Пәні | Дүниетану | 4 сынып |
|
Сабақтың тақырыбы | Қазақстан облыстары |
Сабақтың мақсаты | Туған өлке туралы оқушылардың білімін толықтырады, кеңейтеді.Түрлі тапсырмалар арқылы оқушылардың тілін дамыту, ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру, топпен жұмыс істеуге дағдыларын қалыптасады. Туған жеріміздің тарихын танып біліп, ардақтап, табиғатын аялауға, Отанға деген патриоттық сезімдерін ашады. |
Күтілетін нәтиже | 1. Қазақстан облыстары туралы біледі.2. Картамен жұмыс жасайды. 3. Әр облыстың орналасуы мен ерекшеліктерін біледі.4. Ізденіс жұмыстарын қорғайды. |
Тапсырмалар | *топтық жұмыс*СТО *шығармашылық тапсырмалар*тест құрастыру*рефлексия |
Сабақ түрі | Жаңа сабақты игеру, ізденіс сабағы |
Керекті жабдықтар | Карталар, сызбалар, слайдтар, суреттер, интербелсенді тақта |
Сабақ барысы | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Кіріктірілген модуль |
І. Кезең. Ұйымдас-тыру
| 1.1.Топқа бөлу Карта бейнесіндегі қиындыларда топ атаулары жазылған, сол бойынша топқа бөлу. Қызығушылығын ояту1.2.«Кубизм» стратегиясы бойынша өтілген тақырыптарды қайталау. -Қазақстан туралы өлең оқы.-Қазақстан қандай мемлекеттермен шектеседі.-Туған жер туралы мақал мәтелдер айт. -Қазақстан Респуб-ликасының рәміздерін ата. -Тәуелсіздікті қашан алды.-Еліміздің бас қаласытуралы не білесің? | Сыныпты түгендеп, сабаққа дайындауОқушылар топқа бөлінеді.І топ «Оңтүстік»ІІ топ «Солтүстік»ІІІ топ «Шығыс»ІҮ топ «Батыс»
Оқушылар өткен тақырыпты естеріне түсіреді.
(Куб қырларындағы сұрақтарға жауап беру)
Оқушылар сұрақтарға жауап беруге дайындалады. |
СТО
АКТ |
ІІ. Кезең.Негізгі кезең | 1.2.Топтастыру«Қазақстан – менің Отаным» кластер құру. Мұғалімнің сөзі.«Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас», «Жері байдың елі бай» дейді қазақ халқы. Өз байлығымызды дұрыс пайдалану үшін республикамыз облыстарға бөлінген. -Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы«Қазақстан облыстары» Қазақстан егеменді, тәуелсіз мемлекет. Елімізде 14 облыс, 85 қала бар. Бас қаламыз Астана қаласы Ақмола облысында орналасқан. - Қазақстанның 14 облысы бойынша мәліметтер беру. /слайд/ - Карта түрлеріне тоқталуОқулықпен жұмыс. Мәтінмен танысу.Сұрақ – жауап 1.Қазақстанда неше облыс бар. Оларды ата. 2.Қазақстан облыстарын белгілеген карта қалай аталады?Ой бөлісу. Картадан топ атауларына байланысты облыстардың орналасуын тауып бер. «Мен тұратын мекен»Өз облыстарының орналасуы мен ерекшеліктерін айтады. -Біз өз қаламызда несімен мақтана аламыз? «Дөңгелек үстел» стр.-Мәдени орталықтары -Оқу орындары -Ескерткіштері -Атақты есімдер
Толғаныс.Қазақстан облыстары бойынша әр топ 5 тест құрастыру.
Шығармашылық тапсырмалар. «Картаға орналастыр»Әр облыстар бойынша пайдалы қазбаларды, ұлы адамдарды орналастыру. | Оқушылар Қазақстан, еліміз, Отанымыз туралы топтастыру жасайды.
Қазақстан облыстарымен, карта түрлерімен танысады.
Оқушылар берілген материалдарды тізбектеп оқиды. -14 облысты атайды.-Әкімшілік картаОқушылар картадан әр облыстың орналысуын анықтайды. Солтүстікте -Оңтүстікте -Шығыста -Батыста -Алматы облысы Талдықорған қаласы «Менің қалам Талдықорған»Өз ойларын ортаға салады, жазады.- Оқушылар қаламыздағы мәдени орталықтар, оқу орындары, ескерткіштер, атақты есімдер туралы мәліметтерді топтастырады.Құрастырған тесттерді топтар арасында талдау, дұрыс жауаптарын табады.
Барлық топ оқушылары бірлесе отырып жауап береді. |
АКТ
Бағалау
СТО
|
| Ізденіс жұмыстарын қорғау. І топ. Реферат /облыстар бойынша/ ІІ топ. «Менің қалам Талдықорған» эссе. ІІІ топ. Буклет /облыстар бойынша/ІҮ топ. Сурет салу. Бас қалам – Астана |
Әр топ берілген тапсырмасы бойынша жұмыс істейді. Өзіндік жұмыс. Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Қорытын ды Бағалау. | Бекіту: Рефлексия. ./ 2минут/Оқушыларды бағалау | Оқушылар сабақтағы ұнаған сәті мен ұсыныстарын жазады. |
Бағалау |
Үйге тапсырма | 93 – 95 бет оқу, Қазақстан облыстарының экономикасының дамуы жөнінде қосымша тауып оқып келу. Өзің тұратын облысын жайлы мәліметтер жинау. |