/watch?v=bfqqMECoYn8 Тыңдалымалды тапсырмаКейін Алмас Темірбайдың келесі өлең жолдары беріледі.
Бұл уақыт деген шынымен, Оқушылар өз ойларын ортаға салады.(5 минут) |
https://www.youtube.com/watch?v=bfqqMECoYn8 Сағаттың шығу тарихы |
|
Сабақтың ортасы
25минут
7минут
10минут
25минут
Сабақтың соңы 5 минут Үйге: |
Тыңдалым: Топтық жұмыс Тәулігіне сегіз сағат жұмыс істесе, сол да жетеді. Одан артығы – жүрекке жүк. Ертеректегі зерттеу тәжірибелерін негізге ала отырып, фин оқымыстылары осындай байламға келген. Марианна Виртанен бастаған елдің еңбек гигиенасы институтының сарапшылары ең әрісі жарты ғасыр бұрынғы жағдайға үңіліпті. Күні бойы сегіз сағаттан артық бел жазбай еңбек еткендердің 40-80 пайызында жүрек талмасына ұшырау қауіптілігі жоғары болған. Бұған өте үлкен жүктемемен жұмыс жасаудан бөлек, белсенді дене қимылының аздығы, қатты күйзеліс, сондай-ақ дұрыс тамақтанбау себеп көрінеді. Ғалымдар осыдан кеп еңбекке тым берілудің зияны темекі шегіп, өз өміріңді құртқанмен тең деген қорытынды шығарды. Фин зерттеушілерінің жұмысбасты адамдар жасына жетпей алжасады деп, бұрын да бір дабыл қаққаны бар. Соңғы кезде біздің елде тоғыз сағаттық жұмыс тәртібіне ауысу туралы сөз желдей есіп жүр. Оған түрткі болған – еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің ресми блогына кеп түскен ұсыныс. Министр мұны «ойланып көретін мәселе екен» деп, көп нүктемен қалдырды. Кімнен үлгі аламыз: таңнан қара кешке дейін (он сағат) жұмыс істейтін кәрістерден бе әлде соның тек тең жартысын ғана кеңседе өткізетін немістерден бе? Мүмкін, ғалымдардың бір білгені бар шығар... Мәтінді тыңдаған оқушылар Германия, Корея елдеріндегі жұмыс уақытын призентация арқылы талқылайды. (2 минут) Тапсырма 1: І топ: Кәрістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді. (10 минут) (Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды) ІІ топ: Немістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді. (Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды) (10 минут) Тапсырма-2. Кімнен үлгі аламыз? ІІІ топтағы сарапшылар екі мемлекеттің жетістіктерін ескере отырып, Қазақстан үшін тиімдісін анықтайды.Келесі бағалау критерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:
2-тапсырмаОқушыларға Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандық табыстың үш кілті» атты пікірі беріледі.«Мен біздің халықтық игілігіміз болып табылатын қазақстандық табыстың үш кілті туралы еске сала кеткім келеді. Бірінші. 140 этностың басын құрайтын барлық қазақстандықтардың бірлігі – бұл ғаламат құндылық. Біздің міндетіміз – оны қорғау, сақтау және байыту. Біз әлемдік мұхитта өз бағытымен аман-есен жүзіп келе жатқан қайығымызды ешкімнің шайқауына жол бермейміз. Екінші. Біздің барлығымызға және әрқайсымызға тән тағаттылық. Этностық және діни айырмашылықты байыппен түсіну және құрметпен қабылдау. Осының арқасында біздің әралуандығымыз біздерді бөлмейді, қайта біріктіреді. Егер біздің тағаттылығымыз болмаса, онда біздің қайығымыз бағытынан ауытқып кетуі ықтимал және әрі қарай апаттан қорғалмайтын болады. Біз апатқа ұшырап, «SOS» белгісін беретін теңіз саяхатшыларына айналамыз. Үшінші. Бұл тарихи тағдырымыздың ортақтығы. Біздің мақсатымыз – өзгермелі әлемдегі жаңа жағдайларда тек тірі қалу емес, сондай-ақ бұрынғы табыстарымызды нығайта, осы жаңа әлемге өзіміздің ықпал ету мүмкіндігімізді кеңейте отырып, дамуымызды жалғастыру. Тек осы біздің құндылықтарымызды нығайта және көбейте отырып қана біз әр қазақстандық отбасы үшін қауіпсіз және бақытты болашақ құра аламыз». Тапсырма: Оқушылар «Фишбоун» әдісі арқылы табыстың үш кілтін нақты фактілермен дәлелдей отырып, жұмыспен қамтамтылған, тәуелсіз, мәңгілік ел болу үшін пайдасын анықтайды. І топ: Құндылық ІІ топ: Тағаттылық ІІІ топ: Тарихи тағдырымыздың ортақтығы Келесі бағалаукритерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:
Сабақты қорытындылау үшін оқушыларға «уақыт», «еңбек», «шыншылдық» деген сөздер беріледі. Оқушылар сөздерге «Синквейн» әдісі арқылы сипаттама береді.
