Мотивациялық-
қозғаушылық
|
«Қазақстан» (Қ.Есмұратов, Х.Балшабеков) әнін
ойнатып, балаларды көңілді қарсы алады. Балаларға жалаушалартаратып
беріп, әуенді қимылға шақырады.
Босқа қарап
тұрмаймыз,
Ән айтамыз,
жырлаймыз.
Жалаушаны
көгілдір,
Оңды-солды
бұлғаймыз.
Әуенді
қимыл:«Жалаушамен жаттыгу» (Е.Брусиловский) орындалып, балаларға
еркін қимылдауға мүмкіндік береді.
Жаттығуды бірге жасап,
жалаушаларды желбіретеқозғауларын қадағалайды.Біздің еліміз өз
гербі, туы,гимні бар егеменді ел. (Рәміздер суреттерін
немесеслайдтан көрсету).Рәміздер туралы түсінікберіп, өлеңдер
оқиды.
Көк аспанда,
көкпеңбек,
Қазақстан
жалауы.
Көк емес ол тектен тек -
Елдің ашыққабагы.
Елтаңбасы елімнің
Неткен әйбат, әдемі.
Тұнығындай
көңілдің
Оршада - аспан әлемі.
|
Балаларқуана
келісіп,жалаушалардыалады, дұрыс
ұстауға
талпынады.
Жаттығуды өзбеттерінше
еркін
жасайды.
Марш екпінінсезіне
қимылдап,
жалаушаныжелбірете
қозғайды.
Рәміздердіңсуреттерін
көріп,ту, герб, гимнтуралы тыңдап,
әңгімелейді.
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
Біздің Қазақстанымыз
кең-байтақ жері бар өте үлкен мемлекет. Әдемі қалалары бар,
табиғаты сұлу, таулары, өзендері көрікті (Суреттер, көрнекіліктер
көрсету).Қазақстанымыз туралы ән орындап берейін.
Музыка
тыңдау:«Қазақстан» (С.Мұхамеджанов,
Ғ.Жүмабаев).
- Әннің сипаты
қандай?
- Әнде не туралы айтылады?
- деген сұрақтар қою арқылы балаларды әңгімеге
тартады.
Сендерді Қазақстанымызды
аралап, танысуға саяхатқашақырамын. Пойыз макеті қойылып,
вагондардан орыналу ұсынылады. Паровозға машинист
тағайындайды.«Пойыз» (Ж.Тұрсынбаев, А.Асылбек) әнінің ырғағымен вагондар
қозғалады.
Мен, паровоз, от
алам,
Асшанага бет алам.
Пуп-пуп, пыш-пыш. Балаларға
әуен
ырғағыменвагон дөңгелектерініңқозғалысын қолдарыншынтақтан
бүгіп,қимылдатып көрсетулерінсұрайды, еркін қозғалып,көңіл көтерулерінемүмкіндік
береді.
- Біз Шымкент қаласынажақындап келеміз.
(Қаласуретін немесе слайдкөрсету.) Шымкент -жасыл желекті,
әдемі қала.
Пойыздан түсіп, демалып,
көңіл көтерейік. Көңілді әнтыңдайық.
«Бөбектер
әні»(Е.Тәшенов, О.Көлжанов)орындалады. Әнді мұқияттыңдауларын
сұрайды.Әуен ырғағын шапалақпен көрсетіп, есте сақтауға
үйретеді.
-
Саяхатымыздыжалғастырамыз, - деппойызға қайта отыруды
ұйымдастырады.
Бірте-бірте
тездейміз,
Тез жетуді
көздейміз.
Пуп-пуп,
пыш-пыш.
Балаларға дөңгелектер
қимылын көрсетіп, қайталауды ұсынады.
- Келесі станса Түркістан
қаласы! - деп хабарлайды.
Үнтаспадан
«Түркістан»
әні
(Р.Рымбаеваныңорындауында) естіледі. Жетекші балаларға қала суретін
тамашалауды ұсынады.
Қаладан көп
өтеміз,
Астанаға
жетеміз.
Пуп-пуп,
пыш-пыш.Саяхат әрі қарай жалғасады.
- Міне, Астанаға да жеттік(суреттер
көрсетіледі).
Көшелері қандай әдемі!Биік үйлер көп екен.
Алмынау жарқырап тұрған -«Бәйтерек» кешені, -
дептаныстырады.
Біз көңілді баламыз,
Ойнап асыр саламыз.
Ән де айтып, көңілді,
Би де билей аламыз.
Би: «Кел, билейік»биін (СД «Ақжелкен»жинағынан) билеугешақырады.
|
Суреттердітамашалап,
Қызығушылықтарыартады.
Әңгімені
қызығатыңдайды.
Әнді бар
ынталарыментыңдап, ән мәтінін түсінуге тырысады.
Ән көңілді,
әдемі.Әнде
Қазақстанымызтуралы
айтылады.
Көңілді пойызға жайғасып
отырады.
Көңілдері көтеріліп,
шаттанады.
Әнді тыңдап, ырғағымен
қимылдарды көрсетуге талпынады.
Паровоз даусын салып,
көңілденеді.
ала
суретінтамашалайды,
таңырқайды.Пойыздан
түсіп
кілемге жайғасыпотырады,
демалады. Әнді тыңдап, әуеніне қосылуға
талпынады.
Ырғақты шапалақпен дәл
көрсетуге тырысады.
Пойызға қайтадан
отырып,
сапарларын
жалғастырады.
Түркістан қаласының
суретін көріп,
тамашалайды. Әнді тыңдап,
әсерленеді.
Көңілді
пойызбенсаяхаттарын
жалғастырады.Балалар
жарқын
дауыспен паровоздаусын
қуана
салады.
Астананың
сәулеттікөшелерінің
суреттеріиетаңырқай
қарайды,
қуанады.
Би қимылдарынбірге
жасауға,
ырғақпен қозғалуғаәрекет
етеді.
|