Материалдар / Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру,"көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдаланып көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтайды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Тамыз 2024
73
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

Ғабит Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназия

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстан Респуликасының этносаралық қатынастар саласындағы саясаты

Педагогтің аты-жөні:

Оразбахова Динара Бахытжановна

Күні:

06.12.2023 жыл.

Сынып:

11 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану;

11.2.2.2 Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру;

Сабақ мақсаты:

Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру,"көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдаланып көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтайды;

Бағалау критерийлері:

  1. Көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдаланады.

  2. Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіреді;

ОДД:

Жоғары деңгей дағдылары

Тарихи концепті:

Себеп және салдар

Тарихи ойлау дағдысы:

Тарихи талдау және түсіндіру

ЕБҚ


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

I.Ұйымдастыру, ынталандыру кезеңі

9 минут



II. Әр деңгейлі қайталауды ұйымдастыру



Ұйымдастыру кезеңі

  • Амандасу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  • Топқа бөлу. (термин сөздер арқылы)


«Керуен» стратегиясы.

Тақтада керуен ілініп түйедегі қоржыннан термин сөздер арқылы топқа бөлінеді.

1-топ. эмиграция

2-топ. ирридента

3-топ. имиграция

4-топ. репатриант

Өткен тақырыпқа шолу:

« Жылдарда сөйлейді»

Кеңестік кезеңде Қазақстанда полиэтникалық қоғамның қалыптасуын анықтайды.


Жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде

«Кинометафора» әдісі.

ҚР демографиялық ахуал, көші –қон туралы мәліметтермен танысады


Кері байланыс сұрақ-жауап арқылы жүзеге асады

  1. Көрсетілген бейнежазба не жайлы?

  2. Көші-қон дегенді қалай түсінеміз?

Жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері анықталады.

Оқушылар топқа бөлінеді.














Оқушылар берілген жылдардағы оқиғаларды атап шығады.












Кері байланыс беру.

Білім алушыларға мадақтап, қолдау көрсету.


Сұрақтарға жауап берген білім алушыларға қолдау көрсету



Бағалау парағына өзін өзі бағалайды.

Интербелсенді тақта






https://wordwall.net/ru/resource








https://youtu.be/7iKHTEcWTUE?si=wTkvbwA5dXwis5zQ



III.Жаңа білімді меңгеру

15 минут











10 минут









5 минут



БК: Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіреді

Зерттеуге арналған тапсырма

Тапсырма 1. (Топтық жұмыс)

Нұсқаулық. «Ақпаратты сүзу» тәсілі арқылы

1-топ. Тәуелсіз Қазақстанның көші-қон саясатының ерекшеліктері.

2-топ. Көші-қон үрдістерінің негізгі кезеңдері.

3-топ. Ішкі көші-қон ерекшеліктері.

4-топ. Шетелдегі қазақтардың туған Отанына қайта оралуы.


Тапсырма 2. Картамен жұмыс (Жұптық жұмыс)

1.Қазақ диаспорасы таралып,қоныстанған аумақты белгілеу?

2.Қазақ ирреденттері қоныстанған аумақты

3.Репатрианттарды қазіргі кездегі заңнамаға сәйкес қай жерлерге қоныстандыру жүзеге асырылады?

4. ҚР ішкі көші-қонның негізгі бағыттары?







БК. Көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдаланады.

Тапсырма 3 (Жеке жұмыс) Терминдерді сәйкестендіріңіз

Нұсқаулық. «Сәйкестендіру тесті»

Термин

жауабы

1.Көші-қон

Ұлттық ата-жұрты болып табылатын елден тысқары өмір сүретін халықтың бір бөлігі.

2.Демография

көшіп келу, бір мемлекет азаматтарының екінші бір мемлекетке тұрақты немесе уақытша тұру үшін көшіп келуі.

3.Диаспора

жеке тұлғалардың бір мемлекеттен екінші мемлекетке, сондай-ақ мемлекет ішінде тұрақты немесе уақытша, ерікті түрде немесе мәжбүрлі түрде қоныс аударуы;

4.Эмиграция

кету өз еліндегі тұрғылықты мекенін бөтен елдегі тұрғылықты жерге айырбастау.

5.Иммиграция

Белгілі халықтың, ұлттың, ұлыстың этникалық топтың саны, құрамы,өсу динамикасы

6.Репатриант

Отанына оралушы адам

7.Ирридента

жеке тұлғалардың Қазақстан Республикасының ішінде тұрақты немесе уақытша тұру мақсатында қоныс аударуы;.


8.ішкі көші-қон

этностың өз тарихи отанында тұрып жатқан, алайда ол аумақ түрлі себептермен өзге ел құрамына еніп, соған байланысты сонда қалып қойған этникалық азшылық


Бағалау критерий мен дескриторына сәйкес Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіреді

Canva плотформасында презентация дайындайды.

