Материалдар / Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы 9-сынып

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы тақырыбы бойынша өткізілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1891
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысыГлубокое ауданы«Опытное поле орта мектебі» КММ







Ашық сабақтың тақырыбы:

Өткізген: география пәні мұғаліміГ.Ж.Ахметова2015-2016 оқу жылыКүні: 08.10.2015 жылСынып: 9 АПән: ГеографияСабақтың тақырыбы: Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы.Мақсаты:Білімділік: Оқушыларға Қазақстан халқының ұлттық, діни құрамы, таралып орналасуы жөнінде Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.Сабақтың типі: жаңа білім беру сабағыӘдіс-тәсілдері: оқытудың жаңа технологияларын қолдануҚолданылған ресурстар: «Туысыңды тап» стратегиясы, Сабақтың барысы(Оқушыларды тақта алдына шығарып, үлестірілген парақтарды алу тапсырылады. Содан кейін «Өз туысыңды тап» деген кезде ұлттық киімдері бірдей суреттері бар оқушылар топтарға бөлінеді).I Ұйымдастыру кезеңі(Оқушылар өз орындарына жайғасқан соң, сәлемдесіп, кезекшімен тілдесіп, сабаққа дайындықтары тексеріледі)Қазақ халқыОрыс халқыКәріс халқыУкраин халқыII Үй тапсырмасын тексеру («Идеяға толы алтыбақан» стратегиясы)1-Топқа: Анықтамаларды жазады2-Топқа: Еңбек ресурстары жайлы жазулары керек3-Топқа: Әлеуметтік құрылым туралы жазады4-Топқа: Кәсіптік құрылым жайлы жазады.(топтар бір бірімен ауысады, жасыл параққа сұрақ қояды , ал сары параққа өздерінің идеясын білдіреді).

III Жаңа тақырыпқа көшу кезеңі«Түрі басқа болса да,тілегі бір.Жүзі басқа болса да, жүрегі бір; немесеАқпыз, сары, қарамыз,Ағайынбыз бәріміз» -Осы өлең жолдары не туралы?-Автордың идеясы қандай деп ойлайсыңдар?(Күтілетін жауаптар: Қазақстан көпұлтты халық, олардың тілдері бөлек, тілектері бір, өйткені Отанымыз ортақ)- Иә, дұрыс сабақтың басында сендер өз туыстарыңды таптыңдар, бірақ сол суреттердің арғы бетін қарасаңдар, онда Отанымыз- Қазақстан Республикасының туы бейнеленген, не себепті екенін өздерің жаңа тақырыпты меңгеру барысында түсінесіңдер.-Жалпы сендер не білесіңдер осы тақырып аясында?-Бүгінгі сабақта не білгілерің келеді?

IV Жаңа тақырып.(Дәптерлеріңді ашып бүгінгі күнді жазып алыңдар, тақырыбымыз: Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы).1-Топ (Лингвисттер)
  • Төмендегі ұғымдардың анықтамасын жазыңдар:
Этнос- Халық –Ұлт -Этнография-Депопуляция -Диаспора -Депортация -Конфессия –2 -Топ (Социологтар)
  • Этнос: оның саны мен топтастырылуы туралы әңгімелейді.
  • Кестені толтыру:
Сенің отбасыңда, туыстарыңның арасында қандай ұлт өкілдер бар?



-Мектебімізде ше?

-Сыныпта?

-Достарыңның арасында?

3. Оқулықтағы 81-84 беттерінде берілген мәтін бойынша:-Қазақстанда қанша ұлт тұрады?-44-суретті пайдаланып ірі этностарды табу.3-Топ (Дінтанушылар):
  • Діндер мен конфессиялар:
  • Оқулықтағы 85-88 беттер бойынша жұмыс жүргізу.
50-сурет «Діндер классификациясына» қарап:А)Діндер қандай топтарға бөлінеді?Ә) Әлемдік діндерді атап шығу қажет. 4-Топ(Этнографтар):
  • Атластағы «Халықтар» картасын және 45-суретті пайдалана отырып, «Қазақстан халқы» деген кестені толтырыңыздар.
ХалықТіл тобыТіл әулетіҚазақстанның қандай аймақтарында орналасқан
Қазақтар





Орыстар





Кәрістер





Белорустар





Немістер





Гректер





Чешендер





Түріктер





2.Қазақ диаспорасы дегенді қалай түсінесіңдер?3. Облыстардағы қазақтардың орналасудағы үлесі қандай?V Сабақты бекіту: Қазақстанда түрлі ұлт өкілдері, түрлі діни көзқарастарын ұстанатын адамдар тұрады. Біз ортақ ұлы елдің азаматтары мен азаматшаларымыз, ұлтымызға қарамастан. Біздің ортақ тарихымыз бар. Біздің табиғат байлықтарымыз да зор, біздің халық еңбекқор және дарынды, ұлттық мәдениеттің сан алуан түрі кездеседі. Егер біз бірлікте өмір сүрсек, алынбайтын қамал болмайды,-деп ойлаймын.

VI Үйге тапсырма:&6 оқу, этнолингвистикалық классификацияны жаттап алу.VII Рефлексия (бағалау)







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