Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Түсінік хат

    2021-2022 оқу жылындағы 10-11 сыныпқа арналған география пәні бойынша күнтізбелік- тақырыптық жоспарды құруға негіз болған құжаттар;

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Типтік оқу жоспарлары:

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламаларына, ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен, 2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығының 4- қосымша бұйрығына, 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

    Типтік оқу бағдарламалары:

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Тақырыптық – күнтізбелік жоспарды жасау кезінде «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезінде білім беру ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы №345 бұйрығымен бекітілген әдістемелік ұсынымдар басшылыққа алынды. Карантин жағдайларында, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларға байланысты І тоқсанға бір БЖБ, тоқсанның соңында бір ТЖБ енгізілді. 2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқаухат.


    География интеграциялық ғылым ретінде қамтиды жаңа салаларды қамтиды. География пәнінің мұғалімі жұмысы енді ақпараттық технологиялар мен геоақпараттық жүйелермен тығыз байланысты.

    «География» пәнінің мақсаты – оқушылардың қоғам мен географиялық кеңістіктің барлық деңгейлерінде туындаған геоэкологиялық, геоэкономикалық, әлеуметтік, геосаяси және ғаламдық проблемаларды шешуге бағытталған географиялық білімдерін, біліктері мен дағдыларын қолдану үшін жағдай жасау.

    Пәннің міндеттері:

    • оқушылардың бойында географиялық кеңістіктік ойлауды, географиялық мәдениет пен тілді дамыту;

    • геоэкологиялық, геосаяси, геоэкономикалық, әлеуметтік үдерістер мен құбылыстарды зерттеу үшін ғаламдық, аймақтық және жергілікті ұстанымдардың түсінуін дамыту;

    • оқушыларға картографияны, геоэкологияны, геоэкономиканы, геосаясатты, елтану мен адамзаттың ғаламдық проблемаларын зерттеу барысында геокеңістіктік деректерді өңдеудің заманауи әдістерін қолдану үшін жағдай жасау;

    • оқушының бойында қазіргі дүниенің географиялық көрінісін іс-әрекеттер арқылы зерттеп-тану барысында құндылықтар жүйесін қалыптастыру;

    • геокеңістіктік әдістер және деректермен жұмыс істейтін мамандық пен кәсіп иелері атқаратын әрекеттерді орындату арқылы оқушыларға кәсіби бағдар беру.

    «География» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

    1) Жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10-сыныпта – аптасына 2 сағатты, жаратылыстану-математикалық бағыттағы 11-сыныпта – аптасына 2 сағатты, жалпы оқу жылында 68 сағатты;

    2) Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-сыныпта – аптасына 1 сағатты,

    Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 11-сыныпта – аптасына 1 сағатты, оқу жылында 34 сағатты құрайды.

    «География» оқу пәнінің мазмұны 7 бөлімді қамтиды:

    1) географиялық зерттеу әдістері;

    2) картография және геоинформатика;

    3) табиғатты пайдалану және геоэкология;

    4) геоэкономика;

    5) геосаясат;

    6) елтану;

    7) адамзаттың ғаламдық проблемалары.

    Оқу пәнінің 10-11-сыныптарға арналған базалық білім мазмұны: «Географиялық зерттеу әдістері», «Картография және геоинформатика», «Табиғатты пайдалану және геоэкология», «Геоэкономика», «Геосаясат», «Елтану», «Адамзаттың ғаламдық проблемалары» тақырыптарын қамтиды. Оқыту «шиыршықты» принциптің негізінде оқыту мақсаттарын кеңейту, күрделендіру арқылы жүзеге асырылады.


    10-11-сыныптардағы «География» пәні бойынша жиынтық бағалаулар саны


    Сынып

    Жиынтық бағалау саны

    бөлім/ортақ тақырып үшін

    1-тоқсан

    2-тоқсан

    3 -тоқсан

    4 -тоқсан

    10-сынып ЖМБ

    3

    1

    2

    2

    10 -сынып ҚГБ

    3

    1

    2

    2

    11-сынып ЖМБ

    3

    1

    2

    2

    11-сынып ҚГБ

    3

    1

    2

    2



    География 10 «А» сынып жаратылыстану-математикалық бағыт

    аптасына 2 сағат, жылдық 68 сағат


    №

    р/с

    Ауыспалы
    тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқудың мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескертулер

