Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қазақстан халқының ұлттық және дәни құрамы
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Қазақстан халқының ұлттық және дәни құрамы
Материал туралы қысқаша түсінік
Шешуі: +20 °С температурада әрбір куб метр ауада – 17г су бар. 1л -1000 грамм тең.
х = 200 м³ ∙ 17= 3400г
3400г :1000 =3,4 л
54.Жер қыртысында болатын өзгерістер
Жер қыртысының температурасы 100 метрге тереңдеген сайын +3ºС көтеріледі
55. Жер қыртысы тереңдігіндегі температура өзгерісі
56.Тас көмір өндірілетін шахтада 1000 тереңдікте тау жыныстарының температурасы қандай, егер жер бетіндегі температура +10 °С көрсетсе?
Шешуі: 1000: 100=10
10 ∙ 3= 30 °C
30 ºC + 10 °C= 40ºC
57.1600 тереңдіктегі жер асты шахтасындада қандай температура, егер жер бетіндегі температура – 5 °С болса?
Шешуі: 1600 : 100=16
16 ∙ 3°C= 48 °C
48 + (-5ºС) = 43 °C
58.Егер үңгірдің тереңдігі 1300 м, ал жер үстінің температурасы +9ºС болса, үңгірдегі жер қыртысының температурасы қандай болады?
Шешуі: 1300 : 100=13
13 ∙ 3= 39 °C
39 °C + 9ºС = 48 °
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Түсінік
хат
2021-2022 оқу
жылындағы 10-11 сыныпқа арналған география пәні бойынша
күнтізбелік- тақырыптық жоспарды құруға негіз болған
құжаттар;
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604
бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен
толықтырулар енгізілген);
Типтік оқу
жоспарлары:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012
жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілгенНегізгі орта
және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары(2019 жылғы 15 мамырдағы
№ 205 бұйрықпенөзгерістер мен
толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012
жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілгенНегізгі орта
және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары(2018 жылғы 4
қыркүйектегі № 441 бұйрықпенөзгерістер мен
толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен
бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу
бағдарламаларына, ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080
қаулысымен, 2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығының 4- қосымша
бұйрығына, 2020 жылғы 6 сәуірдегі №
130
Типтік оқу
бағдарламалары:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013
жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығыменбекітілген Жалпы
ортабілім берудің жалпы білім беретін пәндерінің
үлгілік оқу бағдарламалары(2017 жылғы
3 сәуірдегі № 352 бұйрықпенөзгерістер мен
толықтырулар енгізілген);(2019 жылғы 7
наурыздағы № 105 бұйрықпенөзгерістер мен толықтырулар
енгізілген);
Тақырыптық – күнтізбелік
жоспарды жасау кезінде«Коронавирустық
инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезінде білім беру
ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік
ұсынымдарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы №345 бұйрығымен бекітілген
әдістемелік ұсынымдар басшылыққа алынды.Карантин жағдайларында,
әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларға
байланысты І тоқсанға бір БЖБ, тоқсанның соңында бір ТЖБ
енгізілді.2020-2021 оқу
жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін
ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы
әдістемелік нұсқаухат.
География
интеграциялық ғылым ретінде қамтиды жаңа салаларды қамтиды.
География пәнінің мұғалімі жұмысы енді ақпараттық технологиялар мен
геоақпараттық жүйелермен тығыз
байланысты.
«География» пәнінің
мақсаты – оқушылардың қоғам мен географиялық кеңістіктің барлық
деңгейлерінде туындаған геоэкологиялық, геоэкономикалық,
әлеуметтік, геосаяси және ғаламдық проблемаларды шешуге бағытталған
географиялық білімдерін, біліктері мен дағдыларын қолдану үшін
жағдай жасау.
Пәннің
міндеттері:
оқушылардың бойында
географиялық кеңістіктік ойлауды, географиялық мәдениет пен тілді
дамыту;
геоэкологиялық, геосаяси,
геоэкономикалық, әлеуметтік үдерістер мен құбылыстарды зерттеу үшін
ғаламдық, аймақтық және жергілікті ұстанымдардың түсінуін
дамыту;
оқушыларға картографияны,
геоэкологияны, геоэкономиканы, геосаясатты, елтану мен адамзаттың
ғаламдық проблемаларын зерттеу барысында геокеңістіктік деректерді
өңдеудің заманауи әдістерін қолдану үшін жағдай
жасау;
оқушының бойында қазіргі
дүниенің географиялық көрінісін іс-әрекеттер арқылы зерттеп-тану
барысында құндылықтар жүйесін
қалыптастыру;
геокеңістіктік әдістер және
деректермен жұмыс істейтін мамандық пен кәсіп иелері атқаратын
әрекеттерді орындату арқылы оқушыларға кәсіби бағдар
беру.
