Арықбалық орта мектебі
Тақырыбы: «Қазақстан: кеше,бүгін,ертең....»
Мұғалім: Саликова Ж.К
2016-2017 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:«Қазақстан: кеше,бүгін,ертең....»
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың танымдық дүниесін кеңейту, кең байтақ жеріміз туралы алған мағлұматтарын пысықтау, тапсырма арқылы бекіту, ауыз –екі сөйлеу дағдысын қалыптастыру, жазу үлгілерін дамыту, Отан туралы түсініктерін кеңейту.
ә) Дамытушылық: оқушылардың ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту көру,есіне сақтау,ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.
б) Тәрбиелік: Оқушылардың Отанды сүюге, туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыруға, қазақ тілі арқылы үш тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ-жауап, Баяндау,талдау,кластер,полиглот, сөйлесу құру, мәтінмен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, кеспелер.
Пәнаралық байланыс: тарих, география, орыс тілі, ағылшын тілі.
Сабақтың эпиграфы: «Қазақстан-біздің ортақ үйіміз».
Сабақтың барысы:
1)Ұйымдастыру кезеңі
2)Сәлемдесу
3)Тіл дамыту
І.бейне көрініс
II.Ой шақыру.Кіріспе.
-
Балалар, мен сендерге өлең оқимын , ал сендер не туралы айтылатындығы жөнінде тыңдап отырыңдар.
Мен оның күнін сүйем, түнін сүйем,
Ағынды өзен,асқар тау,гүлін сүйем.
Мен оның қасиетті тілін сүйем,
Мен оның құдіретті үнін сүйем,-деп М.Мақатаев
-Ағамыз айтқандай өлең не туралы? /Отан/
-Ал енді : тәуелсіз,егеменді,көп диаспоралы,демократиялық,экономикасы дамыған.Қандай ел?
«Ой шақыру» мақсатында тақтада сандар жазылады.Осы сандарды дұрыс айтып беріп және осы сандарға байланысты тарихи деректерді келтіру.
«Желтоқсан желі» әні
1986 жыл 16 желтоқсан
1989 жыл 12 қыркүйек
1991 жыл 4 маусым
1993 жыл 15 қараша
1995 жыл 30 тамыз
1997 жыл 6 шілде
2011 жыл
Гүл күлтешелерін алу арқылы топқа бөліну.
1)Тақтамен жұмыс:
СЛАЙД
Полиглот
Отан
Далау
Елтаңба
әнұран
тәуелсіз
атамекен
2)Тақтамен жұмыс:
СЛАЙД
Сөз көркі-мақал.Отан-елдің анасы?
Отан үшін күрес-
Отансыз адам-
Отанды сүю-
Туған жерге
Туған жердің куні де ыстық,
Тыңдалым. Интерактивті тақтадан мәтін тыңдалады.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә Назарбаевтың «Жаңа әлемдегі-жаңа Қазақстан» Жолдауы осы жаңалықтарды одан әрі дамытуға арналған.
/Бір оқушы осы тыңдалған мәтінді мәнерлеп оқып шығады.Бір-біріне сұрақ қояды/
-Қазақстан қандай мемлекет?
-Қазақстанды қімдер таныды?
-Қазіргі мақсатымыз қандай?
-Бәсекеге қабілетті болу неге байланысты?
Бір оқушы осы мәтін бойынша түсінгенін қысқаша айтады.
Граматикаллық сауаттылықтарын тексеру.
«Қазақстан» сөзін фонетикалық талдау.
«Отан» сөзіне фонетикалық талдау жасау.
«Егеменді», «Жерімізде» сөзін сөз құрамына талдау. «Туған жер» сөзін тәуелде. «Туған жерімізде өркенді өзгерістер, жақсы жаңалықтар болып жатыр.» сөйлеміне синтаксистік талдау жаса.
СЛАЙД
«Өз жұбыңды тап» ойыны
Мемлекет әлем
Жаңа қабілетті
Бәсекеге тәуелсіздігі
Саяси белгі
Ішкі Ұйым
СЛАЙД
Тақтамен жұмыс
Сөйлемдерді толықтыру.
