Материалдар / Қазақстан Ресей империясының құрамында Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан Ресей империясының құрамында Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып Қазақстан Ресей империясының құрамында Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2019
551
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы Райымбек ауданы Тегістік ауылы М.Мақатаев атындағы орта мектеп

Тарих пәнінің мұғалімі Г.Тайрова

Тақырыбы

Қазақстан Ресей империясының құрамында

Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа


Мақсаты

Тақырыптың мазмұнын түсіндіру, басқа тапсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Ресей империясының отарлық саясатының себеп- салдарын толық түсінеді

Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсінеді

Күтілетін нәтиже

Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді


7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Суреттер сөйлейді/видеоролик/,Жигсо, Кесте картамен жұмыс,Кім біледі, Де Бононың ойлаудың алты қалпағы

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук проектр

Ұйымдастыру кезеңі






Тренинг

Сәлемдесу, шаттық шеңберіне шақырып бүгінгі күндеріне сәттілік тілеп сыныпты боялған асықтар арқылы 3 топқа бөлу




Оқушылардың мұндағы мақсаты сыныпта психологиялық ахуал тудыру сабаққа ынталандыру арқылы топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Сұрақтар арқылы өткен тақырып бойынша тест шешеді

/жауабы инт.тақтада көрсетіледі/


Қазақстанның Ресейге қосылуы видео көрсетіледі

Оқушылардың жеке жеке жұмыс жасауын және бір-бірінің жұмысын тексеруде әділ болуларын қадағалайды






Де Бононың 6 қалпағы арқылы оқушылар талдайды


Оқушы берген тапсырманы орындау

Әр топтағы жеке оқушылар берілген сұрақтарға жауап жазып басқа топтармен алмастырады / бірін-бірі тексеріп бағалау парағына балдарын қояды/


Ақ – Фактілер

Қызыл-Эмоция

Қара-негатив

сары-жақсы жақтарын айту

жасыл – идея

Көк-шешімін айтады, түйін

Түсіну

Жигсо әдісі бойынша тақырыптарды қайталау

Өткен тақырыпты толық меңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

Жигсо әдісі пайдалану

Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-алмасу арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіну білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану

Постер Тақырыптағы тапсырмалар бойынша

Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды

Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді

Сергіту сәті

«Қара жорға» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

«Кім білімді»

Топтар жарысы

Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады

Жинақтау

Сәйкестендіру кестесін толтыру арқылы сабақты жинақтайды

Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сәйкестендіру кестесін толтыру тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сәйкестендіру кестесін толтырып жауабын тақтадан көріп тақырыпты жинақтайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!