Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы
Материал туралы қысқаша түсінік
География пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Маусым 2018
672
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары (ҚМЖ)
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп:Қуағаш НМ | |
Күні:4.05. 2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Янтурсин О.Ю. | |
Сынып:5а | Қатысқандар саны:15 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы:Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.6.3.1 Қазақстан Республикасының мәселелерін атау | |
Сабақ мақсаттары | ||
Оқушылардың басым бөлігі:Жануарлар мен өсімдіктердің санының азаю себебін анықтай алады. | ||
Кейбір оқушылар:Қазақстанның Қызыл кітабына енген өз өлкемізде кездесетін өсімдіктер мен жануарларды атап сипаттайды | ||
Жетістік критерийлері | Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді сақтаудағы Қызыл Кітаптың рөлін түсіндіре аладыЖануарлар мен өсімдіктердің санының азаю себебін анықтай аладыҚазақстанның Қызыл кітабына енген өз өлкемізде кездесетін өсімдіктер мен жануарларды атап сипаттай алады | |
Тілдік мақсат | Барлық пәндер үшін | |
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық. «Ширату» кезінде ,топпен жұмыс кезінде ынтымақтастыққа,достыққа, бір-бірінің сөзін тыңдауға тәрбиелеу.Мәңгілік ел,Қазақстанның Қызыл кітабына енген жануарлар мен өсімдіктерін сүйіспеншілік пен қорғауға атсалысу Рухани жаңғыруЖұптасып туған өлкемізде кездесетін жануарлар мен өсімдіктерін қамрарлық жасау | |
Пәнаралық байланыстар | БиологияӨсімдіктер мен жануарлардың түрлеріГеографияТаралу аймақтарынТабиғаттың өзгеруін | |
АКТ қолдану дағдылары | Сабақ барысында бейнеролик қарау.Сергіту кезінде ырғақты қимылды музыка әуенін интерактивті тақтаға қарап билейді | |
Бастапқы білім | Адамның кейбір әрекетінің өсімдіктер мен жануарларға кері әсерін түсіндіру (3 сынып)Өсімдіктерді қорғау түрлерін зерттеу (4 сыныпө)Өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігін сақтап қалу маңызын, оларға ұқыптылықпен қарауды түсіндіру және түсіну, (2 сынып)Жануарлар санының азаюуына әкелетін адам әрекетінің түрлерін анықтау (3 сынып)Жойылу қаупі төніп тұрған жануарларға мысал келтіру; ұлттық парктер, қорықтар құру мақсаттарын түсіндіру (4 сынып)Табиғаттағы судың ластануына мысал келтіру, әр түрлі ағзаларға қауіпті қалдықтардың әсерін түсіндіру (4 сынып) | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың барысы | Сабақ басындаЫнтымақтастық атмосфера қалыптастыру«Сәттілік тілеу »Қолдаймыз, Қорғаймыз, Бір бірімізді тыңдаймыз атты ұранмен бүгінгі сабақғымызды сәттілікпен бастаймызҚБ: «Қолпаштау»Мұғалімнің «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!» Топқа бөлу:І топ ҚызылІІ топ СарыІІІ топ АқҮй тапсырмасын сұрау. «Лездеме сұрақтар»Жанаулардың тіршілік ортасы.Көпжасушалы жануарлар дегенді қалай түсінесін.Біржасушалы жануарлар дегенді қалай түсінесін.Экожүйе дегеніміз не.Флора дгеніз не.Фаунаны нелер құрайды.«Ой қозғау» оқушылар бір минуттын ішінде жануар,аң, өсімдік аттарын жазу.Бейне ролик қарауСабақтың мақсатын хабарлау??Сабақтың тақырыбы:Қазақстан Республикасының Қызыл кітабыОқу мақсаты 5.6.3.1 Қазақстан Республикасының мәселелерін атау | Түрлі түсті қағаз |
Сабақтың ортасы/сабақтың негізгі бөлімі | Оқулықпен жұмыс «Жәрменке»Топтық жұмысІ топ Жойылу қауіпі төнгендер?ІІ топ Осал әлсіз жойылып кетуі мүмкін?ІІІ топ Сирек кездедесін түрлері?ҚБ. Қол шапалақтау Мұғалімнің «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!» Дескриптор:Жойылу қауіпі төнгенді атай аладыОсал әлсіз жойылып кетуі мүмкіндерді анықтайды Сирек кездедесін түрлерін атайдыЖұптық жұмыс « Құмырсқа үйлеуі»1.ҚР Қызыл Кітабының мақсаты;- 2..Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізу себептері;- 3.Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізуге қандай факторлар әсер етеді;-4. ҚР Қызыл Кітабының маңызы5.Жануарлар мен өсімдіктердің санының азаю себебі?6.Өз өлкеміздің жануарлар мен өсімдіктерінің қандай түрі Қызыл кітапқа енгізілдіҚБ. «Басбармақ»Сергіту сәттіМұғалімнің «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!» Дескриптор:ҚР Қызыл Кітабының мақсатын айта алады-.Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізу себептерін анықтай алады- Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізуге қандай факторлар әсер ететінің сипаттай алады- ҚР Қызыл Кітабының маңызы түсіндіре аладыЖануарлар мен өсімдіктердің санының азаю себебін айқындай аладыӨз өлкеміздің жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітапқа енгізілген түрін жаза алады Жеке жұмысТапсырма:1. Суретте Қазақстан Республикасының Қызыл Кітабына енгізілген жануарлар берілген. Оларды атаңыз. 2. Бұл жануарлардың ҚР Қызыл Кітабына енгізу себебін анықтаңыз. ДескрипторОқушы - суретбойынша ҚР Қызыл Кітабына енгізілген жануарларды анықтайды - жануарлардың ҚР Қызыл Кітабына енгізу себебін анықтайдыҚБ. «Ішкі уәж» Мұғаліммен кері байланыс (смайликтер)Сабақты қортындылау | Қағаз ,маркер |
Сабақтың соңы | Рефлексия«Көз» «Құлақ» «Жүрек»Үйге тапсырма:Қазақстанның Қызыл Кітабына енгізілген бір өсімдік немесе жануар туралы презентация жасайды\Үй тапсырмасын түсіндіру\ | Суреттер |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дебес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады | Бұл бөлемде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау ұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойлыныңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)