1. Қазақ елі менің Отаным, өйткені...
2.Мен Қазақстан жерінде туғаныма қуанамын да, мақтанамын да, өйткені...
3.Қазақстан мемлекетінің өз ақшасы, өз рәміздері бар,өйткені...
Топтық жұмыс
Бар сөзін осы шақта, өткен шақта, келер шакқта жікте.
СЛАЙД
«Өз жұбыңды тап» ойыны
Мемлекет әлем
Жаңа қабілетті
Бәсекеге тәуелсіздігі
Саяси белгі
Ішкі Ұйым
СЛАЙД
Тақтамен жұмыс
Сөйлемдерді толықтыру.
1. Қазақ елі менің Отаным, өйткені...
2.Мен Қазақстан жерінде туғаныма қуанамын да, мақтанамын да, өйткені...
3.Қазақстан мемлекетінің өз ақшасы, өз рәміздері бар,өйткені...
Топтық жұмыс
Бар сөзін осы шақта, өткен шақта, келер шакқта жікте.
Ой толғаныс
«Туған елім»
Тақырыбы бойынша 10 минутты эссе жазу
Сабақты қорытындылау
Бағалау
Аудирование:
«Оқу орталығы»
Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар. Ол егеменді, тәуелсіз Қазақстан.Мемлекеттік тәуелсіздігіміз 1991 жылы 16 желтоқсанда Тәуелсіз Республика деп жарияланғаннан бері Қазақстанды әлемнің жүзден астам елі таныды.
Қазір алдымыздағы негізгі мақсатымыз- Қазақстанды бәсекеге қабілетті 30 елдің қатарына қосу. Бәсекеге қабілетті болу тікелей білімге байланысты.Қазіргі жағдайда тек білімді ел алда болады,жақсы өмір сүреді. Туған жерімізде көп өзгерістер,жақсы жаңалықтар болып жатыр.
Міне, биыл еліміздің тәуелсіздігіне 25 жыл толғалы отыр. Осы жылдар ішінде еліміздің экономикасы көтеріліп, халқының тұрмысы жақсарды.
ЭКСПО-2017 жобасы да еліміздің елдігін көрсетеді. ЭКСПО-ға дайындық қызу жүргізілуде , дайын көп обьектілер тапсырылып, жаңа жылдан кейін шетелдіктер көрмеге өз жобаларын әкеледі.
Мәтінді оқып, мазмұнын айту,
Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
Қарамен жазылған «Тәуелсіз Республика» сөз тіркесін аудар.
Қарамен жазылған сөйлемді синтаксистік талдау.
«Қазақстан » сөзіне фонетикалық талдау.
«Сөйлесу орталығы»
Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар. Ол егеменді, тәуелсіз Қазақстан.Мемлекеттік тәуелсіздігіміз жарияланғаннан бері Қазақстанды әлемнің жүзден астам елі таныды.
Қазір алдымыздағы негізгі мақсатымыз- Қазақстанды бәсекеге қабілетті 30 елдің қатарына қосу. Бәсекеге қабілетті болу тікелей білімге байланысты.Қазіргі жағдайда тек білімді ел алда болады,жақсы өмір сүреді. Туған жерімізде көп өзгерістер,жақсы жаңалықтар болып жатыр.
Міне, биыл еліміздің тәуелсіздігіне 25 жыл толғалы отыр. Осы жылдар ішінде еліміздің экономикасы көтеріліп, халқының тұрмысы жақсарды.
ЭКСПО-2017 жобасы да еліміздің елдігін көрсетеді. ЭКСПО-ға дайындық қызу жүргізілуде , дайын көп обьектілер тапсырылып, жаңа жылдан кейін шетелдіктер көрмеге өз жобаларын әкеледі.
Мәтінді оқып, диалог құру,
Қарамен жазылған «Тәуелсіз Республика» сөз тіркесін аудар.
