Қазақстан Ресей империясының құрамында Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан Ресей империясының құрамында Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып Қазақстан Ресей империясының құрамында Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы облысы Райымбек ауданы Тегістік ауылы М.Мақатаев атындағы орта мектеп

Тарих пәнінің мұғалімі Г.Тайрова

Тақырыбы

Қазақстан Ресей империясының құрамында

Қазақстандағы 1867-1868 жж. Реформа


Мақсаты

Тақырыптың мазмұнын түсіндіру, басқа тапсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Ресей империясының отарлық саясатының себеп- салдарын толық түсінеді

Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсінеді

Күтілетін нәтиже

Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді


7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Суреттер сөйлейді/видеоролик/,Жигсо, Кесте картамен жұмыс,Кім біледі, Де Бононың ойлаудың алты қалпағы

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук проектр

Ұйымдастыру кезеңі






Тренинг

Сәлемдесу, шаттық шеңберіне шақырып бүгінгі күндеріне сәттілік тілеп сыныпты боялған асықтар арқылы 3 топқа бөлу




Оқушылардың мұндағы мақсаты сыныпта психологиялық ахуал тудыру сабаққа ынталандыру арқылы топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Сұрақтар арқылы өткен тақырып бойынша тест шешеді

/жауабы инт.тақтада көрсетіледі/


Қазақстанның Ресейге қосылуы видео көрсетіледі

Оқушылардың жеке жеке жұмыс жасауын және бір-бірінің жұмысын тексеруде әділ болуларын қадағалайды






Де Бононың 6 қалпағы арқылы оқушылар талдайды


Оқушы берген тапсырманы орындау

Әр топтағы жеке оқушылар берілген сұрақтарға жауап жазып басқа топтармен алмастырады / бірін-бірі тексеріп бағалау парағына балдарын қояды/


Ақ – Фактілер

Қызыл-Эмоция

Қара-негатив

сары-жақсы жақтарын айту

жасыл – идея

Көк-шешімін айтады, түйін

Түсіну

Жигсо әдісі бойынша тақырыптарды қайталау

Өткен тақырыпты толық меңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

Жигсо әдісі пайдалану

Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-алмасу арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіну білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану

Постер Тақырыптағы тапсырмалар бойынша

Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды

Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді

Сергіту сәті

«Қара жорға» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

«Кім білімді»

Топтар жарысы

Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады

Жинақтау

Сәйкестендіру кестесін толтыру арқылы сабақты жинақтайды

Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сәйкестендіру кестесін толтыру тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сәйкестендіру кестесін толтырып жауабын тақтадан көріп тақырыпты жинақтайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2019
621
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі