|
Білім беру ұйымының атауы |
Балалар мен жасөспірімдер орталығы |
|
Үйірме |
«Іңкәр сән» |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Ырғалбекова А |
|
Күні |
7 .11.2025ж |
|
Тобы: |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ ұлттық киімдерінің тарихын зерттеу. Мата таңдау және эскиз дайындау |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Қызығушы лықты ояту ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру ІІІ. Сергіту сәті ІV. Сарамандық жұмыс Сабақтың соңы V. Сабақты қорытындылау V. Үй тапсырмасы |
Сәлемдесу – Сабақ тақырыбын айту – Құралдарын тексеру .
«Бүгін осы түстер сияқты сіздердің идеяларыңыз да түрлі-түсті, ерекше болсын!»
Әдіс: «Сурет сөйлейді»
Мақсаты: Тақырыпқа қызығушылық тудыру,
ұлттық киім туралы алғашқы ой қалыптастыру.
Бұл бас киімнің атауы қалай деп ойлайсыңдар? Бұл бас киім кімге арналған? (қызға ма, әйелге ме, ер адамға ма «Демек, әр киімнің өзіндік тарихы бар. Ендеше, бүгін біз соны зерттеп, заманауи үлгіде бейнелейміз».
1. Жібек (тұтас
жіптен тоқылған, жеңіл әрі жылтыр
мата):
2. Барқыт (қалың,
түкті мата):
3.
Мақпал:
4.
Киіз:
5. Шұға, бәтес,
сәтен:
Қорытынды:
Мақсаты: Ұлттық
өрнектердің симметриясын қимылмен бейнелеу «Жарайсыңдар! Енді өз идеямызды қағаз бетіне түсіруге
Оқушылардың қызығушылығын арттыру және шабыт алу мақсатында этно-стиль туралы слайд көрсетеді Мақсаты: Эскиз жасау кезінде ұлттық дәстүр мен заманауи стильді үйлестіру.
Мата және түс
таңдау– Әр оқушы өз үлгісіне сәйкес
мата мен түстер үйлесімін таңдайды.
Эскиз
дайындау–
«Ұлттық киім атауы мен суретін сәйкестендір»
Мақсаты:
– «Бүгінгі жұмыстардан қазақтың киім мәдениетінің байлығы мен сіздердің шығармашылық көзқарастарыңыз анық көрінді». Әдіс: «Мен дизайнер болсам...» «Бүгінгі сабақта сендер нағыз дизайнер болдыңдар. Енді өз ойларыңмен бөлісіп көрейік. Егер сен дизайнер болсаң, ұлттық киімге қандай өзгеріс енгізер едің?»
Мұғалім оқушылардың
белсенділігі мен ой ұсынуына қарай жұлдызша стикерлермен бағалайды:
«Сендер ұлттық киімді тек өткеннің естелігі емес, қазіргі сәнмен үндесетін өнер туындысы ретінде таныдыңдар. Нағыз дизайнер болуға бір қадам жақындадыңдар!»
Эскизді аяктау. Эскиз дайындау
|
Сәлемдеседі, оқу құралдарын әзірлейді. Сабақты жағымды ахуалмен бастайды Түстер мағынасы: Қызыл – қуаныш пен энергия, шабыт. Көк – тыныштық пен сенімділік. Жасыл – үміт пен жаңа бастаманың белгісі. Сары – көтеріңкі көңіл, жылылық. Ақ – тазалық пен бейбітшілік. Күлгін – шығармашылық ой, ерекше идеялар. Қызғылт сары – жігер, батылдық, белсенділік.
Оқушы ыларға сұрақтар қояды
Әр оқушы қолымен, дене қимылымен «қошқар мүйіз», «ирек», «гүл» өрнектерін қимылмен салады. Оқушылар өз идеясын қағаз бетіне түсіреді. Эскиздерін таныстырып, мата мен түс таңдаудағы себептерін түсіндіреді. Оқушылар дайын эскиздерін көрсетіп, өз идеяларын түсіндіреді
Интерактивті тақтадағы ойынға назар аударады
Суреттер мен
атауларды сәйкестендіреді.
Әр оқушы өз ойын бір сөйлеммен білдіреді. Кейбір оқушылар өз эскиздеріне сүйене отырып, не себепті сол түсті, матаны немесе оюды таңдағанын түсіндіреді. Белсенді оқушылар өз пікірлерін тақта алдында дауыстап айтады. . |
Үлестірмелі қағаз
Дайын үлгілер, суреттер, буклеттер Үлестірмелі қағаздар, ұялы телефон https://www.google.com/
|
Жоспарды құрған: А. Ырғалбекова
Тексерген
БмЖО әдістемелік
бөлім меңгерушісі: И. Темиржанова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ ұлттық киімдерінің тарихын зерттеу. Мата таңдау және эскиз дайындау
Қазақ ұлттық киімдерінің тарихын зерттеу. Мата таңдау және эскиз дайындау
|
Білім беру ұйымының атауы |
Балалар мен жасөспірімдер орталығы |
|
Үйірме |
«Іңкәр сән» |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Ырғалбекова А |
|
Күні |
7 .11.2025ж |
|
Тобы: |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ ұлттық киімдерінің тарихын зерттеу. Мата таңдау және эскиз дайындау |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Қызығушы лықты ояту ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру ІІІ. Сергіту сәті ІV. Сарамандық жұмыс Сабақтың соңы V. Сабақты қорытындылау V. Үй тапсырмасы |
Сәлемдесу – Сабақ тақырыбын айту – Құралдарын тексеру .