Кері байланыс
Қандай сұрақ,пікір,ұсыныстарыңыз бар Рефлексия «3-2-1» стр.
Жұмыс,еңбек туралы 5 мақал-мәтел жазып келу |
жұмысбастылық – жүрекке жүк https://www.youtube.com/watch?v=32hWE5OzQJA Жұмыс уақыты ұғымы және оның түрлері
|
Қосымша ақпарат |
||
Ажырату – мен оқушылардың пікірін дұрыс немесе бұрыс деп ажыратпай қолдауды жоспарлаймын. |
Бағалау – Оқушылардың жұмысын төмендегі бағалау критерийлері арқылы бағалаймын: 1.Топта белсенді жұмыс жасағаны үшін. 2.Өз пікірін толық, нақты айта алғаны үшін. 3.Топ ережесін бұзбағаны үшін. 4.Шығармашылық танытқаны үшін. |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық және қауіпсіздік тексеріс АКТ байланыстары Құндылықтар байланыстары |
Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді Нәтиже бойынша ажырату, себебі кейбір топтардың басқаларға қарағанда мәтін жайлы ақпараты аз болуы мүкін |
Меңгеруді бақылау Сұрақ және жауап Өзара кері байланыс |
Топтарда жұмыс істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу |
Қорытындылау Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қалай болды? Меніңжұмысымжоспарлыболдыма? ндайөзгертулеренгіздімжәне неге? |
Төмендегі бөлікті сабағым туралы өз ойымды жазуға қолданамын. Сол жақ бағанадан өз сабағыма ең орынды келетін сұрақтарға жауап беремін |
|
|
||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да қатар қарастыруым мүмкін)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырамын)? 1. 2. Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар туралы нені білдім? |
ӘБ жетекшісі: Мухамбедьярова М.С.
Тыңдалым: Топтық жұмыс
Тәулігіне сегіз сағат жұмыс істесе, сол да жетеді. Одан артығы – жүрекке жүк. Ертеректегі зерттеу тәжірибелерін негізге ала отырып, фин оқымыстылары осындай байламға келген.
Марианна Виртанен бастаған елдің еңбек гигиенасы институтының сарапшылары ең әрісі жарты ғасыр бұрынғы жағдайға үңіліпті. Күні бойы сегіз сағаттан артық бел жазбай еңбек еткендердің 40-80 пайызында жүрек талмасына ұшырау қауіптілігі жоғары болған. Бұған өте үлкен жүктемемен жұмыс жасаудан бөлек, белсенді дене қимылының аздығы, қатты күйзеліс, сондай-ақ дұрыс тамақтанбау себеп көрінеді. Ғалымдар осыдан кеп еңбекке тым берілудің зияны темекі шегіп, өз өміріңді құртқанмен тең деген қорытынды шығарды. Фин зерттеушілерінің жұмысбасты адамдар жасына жетпей алжасады деп, бұрын да бір дабыл қаққаны бар.