Қарамен жазылған сөйлемді синтаксистік талдау жаса.
«Отан» сөзін тәуелдеу.
Диалог «Қазақстан Республикасы тәуелсіз мемлекет.»
«Жазу орталығы
» Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар. Ол егеменді, тәуелсіз Қазақстан.Мемлекеттік тәуелсіздігіміз жарияланғаннан бері Қазақстанды әлемнің жүзден астам елі таныды.
Қазір алдымыздағы негізгі мақсатымыз- Қазақстанды бәсекеге қабілетті 30 елдің қатарына қосу. Бәсекеге қабілетті болу тікелей білімге байланысты.Қазіргі жағдайда тек білімді ел алда болады,жақсы өмір сүреді. Туған жерімізде көп өзгерістер,жақсы жаалықтар болып жатыр.
Міне, биыл еліміздің тәуелсіздігіне 25 жыл толғалы отыр. Осы жылдар ішінде еліміздің экономикасы көтеріліп, халқының тұрмысы жақсарды.
ЭКСПО-2017 жобасы да еліміздің елдігін көрсетеді. ЭКСПО-ға дайындық қызу жүргізілуде , дайын көп обьектілер тапсырылып, жаңа жылдан кейін шетелдіктер көрмеге өз жобаларын әкеледі.
Мәтінді оқып, аудару
Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
Қарамен жазылған «Тәуелсіз Республика» сөз тіркесін аудар.
Қарамен жазылған сөйлемді синтаксистік талдау,Морфологиялық талдау жаса.
«Мемлекет » сөзіне фонетикалық талдау.
«Туған елім»
Тақырыбы бойынша 10 минутты эссе жазу
Сабақты қорытындалау
Бағалау
Сабақтың тақырыбы « Қазақстан: кеше, бүгін, ертең» Бұл модульдік технология бойынша алынған тақырып. Сабақтың өзектілігі еліміздің тарихын білу, терең оқу.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың танымдық дүниесін кеңейту, кең байтақ жеріміз туралы алған мағлұматтарын пысықтау, тапсырма арқылы бекіту, ауыз –екі сөйлеу дағдысын қалыптастыру, жазу үлгілерін дамыту, Отан туралы түсініктерін кеңейту.
ә) Дамытушылық: оқушылардың ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту көру,есіне сақтау,ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.
б) Тәрбиелік: Оқушылардың Отанды сүюге, туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыруға, қазақ тілі арқылы үш тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Тақырыптық жоспарлау бойынша сабақтың мақсаты анық қойылды, білім қалыптастыруда түрлі жұмыстар ұйымдастырылып, тапсырмалар түрлендіріп берілді. Қойылған мақсатқа толығымен жеттім. Оқушылар іздену арқылы еліміздің кешегісі, бүгіні, ертеңгі күнін зерттеп , мазмұндады. Сабақ ой шақырудан басталды, осы мақсатта интерактивті тақтада сандар жазылды.Оқушылар әр санға байланысты оқиғаларды мазмұндады. Оқушыларға қималар таратылып, әртүрлі топтарға бөліп отырғыздым. Әр топқа тапсырмалар таратылып берілді, осы тапсырмалармен жұмыс істей отырып , коммуникативті біліктерді игерді. Өз бетімен жұмыс істеуде танымдық міндетті шешуде, алған практикалық білімдерін пайдалана алды. Әр топтың көшбасшысы бағалау парағына орындалған тапсырма бойынша оқушыларға баға қойып отырды. Сабақта 4 оқушы «5», 6 оқушы «4», 2 оқушы «3»деген баға алды.Сабақ соңында рефлексия сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тақтаға жапсырды.Белсенділік көрсеткен оқушыларды ынталандырып отырдым.
Оқушылардың өз елі туралы мағлұматының бар екендігін, сабақты бекітуде жақсы жауап бергенінен білеміз.Сабағымның мақсатына жеттім деп ойлаймын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан - кеше,бүгін, ертен.
Қазақстан - кеше,бүгін, ертен.