    І тоқсан

    1

    Бөлім 1. География лық зерттеулер әдістері


    1.1 Жалпы-география-лық әдістер

    Зерттеу әдістерінің түрлері


    10.1.1.1. зерттеу тақырыбына сәйкес географиялық мониторинг әдістерін қолдану

    1



    2

    10.1.1.2 зерттеу тақырыбына сәйкес салыстыру әдістерін қолдану

    1



    3

    10.1.1.3 зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдану

    1



    4

    10.1.1.4 зерттеу тақырыбына сәйкес географиялық сараптама әдістерін қолдану

    1



    5

    10.1.1.5 зерттеу тақырыбына сәйкес аудандастыру әдістерін қолданады

    1


    БЖБ№1

    6

    Бөлім 2. Картограф ия және геоинфор матика

    2.1 Картография

    Заманауи картографиялық әдістер

    10.2.1.1 тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолдану

    1



    7


    2.2 Геоинфор-матика негіздері

    Географиялық деректер базасы

    10.2.2.1 Microsoft Excel бағдарламасының қолданысымен тақырыпқа сәйкес географиялық деректер базасын құрастыру

    1



    8


    Географиялық деректерді визуализациялау

    10.2.2.2 - статистикалық деректерді талдау нәтижелері бойынша картограммалар мен картодиаграммаларды жасау

    10.2.2.3 АКТ графикалық редакторларының қолданысымен тақырыптық картасызбаларды жасау

    1


    БЖБ№2

    9

    Бөлім 3. Табиғатты пайдалану және геоэкология


    3.1 Табиғатты пайдалану

    Табиғатты пайдалану түрлері


    10.3.1.1 табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп, түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау, графикалық түрде ұсыну

    1



    10


    Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау

    10.3.1.2 табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға беру (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)

    1



    11



    Табиғатты тиімді пайдалану қағидалары

    10.3.1.4 тиімді табиғатты пайдаланудың қағидаттарын анықтау

    1



    12

    10.3.1.5 табиғатты пайдалану түрлерінің тиім

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Айгерим Бабаназарқызы
    26 Қырқүйек 2021
    569
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстан халқының ұлттық және дәни құрамы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстан халқының ұлттық және дәни құрамы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Шешуі: +20 °С температурада әрбір куб метр ауада – 17г су бар. 1л -1000 грамм тең. х = 200 м³ ∙ 17= 3400г 3400г :1000 =3,4 л 54.Жер қыртысында болатын өзгерістер Жер қыртысының температурасы 100 метрге тереңдеген сайын +3ºС көтеріледі 55. Жер қыртысы тереңдігіндегі температура өзгерісі 56.Тас көмір өндірілетін шахтада 1000 тереңдікте тау жыныстарының температурасы қандай, егер жер бетіндегі температура +10 °С көрсетсе? Шешуі: 1000: 100=10 10 ∙ 3= 30 °C 30 ºC + 10 °C= 40ºC 57.1600 тереңдіктегі жер асты шахтасындада қандай температура, егер жер бетіндегі температура – 5 °С болса? Шешуі: 1600 : 100=16 16 ∙ 3°C= 48 °C 48 + (-5ºС) = 43 °C 58.Егер үңгірдің тереңдігі 1300 м, ал жер үстінің температурасы +9ºС болса, үңгірдегі жер қыртысының температурасы қандай болады? Шешуі: 1300 : 100=13 13 ∙ 3= 39 °C 39 °C + 9ºС = 48 °
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Түсінік хат

    2021-2022 оқу жылындағы 10-11 сыныпқа арналған география пәні бойынша күнтізбелік- тақырыптық жоспарды құруға негіз болған құжаттар;

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Типтік оқу жоспарлары:

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламаларына, ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен, 2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығының 4- қосымша бұйрығына, 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

    Типтік оқу бағдарламалары:

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Тақырыптық – күнтізбелік жоспарды жасау кезінде «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезінде білім беру ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы №345 бұйрығымен бекітілген әдістемелік ұсынымдар басшылыққа алынды. Карантин жағдайларында, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларға байланысты І тоқсанға бір БЖБ, тоқсанның соңында бір ТЖБ енгізілді. 2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқаухат.


    География интеграциялық ғылым ретінде қамтиды жаңа салаларды қамтиды. География пәнінің мұғалімі жұмысы енді ақпараттық технологиялар мен геоақпараттық жүйелермен тығыз байланысты.

    «География» пәнінің мақсаты – оқушылардың қоғам мен географиялық кеңістіктің барлық деңгейлерінде туындаған геоэкологиялық, геоэкономикалық, әлеуметтік, геосаяси және ғаламдық проблемаларды шешуге бағытталған географиялық білімдерін, біліктері мен дағдыларын қолдану үшін жағдай жасау.