Соңғы кезде біздің елде тоғыз сағаттық жұмыс тәртібіне ауысу туралы сөз желдей есіп жүр. Оған түрткі болған – еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің ресми блогына кеп түскен ұсыныс. Министр мұны «ойланып көретін мәселе екен» деп, көп нүктемен қалдырды. Кімнен үлгі аламыз: таңнан қара кешке дейін (он сағат) жұмыс істейтін кәрістерден бе әлде соның тек тең жартысын ғана кеңседе өткізетін немістерден бе? Мүмкін, ғалымдардың бір білгені бар шығар...
Мәтінді тыңдаған оқушылар Германия, Корея елдеріндегі жұмыс уақытын презентация арқылы талқылайды. (2 минут)
Тапсырма 1:
І топ:
Кәрістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді. (10 минут)
(Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды)
ІІ топ:
Немістердің жұмыс жасау ерекшелігі туралы зерттеп, оның пайдасын анықтап, нақты дәлелдер келтіреді.
(Келесі топ тыңдайды, қарсы сұрақтар қояды) (10 минут)
Тапсырма-2. Кімнен үлгі аламыз?
ІІІ топтағы сарапшылар екі мемлекеттің жетістіктерін ескере отырып, Қазақстан үшін тиімдісін анықтайды.
Келесі бағалау критерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:
-
Тақырыпты аша алады;
-
Нақты дәлелдер келтіре алады;
-
Мәтінге баға бере отырып, қорытынды жасай алады.
2-тапсырма
Оқушыларға Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандық табыстың үш кілті» атты пікірі беріледі.
«Мен біздің халықтық игілігіміз болып табылатын қазақстандық табыстың үш кілті туралы еске сала кеткім келеді.
Бірінші. 140 этностың басын құрайтын барлық қазақстандықтардың бірлігі – бұл ғаламат құндылық.
Біздің міндетіміз – оны қорғау, сақтау және байыту.
Біз әлемдік мұхитта өз бағытымен аман-есен жүзіп келе жатқан қайығымызды ешкімнің шайқауына жол бермейміз.
Екінші. Біздің барлығымызға және әрқайсымызға тән тағаттылық.
Этностық және діни айырмашылықты байыппен түсіну және құрметпен қабылдау.
Осының арқасында біздің әралуандығымыз біздерді бөлмейді, қайта біріктіреді.
Егер біздің тағаттылығымыз болмаса, онда біздің қайығымыз бағытынан ауытқып кетуі ықтимал және әрі қарай апаттан қорғалмайтын болады.
Біз апатқа ұшырап, «SOS» белгісін беретін теңіз саяхатшыларына айналамыз.
Үшінші. Бұл тарихи тағдырымыздың ортақтығы.
Біздің мақсатымыз – өзгермелі әлемдегі жаңа жағдайларда тек тірі қалу емес, сондай-ақ бұрынғы табыстарымызды нығайта, осы жаңа әлемге өзіміздің ықпал ету мүмкіндігімізді кеңейте отырып, дамуымызды жалғастыру.
Тек осы біздің құндылықтарымызды нығайта және көбейте отырып қана біз әр қазақстандық отбасы үшін қауіпсіз және бақытты болашақ құра аламыз».
Тапсырма: Оқушылар «Фишбоун» әдісі арқылы табыстың үш кілтін нақты фактілермен дәлелдей отырып, жұмыспен қамтамтылған, тәуелсіз, мәңгілік ел болу үшін пайдасын анықтайды.
І топ: Құндылық
ІІ топ: Тағаттылық
ІІІ топ: Тарихи тағдырымыздың ортақтығы
Келесі бағалау критерийлер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды:
-
Проблем аны анықтай алады;
-
Себептері анықтап, дәлел келтіре алды;
-
Қорытынды жасай алды.
Сабақты қорытындылау үшін оқушыларға «уақыт», «еңбек», «шыншылдық» деген сөздер беріледі. Оқушылар сөздерге «Синквейн» әдісі арқылы сипаттама береді.
Кері байланыс
-
Осы тапсырма біздің қандай дағдымызды дамытады?
-Қандай сұрақ,пікір,ұсыныстарыңыз бар?