Арықбалық орта мектебі
Тақырыбы: «Қазақстан: кеше,бүгін,ертең....»
Мұғалім: Саликова Ж.К
2016-2017 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:«Қазақстан: кеше,бүгін,ертең....»
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың танымдық дүниесін кеңейту, кең байтақ жеріміз туралы алған мағлұматтарын пысықтау, тапсырма арқылы бекіту, ауыз –екі сөйлеу дағдысын қалыптастыру, жазу үлгілерін дамыту, Отан туралы түсініктерін кеңейту.
ә) Дамытушылық: оқушылардың ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту көру,есіне сақтау,ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.
б) Тәрбиелік: Оқушылардың Отанды сүюге, туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыруға, қазақ тілі арқылы үш тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ-жауап, Баяндау,талдау,кластер,полиглот, сөйлесу құру, мәтінмен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, кеспелер.
Пәнаралық байланыс: тарих, география, орыс тілі, ағылшын тілі.
Сабақтың эпиграфы: «Қазақстан-біздің ортақ үйіміз».
Сабақтың барысы:
1)Ұйымдастыру кезеңі
2)Сәлемдесу
3)Тіл дамыту
І.бейне көрініс
II.Ой шақыру.Кіріспе.
-
Балалар, мен сендерге өлең оқимын , ал сендер не туралы айтылатындығы жөнінде тыңдап отырыңдар.
Мен оның күнін сүйем, түнін сүйем,
Ағынды өзен,асқар тау,гүлін сүйем.
Мен оның қасиетті тілін сүйем,
Мен оның құдіретті үнін сүйем,-деп М.Мақатаев
-Ағамыз айтқандай өлең не туралы? /Отан/
-Ал енді : тәуелсіз,егеменді,көп диаспоралы,демократиялық,экономикасы дамыған.Қандай ел?
«Ой шақыру» мақсатында тақтада сандар жазылады.Осы сандарды дұрыс айтып беріп және осы сандарға байланысты тарихи деректерді келтіру.
«Желтоқсан желі» әні
1986 жыл 16 желтоқсан
1989 жыл 12 қыркүйек
1991 жыл 4 маусым
1993 жыл 15 қараша
1995 жыл 30 тамыз
1997 жыл 6 шілде
2011 жыл
Гүл күлтешелерін алу арқылы топқа бөліну.
1)Тақтамен жұмыс:
СЛАЙД
Полиглот
Отан
Далау
Елтаңба
әнұран
тәуелсіз
атамекен
2)Тақтамен жұмыс:
СЛАЙД
Сөз көркі-мақал.Отан-елдің анасы?
Отан үшін күрес-
Отансыз адам-
Отанды сүю-
Туған жерге
Туған жердің куні де ыстық,
Тыңдалым. Интерактивті тақтадан мәтін тыңдалады.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә Назарбаевтың «Жаңа әлемдегі-жаңа Қазақстан» Жолдауы осы жаңалықтарды одан әрі дамытуға арналған.
/Бір оқушы осы тыңдалған мәтінді мәнерлеп оқып шығады.Бір-біріне сұрақ қояды/
-Қазақстан қандай мемлекет?
-Қазақстанды қімдер таныды?
-Қазіргі мақсатымыз қандай?
-Бәсекеге қабілетті болу неге байланысты?
Бір оқушы осы мәтін бойынша түсінгенін қысқаша айтады.
Граматикаллық сауаттылықтарын тексеру.
«Қазақстан» сөзін фонетикалық талдау.
«Отан» сөзіне фонетикалық талдау жасау.
«Егеменді», «Жерімізде» сөзін сөз құрамына талдау. «Туған жер» сөзін тәуелде. «Туған жерімізде өркенді өзгерістер, жақсы жаңалықтар болып жатыр.» сөйлеміне синтаксистік талдау жаса.
СЛАЙД
«Өз жұбыңды тап» ойыны
Мемлекет әлем
Жаңа қабілетті
Бәсекеге тәуелсіздігі
Саяси белгі
Ішкі Ұйым
СЛАЙД
Тақтамен жұмыс
Сөйлемдерді толықтыру.