    Пәннің міндеттері:

    • оқушылардың бойында географиялық кеңістіктік ойлауды, географиялық мәдениет пен тілді дамыту;

    • геоэкологиялық, геосаяси, геоэкономикалық, әлеуметтік үдерістер мен құбылыстарды зерттеу үшін ғаламдық, аймақтық және жергілікті ұстанымдардың түсінуін дамыту;

    • оқушыларға картографияны, геоэкологияны, геоэкономиканы, геосаясатты, елтану мен адамзаттың ғаламдық проблемаларын зерттеу барысында геокеңістіктік деректерді өңдеудің заманауи әдістерін қолдану үшін жағдай жасау;

    • оқушының бойында қазіргі дүниенің географиялық көрінісін іс-әрекеттер арқылы зерттеп-тану барысында құндылықтар жүйесін қалыптастыру;

    • геокеңістіктік әдістер және деректермен жұмыс істейтін мамандық пен кәсіп иелері атқаратын әрекеттерді орындату арқылы оқушыларға кәсіби бағдар беру.

    «География» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

    1) Жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10-сыныпта – аптасына 2 сағатты, жаратылыстану-математикалық бағыттағы 11-сыныпта – аптасына 2 сағатты, жалпы оқу жылында 68 сағатты;

    2) Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-сыныпта – аптасына 1 сағатты,

    Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 11-сыныпта – аптасына 1 сағатты, оқу жылында 34 сағатты құрайды.

    «География» оқу пәнінің мазмұны 7 бөлімді қамтиды:

    1) географиялық зерттеу әдістері;

    2) картография және геоинформатика;

    3) табиғатты пайдалану және геоэкология;

    4) геоэкономика;

    5) геосаясат;

    6) елтану;

    7) адамзаттың ғаламдық проблемалары.

    Оқу пәнінің 10-11-сыныптарға арналған базалық білім мазмұны: «Географиялық зерттеу әдістері», «Картография және геоинформатика», «Табиғатты пайдалану және геоэкология», «Геоэкономика», «Геосаясат», «Елтану», «Адамзаттың ғаламдық проблемалары» тақырыптарын қамтиды. Оқыту «шиыршықты» принциптің негізінде оқыту мақсаттарын кеңейту, күрделендіру арқылы жүзеге асырылады.


    10-11-сыныптардағы «География» пәні бойынша жиынтық бағалаулар саны


    Сынып

    Жиынтық бағалау саны

    бөлім/ортақ тақырып үшін

    1-тоқсан

    2-тоқсан

    3 -тоқсан

    4 -тоқсан

    10-сынып ЖМБ

    3

    1

    2

    2

    10 -сынып ҚГБ

    3

    1

    2

    2

    11-сынып ЖМБ

    3

    1

    2

    2

    11-сынып ҚГБ

    3

    1

    2

    2



    География 10 «А» сынып жаратылыстану-математикалық бағыт

    аптасына 2 сағат, жылдық 68 сағат


    №

    р/с

    Ауыспалы
    тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқудың мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескертулер

    І тоқсан

    1

    Бөлім 1. География лық зерттеулер әдістері


    1.1 Жалпы-география-лық әдістер

    Зерттеу әдістерінің түрлері


    10.1.1.1. зерттеу тақырыбына сәйкес географиялық мониторинг әдістерін қолдану

    1



    2

    10.1.1.2 зерттеу тақырыбына сәйкес салыстыру әдістерін қолдану

    1



    3

    10.1.1.3 зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдану

    1



    4

    10.1.1.4 зерттеу тақырыбына сәйкес географиялық сараптама әдістерін қолдану

    1



    5

    10.1.1.5 зерттеу тақырыбына сәйкес аудандастыру әдістерін қолданады

    1


    БЖБ№1

    6

    Бөлім 2. Картограф ия және геоинфор матика

    2.1 Картография

    Заманауи картографиялық әдістер

    10.2.1.1 тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолдану

    1



    7


    2.2 Геоинфор-матика негіздері

    Географиялық деректер базасы

    10.2.2.1 Microsoft Excel бағдарламасының қолданысымен тақырыпқа сәйкес географиялық деректер базасын құрастыру

    1



    8


    Географиялық деректерді визуализациялау

    10.2.2.2 - статистикалық деректерді талдау нәтижелері бойынша картограммалар мен картодиаграммаларды жасау

    10.2.2.3 АКТ графикалық редакторларының қолданысымен тақырыптық картасызбаларды жасау

    1


    БЖБ№2

    9

    Бөлім 3. Табиғатты пайдалану және геоэкология


    3.1 Табиғатты пайдалану

    Табиғатты пайдалану түрлері


    10.3.1.1 табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп, түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау, графикалық түрде ұсыну

    1



    10


    Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау

    10.3.1.2 табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға беру (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)

    1



    11



    Табиғатты тиімді пайдалану қағидалары

    10.3.1.4 тиімді табиғатты пайдаланудың қағидаттарын анықтау

    1



    12

    10.3.1.5 табиғатты пайдалану түрлерінің тиім

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Конспект 10 сынып
    26.00.2021
    569
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Айгерим Бабаназарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации