Қазақстан барысы 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан барысы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Shape1 5-сынып. Мұғалім кітабы


Күні:------- Сынып 5 «б» пән: қазақ тілі мен әдебиет

Мұғалім:

Тексерген:-----------------------------------------------------------------------------------

7-8 сабақ



Сабақ тақырыбы:


«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде).

Білімділік:

Қазақ тіліндегі танымдық ақпараттардың негізінде оқушыларға қазақша күрес жайлы мағлұмат беру.

Дамытушылық:

Жаңа тақырып бойынша әртүрлі диалогтық минимумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін дамыту, Сөйлесімге баулу.

Тәрбиелік:

Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы оқушылардың бойында ұлттық ойындарға деген қызығушылығын арттыру.

Сілтеме:

Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік критерий- лері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде қазақша күрес жайлы ақпарат береді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақша күрестен өткізілетін сайыс туралы өз ойын айтады, сыныптастарымен тілдеседі.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты диалог, шағын мәтін құрай алады.

Жаңа сөздер:

Барыс, қабан, аяқтан шалу, ептілік, төзімділік, арқар, борсық, мүйізтұмсық, жариялау, ақыру, ырыл- дау, жыртқыш, алдау.

Сабақта қолданы- латын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, «Қазақстан барысы» мультфильмі, А4 парағы, түрлі-түсті қарындаштар мен фломастерлер, тақырыпқа қатысты буклеттер, желімқағаздар.

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сипаттау, «Оймоншақ» ойыны, «Шаттық шеңбері» тренингі, жұптық, топтық жұмыстар,

«Жағымды сөздер» тәсілі.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:



Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға пси- хологиялық ахуал туғызу

Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір- біріне біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты тек- серу

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойын- ша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында мақсатында «Қазақстан барысы» мультфильмі- нен үзінді көрсетеді, сұрақтар қояды:

Балалар, қазақша күрес жайлы не білесіңдер?

Мультфильмді көреді, сұрақтарға жауап береді.

ІІ. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Shape2 3-тақырып. Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі



Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

Айтылым.

Сурет бойынша әңгімелейді.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Тапсырманың шартын орындайды.

3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

Тыңдалым.

Оқылым. Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.

Ә) Оқылым. Оқулықтағы 4, 7-тапсырманы орындатады.

Оқылым. Мәтінді оқиды, қандай аң екенін айтады.

Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 5, 6-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұраққа жауап береді, сөйлем құрайды, аңды сипаттап айтады.

4. Сергіту сәті. Мұғалім оқушыларға А4 парағы мен түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер таратады.

Топтық жұмыс. А4 парағына «Қа- зақстан барысы» сайысының суретін салады, сипат

тайды.

5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақ- паратты қабылдауға машықтандыру үшін 9-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Әр сұрақ

қа үш нұсқаның ішінен дұрыс жауап ты тауып айтады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 10-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Сөздерді пайдаланып, мәтін құрайды.

ІІІ. Ой толғаныс

Топтық жұмыс. «Оймоншақ» ойынын ұйымдастырады (оқулықтағы 11-тапсырма).

Тілдесім. Әр оқушы бір сөйлемнен айтады. Тапсырманың шарты бойын- ша сөйлемдер арасында логикалық байланыс болуы керек.

IV. Бекіту

Жұптық жұмыс. Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады.

Оқылым. Айтылым.

Жұмбақтарды кезекпен оқиды, жау- абын айтады.

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.

Оқушыларға аты-жөндері жазылған өзара бағалау парағын береді. Әр аттың тұсына өз бағаларын қояды.

VI. Үйге тапсырма

Оқулықтағы 8-тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия

Мұғалім «Жағымды сөздер» тәсілі бойынша сабақтың қалай өткендігін анықтайды. Ол үшін балаларға мынадай сұрақ қояды: — Балалар, сабақ барысында қандай жағымды сөздер естідіңдер? Жауаптың нәтижесі бойынша сабақ қорытындыланады.

Сабақ барысында мұғалім, сыныптас- тары тарапынан айтылған жағымды сөздерді еске түсіреді, айтады.

Желімқағаздарға жазады, тақтаға жапсырады.







51


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
562
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі