Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
11.2.2.1 көші-қон саясатының
ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция",
"репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын
пайдалану;
11.2.2.2
Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде
көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын
түсіндіру;
|
I.Ұйымдастыру, ынталандыру
кезеңі
9
минут
II.
Әр деңгейлі қайталауды
ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Керуен»
стратегиясы.
Тақтада
керуен ілініп түйедегі қоржыннан термин сөздер арқылы топқа
бөлінеді.
1-топ.
эмиграция
2-топ.
ирридента
3-топ.
имиграция
4-топ.
репатриант
Өткен
тақырыпқа шолу:
«
Жылдарда сөйлейді»
Кеңестік кезеңде Қазақстанда полиэтникалық
қоғамның қалыптасуын анықтайды.
Жаңа тақырыпқа
кіріспе ретінде
«Кинометафора»
әдісі.
ҚР демографиялық
ахуал, көші –қон туралы мәліметтермен
танысады
Кері байланыс
сұрақ-жауап арқылы жүзеге
асады
-
Көрсетілген
бейнежазба не жайлы?
-
Көші-қон дегенді
қалай түсінеміз?
Жаңа
сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері
анықталады.
|
Оқушылар топқа
бөлінеді.
Оқушылар берілген
жылдардағы оқиғаларды атап
шығады.
|
Кері байланыс
беру.
Білім алушыларға мадақтап,
қолдау көрсету.
Сұрақтарға жауап берген білім
алушыларға қолдау көрсету
Бағалау парағына
өзін өзі бағалайды.
|
Интербелсенді
тақта
https://wordwall.net/ru/resource
https://youtu.be/7iKHTEcWTUE?si=wTkvbwA5dXwis5zQ
|
III.Жаңа білімді
меңгеру
15
минут
10
минут
5
минут
|
БК: Қазақстандық заңнаманың
және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының
негізгі бағыттары мен басымдықтарын
түсіндіреді
Зерттеуге арналған
тапсырма
Тапсырма 1. (Топтық
жұмыс)
Нұсқаулық. «Ақпаратты
сүзу»
тәсілі
арқылы
1-топ. Тәуелсіз Қазақстанның көші-қон
саясатының ерекшеліктері.
2-топ. Көші-қон үрдістерінің негізгі
кезеңдері.
3-топ. Ішкі
көші-қон
ерекшеліктері.
4-топ. Шетелдегі қазақтардың туған
Отанына қайта оралуы.
Тапсырма 2. Картамен жұмыс
(Жұптық жұмыс)
1.Қазақ диаспорасы
таралып,қоныстанған аумақты
белгілеу?
2.Қазақ ирреденттері
қоныстанған аумақты
3.Репатрианттарды қазіргі
кездегі заңнамаға сәйкес қай жерлерге қоныстандыру жүзеге
асырылады?
4. ҚР ішкі көші-қонның негізгі
бағыттары?
БК. Көші-қон саясатының
ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция",
"репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын
пайдаланады.
Тапсырма 3 (Жеке
жұмыс) Терминдерді
сәйкестендіріңіз
Нұсқаулық.
«Сәйкестендіру
тесті»
Термин
|
жауабы
|
1.Көші-қон
|
Ұлттық ата-жұрты болып
табылатын елден тысқары өмір сүретін халықтың бір
бөлігі.
|
2.Демография
|
көшіп келу,
бір мемлекет азаматтарының екінші бір мемлекетке тұрақты
немесе уақытша тұру үшін көшіп
келуі.
|
3.Диаспора
|
жеке тұлғалардың бір
мемлекеттен екінші мемлекетке, сондай-ақ мемлекет ішінде тұрақты
немесе уақытша, ерікті түрде немесе мәжбүрлі түрде қоныс
аударуы;
|
4.Эмиграция
|
кету өз еліндегі тұрғылықты мекенін бөтен
елдегі тұрғылықты жерге
айырбастау.
|
5.Иммиграция
|
Белгілі халықтың, ұлттың,
ұлыстың этникалық топтың саны, құрамы,өсу
динамикасы
|
6.Репатриант
|
Отанына оралушы
адам
|
7.Ирридента
|
жеке тұлғалардың
Қазақстан Республикасының ішінде тұрақты немесе уақытша тұру
мақсатында қоныс
аударуы;.
|
8.ішкі
көші-қон
|
этностың өз тарихи отанында
тұрып жатқан, алайда ол аумақ түрлі себептермен өзге ел құрамына
еніп, соған байланысты сонда қалып қойған этникалық
азшылық
|
|
Бағалау критерий мен
дескриторына сәйкес Қазақстандық заңнаманың және
мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі
бағыттары мен басымдықтарын түсіндіреді
Canva плотформасында
презентация дайындайды.
Дескриптор:
-
Берілген
тақырыпшалар арқылы көші қон бағдарламасының ерекшеліктерін
анықтайды;
Дескриптор:
1.Қазақ диаспорасы
таралып,қоныстанған аумақты
көрсетеді
2.Қазақ ирреденттері
қоныстанған аумақты
анықтайды
3.Қазақстанда
қазіргі кездегі заңнамаға сәйкес репатрианттарды көшіруге рұқсат
берілген және тиым салынған жерлерді
көрсетеді
4. ҚР ішкі
көші-қонның негізгі бағыттарын
көрсетеді
Дескриптор:сәйкестендіру кестесін толтыру арқылы
оқушылар
1.Сабақ тақырыбына
қатысты терминдердің мағынасын
түсінеді
3.кестені
сәйкестендіреді
|
Дескрипторға сәйкес
топта бірін-бірі бағалайды
Дескрипторға сәйкес
жұпта бірін-бірі бағалайды
|
Оқулық, Қабылдинов
З.Е.Сандыбаева А.Д.,Лебаев Ф.Р. 11-сынып Қазақстан тарихы, Атамұра,
2020ж. (116-126 беттер)
Ноутбук
https://www.canva.com/design/
Қазақстанның кескін
картасы
https://www.educaplay.com/learning-resources/17212704-art_movements_matching_game.html
Кесте
|
Бекіту:
3
мин
|
Бекіту
сұрақтары.
1. Қазақстан Республикасының
көші-қон саясаты басымдығы
неде?
2. Басқада қандай көші-қон
саясатын жүргізген мемлекеттерді
білеміз?
3. Неліктен
Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты жалғасып
келеді?
|
Білім алушылар
себеп-салдарды, өзара байланысты көрсете отырып, тарихи
себептілікті
түсіндіреді.
|
Кері байланыс
беру.
Білім алушыларға
қолдау көрсету
|
|