1. Қазақ елі менің Отаным, өйткені...
2.Мен Қазақстан жерінде туғаныма қуанамын да, мақтанамын да, өйткені...
3.Қазақстан мемлекетінің өз ақшасы, өз рәміздері бар,өйткені...
Топтық жұмыс
Бар сөзін осы шақта, өткен шақта, келер шакқта жікте.
СЛАЙД
«Өз жұбыңды тап» ойыны
Мемлекет әлем
Жаңа қабілетті
Бәсекеге тәуелсіздігі
Саяси белгі
Ішкі Ұйым
СЛАЙД
Тақтамен жұмыс
Сөйлемдерді толықтыру.
1. Қазақ елі менің Отаным, өйткені...
2.Мен Қазақстан жерінде туғаныма қуанамын да, мақтанамын да, өйткені...
3.Қазақстан мемлекетінің өз ақшасы, өз рәміздері бар,өйткені...
Топтық жұмыс
Бар сөзін осы шақта, өткен шақта, келер шакқта жікте.
Ой толғаныс
«Туған елім»
Тақырыбы бойынша 10 минутты эссе жазу
Сабақты қорытындылау
Бағалау
Аудирование:
«Оқу орталығы»
Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар. Ол егеменді, тәуелсіз Қазақстан.Мемлекеттік тәуелсіздігіміз 1991 жылы 16 желтоқсанда Тәуелсіз Республика деп жарияланғаннан бері Қазақстанды әлемнің жүзден астам елі таныды.
Қазір алдымыздағы негізгі мақсатымыз- Қазақстанды бәсекеге қабілетті 30 елдің қатарына қосу. Бәсекеге қабілетті болу тікелей білімге байланысты.Қазіргі жағдайда тек білімді ел алда болады,жақсы өмір сүреді. Туған жерімізде көп өзгерістер,жақсы жаңалықтар болып жатыр.
Міне, биыл еліміздің тәуелсіздігіне 25 жыл толғалы отыр. Осы жылдар ішінде еліміздің экономикасы көтеріліп, халқының тұрмысы жақсарды.
ЭКСПО-2017 жобасы да еліміздің елдігін көрсетеді. ЭКСПО-ға дайындық қызу жүргізілуде , дайын көп обьектілер тапсырылып, жаңа жылдан кейін шетелдіктер көрмеге өз жобаларын әкеледі.
Мәтінді оқып, мазмұнын айту,
Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
Қарамен жазылған «Тәуелсіз Республика» сөз тіркесін аудар.
Қарамен жазылған сөйлемді синтаксистік талдау.
«Қазақстан » сөзіне фонетикалық талдау.
«Сөйлесу орталығы»
Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар. Ол егеменді, тәуелсіз Қазақстан.Мемлекеттік тәуелсіздігіміз жарияланғаннан бері Қазақстанды әлемнің жүзден астам елі таныды.
Қазір алдымыздағы негізгі мақсатымыз- Қазақстанды бәсекеге қабілетті 30 елдің қатарына қосу. Бәсекеге қабілетті болу тікелей білімге байланысты.Қазіргі жағдайда тек білімді ел алда болады,жақсы өмір сүреді. Туған жерімізде көп өзгерістер,жақсы жаңалықтар болып жатыр.
Міне, биыл еліміздің тәуелсіздігіне 25 жыл толғалы отыр. Осы жылдар ішінде еліміздің экономикасы көтеріліп, халқының тұрмысы жақсарды.
ЭКСПО-2017 жобасы да еліміздің елдігін көрсетеді. ЭКСПО-ға дайындық қызу жүргізілуде , дайын көп обьектілер тапсырылып, жаңа жылдан кейін шетелдіктер көрмеге өз жобаларын әкеледі.
Мәтінді оқып, диалог құру,
Қарамен жазылған «Тәуелсіз Республика» сөз тіркесін аудар.
