Сабақтыңтақырыбы: Қазақша күрес.
Сабақтыңмақсаты: Қазақша күрес туралы білімдерін қалыптастыру.
Сабақтыңміндеттері:
- мәтін мазмұнын түсініп, оқушыларды тақырып төңірегінде қазақша еркін сөйлеуге үйрету;
- қазақша күрес туралы білімдерін қалыптастырып, коммуникативті кқабілеттерін, логикалық ойлауын, талдау, салыстыру, жинақтау дағдыларын дамыту;
- спорттың түрлеріне қызығушылығын тәрбиелеу.
Сабақтыңтипі: жаңа сабақ.
Сабақтыңтүрі: аралас сабақ.
Әдістері: оқулықпен жұмыс, сөздік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтыңбарысы.
І. Ұйымдастырукезеңі.
ІІ. Үйтапсырмасынтексеру: деңгейлік тапсырмалар
ІІІ. Жаңасабақ.
1. Сабақтың тақырыбы айтылады, мақсат, міндеттері айқындалады.
2. «Ой қозғау» стратегиясын пайдаланып, оқушыларға сұрақтар қою.
- Сізге спорт ұнай ма?
- Спорттың қайт үрімен шұылданасыз?
- Қандай ұлттық спорт түрлерін білесіз?
- Қандай қысқы спорт түрлерін білесіз?
- Қазақтың қандай белгілі спортшыларын білесіз?)
2.1. Сөздік жұмыс
Қалыптасқан сформировался
дайындығы мол- с большой подготовкой
күшті-сильный
епті- умелый
балуан-борец
атақтары жайылған- прославленные
Жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету
Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазғызу
Жаңа сөздермен 1-2 сөйлем құрау
3.2. Мәтінді түсініп оқу.
Күрес.
Қазақ халқының ерте кезде қалыптасқан спорт ойындарының бірі – қазақша күрес. Екі адамның белгілі бір уақыт аралығында белдесіп күш сынасуын күрес деп атайды. Күресте дайындығы мол, күшті әрі епті балуан жеңіске жетеді.
Күрес денені шынықтырады. Ол адамның қимыл-қозғалысын жетілдіреді. Күрестің бірнеше түрі бар. Елішінде атақтары жайылған Қажымұқан,Балуан Шолақ,Битабар,т.б. осындай балуандар еді.
3 деңгей
-
Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастыру
2 деңгей
1.2. Күрес, ұлттық сөздерге фонетикалық талдау жасау
1 деңгей
1.3. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сұрақ құрастырып жазу.
5. Қорытынды
Тілдесім – Күрес жөнінде пікірлесу.
ІV. Үйге: жаңа сөздермен жұмыс мәтінді мазм.; күрес жөнінде қосымша мәлімет іздеу;.
V. Оқушыларды бағалау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақша күрес.
Қазақша күрес.
Сабақтыңтақырыбы: Қазақша күрес.
Сабақтыңмақсаты: Қазақша күрес туралы білімдерін қалыптастыру.
Сабақтыңміндеттері:
- мәтін мазмұнын түсініп, оқушыларды тақырып төңірегінде қазақша еркін сөйлеуге үйрету;
- қазақша күрес туралы білімдерін қалыптастырып, коммуникативті кқабілеттерін, логикалық ойлауын, талдау, салыстыру, жинақтау дағдыларын дамыту;
- спорттың түрлеріне қызығушылығын тәрбиелеу.
Сабақтыңтипі: жаңа сабақ.
Сабақтыңтүрі: аралас сабақ.
Әдістері: оқулықпен жұмыс, сөздік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтыңбарысы.
І. Ұйымдастырукезеңі.
ІІ. Үйтапсырмасынтексеру: деңгейлік тапсырмалар
ІІІ. Жаңасабақ.
1. Сабақтың тақырыбы айтылады, мақсат, міндеттері айқындалады.
2. «Ой қозғау» стратегиясын пайдаланып, оқушыларға сұрақтар қою.
- Сізге спорт ұнай ма?
- Спорттың қайт үрімен шұылданасыз?
- Қандай ұлттық спорт түрлерін білесіз?
- Қандай қысқы спорт түрлерін білесіз?
- Қазақтың қандай белгілі спортшыларын білесіз?)
2.1. Сөздік жұмыс
Қалыптасқан сформировался
дайындығы мол- с большой подготовкой
күшті-сильный
епті- умелый
балуан-борец
атақтары жайылған- прославленные
Жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету
Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазғызу
Жаңа сөздермен 1-2 сөйлем құрау
3.2. Мәтінді түсініп оқу.
Күрес.
Қазақ халқының ерте кезде қалыптасқан спорт ойындарының бірі – қазақша күрес. Екі адамның белгілі бір уақыт аралығында белдесіп күш сынасуын күрес деп атайды. Күресте дайындығы мол, күшті әрі епті балуан жеңіске жетеді.
Күрес денені шынықтырады. Ол адамның қимыл-қозғалысын жетілдіреді. Күрестің бірнеше түрі бар. Елішінде атақтары жайылған Қажымұқан,Балуан Шолақ,Битабар,т.б. осындай балуандар еді.
3 деңгей
-
Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастыру
2 деңгей
1.2. Күрес, ұлттық сөздерге фонетикалық талдау жасау
1 деңгей
1.3. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сұрақ құрастырып жазу.
5. Қорытынды
Тілдесім – Күрес жөнінде пікірлесу.
ІV. Үйге: жаңа сөздермен жұмыс мәтінді мазм.; күрес жөнінде қосымша мәлімет іздеу;.
V. Оқушыларды бағалау.
шағым қалдыра аласыз