Дескриптор:

  1. Берілген тақырыпшалар арқылы көші қон бағдарламасының ерекшеліктерін анықтайды;




Дескриптор:

1.Қазақ диаспорасы таралып,қоныстанған аумақты көрсетеді

2.Қазақ ирреденттері қоныстанған аумақты анықтайды

3.Қазақстанда қазіргі кездегі заңнамаға сәйкес репатрианттарды көшіруге рұқсат берілген және тиым салынған жерлерді көрсетеді

4. ҚР ішкі көші-қонның негізгі бағыттарын көрсетеді


Дескриптор:сәйкестендіру кестесін толтыру арқылы оқушылар

1.Сабақ тақырыбына қатысты терминдердің мағынасын түсінеді

3.кестені сәйкестендіреді

Дескрипторға сәйкес топта бірін-бірі бағалайды










Дескрипторға сәйкес жұпта бірін-бірі бағалайды










Оқулық, Қабылдинов З.Е.Сандыбаева А.Д.,Лебаев Ф.Р. 11-сынып Қазақстан тарихы, Атамұра, 2020ж. (116-126 беттер)

Ноутбук

https://www.canva.com/design/


Қазақстанның кескін картасы


AutoShape 1




https://www.educaplay.com/learning-resources/17212704-art_movements_matching_game.html



Кесте













Бекіту:

3 мин

Бекіту сұрақтары.

1. Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты басымдығы неде?

2. Басқада қандай көші-қон саясатын жүргізген мемлекеттерді білеміз?

3. Неліктен Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты жалғасып келеді?

Білім алушылар себеп-салдарды, өзара байланысты көрсете отырып, тарихи себептілікті түсіндіреді.

Кері байланыс беру.

Білім алушыларға қолдау көрсету


Сабаққа рефлексия

2 мин

«Керуен қоржыны»

Не себепті қиын болды?

Сабақта нені білдім,қандай жаңа нәрсе үйрендім?

Сабақта сіздердің болжамдарыңыз орындалды ма?

Бүгінгі сабақтан не алдыңыз?

Сабақ сіздерге қандай ой тастады?

Білім алушылар рефлексия жасайды


Үйге тапсырма:

1 мин

Шығармашылық жұмыс. «Қазақстанның әлеуетін арттырудағы көші-қонның әсері қандай?»









Ғабит Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназиясы













АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы: «Мәдени генетикалық код - ұлт негізі»







Сыныбы: 10 «Г»

Мұғалім: Өтеулиева А.Ж











Алматы 2023жыл.



















2-қосымша

Сабақ жоспарына ресурс түрінде тапсырмалар

БК: Соғыстан кейінгі қоғамдық саяси өмірде орын алған өзгерістерді анықтайды.

Тапсырма 1. Жеке жұмыс. «Терминмен жұмыс» әдісі.

Нұсқаулық

Тоталитарлық жүйе


Әскери-өндірістік кешен


Полигон


Авторитаризм


Ядролық қару


Берілген ұғымдардың анықтамасын пайдаланып, Қазақстандағы тоталитарлық жүйенің салдарынан (сызба) қоғамдық саяси өмірде орын алған өзгерістерді анықтаңдар.

Дескриптор:


Терминдерге анықтама береді

1

Қоғамдық саяси өмірде орын алған 1-өзгерістерді анықтау

1

Қоғамдық саяси өмірде орын алған 2-өзгерістерді анықтау

1

Қоғамдық саяси өмірде орын алған 2-өзгерістерді анықтау

1

Барлығы

4


Оқулық, Аяган Б., Адиет К., Сатанов А. 9-сынып Қазақстан тарихы, Атамұра, 2019ж.





Зерттеуге арналған тапсырма

БК: Семей полигонының зардаптарын талдайды

Тапсырма 2. Жұппен жұмыс. «Интеллект карта» әдісі.

Нұсқаулық

Дескриптор:


Терминдерге анықтама береді

1

Қоғамдық саяси өмірде орын алған 1-өзгерістерді анықтау

1

Қоғамдық саяси өмірде орын алған 2-өзгерістерді анықтау

1

Қоғамдық саяси өмірде орын алған 2-өзгерістерді анықтау

1

Барлығы

4

Берілген дереккөздерді пайдаланып (Дереккөз А «Семей – 21», Дереккөз В. «Сынақ алаңының зардаптары», Дереккөз С. 1949 жылғы 29 тамыздағы алғашқы атом жарылысы» Ә.Хайдаровтың картинасы) Семей полигонының зардаптарын «Интеллект картада» талдаңыз.

Дереккөздерде қандай мәселе көтерілген?



Берілген дереккөздердің негізгі құндылығы қандай?




Семей полигоны зардаптары қандай?




Қандай қорытынды шығара аламыз?















Дереккөз А, В Оқулық, Аяган Б., Адиет К., Сатанов А. 9-сынып Қазақстан тарихы, Атамұра, 2019ж., 20-21 бет.

Дереккөз С

1949 жылғы 29 тамыздағы алғашқы атом жарылысы» Ә.Хайдаров



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!