|
Білім беру ұйымының атауы |
№1 М. Әуезов атындағы жббм |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
2.Этникалық және әлеуметтік саяси-процестер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тұрабай Құралай |
|||||
|
Күні: |
11.12.2023 |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану; 11.2.2.2 Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана алады Көпшілігі: көші-қон саясатының демографиялық өзгеріске әсерін түсіне алады Кейбірі: көші-қон саясатының жүзеге асырылу деңгейіне өз ойын айта алады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату. Сыныпты топқа бөлу
Осы суреттерді көрсете отырып бүгінгі болатын тақырыпты болжату. (бұл тапсырма визуальды қабілеті жоғары оқушыларға арналған) |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау |
мадақтау |
|
||
|
Жаңа білім |
«Мағынаны тану» әдісі Көші-қон Эмиграция Иммиграция Репатриант Диаспора Ирридента сөздерінің мағынасы мен анықтамасын қандай? Осы сөздердің өз ара байланыстары барма? Оқушылар бұл тапсырманы орындай отырып, сабақ тақырыбын ашады. 1.Топтық жұмыс. . «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Тәуелсіз Қазақстанның көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтайды.
Критерийлері:
2-топ . Ішкі көші-қонның ерекшеліктерін анықтайды.
Критерийлері:
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.
Жұптық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. Елге оралған отандастарымызды, еңбегін атап айту.
Жеке жұмыс. Картамен жұмыс. Дүниежүзі қазақтары қауымдастығы мәліметтері бойынша ХХ ғасырдың 90 жылдары қазақтар әлемнің 40 елінде тұрды. Олардың ішінде 3 млн 137 мың қазақ – жақын шетелдерде, 2 млн 529 мың қазақ – алыс шетелдерде мекендеген. Қазақтар көп тұратын елдер: Қытайда – 2 млн 260 мың адам, Өзбекстанда – 1 млн 750 мың адам, Ресейде – 1 млн 100 мың адам, Моңғолияда – 150 мың адам, Түркіменстанда – 150 мың адам, Қырғызстанда – 95 мың адам, Ауғанстанда – 30 мың адам, Түркияда – 15 мың адам шоғырланған. Картадан елдерді тауып, шоғырланған адам санын стикер арқылы жабыстыру.
|
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дискриптор: Көрсетілген термин сөздердің анықтамасы мен мағынасын біледі. Термин сөздердің байланыстарын түсіндіре алады.
Дискриптор: Тәуелсіз Қазақстанның көші-қон саясатының ерекшеліктерін айтады.
Нұрлы көш бағдарламасының қабылдау себебін түсінеді. Нұрлы көш бағдарламасы аясында атқарылған іс-шараларды анықтайды.
Дискриптор: Елге оралған отандастарымызды, еңбегін атап айтады.
Дискриптор: Картадан елдерді таба алады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Бас бармақ» Оқушылар өз-ара бағалау жүргізеді «Жұлдызшалар» |
Биекенов К., Садырова М. Әлеуметтанудың түсіндірме сөздігі. — Алматы: Сөздік-Словарь, 2007. — 344 бет. https://www.youtube.com/watch?v=ztv_Lzy8rvg http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1700000602 https://e-history.kz/kz/publications/view/2455 |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Сабақты қортындылау мақсатында оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады. Дүниежүзі қазақтарының құрылтайы қай жылдары, қай қалаларда өтті.
Бағалау. Үйге тапсырма Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты (тақырыптық тест жасау) |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
Шаңырақ биік, кереге кең болсын.
Құнды. Қажет. Қызық. Қиын
Оқушыларға сабақтың барысында орын алған жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
«Қазақстан тарихы» оқулығы Хрестоматия А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты
Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты
|
Білім беру ұйымының атауы |
№1 М. Әуезов атындағы жббм |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
2.Этникалық және әлеуметтік саяси-процестер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тұрабай Құралай |
|||||
|
Күні: |
11.12.2023 |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану; 11.2.2.2 Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана алады Көпшілігі: көші-қон саясатының демографиялық өзгеріске әсерін түсіне алады Кейбірі: көші-қон саясатының жүзеге асырылу деңгейіне өз ойын айта алады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату. Сыныпты топқа бөлу
Осы суреттерді көрсете отырып бүгінгі болатын тақырыпты болжату. (бұл тапсырма визуальды қабілеті жоғары оқушыларға арналған) |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау |
мадақтау |
|
||
|
Жаңа білім |
«Мағынаны тану» әдісі Көші-қон Эмиграция Иммиграция Репатриант Диаспора Ирридента сөздерінің мағынасы мен анықтамасын қандай? Осы сөздердің өз ара байланыстары барма? Оқушылар бұл тапсырманы орындай отырып, сабақ тақырыбын ашады. 1.Топтық жұмыс. . «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Тәуелсіз Қазақстанның көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтайды.
Критерийлері:
2-топ . Ішкі көші-қонның ерекшеліктерін анықтайды.
Критерийлері:
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.
Жұптық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. Елге оралған отандастарымызды, еңбегін атап айту.
Жеке жұмыс. Картамен жұмыс. Дүниежүзі қазақтары қауымдастығы мәліметтері бойынша ХХ ғасырдың 90 жылдары қазақтар әлемнің 40 елінде тұрды. Олардың ішінде 3 млн 137 мың қазақ – жақын шетелдерде, 2 млн 529 мың қазақ – алыс шетелдерде мекендеген. Қазақтар көп тұратын елдер: Қытайда – 2 млн 260 мың адам, Өзбекстанда – 1 млн 750 мың адам, Ресейде – 1 млн 100 мың адам, Моңғолияда – 150 мың адам, Түркіменстанда – 150 мың адам, Қырғызстанда – 95 мың адам, Ауғанстанда – 30 мың адам, Түркияда – 15 мың адам шоғырланған. Картадан елдерді тауып, шоғырланған адам санын стикер арқылы жабыстыру.
|
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дискриптор: Көрсетілген термин сөздердің анықтамасы мен мағынасын біледі. Термин сөздердің байланыстарын түсіндіре алады.
Дискриптор: Тәуелсіз Қазақстанның көші-қон саясатының ерекшеліктерін айтады.
Нұрлы көш бағдарламасының қабылдау себебін түсінеді. Нұрлы көш бағдарламасы аясында атқарылған іс-шараларды анықтайды.
Дискриптор: Елге оралған отандастарымызды, еңбегін атап айтады.
Дискриптор: Картадан елдерді таба алады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Бас бармақ» Оқушылар өз-ара бағалау жүргізеді «Жұлдызшалар» |
Биекенов К., Садырова М. Әлеуметтанудың түсіндірме сөздігі. — Алматы: Сөздік-Словарь, 2007. — 344 бет. https://www.youtube.com/watch?v=ztv_Lzy8rvg http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1700000602 https://e-history.kz/kz/publications/view/2455 |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Сабақты қортындылау мақсатында оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады. Дүниежүзі қазақтарының құрылтайы қай жылдары, қай қалаларда өтті.
Бағалау. Үйге тапсырма Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты (тақырыптық тест жасау) |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
Шаңырақ биік, кереге кең болсын.
Құнды. Қажет. Қызық. Қиын
Оқушыларға сабақтың барысында орын алған жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
«Қазақстан тарихы» оқулығы Хрестоматия А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз




