«Бүгін осы түстер сияқты сіздердің идеяларыңыз да түрлі-түсті, ерекше болсын!»
Әдіс: «Сурет сөйлейді»
Мақсаты: Тақырыпқа қызығушылық тудыру,
ұлттық киім туралы алғашқы ой қалыптастыру.
Бұл бас киімнің атауы қалай деп ойлайсыңдар? Бұл бас киім кімге арналған? (қызға ма, әйелге ме, ер адамға ма «Демек, әр киімнің өзіндік тарихы бар. Ендеше, бүгін біз соны зерттеп, заманауи үлгіде бейнелейміз».
1. Жібек (тұтас
жіптен тоқылған, жеңіл әрі жылтыр
мата):
2. Барқыт (қалың,
түкті мата):
3.
Мақпал:
4.
Киіз:
5. Шұға, бәтес,
сәтен:
Қорытынды:
Мақсаты: Ұлттық
өрнектердің симметриясын қимылмен бейнелеу «Жарайсыңдар! Енді өз идеямызды қағаз бетіне түсіруге
Оқушылардың қызығушылығын арттыру және шабыт алу мақсатында этно-стиль туралы слайд көрсетеді Мақсаты: Эскиз жасау кезінде ұлттық дәстүр мен заманауи стильді үйлестіру.
Мата және түс
таңдау– Әр оқушы өз үлгісіне сәйкес
мата мен түстер үйлесімін таңдайды.
Эскиз
дайындау–
«Ұлттық киім атауы мен суретін сәйкестендір»
Мақсаты:
– «Бүгінгі жұмыстардан қазақтың киім мәдениетінің байлығы мен сіздердің шығармашылық көзқарастарыңыз анық көрінді». Әдіс: «Мен дизайнер болсам...» «Бүгінгі сабақта сендер нағыз дизайнер болдыңдар. Енді өз ойларыңмен бөлісіп көрейік. Егер сен дизайнер болсаң, ұлттық киімге қандай өзгеріс енгізер едің?»
Мұғалім оқушылардың
белсенділігі мен ой ұсынуына қарай жұлдызша стикерлермен бағалайды:
«Сендер ұлттық киімді тек өткеннің естелігі емес, қазіргі сәнмен үндесетін өнер туындысы ретінде таныдыңдар. Нағыз дизайнер болуға бір қадам жақындадыңдар!»
Эскизді аяктау. Эскиз дайындау
|
Сәлемдеседі, оқу құралдарын әзірлейді. Сабақты жағымды ахуалмен бастайды Түстер мағынасы: Қызыл – қуаныш пен энергия, шабыт. Көк – тыныштық пен сенімділік. Жасыл – үміт пен жаңа бастаманың белгісі. Сары – көтеріңкі көңіл, жылылық. Ақ – тазалық пен бейбітшілік. Күлгін – шығармашылық ой, ерекше идеялар. Қызғылт сары – жігер, батылдық, белсенділік.
Оқушы ыларға сұрақтар қояды
Әр оқушы қолымен, дене қимылымен «қошқар мүйіз», «ирек», «гүл» өрнектерін қимылмен салады. Оқушылар өз идеясын қағаз бетіне түсіреді. Эскиздерін таныстырып, мата мен түс таңдаудағы себептерін түсіндіреді. Оқушылар дайын эскиздерін көрсетіп, өз идеяларын түсіндіреді
Интерактивті тақтадағы ойынға назар аударады
Суреттер мен
атауларды сәйкестендіреді.
Әр оқушы өз ойын бір сөйлеммен білдіреді. Кейбір оқушылар өз эскиздеріне сүйене отырып, не себепті сол түсті, матаны немесе оюды таңдағанын түсіндіреді. Белсенді оқушылар өз пікірлерін тақта алдында дауыстап айтады. . |
Үлестірмелі қағаз
Дайын үлгілер, суреттер, буклеттер Үлестірмелі қағаздар, ұялы телефон https://www.google.com/
|
Жоспарды құрған: А. Ырғалбекова
Тексерген
БмЖО әдістемелік
бөлім меңгерушісі: И. Темиржанова
шағым қалдыра аласыз




