Қарамен жазылған сөйлемді синтаксистік талдау жаса.
«Отан» сөзін тәуелдеу.
Диалог «Қазақстан Республикасы тәуелсіз мемлекет.»
«Жазу орталығы
» Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар. Ол егеменді, тәуелсіз Қазақстан.Мемлекеттік тәуелсіздігіміз жарияланғаннан бері Қазақстанды әлемнің жүзден астам елі таныды.
Қазір алдымыздағы негізгі мақсатымыз- Қазақстанды бәсекеге қабілетті 30 елдің қатарына қосу. Бәсекеге қабілетті болу тікелей білімге байланысты.Қазіргі жағдайда тек білімді ел алда болады,жақсы өмір сүреді. Туған жерімізде көп өзгерістер,жақсы жаалықтар болып жатыр.
Міне, биыл еліміздің тәуелсіздігіне 25 жыл толғалы отыр. Осы жылдар ішінде еліміздің экономикасы көтеріліп, халқының тұрмысы жақсарды.
ЭКСПО-2017 жобасы да еліміздің елдігін көрсетеді. ЭКСПО-ға дайындық қызу жүргізілуде , дайын көп обьектілер тапсырылып, жаңа жылдан кейін шетелдіктер көрмеге өз жобаларын әкеледі.
Мәтінді оқып, аудару
Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
Қарамен жазылған «Тәуелсіз Республика» сөз тіркесін аудар.
Қарамен жазылған сөйлемді синтаксистік талдау,Морфологиялық талдау жаса.
«Мемлекет » сөзіне фонетикалық талдау.
«Туған елім»
Тақырыбы бойынша 10 минутты эссе жазу
Сабақты қорытындалау
Бағалау
Сабақтың тақырыбы « Қазақстан: кеше, бүгін, ертең» Бұл модульдік технология бойынша алынған тақырып. Сабақтың өзектілігі еліміздің тарихын білу, терең оқу.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың танымдық дүниесін кеңейту, кең байтақ жеріміз туралы алған мағлұматтарын пысықтау, тапсырма арқылы бекіту, ауыз –екі сөйлеу дағдысын қалыптастыру, жазу үлгілерін дамыту, Отан туралы түсініктерін кеңейту.
ә) Дамытушылық: оқушылардың ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту көру,есіне сақтау,ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.
б) Тәрбиелік: Оқушылардың Отанды сүюге, туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыруға, қазақ тілі арқылы үш тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Тақырыптық жоспарлау бойынша сабақтың мақсаты анық қойылды, білім қалыптастыруда түрлі жұмыстар ұйымдастырылып, тапсырмалар түрлендіріп берілді. Қойылған мақсатқа толығымен жеттім. Оқушылар іздену арқылы еліміздің кешегісі, бүгіні, ертеңгі күнін зерттеп , мазмұндады. Сабақ ой шақырудан басталды, осы мақсатта интерактивті тақтада сандар жазылды.Оқушылар әр санға байланысты оқиғаларды мазмұндады. Оқушыларға қималар таратылып, әртүрлі топтарға бөліп отырғыздым. Әр топқа тапсырмалар таратылып берілді, осы тапсырмалармен жұмыс істей отырып , коммуникативті біліктерді игерді. Өз бетімен жұмыс істеуде танымдық міндетті шешуде, алған практикалық білімдерін пайдалана алды. Әр топтың көшбасшысы бағалау парағына орындалған тапсырма бойынша оқушыларға баға қойып отырды. Сабақта 4 оқушы «5», 6 оқушы «4», 2 оқушы «3»деген баға алды.Сабақ соңында рефлексия сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тақтаға жапсырды.Белсенділік көрсеткен оқушыларды ынталандырып отырдым.
Оқушылардың өз елі туралы мағлұматының бар екендігін, сабақты бекітуде жақсы жауап бергенінен білеміз.Сабағымның мақсатына жеттім деп ойлаймын.
шағым қалдыра аласыз













