Қазақша күрес.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақша күрес.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтыңтақырыбы: Қазақша күрес.

Сабақтыңмақсаты:  Қазақша күрес  туралы білімдерін қалыптастыру.

Сабақтыңміндеттері:

- мәтін мазмұнын түсініп, оқушыларды тақырып төңірегінде қазақша еркін сөйлеуге үйрету;

-  қазақша күрес  туралы білімдерін қалыптастырып, коммуникативті кқабілеттерін, логикалық ойлауын, талдау, салыстыру, жинақтау дағдыларын дамыту;

- спорттың түрлеріне қызығушылығын тәрбиелеу.

Сабақтыңтипі: жаңа сабақ.

Сабақтыңтүрі: аралас сабақ.

Әдістері: оқулықпен жұмыс, сөздік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтыңбарысы.

І. Ұйымдастырукезеңі.

ІІ. Үйтапсырмасынтексеру: деңгейлік тапсырмалар

ІІІ. Жаңасабақ.

1.     Сабақтың тақырыбы айтылады, мақсат, міндеттері айқындалады.

2.     «Ой қозғау» стратегиясын пайдаланып, оқушыларға сұрақтар қою.

-         Сізге спорт ұнай ма?

-         Спорттың қайт үрімен шұылданасыз?

-         Қандай  ұлттық  спорт түрлерін білесіз?

-         Қандай қысқы спорт түрлерін  білесіз?

-          Қазақтың қандай белгілі спортшыларын  білесіз?)  

2.1.         Сөздік жұмыс

Қалыптасқан сформировался

дайындығы мол- с большой подготовкой

күшті-сильный

епті- умелый

балуан-борец

атақтары жайылған- прославленные

Жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету

Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазғызу

Жаңа сөздермен 1-2 сөйлем құрау

 3.2. Мәтінді түсініп оқу.

Күрес.

 Қазақ  халқының ерте кезде қалыптасқан спорт ойындарының бірі – қазақша  күрес. Екі адамның белгілі бір уақыт аралығында белдесіп күш сынасуын күрес деп атайды. Күресте дайындығы мол, күшті әрі епті балуан жеңіске жетеді.

Күрес денені шынықтырады. Ол адамның қимыл-қозғалысын жетілдіреді. Күрестің бірнеше түрі бар. Елішінде атақтары жайылған Қажымұқан,Балуан Шолақ,Битабар,т.б. осындай балуандар еді.


3 деңгей

    1. Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастыру

2 деңгей

1.2. Күрес, ұлттық  сөздерге фонетикалық талдау жасау

1 деңгей

1.3. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сұрақ құрастырып жазу.

5. Қорытынды

Тілдесім –   Күрес жөнінде пікірлесу.

 

ІV. Үйге: жаңа сөздермен жұмыс мәтінді мазм.;  күрес жөнінде қосымша мәлімет іздеу;.   

V. Оқушыларды бағалау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2019
1963
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі