«Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп-гимназиясы» КММ
|
Бөлім: |
Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология |
|||
|
Педагогтің аты-жөні |
Зейнолова Гүлназ Амантаевна Машықтанушы: Алтаева Мадина Аманжолқызы |
|||
|
Күні: |
10.02.2025 ж |
|||
|
Сынып: 7«Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтан халқы ассамблеясы – татулық бастауы Еліктеу сөздердің сөйлемдегі қызметі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); 7.4.4.2.еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
- эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазуады (дискуссивті эссе); - еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді; |
|||
|
Сабақтың барысы: |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен амандасу,түгендеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. |
|||
|
Жаңа сабақ 5 минут
|
Үйге берілген тапсырманы 5-6 оқушыдан сұрайды. Оқушылар үй тапсырмасын айтып бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Дискуссивті эссе – көтерілген мәселе бойынша ой қозғау, шындықты айқындау; немесе пікірді, ұстанымды өзгерту; проблеманы жан – жағынан көруге мүмкіндік береді. Дискуссивті эссе талдай отырып жазылады. |
Үй тапсырмасын айтады.Сұрақтарға жауап береді. Берілген мақалдың мәнін ашу, меймандос сөзінің мағынасын түсіну |
ҚБ «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. «Жарайсың! Дұрыс жауап!» |
Оқулық, жұмыс дәптері, интернет материалдары. «word woll» платформасы |
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
1-тапсырма. Көмекші етістіктерімен берілген еліктеу сөздерден еліктеуіштерді теріп жазыңыздар. Зу-зу етіп. Елпең қақты. Бұрқ етті. Жарқ-жұрқ етеді. Саңқ етіп. Шыр-шыр еткен. Селк ете қалды. Шып-шып терледі. Сыңғыр еткен. Гүрс етіп атылды. Сарт-сұрт ете қалды. Дір-дір етті. Күрк-күрк жөтелді. Салдыр-күлдір құлады. Зып етіп. Қалт тоқтады. Жалт қарады. Пыс-пыс етіп ұйықтады. |
Оқушылар көмекші етістіктерімен берілген еліктеу сөздерден еліктеуіштерді теріп жазады |
Дескриптор: Жалпы -3 балл – Оқушылар көмекші етістіктерімен берілген еліктеу сөздерден еліктеуіштерді теріп жазады. |
|
|
2-тапсырма «Ассамблея жылы – халықтар бірлігінің кепілі» тақырыбында дискуссивті эссе жазыңыз. 3-тапсырма Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңіз. Қазақстан халқы Ассамблеясы қандай орган? Аталған мекеменің мақсаты қандай? 2015 жылы Халық Ассамблеясына неше жыл толды? |
Оқушылар тақырыпқа сай дискуссивті эссе жазады
Оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Жалпы-3 балл – Оқушылар тақырыпқа сай дискуссивті эссе жазады Дескриптор: Жалпы- 4 балл – Оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді |
Қима қағаздар, жұмыс дәптері, стикерлер |
|
|
Бекіту: 5 минут |
Бүгінгі
сабақтан не түсіндіңіздер. «Өзіндік пікір» парағына жазыңыздар. |
Оқушылар бүгінгі сабаққа « Өзіндік пікір» әдісі бойынша өз пікірін жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін бағалайды. |
|
|
Үй тапсырмасы |
Өткен материалды қайталау |
Оқушылар үй тапсырмасын талаптарға сай орындап келеді |
|
дәптер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан халқы ассамблеясы – татулық бастауы. Еліктеу сөздердің сөйлемдегі қызметі
Қазақстан халқы ассамблеясы – татулық бастауы. Еліктеу сөздердің сөйлемдегі қызметі
«Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп-гимназиясы» КММ
|
Бөлім: |
Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология |
|||
|
Педагогтің аты-жөні |
Зейнолова Гүлназ Амантаевна Машықтанушы: Алтаева Мадина Аманжолқызы |
|||
|
Күні: |
10.02.2025 ж |
|||
|
Сынып: 7«Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтан халқы ассамблеясы – татулық бастауы Еліктеу сөздердің сөйлемдегі қызметі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); 7.4.4.2.еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
- эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазуады (дискуссивті эссе); - еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді; |
|||
|
Сабақтың барысы: |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен амандасу,түгендеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. |
|||
|
Жаңа сабақ 5 минут
|
Үйге берілген тапсырманы 5-6 оқушыдан сұрайды. Оқушылар үй тапсырмасын айтып бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Дискуссивті эссе – көтерілген мәселе бойынша ой қозғау, шындықты айқындау; немесе пікірді, ұстанымды өзгерту; проблеманы жан – жағынан көруге мүмкіндік береді. Дискуссивті эссе талдай отырып жазылады. |
Үй тапсырмасын айтады.Сұрақтарға жауап береді. Берілген мақалдың мәнін ашу, меймандос сөзінің мағынасын түсіну |
ҚБ «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. «Жарайсың! Дұрыс жауап!» |
Оқулық, жұмыс дәптері, интернет материалдары. «word woll» платформасы |
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
1-тапсырма. Көмекші етістіктерімен берілген еліктеу сөздерден еліктеуіштерді теріп жазыңыздар. Зу-зу етіп. Елпең қақты. Бұрқ етті. Жарқ-жұрқ етеді. Саңқ етіп. Шыр-шыр еткен. Селк ете қалды. Шып-шып терледі. Сыңғыр еткен. Гүрс етіп атылды. Сарт-сұрт ете қалды. Дір-дір етті. Күрк-күрк жөтелді. Салдыр-күлдір құлады. Зып етіп. Қалт тоқтады. Жалт қарады. Пыс-пыс етіп ұйықтады. |
Оқушылар көмекші етістіктерімен берілген еліктеу сөздерден еліктеуіштерді теріп жазады |
Дескриптор: Жалпы -3 балл – Оқушылар көмекші етістіктерімен берілген еліктеу сөздерден еліктеуіштерді теріп жазады. |
|
|
2-тапсырма «Ассамблея жылы – халықтар бірлігінің кепілі» тақырыбында дискуссивті эссе жазыңыз. 3-тапсырма Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңіз. Қазақстан халқы Ассамблеясы қандай орган? Аталған мекеменің мақсаты қандай? 2015 жылы Халық Ассамблеясына неше жыл толды? |
Оқушылар тақырыпқа сай дискуссивті эссе жазады
Оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Жалпы-3 балл – Оқушылар тақырыпқа сай дискуссивті эссе жазады Дескриптор: Жалпы- 4 балл – Оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді |
Қима қағаздар, жұмыс дәптері, стикерлер |
|
|
Бекіту: 5 минут |
Бүгінгі
сабақтан не түсіндіңіздер. «Өзіндік пікір» парағына жазыңыздар. |
Оқушылар бүгінгі сабаққа « Өзіндік пікір» әдісі бойынша өз пікірін жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін бағалайды. |
|
|
Үй тапсырмасы |
Өткен материалды қайталау |
Оқушылар үй тапсырмасын талаптарға сай орындап келеді |
|
дәптер |
шағым қалдыра аласыз
















