Материалдар / Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық! 6-сынып

Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық! 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2021
1138
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-сынып

Бөлім: 10

Жер байлығына аяулы көзқарас



Сабақ тақырыбы

Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық!


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.2.1- мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

6.1.3.1-тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну


Бағалау критерийлері

«Қазақстан» жайлы ақпарат береді, мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды, тақырыпқа байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді


Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: шикізат, қазба, кен, кеніш, мәрмәр,

қорғасын, жанғыш, құмтас, мырыш, мұнай, құбыр



Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Шығыс Қазақстан, Батыс Қазақстан, Солтүстік Қазақстан, Оңтүстік Қазақстан, шикізат, қазба байлығы


Бастапқы білім:

жаңа сабақ


САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



Сабақтың басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Көңіл-күй» тренингі қолданады.

  • Көңіл-күйлерің қалай?

  • Керемет (шапалақтайды)

  • Сабаққа дайындықтарың қалай?

  • Тамаша (қолдарын көтереді)

  • Ендеше сабағымызды бастайық!

  • Жақсы (бас бармақтарын көтереді)


Топқа бөлу. Тақырыпқа қатысты «Мозайка» әдісін арқылы топқа бөлу. (Өскемен, Петропавл, Орал,Түркістан)


І топ Шығыс Қазақстан

ІІ топ Батыс Қазақстан

ІІІ топ Солтүстік Қазақстан

ІV топ Оңтүстік Қазақстан


Қызығушылықты ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында, ой шақыру сұрақтарын қою. Сұрақтар «Кіру билетіне» жазылады.




  1. Сен қай мемлекетте тұрасың?

  2. Сенің елің қай мемлекеттермен шектеседі?

  3. Елордамыз қай қала?

  4. Мемлекетіміз жердің қай бөлігінде орналасқан?


-Бүгінгі тақырып қандай, не туралы әңгімелесеміз деп ойлайсыңдар?

«Болжау» әдісі. Оқушылар суреттерге қарап, сабақта қарастырылатын мәселелерді болжап айтады.





Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

6.1.2.1- мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

6.1.3.1-тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну


Бағалау

критерийлері

«Қазақстан» жайлы ақпарат береді, мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды, тақырыпқа байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді.


Мәтіналды жұмыс. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді аудармасымен жазып, сөйлем құрастыру.


сөздер

аудармасы

сөйлем


шикізат

қазба байлығы

кен

мәрмәр

қорғасын

жанғыш

құмтас

мырыш

мұнай

құбыр


сырьё

полезное ископаемое

рудник

мрамор

свинец

горючий

песчанник

медь

нефть

трубопровод





Дескриптор:

- сұраққа нақты жауап береді;

- тақырыпта көтерілетін мәселені болжай алады;

- жаңа сөздердің аудармасын жазады;

- сөйлем құрады;


Қалыптастырушы бағалау. Мұғалім мадақтау айту арқылы бағалайды


Кері байланыс. «Не қиын? Не оңай?» әдісі











қима қағаздар








сұрақтар жазылған «Кіру билеті»























ғаламтор ресурстары



Сабақтың ортасы









Мәтінмен жұмыс.

  1. «Үнсіз оқу» әдісі. Оқушыларға іштей мәтінді түсініп оқыту.

  2. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі Топтық жұмыс (постер жасату)

І топ Шығыс Қазақстан: мәтіннен «Негізгі ақпараттар»

ІІ топ Батыс Қазақстан «Қосымша ақпараттар»

ІІІ топ Солтүстік Қазақстан «Қазба байлықтары»

ІV топ Оңтүстік Қазақстан «Қазба байлықтары қорынан

алатын орны»


Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» тәсілі арқылы әр топ бір-бірін бағалайды.



Дескриптор:

- мәтінді түсініп оқиды;

- негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды, жинақталған ақпаратты жүйелеп, постерге түсіреді;



  1. Жазылым. Берілген сөздердің мәтінде қандай сөздермен тіркесіп тұрғанын тапқызып, өз тіркестерін құрастырту.


сөздер

мәтіндегі сөз тіркесі

менің сөз тіркесім

кен

жанғыш

құмтас

мұнай





Дескриптор:

- мәтіннен сөз тіркесін тапты;

- өз сөз тіркесін құрастырды;

Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» тәсілі арқылы әр топ бір-бірін бағалайды.


Сергіту сәті

Қолдарын кеудесіне қойып - Менің,

Қолдарын жайып - Отаным,

Шапалақтап - Қазақстан!

Жоғары- төмен қарайық,

Оңға, солға түзу тұр.

Бойымызға күш жинап,

Біз дем алып алайық.


Мәтінсоңы жұмыс. Топтық жұмыс. «Білім себеті» әдісі


І топ Шығыс Қазақстан

ІІ топ Батыс Қазақстан

ІІІ топ Солтүстік Қазақстан

ІV топ Оңтүстік Қазақстан

Әр топ өз өңірі бойынша қандай шикізат пен қазба байлықтары барын стикерлерге жазып, оқып, картаға жапсырады.







Оқулық,

А4 парағы,

маркер





















































Қазақстан картасы,

стикерлер



Сабақтың соңы


«Сұрақтар ілмегі» әдісі. Әр топ өздеріне бөлінген абзац бойынша 2 сұрақтан дайындап, сұрақтарын сағат тілімен келесі топқа қояды.

Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» тәсілі арқылы бағаланады.


Дескриптор:

- өз өңірі бойынша шикізат пен қазба байлықтарын

табады;

- картаға жапсырады;


Қалыптастырушы бағалау: мұғалім бағалайды.


Үйге тапсырма. 46-бет, 6-тапсырма. Тапсырманың шарты, қалай орындалу қажеттігі түсіндіріледі.

\ъхзшнекцй

Кері байланыс «Шығу билетін» толтыру


  • Бүгін не үйрендім?

  • Тағы не білгім келеді?






Қосымша ақпарат

Саралау. – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс.

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқулар болды ма? Себебі неде? Өзім жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз

(Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады.

Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс жасайды. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақытты тиімді пайдалану барысында саралау жұмыстары да орындалады).

Қорытынды бағалау:

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті атаңыз(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз).

1:

2:

Осы сабақ барысында мен өзімнің келесі сабағымда сынып немесе жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатындығын білдім...











Сен қай мемлекетте тұрасың?

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