«География» оқу пәні
бойынша оқу жүктемесінің
көлемі:
1)
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10-сыныпта – аптасына 2
сағатты, жаратылыстану-математикалық бағыттағы 11-сыныпта –
аптасына 2 сағатты, жалпы оқу жылында 68
сағатты;
2)
Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-сыныпта – аптасына 1
сағатты,
Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 11-сыныпта – аптасына 1
сағатты, оқу жылында 34 сағатты
құрайды.
«География» оқу
пәнінің мазмұны 7 бөлімді
қамтиды:
1) географиялық
зерттеу әдістері;
2) картография және
геоинформатика;
3) табиғатты
пайдалану және геоэкология;
4)
геоэкономика;
5)
геосаясат;
6)
елтану;
7) адамзаттың
ғаламдық проблемалары.
Оқу пәнінің
10-11-сыныптарға арналған базалық білім мазмұны: «Географиялық
зерттеу әдістері», «Картография және геоинформатика», «Табиғатты
пайдалану және геоэкология», «Геоэкономика», «Геосаясат», «Елтану»,
«Адамзаттың ғаламдық проблемалары» тақырыптарын қамтиды. Оқыту
«шиыршықты» принциптің негізінде оқыту мақсаттарын кеңейту,
күрделендіру арқылы жүзеге
асырылады.
10-11-сыныптардағы
«География» пәні бойынша жиынтық бағалаулар
саны
Сынып
Жиынтық бағалау
саны
бөлім/ортақ
тақырып үшін
1-тоқсан
2-тоқсан
3 -тоқсан
4 -тоқсан
10-сыныпЖМБ
3
1
2
2
10 -сыныпҚГБ
3
1
2
2
11-сыныпЖМБ
3
1
2
2
11-сыныпҚГБ
3
1
2
2
География 10 «А» сынып
жаратылыстану-математикалық
бағыт
аптасына 2 сағат, жылдық 68
сағат
№
р/с
Ауыспалы
тақырыптар
Сабақтардың
тақырыбы
Оқудың
мақсаттары
Сағат
саны
Мерзімі
Ескертулер
І
тоқсан
1
Бөлім 1. География лық
зерттеулер әдістері
1.1
Жалпы-география-лық
әдістер
Зерттеу әдістерінің
түрлері
10.1.1.1. зерттеу
тақырыбына сәйкес географиялық мониторинг әдістерін
қолдану
1
2
10.1.1.2 зерттеу
тақырыбына сәйкес салыстыру әдістерін
қолдану
1
3
10.1.1.3 зерттеу
тақырыбына сәйкес сандық әдістерді
қолдану
1
4
10.1.1.4 зерттеу
тақырыбына сәйкес географиялық сараптама әдістерін
қолдану
1
5
10.1.1.5 зерттеу
тақырыбына сәйкес аудандастыру әдістерін
қолданады
1
БЖБ№1
6
Бөлім 2.
Картограф ия және геоинфор
матика
2.1
Картография
Заманауи
картографиялық әдістер
10.2.1.1 тақырыпқа
сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін
қолдану
1
7
2.2 Геоинфор-матика
негіздері
Географиялық
деректер базасы
10.2.2.1 Microsoft
Excel бағдарламасының қолданысымен тақырыпқа сәйкес географиялық
деректер базасын құрастыру
1
8
Географиялық
деректерді визуализациялау
10.2.2.2 - статистикалық
деректерді талдау нәтижелері бойынша картограммалар мен
картодиаграммаларды жасау
10.2.2.3 АКТ
графикалық редакторларының қолданысымен тақырыптық картасызбаларды
жасау
1
БЖБ№2
9
Бөлім 3. Табиғатты
пайдалану және
геоэкология
3.1 Табиғатты
пайдалану
Табиғатты пайдалану
түрлері
10.3.1.1 табиғатты
пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп, түрлерін (шаруашылық
тұрғысынан) анықтау, графикалық түрде
ұсыну
1
10
Табиғатты пайдалану
түрлерінің қоршаған ортаға әсерін
бағалау
10.3.1.2 табиғатты
пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға
беру (жергілікті / аймақтық компоненттің
негізінде)
1
11
Табиғатты тиімді
пайдалану қағидалары
10.3.1.4 тиімді
табиғатты пайдаланудың қағидаттарын
анықтау
1
12
10.3.1.5 табиғатты
пайдалану түрлерінің тиім
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады